Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 7 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Gallup naisille: millainen mies sytyttää/kiinnostaa?
Härski
LähetäLähetetty: 27.11.2006, 14:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

bi-vaimo kirjoitti:
useissa varsinaisissa muslimivaltioissa naisten oikeudet ovat minusta miehiin verrattuna vähintäänkin rajalliset.

Täytyy myöntää että toi on totta. Toisaalta ihmisten oikeus tehdä kaikenlaista on muutenkin suomessa ja pohjoismaissa aika iso verrattuna moneen muuhun maahan.

Minä olen tapailllut jonkin aikaa tyttöä jonka perheineen asui 5v suomessa ja oli kotoisin perinteisestä muslimimaasta (tytön isä oli täällä töissä diplomaattina). Täytyy myöntää että siitä perheestä jäi minulle lähtemätön muisto mieleen. Siellä oli monet oikeudet ja velvollisuudet sekä miehillä että naisilla aivan päälaellaan.

Tytöllä ei ollut lupaa harrastaa seksiä minun kanssa. Tytöllä ja hänen veljillään ei ollut oikeutta juoda alkoholia tai polttaa tupakkaa vaikka kundi oli täysi-ikäinen. Perheen lapsilla ei ollut ollut oikeutta käydä yökylässä kaverien luona vaan kotona piti olla klo 21.

Vaimo/äiti oli velvoitettu pitämään koti erittäin siistinä kotiapulaisen avulla, joka miehen oli velvollisuus kustantaa. Mies oli velvollinen tekemään pitkää työpäivää, pidättäytymään kaikista nautintoaineista, ei voinut osallistua kollegojensa pitkäksi venyneisiin illanviettoihin.

Perheen isä oli velvoitettu kunnioittamaan ja arvostamaan vaimoaan ja kaikenlainen sanailu ja vastaanhangoittelu ja riitely oli kaikkien perheenjäsenten osalta ehdottoman kiellettyä. Perheen isä oli velvoitettu viettämään vapaa-aikansa perheensä parissa kotona.

Perheen isä oli ilmeisesti velvollinen antamaan minulle vähän väliä jotain lahjoja, koska sain häneltä milloin wiskypulloja (hän ei itse saanut juoda), milloin hänen kotimaansa koruja kun heillä kotona vierailin (vain kotona ja koulussa sain tapailla tuota kilttiä tyttöä).

Tiesin jo silloin (edellä kuvattu tapahtui vuonna 1980) etten tule saavuttamaan tuollaista rauhaa ja harmoniaa omassa avioliitossani kun se aika koittaa ja se otti minua päähän jo silloin ja ennustus myös toteutui Sad


Viimeinen muokkaaja, Härski pvm 27.11.2006, 15:13, muokattu 1 kertaa

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 27.11.2006, 14:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

^ Taisi vähän mennä off topic, mutta kun kysymys oli että mikä sytyttää toisessa sukupuolessa niin tollanen keskinäinen rauha, harmonia ja arvostus jota tuossa yllä kuvasin kiinnostaisi minua kovasti toisessa sukupuolessa Very Happy

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 27.11.2006, 15:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^^^ Juu palataan aiheeseen... ihaniin naisiin ja kamaliin miehiin... tai toisinpäin... mieluimmin molemminpäin eli kaikille meille hirmu ihanille naisille mielettömän ihania miehiä ja niille ikäville kurpille, joista emme tykkää, annetaan ne kamalat hirviömiehet... Very Happy Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 27.11.2006, 16:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Härski kirjoitti:
Perheen isä oli velvoitettu kunnioittamaan ja arvostamaan vaimoaan ja kaikenlainen sanailu ja vastaanhangoittelu ja riitely oli kaikkien perheenjäsenten osalta ehdottoman kiellettyä. Perheen isä oli velvoitettu viettämään vapaa-aikansa perheensä parissa kotona.

Perheen isä oli ilmeisesti velvollinen antamaan minulle vähän väliä jotain lahjoja, koska sain häneltä milloin wiskypulloja (hän ei itse saanut juoda), milloin hänen kotimaansa koruja kun heillä kotona vierailin (vain kotona ja koulussa sain tapailla tuota kilttiä tyttöä).

Tiesin jo silloin (edellä kuvattu tapahtui vuonna 1980) etten tule saavuttamaan tuollaista rauhaa ja harmoniaa omassa avioliitossani kun se aika koittaa ja se otti minua päähän jo silloin ja ennustus myös toteutui Sad


Toi lahjahomma on aika erikoista, mutta onhan monilla heimoilla ollut hyvin paljon lahjoihin liittyviä sääntöjä, kirjoitettuja tahi kirjoittamattomia. Tulee mieleen opiskeluajalta sitaatit masai-heimon meiningistä. Noin karkeasti muistellen, jos olit (nuori) mies ja halusit naisen itsellesi "lunastaa", niin piti ainakin pariin-kolmeen kertaan käydä viemässä isukille viinaa pirun monta litraa, lehmiä ja kanoja ja sellasta. Shocked

Tuosta harmoniasta sen verran, että jotenkin se epäilyttää. Meillä on täällä Suomessa aika pirunmoinen konsensus-yhteiskunta, jossa on aina ollut tosi hyvä osata pitää turpansa kiinni, jos niitä eroavia mielipiteitä sattuis olemaan, ja hommat naulataan paikalleen pienten piirien muka erinomaisten ja hallitsevien mielipiteiden ja sopimusten perusteella. Esimerkki: Valio ei vieläkään ole muuttanut maidon valmistusprosessia, vaikka olen useasta lähteestä kuullut, että laktoosi-intolerantikot ovat etelässä pakosta kokeilleet paikallista tai saaneet sitä vahingossa ja humpsanssaa, eikä mitä turbopiereskelyä eli muuta vääntöä. MIKÄ MAIDOSSAMME HAISEE VALIO Question

Anteeks noi ISOT kirjaimet nyt mutta niin se vaan tahtoo olla.. ja ja siis piti sanomani, että liian usein ulospäin harmoniselta näyttävä tilanne kätkee purkautumaisillaan olevan tulivuoren. Että on sitä painetta liikaa.

Sikäli homosuhde vois olla parempi, että _tuntuis_ vaan siltä, jotta mies miehelle kaikki olis yksinkertasempaa. Mutta sekin on varmaan ainakin puoliks pötyä. Smile
Takaisin alkuun
Hans Byxor
LähetäLähetetty: 14.1.2007, 21:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 21 Jou 2006
Viestejä: 9
Paikkakunta: Stadi

Mun tarvii nyt sanoo, että osa älykkäistä hemmoista (niitä jotka sai aina skoles kympin matikasta) on sosiaalisesti niin onnettomii et vaikka mimmit niistä kiinnoistuis, ne ei toimi niinku muut. tää baarissa todettu "älykkyys" on jotain ihan muuta: sosiaalista älykkyyttä ja nokkeluutta, joka on pitkälti opittua, laskelmoitua.

joo, ja mä puhun kokemuksesta
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 14.1.2007, 23:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

^ No toi selittää kaikki mun ongelmat naisten kanssa Shocked Laudatur pitkästä matikasta ja yliopiston pääsykokeesta matikan ja fysiikan osiosta täydet pisteet. Ei voi enää mulla huonommat lähtökohdat olla Lyö päätät seinään

Luonnontieteissä lahjakkaat kundit menee ihan metsään naisten kanssa kun ne etsii siitä toiminnasta jotain järkeä tai logiikkaa.

Miesten pitää ymmärtää että matematiikan tehtäviä ei ratkaista olemalla niistä kiinnostuneita ja kehumalla niitä. Toisaalta naista ei isketä olemalla oikeassa ja osaamalla kertoa mitä seuraavaksi on järkevää tehdä Repeää

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 15.1.2007, 0:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Tumma, iso henkisesti ja fyysisesti, älykkäämpi kuin minä, vahvempi kuin minä, sivistynyt myös sielultaan, oikeudentajuinen ja hauska

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 15.1.2007, 20:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Härski kirjoitti:
^ No toi selittää kaikki mun ongelmat naisten kanssa Shocked Laudatur pitkästä matikasta ja yliopiston pääsykokeesta matikan ja fysiikan osiosta täydet pisteet. Ei voi enää mulla huonommat lähtökohdat olla Lyö päätät seinään

Luonnontieteissä lahjakkaat kundit menee ihan metsään naisten kanssa kun ne etsii siitä toiminnasta jotain järkeä tai logiikkaa.

Miesten pitää ymmärtää että matematiikan tehtäviä ei ratkaista olemalla niistä kiinnostuneita ja kehumalla niitä. Toisaalta naista ei isketä olemalla oikeassa ja osaamalla kertoa mitä seuraavaksi on järkevää tehdä Repeää


...sanoo mies, joka on palstan suosituin... ihana ja komea mies... taitaa vähän vedättää nyt tai jotain... Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 15.1.2007, 20:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

BigBigGirl kirjoitti:
Tumma, iso henkisesti ja fyysisesti, älykkäämpi kuin minä, vahvempi kuin minä, sivistynyt myös sielultaan, oikeudentajuinen ja hauska
Sen verran korjaan, että minä pidän tasavertaisista kumppaneista.
Eli mun ylä-, tai alapuolella ei olla, vaan samalla henkisellä ja älykkäällä tasolla.
Asia on aivan eri, kun mies kykenee/osaa paremmin joitakin muita juttuja kuin nainen. Jos nainen on kiinnostunut, hän oppii, siinä miehen ohjeistaessa.
Mä olen oppinut jotakin Bemarista ja autoista yleensä, kun mies vielä itse pystyi auton kanssa söheltamaan. Nyt on toinen juttu, kun kaikki toimii elektronisesti.

Kumpikin näin tasavertaisuuden kumppanuudessa, opettaa toinen toisilleen asioita, fifty-fifty. Tämä on vain minun näkemykseni.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 15.1.2007, 21:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

kyllä se on kivempaa että nainen on nainen ....siinä tuntee itsensä kunnon äijäksi kun muij.....nainen tulee pyytämään apua auton korjaukseen...voi sitten lausua "henkeviä" lauseita..."mitähän sä taas oot rikkonnut" tai "et kai sä ajannut koko matkaa toi öljynvalo päällä"..toisaalta öljynvaihto ja renkaan (varsinkin talvi sellaisten) vaihto olisi ihan hyvä naisen osata....omasta mielestäni naisille parhaiten soveltuvia tehtäviä ovat... 1.siivoaminen/imurointi Question .ja miksi näin ..imurin varsihan on tunnetusti lyhyt mikä taas tarkoittaa että se on suunniteltu lyhyemmille "ihmisille" eli naisille...lisäksi imuri sisältää pussin ja kun kaikki tiedämme naisethan osaavat pussit tyhjentää Wink .. 2.ruuanlaitto..lähes sama lähtökohta kuin kohdassa 1 eli ergonomia ..liesihän on tunnetusti hyvin matala ja uunin luukku on erittäin matalalla (lienee muuten HARVOJA naisen suunnittelemia elektronisia laitteita)..HUOM Exclamation JOS KOTITALOUDESSA ON PUULÄMMITTEINEN UUNI ,PITÄÄ MIESPUOLEISEN HOITAA SEN SYTYTTÄMINEN/LÄMMITTÄMINEN ,KOSKA TULEN KÄSITTELY VAATII JÄRJENKÄYTTÖÄ... 3.kotityöt yleensä....näin asia on ollut tuhansia ja tuhansia vuosia ,ei ole syytä muuttaa toimivaa konseptia... 4.lapset ja synnyttäminen...miehillähän on tunnetusti kuulo huonompi kuin naisilla ,mitä jos lapsi huutaa "potalle", miehen kuulo ei reagoi asiaan ..joten parempi että nainen tekee tämän ....synnyttäminen...kokeilepa ensi syksynä ,kun vaimosi /tyttöystäväsi/rakastajasi/anoppisi puhdistaa katolla rännejä ....käske häntä hakemaan kellarista huonoin keilapallosi ja käske hänen työntää se sadevesirännistä alas.... aivan...eli jätetään synnyttäminen naisille.... 4.roskapussi .....roskapussihan sisältää hyvinkin paljon erilaista kotitalous jätettä ,maitotölkkejä ,purkkeja ,joten lienee reilunpaa ,että se joka roskat on tehnyt myös vie ne roskiin HUOM katsothan että vaimosi yms. vei tyhjät oluttölkit kierrätykseen ,eikä roskiin ja tuo tarvittaessa täysiä tilalle HUOM HUOM pahvin kierrätyksessä pidä huoli että vaimo yms. vie pahvit polkupyörällä (eikö olisikin typerää kun kerran ajatellaan ekoloogisesti ,niin käytetään samalla ilmastoa tuhoavaa laitetta)....lisähuomautuksena loppuun kun käsket ed.mainittua viemään "pahvit kierrätykseen" täsmennä että ET tarkoita myös häntä....ps.tiedän että naisilta tulee kiitollista palautetta joten kiitän jo etukäteen,koska lähden matkoille "toistaiseksi tuntemattomaan paikkaa" ,mutta palaan alkuvuodesta 2030......

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 15.1.2007, 21:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^Helkutta kun repesin, mun pitää mennä Repeää WC down

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 15.1.2007, 21:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

Tiesin jo silloin (edellä kuvattu tapahtui vuonna 1980) etten tule saavuttamaan tuollaista rauhaa ja harmoniaa omassa avioliitossani kun se aika koittaa ja se otti minua päähän jo silloin ja ennustus myös toteutui Sad
Härski, olen syvästi liikuttunut kertomastasi. Saitko sen tytön, vai jäikö haaveeksi?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 15.1.2007, 21:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:
^ No toi selittää kaikki mun ongelmat naisten kanssa Shocked Laudatur pitkästä matikasta ja yliopiston pääsykokeesta matikan ja fysiikan osiosta täydet pisteet.
Härski
Sulla oisikin sitten työsarkaa opettaa mulle matematiikkaa.

Alakoulussa osasin todella hyvin, opettajasta riippui tuokin asia. Olin ylpeä todistuksestani, kun sen keväällä käteeni sain.
Mutta isäni mollasi mut maanrakoon - totaalisesti. Sen jälkeen päätin, etten koskaan näytä arvosanojani hänelle, enkä näyttänyt Polttaa päreet
(kaikki muu menee, mutta ei laskutaito. Joskus ihmettelen, kuinka pystyin suorittamaan kaupallisen tutkinnon, *tok*?)

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 23.1.2007, 13:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

Me miehet ollaan kiinnostuneista naisista niiden henkisten ominaisuuksien vuoksi. Yhteenkuuluvuuden tunne, ajatusten kemia, persoonallisuus ovat naisissa miehille tärkeimpiä asioita - henkistä sisartahan me etsitään Exclamation
Tulipa tuosta mieleen, kun olen sukupuolineutraali, siis, en liikaa naiseutta, henkisesti, ei liikaa miesmäisyyttäkään, onkohan kuitenkaan kukaan kiinnostunut sellaisesta kuin minä?
Sillä mä en osaa tota hempeilypuolta kovin sujuvasti. Enkä myöskään pukeudu perinaisellisesti. Siis hameet on mulle kauhistus ja erittäin epäkäytännöllisetkin vielä.
Mä olen ns. poikamiestyttö.
Enkä mä hallitse mitään naismaisia töitäkään.
En paapo, en passaa, kun mä en sitä osaa.

Lainaus:
tässä ketjussa joku tuli Bemarit maininneeksi, ettei ne muka sytytä niin se kyllä järkytti mua eniten. Sen jälkeen kun japseista siirryin Bemarikantaan on huomattavasti näyttävämmät naiset tulleet kyytiin.
Joo, tuo autokysymys mulle on loppuenlopuksi ihan sama millä kukakin ajelee, en mä siihen katso, vaan ihmiseen itseensä.
Mutta Bemari antaa tiettyä statusta . Ja silti BMW ajaja voi olla tyhmä kuin saapas. Ei automerkki älykkyydestä mitään kerro.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 23.1.2007, 13:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Tulisydän kirjoitti:
Ja silti BMW ajaja voi olla tyhmä kuin saapas. Ei automerkki älykkyydestä mitään kerro.

Bannaus Tälläistä kirjoittelua EI SUVAITA TÄLLÄ FOORUMILLA. Huutaa Bemarikuskit on viisaita ja kauniita järki-ihmisiä Jäkättää

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 7 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker