Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ideat ja palautteet  ~  Uusi "interface" forumiin.
Jalopeura
LähetäLähetetty: 5.8.2006, 23:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 3
Paikkakunta: Vantaa

Hui-hai.

Todella tympivää tsuumailla sivua 10 min. huomatakseen, että uusi "aloita viesti" nappula sijaitseekin sivun alareunassa Smile Ajankäytön maksimoimiseksi olisi suotavaa, että tästä "sekamelskasta", jota forumiksikin kutsutaan, saataisiin jonkinlainen järkevä versio aikaiseksi.

Järkevää olisi myös näillä käyttäjä määrillä, supistaa osastojen määrää, tai ainakin selventää mitä ne oikeasti ovat. Menee sormi suuhun kun lukee tuolta vasemmasta reunasta (foorum viestit) jonkun viestin ja ei älyä lukea missä kategoriassa se nyt sattuikaan olemaan, etsiä se jälki käteen..

Ps. Oikein kirjoitus tarkistettu Winwordilla, joten jos jälkivaatimuksia, niin lähetä ne Bilille kiitos Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 6.8.2006, 12:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Siitä olen samaa mieltä että reply-nappi voisi olla myös viestin yläosassa, eikä pelkästään alhaalla. Tuo ei mahdottoman vaikeaa ole toteuttaakaan.

Jännästi muuten asiallisen palautteen sävy ensimmäisen lauseen jälkeen muuttuikin astetta v-mäisemmäksi...

Alueita on paljon ja ehkä liikaakin, mutta lähes kaikkiin näkyy viestejä kertyneen kiitettävästi - eli eivät ne ihan turhia ole. Alueiden kuvauksissa aika selkeästi kerrotaan mihin tarkoitukseen mikäkin on.

Ps. Oikeinkirjoitus on yhdyssana.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 6.8.2006, 14:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Jalopeura kirjoitti:

Todella tympivää tsuumailla sivua 10 min. huomatakseen, että uusi "aloita viesti" nappula sijaitseekin sivun alareunassa Smile Ajankäytön maksimoimiseksi olisi suotavaa, että tästä "sekamelskasta", jota forumiksikin kutsutaan, saataisiin jonkinlainen järkevä versio aikaiseksi.

Hei, ettekö ole huomanneet että vastaa ja uusi aihe napit on tuolla ylälinkkien ja viesiketjun välisessä tilassa tuolla yllä Cool Laughing

<tunnustus>Ei no minä lisäsen ne juuri Embarassed ihan hyvä vinkki </tunnustus>

Jalopeura kirjoitti:
Järkevää olisi myös näillä käyttäjä määrillä, supistaa osastojen määrää, tai ainakin selventää mitä ne oikeasti ovat. Menee sormi suuhun kun lukee tuolta vasemmasta reunasta (foorum viestit) jonkun viestin ja ei älyä lukea missä kategoriassa se nyt sattuikaan olemaan, etsiä se jälki käteen..

Jaa, minä olin juuri lisäämässä osastojen määrää nyt kun kirjoittajia ja mielenkiinnonkohteit on kasvavassa määrin. Mitäs nyt tehdään Question

Jalopeura kirjoitti:
Ps. Oikein kirjoitus tarkistettu Winwordilla, joten jos jälkivaatimuksia, niin lähetä ne Bilille kiitos Smile

Siirry käyttämään OpenOfficea ja yhdy Microsoft Free Zone kampanjaan.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 6.8.2006, 14:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Härski kirjoitti:
Hei, ettekö ole huomanneet että vastaa ja uusi aihe napit on tuolla ylälinkkien ja viesiketjun välisessä tilassa tuolla yllä Cool Laughing


Hups. My bad, sekoitin nyt toisen puutteen joka on joskus mielessä käynyt... Eli siis "Seksitreffit keskustelufoorumi Foorumin päävalikko" linkki on vain threadin alaosassa, minä usein sitä kaipailisin ylöskin. Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 6.8.2006, 14:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

assa kirjoitti:

Hups. My bad, sekoitin nyt toisen puutteen joka on joskus mielessä käynyt... Eli siis "Seksitreffit keskustelufoorumi Foorumin päävalikko" linkki on vain threadin alaosassa, minä usein sitä kaipailisin ylöskin. Embarassed


TÄYSIN SAMAA MIELTÄ!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 6.8.2006, 14:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

assa kirjoitti:
Eli siis "Seksitreffit keskustelufoorumi Foorumin päävalikko" linkki on vain threadin alaosassa, minä usein sitä kaipailisin ylöskin. Embarassed

No mutta onhan sekin tuolla ylhäällä noiden vastaa ja uusi aihe nappien yläpuolella Cool Laughing Laughing

<nolotunnustus>ok, ok, minä lisäsin senKIN äsken, ihan hyviä ehdotuksia oli Embarassed Embarassed <nolotunnustus>

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 6.8.2006, 14:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Onkohan mulla enää kavereita tällä forumilla tämän jekkuilun jälkeen Sad

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker