Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Reilu petos
pettäjämies
LähetäLähetetty: 6.8.2006, 13:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 06 Elo 2006
Viestejä: 3
Paikkakunta: Aivan Sama

Sitä minä vaan ihmettelen, että miksi naiset ei halua olla varattujen miesten kanssa siitä syystä, että ovat solidaarisia toisille naisille. Kysyn vaan, että mitäs ihmeen solidaarisuutta se muka on, että jos joku onnellinen on saanut näinkin ihanan miehen itselleen kuin minä, niin sittenpä ei enää ollakaan valmiita jakamaan sitä solidaarisesti kaikille naisille. Shocked Kiero on naisten solidaarisuuskäsitys, sanon minä. Samalla tavallahan esimerkiksi jos jollakin on salaattikulho edessään ruokapöydässä, salaattia ei voisi antaa muille, koska se kulho nyt sattuu olemaan sillä yhdellä. Onko salaatin pyytäminen muka pettämistä? HÄH?

_________________
mies pettää aina.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 6.8.2006, 13:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Crying or Very sad Mää sitten inhoon tommosia, jotka vertaa ihmistä tunteineen salaattikulhoon! Crying or Very sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
pettäjämies
LähetäLähetetty: 6.8.2006, 14:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 06 Elo 2006
Viestejä: 3
Paikkakunta: Aivan Sama

No tokihan salaattikulholla on hehkeämpi tunne-elämä kuin esim. minulla. Pyydän anteeksi kaiken maailman salaattikulhoilta, pyyds pyyds Embarassed . Verrataan nyt sitten sitä solidaarisuutta ihmiseen, vaikkapa Tarja Haloseen. Miten naisen mielestä Tarja Halonen voisi olla muka presidentti, koska se sama tyyppihän on myös naapurin Ritvan presidentti. Yäk! Petosta!

_________________
mies pettää aina.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 6.8.2006, 14:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Mitä ideaa on moista itkeä. Jokaisen naisen oma valinta, haluavatko vehdata varatun miehen kanssa vai eivät.

Jos tuo muodostuu pillunsaamisellesi suureksi ongelmaksi, hankkiudu sinkuksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
pettäjämies
LähetäLähetetty: 6.8.2006, 14:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 06 Elo 2006
Viestejä: 3
Paikkakunta: Aivan Sama

Kiitos vinkistä. Tuskin olisin pystynyt tuota sinkkuksi hankkiutumista itse keksimään edes vuosikausia syvällisesti fjoosan olemusta pohdiskelemalla. Tämä solidaarisuusasia on kumminkin vain niin käsittämätön veto, että olisin kaipaillut siihen jotain selvitystä. Tosin tarkemmina ajateltuna onhan meillä miehilläkin yleensä sellainen systeemi, että kavereiden tyttöystävien kanssa ei joogata. Tällä lailla ajateltuna naiset on siis solidaarisia kaikille naisille, mutta miehet (yleensä) vaan kavereilleen. Paitsi, että käytännössä esim. minua on tullut vonkaamaan juuri kavereiden tyttöystävät. Eli naiset on käytännön valossa solidaarisia kaikille naisille, paitsi kavereilleen.

_________________
mies pettää aina.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 6.8.2006, 16:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Pointti on siinä, ettei tuota asiaa todellakaan voi yleistää. Sekä meitä miehiä, että naisiakin on moneen junaan...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 6.8.2006, 18:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

pettäjämies kirjoitti:
Sitä minä vaan ihmettelen, että miksi naiset ei halua olla varattujen miesten kanssa siitä syystä, että ovat solidaarisia toisille naisille. ?


Empä ole moista itse hoksannut, minä olen enempi huomannut päinvastaista ja pidän aina sormusta kun käyn kapakassa. Olen pelannut niin sinkku kuin varattujenkin naisten kanssa ja olen huomannut että varatuilla miehillä on jopa parempi flaksi kuin sinkkumiehillä.

Mitä taas nainen miehelle sanoo on aivan eri asia. Naiset kun eivät onneksi kyllä lauo päin naamaa kaikkea mitä ajattelevat.
Tuo "en lähde ukkomiesten matkaan" voi merkitä esim.
-en lähde kanssasi vaikka olisit sinkkukin.
-jos olet tarpeeksi sinnikäs niin voin tehdä poikkeuksen.
Eikä kukaan nainen nyt halua antaa sellaista ensivaikutelmaa että paneskelen kaikkien kanssa jotka sitä hoksaa pyytää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 6.8.2006, 22:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

mitä tohonkin sanois ...naiset on katalia ja salaattikulhot nousevat kapinaan Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 11.8.2006, 13:35  Vastaa lainaamalla viestiä






Ei tuolla ole minun kokemusteni mukaan mitään merkitystä, onko mies varattu vai ei, mutta ei siitä kannata turhan suurta ääntä pitää, eikä eteenkään syytellä vaimoa huonosta seksielämästä tai pihtaamisesta. Jos mies on reiluntuntuinen ja kertoo avoimesti olevansa varattu, muttei puhu puolisostaan, niin seuran saaminen on yhtä helppoa/vaikeaa kuin sinkkuna. Mielestäni monet naiset saavat lisänautintoa, kun iskevät ukkomiehen. Ilmeisesti se, että tuntuvat itsensä paremmiksi kuin miehen vaimo on joillekin naisille tärkeää henkisesti.
Takaisin alkuun
Chainreaction
LähetäLähetetty: 11.8.2006, 17:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Lemmenkäinen


Liittynyt: 28 Hei 2006
Viestejä: 136
Paikkakunta: Etelä-Suomen lääni

pettäjämies: Miksi sinun pitäisi aina saada se nainen, jonka haluat? Lienet tietoinen, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia, miehistä puhumattakaan.

Tiedossani ei ole yhtään hyvää ja perusteltua syytä, miksi yleensä pitäisi ollakaan vieraan ukkomiehen kanssa tai pettää elämänkumppaniaan, rakastaan, lapsiaan. Pettämiseen tai yleensä vieraan ukkomiehen kanssa sekstailuun kaikilla ei ole tarvetta eikä siihen riitä se, että sinä olet niiiiinnnn ihana, komea, naisten unelmamies (?). Jos elämäsi perustuu ensisijaisesti seksiin, naisten kaatoon (vaikka onnistuuhan se seisaaltakin) ja siihen, että aina saat sen mitä haluat, arvomaailmasi on syvältä ja erittäin kapea Evil or Very Mad Yäk ja tuleva oksennus!

Kirjoituksestasi tuli mieleen, että vaimosi ei varmaankaan tiedä pettämisistäsi ja pelehtimisistä toisten naisten kanssa. Tai sitten teillä on todella avoin liitto (epäilen tätä, kun retostelet noin ylväästi omasta naisten kaadosta ja kirjoitat pettämisestä). Ja jos käy vieraissa yhteisestä sopimuksesta, ei kyse ole pettämisestä vaan puolisot ovat keskenään sopineet vieraissa käynnin olevan ok.

Kuten assa aikaisemmin mainitsikin, sinun tapauksessasi olisi parempi olla sinkku. Näin vapautuu vastuusta puolisoa kohtaan. On helpompi erota kuin pettää ja jäädä kiinni ja maksaa siitä tuplasti (ei koske kaikkia, koska toiset antavat anteeksi ja jatkavat toivoen parannusta). Sitten on nettien keskustelupalstoilla miesten kirjoituksia, joissa he valittavat, kun vaimo jätti, kun selvisi, että mies on pettänyt. Ristiriitaista mielestäni. Miksi mies valittaa erosta pettämisen jälkeen, kun mies haluaa pettää ja haluaa, että se sallitaan, mutta naisen pettäessä tuleekin stop --> kyllä minä saan pettää, mutta ei vaimo/nainen. Omituista Confused

Nämä ovat ihan omia ajatuksiani enkä tiedä mitä muut sinusta ajattelevat. Katson, että nyt on aika lopettaa näin vakava kirjoittaminen, kun tuntuu, että savu alkaa nousta korvista. (tähän toktok- ja rähinä-hymiöt)

Onneksi kaikki miehet eivät ole samanlaisia kuin pettäjämies. Toisilla on yksinkertaisesti parempi arvomaailma ja elämä kunnossa. Rolling Eyes

_________________
Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä.
-Rolf Arnkil-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 11.8.2006, 19:42  Vastaa lainaamalla viestiä






ehdottaa miesystävälleni, että saan maata kaikkien kanssa vaikka olen parisuhteessa - vetoan tuohon salaattikulhoteoriaan...

Vai haluaako ketjun aloittaja, että hänen vaimonsa/tyttöystävänsä olisi yleinen salaattikulho, josta kaikki miehet käyvät vähän kaapimassa kun nälättää...
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 11.8.2006, 21:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Anonymous kirjoitti:
ehdottaa miesystävälleni, että saan maata kaikkien kanssa vaikka olen parisuhteessa - vetoan tuohon salaattikulhoteoriaan...

Vai haluaako ketjun aloittaja, että hänen vaimonsa/tyttöystävänsä olisi yleinen salaattikulho, josta kaikki miehet käyvät vähän kaapimassa kun nälättää...
Salaatti ei paljon nälkää vie...ainakaan mulla Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 11.8.2006, 22:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Salaatti on parasta, kun siihen yhdistää vähän proteiinia! Ja siitä tulee kylläiseksi ilman ähkyä. Niin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 12.8.2006, 0:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Muistan joskus lukeneeni että spermassa olisi pari mg proteiinia...tai sitten mä toivon vaan niin Rolling Eyes Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Boston
LähetäLähetetty: 12.8.2006, 10:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Eliksiiri kirjoitti:
Salaatti on parasta, kun siihen yhdistää vähän proteiinia! Ja siitä tulee kylläiseksi ilman ähkyä. Niin.


Yks nainen sanoi kerran että se nielee koko mällin Confused aina kun se ottoo suihin siinä kun on sitä proteiinia ja se pitää ihonkin sileenä, tulee niin tyttömäinen olo Wink

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker