Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  penis kateus
Kiathal
LähetäLähetetty: 9.10.2005, 8:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

crow kirjoitti:
kääntöpuoli on, että mies on sit vähän kuin "yksilö"suorittaja siinä. onko se sitten naiselta itsekästä nauttia tolla tavalla seksistä?


Minä olen ainakin joskusyhden yön panoissa nauttinut juuri tuolla tavalla ja minusta se on erittäin itsekästä, mutta kyllä se on miehet, jotka yleensä ovat itsekkäitä. Senpä takia jos satun olemaan vittumaisella tuulella, niin jos satun saamaan, niin yleensä lopetan homman siihen. Twisted Evil

Mies voi vaiks sitten vetää käteen, jos ei muuta keksi Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Lady_Not
LähetäLähetetty: 9.10.2005, 13:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

Tää on melkein pommin varma keino, jos on kyse vakkari naisesta. Juotat humalaan ja lähet kyselemään seksistä. Ei siis liian humalaan vaan sellaiseen vapautuneeseen sievään. Yhdenyön panoista en osaa sanoa. Niitä tullu niin vähän kokeiltua. Tosin yksi osoittautui helmeksi. Pieni muna, mutta aina seuraava viikko pöksyt märkinä töissä ja kylmät väreet selkää pitkin, kun muisteli. Tästä kehkeytyi kiva seksisuhde puoleksivuodeksi. Sen jälkeen ukko lukeutui parhaisiin ystäviini. Nyt se taitaa tosin pelätä mua...liian seksuaalinen olen kai? Ja mä kun luulin, että ukot puhuu seksistä vapautuneesti Wink

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
crow
LähetäLähetetty: 9.10.2005, 19:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 09 Lok 2005
Viestejä: 25

mulla on tapana puhua naisen kanssa haluista ja mieltymyksistä. oon huomannut että seksi on silloin parempaa kun tietää mistä toinen tykkää. jotkut miehet varmasti on juuttunut yhteen "tyyliin" miten homma hoidetaan ja olettavat että kaikki naiset hoidetaan samalla tavalla. sit on niitä miehiä joita ei kiinnosta muu kuin se että itteltään tulee...
ja suomalainen mieshän ei puhu eikä pukahda. seksi aiheena vielä niin alkaa punastuttamaan. mä näen asian niin, että seksi on ainoa asia maailmassa, joka ihmisiä yhdistää. maailmanlaajuinen harrastus Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Härski
LähetäLähetetty: 9.10.2005, 19:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

crow kirjoitti:
mulla on tapana puhua naisen kanssa haluista ja mieltymyksistä. oon huomannut että seksi on silloin parempaa kun tietää mistä toinen tykkää. jotkut miehet varmasti on juuttunut yhteen "tyyliin" miten homma hoidetaan ja olettavat että kaikki naiset hoidetaan samalla tavalla. sit on niitä miehiä joita ei kiinnosta muu kuin se että itteltään tulee...
ja suomalainen mieshän ei puhu eikä pukahda. seksi aiheena vielä niin alkaa punastuttamaan...

Joo, olen tossa täysin samaa mieltä, ja on muuten ainoa asia mistä minä olen naisten kanssa kiinnostunut puhumaan Cool (ja siitä olen saanut kuulla sekää positiivista että negatiivista Confused

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker