Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 7
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  nainen etsii seuraa
Vieras
LähetäLähetetty: 1.8.2006, 15:11  Vastaa lainaamalla viestiä






Toivotonta tuntuu olevan seuranhaku naisellekin, vaikka ulkonäkö on kohdallaan, ja elämä hallinassa.

Kun vakisuhdetta ei syystä tai toisesta ole, eikä halua baareissa juosta seksiä etsimässä, jää jäljelle ns. vakipanon etsiminen. Luulin että sellainen löytyy helposti tällaisesta foorumista, mutta eipä löydy, ei. Vastaajat ovat varattuja, asuvat toisella paikkakunnalla, feikkejä, salamyhkäisiä(varattuja..?), tai eivät alkuunkaan sovi niihin puitteisiin, joilla seuraa haen. Jos etsin vakipanoa, toivon hänen olevan edes normaalin näköinen/kokoinen, SIISTI JA PUHDAS! ja normaaleilla älynlahjoilla varustettu. Kun en vastaa niille, jotka eivät täytä toivomuksiani, saan ilkeitä viestejä perään. Jos siis minun, ok-näköisenä pitäisi mennä sänkyyn hyväntekeväisyydestä jonkun rumiluksen(anteeksi vain), tai varatun kanssa, niin taidan minäkin siirtyä maksullisten naisten joukkoon, ja periä siitä hinnan.

Kuinka karsin vastaajien seasta "normaalit" miehet? Olisitteko ystävällisiä, ja kirjoittaisitte muutakin, kuin "olen antti, etsin seuraa" ? On työlästä mailata päiväkaupalla, ja sitten tulee ilmi, että mies onkin feikki/varattu.. Tiedän, että teitä normaaleja miehiä on olemassa, jotka kaipaatte säännöllistä seksiä, mutta ette syystä tai toisesta elä parisuhteessa. Onhan teitä baareissakin tarjolla.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 1.8.2006, 15:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Tätä minä olen epäillyt koko ajan, että asia on juuri noin kuin tuossa yllä kirjoitetaan.

Mun kaveri on kohta menossa naimisiin ja löysin naisensa netistä ja tämä nainen kertoi yllättävän pitkälle samankaltaista tarinaa kuin tuossa yllä kirjoitetaan.

Me ollaan (edelleen) koodaamassa uutta deittiohjelmaa ja jos on hyviä ideoita miten yllä mainittua ongelmaa helpotetaan niin kaikki ideat otetaan vastaan.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 1.8.2006, 15:27  Vastaa lainaamalla viestiä






Voi v**** miten ylimielinen krjoitus: " Jos siis minun, ok-näköisenä pitäisi mennä sänkyyn hyväntekeväisyydestä jonkun rumiluksen". Tosiasiassa jos et löydä tasokasta mies seuraa ja vielä vapaata, niin sinun ulkonäkösi on luokkaa susiruma. Tavallisetkin naiset pääsevät panemaan huippu-urosten kanssa, koska kysyntä ja tarjonta ovat epätasapainossa miesten ja naisten kesken. Kannattaisi varmaan vähän katsoa peiliin ilman niitä "prinsessalaseja"...?
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 1.8.2006, 15:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Anonymous kirjoitti:
Voi v**** miten ylimielinen krjoitus:


Eihän ole, hyvä kirjoitus ja suoraan naulankantaan!! En minäkään mitään juustoa lähtisi sulattelemaan. Laughing Kampaat kato itekin tukkas ja harjaat ees hampaas, niin luulis ne sutkin miestenvaateliikkeen asiakkaaksi ottavan... *wink wink*

Mut siis joo, onhan se niin että meistä jokainen etsii kaltaistaan ja tarvitsemaansa "duuniin" sopivaa. Miksi tyytyä Ladaan, jos Mersukin olisi tarjolla Question Imastointi ja vakionopeudensäädin on aina plussaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Shamaani
LähetäLähetetty: 1.8.2006, 15:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 24 Huh 2006
Viestejä: 19
Paikkakunta: Helsinki

Anonymous kirjoitti:


Kuinka karsin vastaajien seasta "normaalit" miehet? Olisitteko ystävällisiä, ja kirjoittaisitte muutakin, kuin "olen antti, etsin seuraa" ? On työlästä mailata päiväkaupalla, ja sitten tulee ilmi, että mies onkin feikki/varattu.. Tiedän, että teitä normaaleja miehiä on olemassa, jotka kaipaatte säännöllistä seksiä, mutta ette syystä tai toisesta elä parisuhteessa. Onhan teitä baareissakin tarjolla.


Täällä olisi normaali, maalaisjärjen omaava suorapuheinen mies pääkapunkiseudun alueelta, joka on teistnyt myös vaiktuisempaa seuraa naisista aika tuloksetta.

En ole feikki, en varattu, ja silti kaipaan silloin tällöin seuraa, läheisyyttä kaiken kivan merkeissä. Osaan jutella fiksustikkin maan ja taivaan väliltä, olal myös tarvittaessa hiljaa ja vain olla lähellä.

Olen muutaman kerran jättänyt tännekin ilmoituksen "Piristystä sinunkin päivääsi", jotan jos Sinua vielä kiinnostaa mies, joka välttämättä ei löydy baareista, on ihan reilu, rehti mutta jostain kumman syystävaan läheisyyttä ja naissen seuraa vailla, niiin ottaistko yhteyttä?

Shamaani
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
karpaasi
LähetäLähetetty: 1.8.2006, 16:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 11 Kes 2006
Viestejä: 37
Paikkakunta: suur Hattula

Niin,ei täällä naiset asiallisiinkaan ilmotuksiin vastaile.Yli puolet treffi-ilmoituksista taitaa olla aika asiattomia.Ja naistenkin ilmoituksetkin voi olla teinejen piloja Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 1.8.2006, 16:15  Vastaa lainaamalla viestiä






karpaasi kirjoitti:
Niin,ei täällä naiset asiallisiinkaan ilmotuksiin vastaile.Yli puolet treffi-ilmoituksista taitaa olla aika asiattomia.Ja naistenkin ilmoituksetkin voi olla teinejen piloja Shocked


Totta, paitsi itse olen ihan asialla Smile

Shamaani
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 1.8.2006, 16:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Hyvä Shamaani, hyvä! Sä handlaat tän homman; paras ilmoitus ikuisuuteen. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Varattu Mies
LähetäLähetetty: 1.8.2006, 17:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Anonymous kirjoitti:
Toivotonta tuntuu olevan seuranhaku naisellekin, vaikka ulkonäkö on kohdallaan, ja elämä hallinassa.

Kun vakisuhdetta ei syystä tai toisesta ole, eikä halua baareissa juosta seksiä etsimässä, jää jäljelle ns. vakipanon etsiminen. Luulin että sellainen löytyy helposti tällaisesta foorumista, mutta eipä löydy, ei. Vastaajat ovat varattuja, asuvat toisella paikkakunnalla, feikkejä, salamyhkäisiä(varattuja..?), tai eivät alkuunkaan sovi niihin puitteisiin, joilla seuraa haen. Jos etsin vakipanoa, toivon hänen olevan edes normaalin näköinen/kokoinen, SIISTI JA PUHDAS! ja normaaleilla älynlahjoilla varustettu. Kun en vastaa niille, jotka eivät täytä toivomuksiani, saan ilkeitä viestejä perään. Jos siis minun, ok-näköisenä pitäisi mennä sänkyyn hyväntekeväisyydestä jonkun rumiluksen(anteeksi vain), tai varatun kanssa, niin taidan minäkin siirtyä maksullisten naisten joukkoon, ja periä siitä hinnan.


Kuinka karsin vastaajien seasta "normaalit" miehet? Olisitteko ystävällisiä, ja kirjoittaisitte muutakin, kuin "olen antti, etsin seuraa" ? On työlästä mailata päiväkaupalla, ja sitten tulee ilmi, että mies onkin feikki/varattu.. Tiedän, että teitä normaaleja miehiä on olemassa, jotka kaipaatte säännöllistä seksiä, mutta ette syystä tai toisesta elä parisuhteessa. Onhan teitä baareissakin tarjolla.



Tämä on aivan väärä www-osoite koko sun jutullesi : Laitappa Mach-com osoiteeseen oma profiilisi ja samalla Machcomin tietokanta hakee sulle sen "satuprinnssin" tai sen joka lienee lähimpänä sun unelmia ...niin jos sellainen on edes olemassa ...(.epäilen )........Itse olen rehellisesti varattu mies ja itse tosi tyytyväinen Seksitreffi-ideaan koska täältä minä olen löytänyt seksiseuraa ts. just sitä mitä tälläiseltä etsiskelenkin Enkä ole pettynyt, päivastoin yllättynyt : Razz
Takaisin alkuun
Shamaani
LähetäLähetetty: 1.8.2006, 17:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 24 Huh 2006
Viestejä: 19
Paikkakunta: Helsinki

Eliksiiri kirjoitti:
Hyvä Shamaani, hyvä! Sä handlaat tän homman; paras ilmoitus ikuisuuteen. Wink


Niin no eipä se ole tuottanut tulosta... Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 1.8.2006, 17:50  Vastaa lainaamalla viestiä






Täällä taisi kolahtaa jonkun nilkkaan.. Jos nainen etsii normaalin ulkomuodon omaavaa miestä, EI MITÄÄN KIILTOKUVAPOIKAA, ja toivoo että hän olisi PUHDAS, eikä saapuisi treffeille hienhajuisena, tukka rasvaisena ja likaisissa vaatteissa, sekö on prinsessamaisuutta, ja liikaa vaadittu ?!!

Toisekseen, match com taitaa olla vakavan kumppanin etsimistä varten, ja minä kun etsin seksiseuraa.

Kolmanneksi, en todellakaan ole susiruma, ja baarissa ei saa olla rauhassa laisinkaan, kun on niin paljon vientiä. En halua tuntematonta humalaista miestä baarista sänkyyni, vaan vakipanosuhteen, joka takaa sen ettei tarvitse olla puutteessa, mutta ei tarvitse sitoutuakaan.

terveisin ketjun aloittaja
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 1.8.2006, 17:57  Vastaa lainaamalla viestiä






Mulla on ihan sama homma kuin viestiketjun aloittajallakin.. Ja miksikö haen täältä seuraa? No ihan vain siksi, että aikani ei yksinkertaisesti riitä seurusteluun, joten haluan vain seksiseuraa enkä mitään aviomiestä! Poikaystäväni olen aina löytänyt ihan muualta kuin netistä.. Miksei vapaille ihmisille voi olla mitään omaa seksin hakupaikkaa, kun täällä suurin osa naisista on maksullisia ja miehistä suurin osa varattuja...? Yhden illan juttuja olen täältä löytänyt useita, mutta haluaisin nimenomaan vakipanon ja arvostan itseäni ihan liikaa, että rupeaisin nussimaan jotain (usein niin tautista) naimisissa olevaa luuseria. Vaikka kyse onkin vain seksistä, haluan miehen, joka arvostaa naista ja pettävä mies on kaikkea muuta!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 1.8.2006, 18:08  Vastaa lainaamalla viestiä






Sanoo ketjun aloittaja. Ja lisää, että on baarista(kin) löytänyt varattuja, ja on todella ikävää olla osallisena jonkun miehen petturuuteen ! Mies sanoo aamulla, että sori vaan yksi pikku juttu, mutta olen naimisissa, mutta saisinko silti puh nrosi, niin jatketaan tätä salasuhteena. Ainakin minä olen yhä solidaarinen kanssasisarilleni, enkä halua olla osallisena petokseen, kun joku tyttö/nainen odottelee kotona miestään saapuvaksi. Röyhkein tapaus oli, kun mies sanoi että vaimo oli alle viikko sitten synnyttänyt : ( Ja mies vonkaamalla vonkasi minulta jatkoa - ei tippunut.

Ilmeisestikin täällä netissä pyörii pääosin luusereita ja varattuja, ja normaalit miehet ovat siellä baareissa. Täytynee mennä taas sitten baariin, ja alkaa ehdotella miehille vakipanosuhdetta.. Suomi vain on niin kaksinaismoralistinen paikka, että vaikka miehet haluavatkin seksiä, he eivät halua naista, joka avoimesti sitä haluaa. Täytyy vetää kauhea teatterirooli vaikeasti tavoiteltavasta, että mies ei pidä naista yhden yön lumppuna. Eikä tarvitsisi olla yhden yön lumppu, kun saisi vakipanon, jolta saisi riittävästi ilman sitoutumista.

Ja ps. Jos/kun sinä Shamaani luet tämän, niin laita viestiä ilmoittajalle "vakihoitoa jkl:stä". En jostakin syystä saanut sinuun yhteyttä, vaikka yritin(ei huoli salasanaani)
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 1.8.2006, 18:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Tästä ei sitten kannata ottaa kenenkään itseensä.ihmettelen tuota ettei aika riitä seurusteluun ,oletko uraihminen ,uhraatko aikasi ystäville .Eikö muka olisi kiva lähteä pitämäsi ihmisen kanssa kävelylle ,pyöräilemään yms.Molemmilla ihan kivat ilmoitukset muuten ja vastauksia tulee varmasti, itseäni ei kiinnosta koska haen SITOUTUVAA rakastajatarta seuraavaksi neljäksikymmeneksi vuodeksi.Ilmoitusta en ole viitsinyt tehdä koska se on turhaa...ikävä kyllä Sad

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Shamaani
LähetäLähetetty: 1.8.2006, 19:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 24 Huh 2006
Viestejä: 19
Paikkakunta: Helsinki

Anonymous kirjoitti:


Kolmanneksi, en todellakaan ole susiruma, ja baarissa ei saa olla rauhassa laisinkaan, kun on niin paljon vientiä. En halua tuntematonta humalaista miestä baarista sänkyyni, vaan vakipanosuhteen, joka takaa sen ettei tarvitse olla puutteessa, mutta ei tarvitse sitoutuakaan.

terveisin ketjun aloittaja


Niin eli ehdotukseni Sinulle olisi edelleenkin voimassa mikäli Sinua vain kiinnostaa?

Samanlaista etsin itsekkin.

Shamaani
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 7
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker