Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 5 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  nainen etsii seuraa
Tulisydän
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 6:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Lainaus:
Kun vakisuhdetta ei syystä tai toisesta ole, eikä halua baareissa juosta seksiä etsimässä, jää jäljelle ns. vakipanon etsiminen.

Sama juttu mulla kun olin nuorempi, eli kapakoista ei löydä itselleen puolisoa korkeintaan kertapanon.

Äitini aikoinaan sanoi, ollessani parikymppinen." et sä ravintoloista itselles miestä löydä".
Pitää paikkansa


Lainaus:
Kun en vastaa niille, jotka eivät täytä toivomuksiani, saan ilkeitä viestejä perään.

Tämä on surullista, tosin mulle itselle ei näin ole käynyt. Koska en vastaa jokaiseen viestiin mitä mulle on tullut, joten en ole olemassa.


Lainaus:
Kuinka karsin vastaajien seasta "normaalit" miehet?

Tuohon ei ole yksiselitteistä vastausta, mutta minä katson paljon siltä kantilta, miten mies itseään ilmaisee, kuinka esimerkiksi kirjoittaa.
Jos viesti sisältää, esim. "mä haluun panna ja nuolla sua, etc" ja on kyrvän kuva heti sojottamassa kuvassa, karsin auttamattomasti sellaiset hemmot pois.
Mitä vähemmän mies itseään ilmaisee, sitä vähemmän olen kiinnostunut. Ja (anteeksi kaikille, joilla viestit sisältävät hurjan paljon kirjoitusvirheitä) jos on viesti on sekava, ei johdonmukainen, vilisee mielettömästi kirjoitusvirheitä ja mies ei vastaa esitettyihin kysymyksiin niin, unohtakoon mut.
En sitten tiedä toimiiko tämä kaikilla, mutta musta on tullut mestari lukemaan millainen mies on pelkästään kirjoituksia lukiessani.
Siis todella komeeta miestä ei ole, ne on taviksia jotka olen tavannut.
Komeat miehet ovat varattuja.
Ei silti ei mulla taviksia vastaan mitään ole.( Mut esim. Andrea Bocelli on mies minun makuuni, karhean komea, sellasen kun löytäs, jestas).

Lainaus:
Olisitteko ystävällisiä, ja kirjoittaisitte muutakin, kuin "olen antti, etsin seuraa"?

Tällaisilta miehiltä puuttuu viestintäkyky ja sanallinen verbaalikka.
Toivon, että sulla kävis flaksi
Lycka till Exclamation

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Boston
LähetäLähetetty: 15.9.2006, 11:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Minä oon sellasta ikäluokkaa että oon saanu parhaat naiset ihan tavallisista lavatansseista. Siinä näet heti kaverin ja voit jutella kasvotusten. Netistä aikonaan yritin jonkun kerran mutta eihän siitä mitään tullu, osa porukasta oli toisella puolella suomee ja toisesta puolesta ei saanu mitään selvyyttä pitkänkään kirjeen vaihdon jälkeen. Näitähän on myös jotain lehtiä napakymppi ja erotiikan maailmaa, niissä oli sama juttu suurin osa feikkiä. Mut panoseuraa kyllä sai Wink

Mutta onnea yritykseen ehkä jo ens kesäks saat kesäheilan, sen verran saat varata aikaa netin kautta. Cool

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
SexPack
LähetäLähetetty: 15.9.2006, 18:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 1
Paikkakunta: Helsinki

Nymfotar kirjoitti:

Komeat miehet ovat varattuja.


No ei me kaikki vielä olla varattuja Very Happy.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jalutaja1979@hotmail.com
LähetäLähetetty: 15.9.2006, 19:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kylä homma on niin että aikaa monet miehet luule että lis kiva vaan sexi seuraa, mut sit kuin pitäis toimiaa sit tulee pupu pöksyyn. Mut tottakai löytyy niitä normaali miehiä, ja täälä olis yks
26V
Takaisin alkuun
nakki2
LähetäLähetetty: 23.9.2006, 0:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





se on kyll totta ettei täältä netistä seuraa heru olen pitänyt ilmoitusta jo puoli vuotta ja vasta yksi vastaus on tullut. kyllä tää on aikamoista hakuammuntaa. tässä nettijutussa vaan viehättää se että ei nää kumppaniaan livenä ennen tosi tapaamista, mutta toistaiseksi ihan vielä baareissa kierellään ja sieltä haetaan.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 23.9.2006, 10:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

nakki2 kirjoitti:
se on kyll totta ettei täältä netistä seuraa heru olen pitänyt ilmoitusta jo puoli vuotta

Jännä huomata tuo seikka, että toisilla ei natsaa Shocked

Mulla kävi liiankin hyvä flaksi, etten voinut pitää ilmoitusta kuin muutaman päivän, hui sentään. Ja mulla ei ollut edes minkäänlaista kuvaa, jolla esitellä itseään Rolling Eyes ...

Enhän voi millään tavoin pitää suhdetta yllä, koska olen jo varattu, mutta ihan mielenkiinnosta kokeilin....

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 23.11.2006, 0:12  Vastaa lainaamalla viestiä






Toivotonta tuntuu olevan seuranhaku naisellekin, vaikka ulkonäkö on kohdallaan, ja elämä hallinassa.

Kun vakisuhdetta ei syystä tai toisesta ole, eikä halua baareissa juosta seksiä etsimässä, jää jäljelle ns. vakipanon etsiminen. Luulin että sellainen löytyy helposti tällaisesta foorumista, mutta eipä löydy, ei. Vastaajat ovat varattuja, asuvat toisella paikkakunnalla, feikkejä, salamyhkäisiä(varattuja..?), tai eivät alkuunkaan sovi niihin puitteisiin, joilla seuraa haen. Jos etsin vakipanoa, toivon hänen olevan edes normaalin näköinen/kokoinen, SIISTI JA PUHDAS! ja normaaleilla älynlahjoilla
varustettu. Kun en vastaa niille, jotka eivät täytä toivomuksiani, saan ilkeitä viestejä perään. Jos siis minun, ok-näköisenä pitäisi mennä sänkyyn hyväntekeväisyydestä jonkun rumiluksen(anteeksi vain), tai varatun kanssa, niin taidan minäkin siirtyä maksullisten naisten joukkoon, ja periä siitä hinnan.

Kuinka karsin vastaajien seasta "normaalit" miehet? Olisitteko ystävällisiä, ja kirjoittaisitte muutakin, kuin "olen antti, etsin seuraa" ? On työlästä mailata päiväkaupalla, ja sitten tulee ilmi, että mies onkin feikki/varattu.. Tiedän, että teitä normaaleja miehiä on olemassa, jotka kaipaatte säännöllistä seksiä, mutta ette syystä tai toisesta elä parisuhteessa. Onhan teitä baareissakin tarjolla.

ALKU ON TÄSSÄ LAINAUS TOISISTA KESKUTELUISTA MUTTA LIITTYY ASIAAN

Kyllä se nyt vaan on niin epäreilua ! Tulin just paarista. Siellä minä tapasin ihan kivan naisen .Tarjosin juotavaa, juteltiin ainakin kaksi tuntia ,ihan hauskaa meillä oli. Sitten ilmestyi sellainen oikea kontso. Ihan minun vastakohta, pitkä, podattu ja naama oikein virnuhymyssä , niin ja tietenkin se tärkeä vihkisormus .Eipäs vaan, siihen se nainen tarttui, aivan kun sika limppuun ja minä kun jäin aivan yksin ihmettelemään.
Minä en ole naimisissa olen rehellinen olen ystävällinen,mutta kun ei niin ei !
Tuollaiset naimisissaolevat kontsot vie kaiken !



Niin ikävää kuin se onkin, kertomus pienestä ja hintelästä pojasta kuulostaa yllättävän tutulta. Myös itse olen harrastanut tuota samaa, tosin silloin olin aidosti vain hakemassa pano-seuraa (joka käytännössä tarkoitti juuri nuita baarin komeimpia miehiä). Sormuksellisesta miehestä sai joko luotettavan vakipanon tai sitten siitä pääsi helposti aamulla eroon. Minun tavoiteeni ei ollut iskeä ketään tai edes vietellä, kunhan nyt vain loppuillasta valitsin itselleni sopivan vastaantulleen miehen. Ja ystävällinen ihminen kun olen, jutustelin illan aikana kaikkien muidenkin miesten kanssa ilman sen kummempia aikomuksia. Yleensä he vain kantoivat sitä viinaa pöytään ja olivat taidokkaasti valinneet iskurepliikkejä, vaikkei minulla mitään aikomusta sen enempään ollutkaan. Ja kyllä me naiset osaamme ottaa sen mitä haluamme; olipa kyse sitten drinkeistä tai illan villeimmistä seksileikeistä.

Niin ne ajat ovat muuttunuut ja taidokkaasti muokanneet myös minun arvojani. Edelleen seksiseuraksi hakisin komeaa konkaria, mutta parisuhdetta etsiessä en niihin juuri vilkaisisikaan. Haluan hyvän ja rehellisen miehen, joka huokuu positiivisuutta ja välittämistä. Aidon ymmärtäväisiä on loppupeleissä aikasta vähän nykymaailmassa, harva uskaltaa olla sellaisia oikeasti. Nykykulttuurissa liian monet ihmiset muuttavat itsensä tiettyn mallin mukaisiksi, mikä mielestäni on todella ikävää; sitten tappelun kanssa tapellaan itseä ja omaa minäänsä vastaan.

Onhan se hienoa, että kuntosalilla käydään upeiden lihasten ja naisten takia, vedetään proteiini-soppaa ja prameillaan uljailla Bemareilla (sori Härski, on ne Bemut ihan hienoja). MUTTA haluaako nainen oikeasti sellaisen pysyväksi parisuhteekseen: en usko. Yleensä nainen haluaa miehen, jonka kanssa toteuttaa ne lapsuuden aikaiset haaveet prinsessa-häistä ja kolmesta lapsesta. Sitä se nainen haluaa; tavallisen miehen, jonka arvot ja ajatukset koskettavat normaalia elämää. Joten te pienet ja hintelät miehet, te tulette varmasti ne naisenne löytämään. Ne on kuulkaas juuri ne lihaskimput, jotka ilman lopulta jäävät tai ainakin elävät pinnallista elämää niiden blondattujen Ritsojensa kanssa. Sitä paitsi kuntosalilla käydään oman itsensä ja hyvinvointinsa vuoksi Exclamation Minun puolestani, se saa sitten vaikka pitää sisällään ne naisetkin.

Ottakaa epäonnistuessanne jokin ajatusleikki ja miettikää jokin HYVÄ syy sille, että kävi niinkuin kävi.[Tässä kohdassa kannataa kittää Kohtaloa!] Ajatellaan pientä ja hintelää miestä: Nainen halusi seksiä, se on selvää miesvalinnan johdosta. Okey. On todennäköistä, että pieni ja hintelä mies olisi halunnut muutakin, mahdollisesti parisuhteen ja elämän tämän naisen kanssa. Mutta jos nainen oli oikeasti hakemassa vain tarpeillensa tyydyttäjää, hän olisi joka tapauksessa heittänyt miehen pihalle seuraavana aamuna. Ja jotenkin luulen, että se olisi satuttanut miestä monta kertaa enemmän! Ja jos haluamme jatkaa tätä ajatusleikkiä, niin voimmehan antaa Köriläälle koston sen jäämällä kiinni vaimolleen, tulemalla sen ansiosta esimerkiksi hulluksi, joutumalla lopulla mielisairaalan ja olemalla loppuelämän ilman naista.

Eikö niin, heti helpotti? Eihän tunnu enää yhtään niin pahalle? Twisted Evil

Ihmettelen monesti, miksi miehet hakevat täältä seksitreffeiltä itselleen naista muuhun kuin seksiin. Mielestäni tämä on TÄYSIN väärä paikka hakea itselleen puolisoa tai parisuhdetta, niitä hankitaan jostain ihan muualta! Siinä mielessä netti on oiva paikka etsiä partneria, että tuolloin voi oikeasti painottaa siihen sisimpään ulkoisesta olemuksesta riippumatta, mutta mielstäni netti alkaa kattaa liikaa meidän ihmissuhteita ja elämää. Nykyajan ihmiset eivät osaa välttämättä enää sosiaalisiataitoja, keskustella, pelata tai pokata; sitä ei tietokoneella käytännössä opeteta. Olisi tärkeää lähteä oikeastikin tuonne kadulle tapaamaan ihmisiä ja tutustumaan mielenkiintoisiin persooniin; niitä ihan varmasti on netin ja baarien ulkopuollellakin! Me suomalaiset nyt vain olemme niin perus-juntteja, että toiselle ihmiselle puhuminen ja kauniiden sanojen suoltaminen tuntuu ajoittain ylivoimaiselta. Avatkaa silmänne ja uskaltakaa loistaa! Mitä sitten jos ei natsaa kymmenen ensimäisen ihmisen tai naisen kohdalla, vastaan tulee ihan varmasti vielä kymmenen lisää!

Pienen ja hintelän kirjoitus on nykyään arkipäivää, mutta älkää pahoittako mieltänne tuollaisen vuoksi. Maailmassa on niin paljon ihania asioita ja ihmisiä, te ette vain vielä ole niitä löytäneet! Olkaa ylpeitä ollessanne aidosti mukavia ja huomaavaisia; te olette tämän maailman pelastus! On hienoa huomata, että on vielä ihmisiä jotka uskovat rakkauteen ja puoltavat sitä elämän joka käänteessä! Inhoan katkeruutta, vihaa ja ylpeyttä, ne on niitä asioita jota tuhoavat maailman kauneuden!



^Jos et ymmärrä mikä pointti kirjoituksessani oli, niin kerrotaan se nyt sitten suoraan. Eliksiirin tapaiset tavalliset naiset kyllä lähtevät mielellään nussimaan niiden huippumiesten kanssa baarista ja ravintoloista. Alitajuisesti ja jopa tietoisesti he haluaisivat seurustella näiden miesten kanssa, mutta eihän niitä se tietenkään kiinnosta. Miksi kiinnostaisi, koska he saavat panna vapainen ja varattuina aina halutessaa uusia ja taas uusia tyttöjä, kunhan vain jaksavat raahautua baariin asti. Aikansa tätä tehtyään tavalliset tytöt ymmärtävät, että näistä miehistä ei saa seurustelukumppania ja uskollista miestä ja silloin he ottavat mielellään meidät tavalliset, uskolliset ja reilut työssäkäyvät miehet ja elävät meidän kanssaan perheenperustamis-unelmansa loppuun.

Kyse ei todellakaan ole mistään myötätunnosta, omien kokemusteni mukaan naiset eivät tunne myötätuntoa kun kyseessä on heidän seksuaaliset halut tai parisuhteen perustaminen. Miehille voidaan olla julmia ja valikoivia, vain koska heillä on siihen mahdollisuus. Mitä väliä jos joku mies pahoittaa mielensä, koska halukkaita munapystyssä heidän perässään juoksioita on aina jonossa seuraavina. Minulle on juuri se erittäin vastenmielistä, että naiset olettavat tavallisen miehen tyytyvän tälläisiin nuoruutensa huippumiesten sängyssä maaneeseen käytettyyn tavaraan, siinä missä miehellä seksuaaliset kokemuset ovat kymmenen kertaa pienemmät. Nainen tietenkin olettaa ja vaatii, että nyt miehen pitää elättää hänet ja mahd. lapset, eikä juosta vieraissa, vaikka itse nuoruudessaan antoi pillua varatuille miehille tuntematta yhtään sääliä heidän naisiaan kohtaan.



Ehkä vähän vain kiehuu yli, kun ajattelen joitain asioita mitä itselleni on nuorempana tapahtunut, juuri tuollaisia: "Moi, oli mukava jutella sun kanssa kokoilta, mutta lähden nyt nussimaan ton Haban kanssa, kun se niin ihana". Kyllä se syö miestä ja eteenkin sellaista, joka on huono häviämään. Oikeassa olet siinä, että elämä on peliä ja sitä voi valita, että pelaako ja miten. Eli, joskus tulee turpaan ja joskus voittaa. Miesten kannalta vain se seksinsaamispeli on eteenkin nuorempana hyvin epäoikeudenmukaista ja usein aika julmaakin. Oman ikäiset naiset eivät ole kiinnostuneita ja kaikki luulee olevansa jotain ihme prinsessoja, vaikka vielä äsken myivät hampurilaisia mäkkärillä.


hehe tässähän se koko ongelma ydin juuri on. Naiset tykkää itseään vanhemmista miehistä, josta seuraa se että hyvässä asemassa on:
1. nuoret naiset
2. vähän vanhemmat miehet
Tuonhan tajuaa ihan idioottikin.

Kyllä tuollaiseen vakipanosuhteeseen löytyy miehiä.
Mutta muualta elämästä huomioitua, tällainen alle kolmikymppinen, puhas, työssäkäyvä, huumorintajuinen ja kaikinpuolin aktiivinen mies ei helpolla seuraa saa. Näyttää siltä että pitäisi olla vähintään puolijuoppo, jotta seksiseuraa löytyy. No, minua kun ei krapula-aamut kiinnosta, niin alkon käyttö pysyy kohtuullisena.
(kyllä joku nainen saa sinusta hyvän miehen)


Meikäläinen taitaa kuulua tuohon ymmärtäväiseen porukkaan. Toisaalta, ymmärrän kyllä naisten tarkoitusperiäkin Smile Ts. jos minua pyydetään tarjoamaan drinkki, se on aivan saletti että nainen ei sitä drinkkiä tule saamaan. Ei sillä väliä vaikka kyseinen mimmi ottaakin ritolat, ei sellaiseen olisikaan kannattanut aikaa tuhlata.
Viinaa on kyllä ihan turha kantaa pöytään seksiseuran toivossa, joskus tarjoan drinkin jos on pidempään keskusteltu.

TÄMÄKIN ON VIELÄ TOISESTA KESKUSTELUSTA MUTTA LIITTYY ASIAAN
JA KUVAA TILANNETTANI

ne jotka on joskus ollu yksinäisiä tietää kyllä nuo naisten sadut.

Oon kohta 28-v. mies, ja sama homma eli naista en oo saanut enkä varsinaisesti ole seurustellutkaan, mutta en silti ole vielä luovuttanut vaan uskon, että jonakin päivänä minäkin vielä siinä onnistun. Onhan elämä välillä aika masentavaa, ja harmittaa katsoa erityisesti paljon nuorempia ihmisiä, ja miettii sitä, mistä on jäänyt paitsi. Mutta ei asiaa kannata jäädä suremaankaan, vaan kannattaa ennemmin miettiä, miten tilanteen saisi korjattua.

Mietin, että mikä ihme sitten tähän voi olla syynä? Olen normaalipainoinen ja OK-näköinen (onpa joku söpöksikin sanonut), huumorintajuinen, ihan tavallisen oloinen opiskeleva kaveri. En ole enää moneen vuoteen ollut erityisen ujokaan eli monissa (lue: kaikissa Wink mahdollisissa tilanteissa (baareissa, opiskelukuvioissa, harrastuksissa yms) olen erityisesti viehättävien neitosten, mutta myös muiden, kanssa jutellut. Ehkä vika onkin siinä, että itselläni rima on liian korkealla. Toisaalta jos joku "rumempikin" naaras yrittäisi mua iskeä, en taatusti panisi hanttiin.

Onko jollakulla teorioita siihen, miksi naiset eivät vain tunnu olevan kiinnostuneita musta? Sad Tilanteeseen kyllä olen jo aika lailla tottunut enkä nyt siitä niin kauheasti kärsi, enkä sitä naisseuraa niin kovin aktiivisesti ole kyllä jaksanut hakeakaan. Yksi syy voikin olla vain saamattomuus: esim. netissä tutustumista en ole vielä yrittänyt.


Mies 28v: Sun pitää ymmärtää ettei sussa ole välttämättä mitään vikaa, mutta se miesmalli, jota sä edustat ei vetoa nuoriin naisiin. He haluavat kokemuksia, seikkailua ja jännitystä elämäänsä tälläisten miesten kanssa, jotka sitä muka pystyvät tarjoamaan. Yhtenä hyvänä esim. on tuo meidän Lothar. Kaveri pystyy iskemään nuoria ja tuollaisesta menosta kiinnostuneita tyttö solkenaa, mutta epäilen että ikäluokassa 25v> alkaa herran keinot olemaan vähissä.

Nuoruuden sekoiltuaan naiset alkavat arvostaa eriseikkoja miehessä ja silloin on kysyntää töissäkäyvälle ja kunnolliselle miehelle. Silloin sinä ja minä voimme valita parhaat päältä. Itse olen pääsyt nyt vähän vanhempana raakkaamaan parhaat päältä ja tännyt nämä nuoruutensa huoranneet lortot omaan arvoonsa. Voi että kun kosto on suloinen. Kyllä nyt halutaan tulla mun seuraan kun on varallisuutta ja iän mukanaan tuomaa karismaa. Vielä kun tämä löytyy hyvin treenanneesta ja terveestä vartolasta, niin ottajia löytyy. Nyt voin itse panna niin naisia, jotka ovat arvoisiani ja jättää ne villikko hutsut omaan arvoonsa. Taaksepäin katselleessa huomaa miten niistä "kauniimmista" ja villeistä tytöistä on tullut yksinhuoltajia ja alkoholisteja, eipä paljon tarvitse tuntea kateutta heitä kohtaan.


VOIKO MIES TAI NAINEN OLLA LIIAN HYVÄNNÄKÖNEN?

Mielestäni monet ylikauniit/ -komeat voivat helposti olla varsin ylimielisiä, jonka vuoksi lähestyminen vaikeutuu.
Täytyy todeta, että miehet ja naiset vain katselee eikä yritä mitää.
lakanassa on myöskin toinen puoli eli liika ulkonäkö voi olla myös kirous.
ei sitä tarvitse aina olla **** tai pyöreä asia voi olla toistenkin päin
että on liian komea tai kaunis mutta on ujo eikä uskalla itse mennä juttelee/yrittää mitään ja kukkaan ei uskalla lähestyä sinua ku pelkää että nolaa itsensä.


Joitain itsestäni olen 22v mies olen komeaksi sanottu, alotteleva malli.
itselläni on asia juuri toisin päin.
itse menetin poikuuteti 18 vuotiaana ja
sen jälkeen on pari yhen illan juttua ollu mutta nyt oon ollu jo vuoden ilman.
Olen jo ollut niin kauan ilman että sitä on ruvennu koko asiasta olemaan välittämättä ja on siirtänyt ajatukset muualle on sitä elämässä muutakin tekemistä ku seksi itse olen päässyt asian kanssa sinuiksi.
Enkä ole vielä tähän ikään mennessä seurustellu kertaakaan.
olen ujo noissa asioissa ja huono tekee mitää alottetta tai vastaavaa
ja kukaan ei uskalla tulla juttelee tai tekee alotetta.

olen vielä sitä mieltä tästä asiasta. Että itseni kohdalla asia menee näin, että silloin kun nainen itse tulee tekemään alotteen juttelee tai jos on tanssi lattialla tulee tanssimaan. Tietää että nainen on kiinnostunut itse teen todella harvoin alotteen olen kyllästynyt siihen ainaiseen yrittämiseen. Kyl kaikki aina kattelee mut siihen se melkein jääki. jos ei itse tajua tulla juttelee tai yrittää mitään ni mun puolesta antaa olla oma on häviönsä.

Kun ei lähde panoseuraa hakemaan baarista niin ei tarvii baarista poistuakkaan pettyneenä Very Happy Viimeviikonloppunakin lähdin hymyssäsuin yksin kotiin elämääni tyytyväisenä.

TÄTÄ MIELTÄ OLEN ASIASTA MITÄ OLEN TÄHÄN KOONNUT ERI KESKUSTELUISTA JA ITSE KIRJOITTANUT
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 23.11.2006, 4:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Poistin tästä viestin joka kertoi lapsipornoa tutkiessaan eksyneensä tälle saitille.

Sinulle tiedoksi että et löydä täältä etsimääsi ja voit työntää oman lapsipornosi peräreikääsi, et ole ollenkaan tervetullut tänne.

Toivottaisin kirjaimellisesti sinulle jotain jota en ole täällä vielä kenellekään toivottanut: "Painu helvettiin".

Ja mitä muilta osin tulee viestiisi muihin aiheisiin (maksullisesta seksitarjonnasta ja sen hillitsemiseen liittyvästä problematiikasta ja yksilön internetissä liikkumisen estämisestä) täällä on ainakin 6 ketjua missä niitä on käsitelty. Mutta sinä et ole tervetullut niistä keskustelemaan.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 23.11.2006, 8:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

"Vieras", vilkaiseppas ennen seuraavaa kirjoitustasi tuolta Helpdesk-osiosta QUOTE:n oikeaoppiseen käyttöön opastava kirjoitus.

Tekstissäsi on paljon asiaa, mutta sen lukeminen on todella hankalaa kun lainaukset sekoittuvat nyt omaan tekstiisi.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 23.11.2006, 11:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Äsh, mä en jaksanut edes lukea. Huomasin välillä lukevani omaa tekstiäni, ajoittain jonkun vastinetta siihen ja sitten menikin teksti jo niin monen sormen kautta, että luovutin. Kiitos vaan, oli kiva kun kävit.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.11.2006, 12:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
^34vuotta = Vanha. Ei millään pahalla, mutta lavatanssi ja iskelmäyökerhot on sun mestasi. Eikös naisille ala tulemaan niitä hormonaalisia muutoksia jo tuossa iässä, joten varaa liukkaria käsilaukkuun, kun lähdet sen ukkomiehen toyotan takapenkille pikaiselle panolle.


Mulla on kokemusta tytöistä ikähaitarilla 16v - 49v (ja liukkarin tarvetta ei ole isommin ollut) ja voin kertoa että ikä ei ole ratkaisva, mutta jos sen mukana yksin pitäsi laittaa naisia sängyssä paremmuusjärjestykseen niin 32-40 on usein paras, mutta poikkeuksia löytyy.


No nyt kuule repes vieras Evil or Very Mad

Ensinnäkin, mä olen ikäloppu sun katsontakannan mukaan, mutta voi sinun suruksesi kerron hieman totuuksia:
1. Mä rokkaan ja Jammailen pitkin Suomen maata
2. Todistettu on, että nuoremmat kuin vanhemmatkin miehet ovat kiinnostuneita tälläisestä ikälopusta .
3. Musta on tulematta fosiilia, olen iätön nainen
4. Ei tarvita liukkaria, ei varalle, eikä muutenkaan, löytyyhän tuota, tuosta pihamaalta, jos muuten ei luista, hakee sieltä Repeää Repeää
5.Kysmys: tarvitsemmeko tälläisia ÄO -määrältään *tok-tok* -tyyppejä?

Kiitos Härski tavastasi sivaltaa . Sulla leikkaa kuin partaveitsellä - olet älykäs - nerokas ja fiksu kundi, jota kunnioitan suuresti Heart small

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sade
LähetäLähetetty: 25.11.2006, 14:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 17 Mar 2006
Viestejä: 97

Anonymous kirjoitti:
^34vuotta = Vanha. Ei millään pahalla, mutta lavatanssi ja iskelmäyökerhot on sun mestasi. Eikös naisille ala tulemaan niitä hormonaalisia muutoksia jo tuossa iässä, joten varaa liukkaria käsilaukkuun, kun lähdet sen ukkomiehen toyotan takapenkille pikaiselle panolle.


Tämä ikärasistinen näkökulma on mielestäni ihan ymmärrettävä - Kokemuspohjan puuttuessa itse ollessa nuori voi 34-vuotias tuntua ikälopulta. Musiikkimaun mukaan kulkevasta seksuaalisuudesta en tosin ole kuullut puhuttavan Laughing

Mitä sitten seksuaaliseen nautintoon tulee - Ikä on huomattava tekijä. Siinä missä teini-ikäinen nuori vielä hakee seksuaalisuuttaan ja on ymmällä omien tuntemustensa kanssa - Kypsemmällä naisella ei näitä ongelmia enää ole.

Seksuaalisuus parhaimassa tapauksessa vain iän myötä kehittyy upealle tasolle, josta taas sitten on seurauksena se, että nainen nauttii huomattavasti enemmän. Kun on sitä rohkeutta sanoa mistä nauttii ja rohkeutta pyytää sitä mitä haluaa.

Oma nautinto taas yleensä lisää toisen nautintoa. Että siinä sitä sitten pyöritään nautinnollisessa oravanpyörässä Laughing

Minulle ikääntyminen on seksuaalisuuden kannalta ollut suurta vapautumisen ja sitä kautta Suuren ilon aikaa.

Liukasteitakin toki käytetään - Suosittelen liukastekokeilua mielelläni nuoremmalle miehellekin. Siinä pääsee masturbaatiokin ihan uudelle tasolle. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 25.11.2006, 15:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Nymfotar kirjoitti:

Kiitos Härski tavastasi sivaltaa . Sulla leikkaa kuin partaveitsellä - olet älykäs - nerokas ja fiksu kundi, jota kunnioitan suuresti Heart small

Jaa, onko täydellisyyttä olemassa missään muussa muodossa kuin Härski-sedässä Very Happy

Ei no vakavasti niin mää tarttisin ton lausunnon kirjallisesti ja parin todistajan allekirjoituksin varustettuna. Silloin tällöin tulee ihmisiä vastaan jotka on kovasti eri mieltä ja voisi tota silloin vilauttaa. Esim liikennevalvontaa suorittaville sinipukuisille virkamiehille Embarassed

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.11.2006, 17:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:
Jaa onko täydellisyyttä olemassa missään muussa muodossa kuin Härski-sedässä Very Happy
Niin, en tiedä, mutta aika harvassa tuntuu olevan (sinua en sedättele kuitenkaan)
Lainaus:

Ei no vakavasti niin mää tarttisin ton lausunnon kirjallisesti ja parin todistajan allekirjoituksin varustettuna. Silloin tällöin tulee ihmisiä vastaan jotka on kovasti eri mieltä ja voisi tota silloin vilauttaa. Esim liikennevalvontaa suorittaville sinipukuisille virkamiehille Embarassed

Juu, tehdään mustaa valkoselle, kirjoitetaan tuo paprille sillä jokainen sana pitää pilkulleen paikkansa, sopii mulle

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 25.11.2006, 21:52  Vastaa lainaamalla viestiä






Shamaani kirjoitti:
Eliksiiri kirjoitti:
Hyvä Shamaani, hyvä! Sä handlaat tän homman; paras ilmoitus ikuisuuteen. Wink


Niin no eipä se ole tuottanut tulosta... Rolling Eyes


sä asut väärässä maassa=helsinki on syvältä,tuleppa tänne maalle täällä on miehiä jotka uskaltaa selvinpäinkin kohdata naisen ja elämän Wink
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 5 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker