Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 7 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  nainen etsii seuraa
nonstop
LähetäLähetetty: 23.4.2007, 19:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 21 Huh 2007
Viestejä: 1
Paikkakunta: Helsinki

No moi sama ongelma, en todellakan jaksa enää juosta baareissa hakemassa naista, se tuntuu jotenkin mun mielestä aika raskaalta hommalta.Mä olen samoilla jäljillä, että olis todella nastaa et ois vakipano.Täs on välillä niin liekeissä kun panettaa.Mulla on ikää 40v. enkä styylaa ja asun omassa himassa Helsingissä.Pituutta on kertynyt 178 painoo 77 vihreet silmät ja puolipitkä tukka.Ok en tiedä muuta kun sitä samaa vielä kun sullakin et ihan ookoon näkönen mies olen ja NAIDA HALUAN, siitä ei mihinkään pääse.Älä kelaile mitään mun nimimerkistä, se tuntuu täs hyvältä vitsiltä kun puhiut feikeistä, se on nimittäin feicci.Ok ota yhteyttä jos siltä tuntuu.
<poistettu> Jaska-


edit by assa: ei ole viisasta laittaa puhelinnumeroaan tänne esille

_________________
Moi kaikki mukavat ja hyvä kroppaset seksistä pitävät naiset.Rohkeesti yhteyttä niin PANNAAN homma toimimaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 23.4.2007, 21:11  Vastaa lainaamalla viestiä






tere! ite oon ollu joskus aika suosittu mies olin yhen jos toisen kanssa kimpassa, mut nyt jo jonkun aikaa oon ollu sinkku kun on menny noihin/teihin naisiin luottamus kokonaa et on joutunut pitää tota yhden illan juttuja jonkun aikaa Sad et sillei. ootko mistä päin? ite vantaalta.mut on täs pieni/iso salaisuus itellä, mut ei ole naista enkä ole homo.itse olen näöltään "kukin katsoo omalla silmällä)mut kehuttu ihan hyvän näköiseksi, mut itte en osaa sanoa mitää ku en oo niin itse rakas.jokainen on sen näköinen kun on luonne sen sanoo minkä näköinen olet sanon minä. vai mitä?t:1971
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 24.4.2007, 7:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Uskokaa nyt jo, että seuranhakuilmoituksia ei jätetä tänne keskustelun sekaan!

Tästä ketjusta saa päivittäin poistaa viestejä "moi oon m32, soita mulle".

Seuranhaku varten on alue Minä haen seuraa sinusta, muualle ei laitella ilmoituksia.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
sinkku-m
LähetäLähetetty: 24.4.2007, 8:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 25 Huh 2006
Viestejä: 9

Mut kylläpä suurin osa taitaa olla niitä maksullisia.Itekki olen sinkkumies ja jollain tapaahan noi petihommatki pitäs hoitaa.Himot ne on hiirelläkin.Tuollasista kirjotuksista tulee äkkiä mieleen että nekö kiiltokuvapojat on ainoastaan parhaita niissä hommissa.Ei ole peili särkyny tähänkään asti ja kyllä hygieniasta tulee huolehittua joka päivä.Mut jokainen taaplaa tyylillään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
tatu 45
LähetäLähetetty: 13.11.2007, 17:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





tervehdys vieras puheenvuorosio kolahti olen markku 45 olis kiva jatkaa keskustelua kanssasi olen reilu raitis empaaatinen kiltti jne,,
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 7 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker