Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 9 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Gallup naisille: millainen mies sytyttää/kiinnostaa?
Ujo-piimä
LähetäLähetetty: 12.4.2007, 14:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 26 Maa 2007
Viestejä: 49
Paikkakunta: Etelä-pohojammaa

Asiantunteva mies vetoaa muhun. Joku, joka tietää omasta alastaan paljon. Ihastun helposti asiantuntijatehtävissä oleviin, tai muuten vain taitaviin miehiin. Myös rento luonne vetoaa -jos on helppo jutella ja toinen tekee positiivisen vaikutelman, niin helposti sitä hetken päästä ajattelee, että "minkähänlainen mahtaa herra olla sängyssä" Wink

En pidä uniformuista tai virka-asuista, mutta haalarit on pop. Siis normaalit työhaalarit (ja miksiköhän oon ajautunu miesvaltaiselle alalle, missä miehet on pääasiassa haalarit päällä...? Embarassed ) .

En ihastu yleensä ensi tapaamalla, vaan hetken tuttavuuden jälkeen. Silloin tunne iskee yhtäkkiä, kun huomaa, kuinka mukava toinen onkaan. Toisinsanoen siinä vaiheessa kun mut saa nauramaan ja juomaan vielä sen santsikupinkin kahvia, niin tod.näk mielessäni riisun jo keskustelukumppania Razz

Eli muhun ei tuo huoliteltu ulkönäkö välttämättä iske, vaan myös työtään tekevä mies voi olla houkutteleva. Jos on siis hyvä, siinä mitä tekee Cool

_________________
No kerran mä tapasin yhren ouron pervon. Siitä lähtien en oo palijo peilhin kattellu Very Happy
Avatar by Mozilla Firefox -minäkö tulikettu? *gnarlr*
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.8.2007, 10:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Tapasin ihan oikean ADONIKSEN Rakastunut2 Rakastunut2 Rakastunut2
Sananmukaisesti *silmät pyörii päässä, järki ei luista, ja himotus on jatkuvaa*
Voi pojat, pitäkää mulle kaikki ulokkeet pystyssä!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
avuttomana
LähetäLähetetty: 20.8.2007, 14:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 06 Elo 2007
Viestejä: 4

Chainreaction kirjoitti:
Kysytään tätä naisilta, kun aika usein puhutaan ja kirjoitetaan enemmän siitä, mikä miestä miellyttää naisissa.

Millainen mies kääntää katseesi?
Mihin kiinnität huomiosi, kun näet miehen? Mies kokonaisuutena (tarkoitan ulkoista olemusta, kun sisälle ei heti näe Wink ) päästä varpaisiin vai katsotko ensimmäiseksi haarojen yläpuolelle vai peräpäätä?


Minä kiinnitän ensimmäiseksi huomioni hiuksiin tai kaljuun tai mitä siellä päälaella nyt itse kullakin sattuu olemaan. Sen jälkeen ehkä yleinen olemus, ilmeet, vaatteet ym. kiinnittää huomiota. En mittele päästä varpaisiin vaan ehkä katse pysyy siellä hartialinjassa. Minua viehättää periaatteessa varsinkin pitkät ja vahvan oloiset miehet (ei tarvi mikään bodari olla, vaan sen verran voimaa, että mies jaksaa keskikokoisen morsiamen kantaa kynnyksen yli Smile. En yleensä havainnoi yksityiskohtia, sen takia olen yleensä aika huono tunnistamaan puolituttuja ihmisiä.

Kuitenkin väitän, että jokaisessa ihmisessä on jotakin kivaa ja kaunista, jota voi katsella ja johon voi ihastua. Joten ulkonäköön ei taatusti homma kaadu, vaan kyllä se luonne ja sielujen sympatia viime kädessä ratkaisee paljon.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 20.8.2007, 15:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

avuttomana kirjoitti:

Kuitenkin väitän, että jokaisessa ihmisessä on jotakin kivaa ja kaunista, jota voi katsella ja johon voi ihastua. Joten ulkonäköön ei taatusti homma kaadu, vaan kyllä se luonne ja sielujen sympatia viime kädessä ratkaisee paljon.
Olet väitteessä oikeassa. JOKAISESSA ihmisessä on jotain kaunista/komeaa. Se on vain tapa, jolla katsoo ketäkin. Esim. minä näen jonkun naisen erittäin viehättävänä, joka taas siipalle on ihan taviskamaa. Tai joku mies on mielestäni komea ja siippa ihmettelee makuani Shocked

Sikäli homma voi kaatua ulkonäköön, että ihastuu siihen, ei ihmiseen itseeensä. Viime kädessä sielujen kemiat ratkaisee asiat.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
LeatherGirl
LähetäLähetetty: 22.12.2007, 16:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 22 Jou 2007
Viestejä: 1
Paikkakunta: Helsinki

Miehen pitää olla treenattu eli jonkin verran lihasta, mutta ei mikään älytön lihaskimppu. Pitkä tai lyhyt, sillä ei niin väliä, mutta jotenkin kropan pitää miellyttää silmää. Monesti lyhyemmillä on vaan paremmat kropat kuin pitkillä. Muutenkin koko olemus ja ilmeet vaikuttaa.

_________________
http://nahkafoorumi.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mrs
LähetäLähetetty: 5.4.2008, 17:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Sellainen, joka erottuu joukosta. Vahvannäköinen mies, joka astelee varmoin askelin skottihame päällä ja polvsukat jalassa, eikä häpeile itseään eikä hamettaan, vaan karvaiset sääret ja käsivarret loistaen astelee niinkuin kuningas tai muinaisaikojen soturi, Pitkä lainehtiva paksu tukka ja sellainen viikingin näköinen tumma tai vaalee, se saa ihokarvat nousemaan pystyyn. Ja se on sitten jo seksikäs mies.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 9 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker