Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 19
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, ... 17, 18, 19  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  X-files  ~  Onko tietokoneongelmia.
Härski
LähetäLähetetty: 16.8.2006, 23:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Branding kirjoitti:
Sääliksi käy noita PC-ihmisiä ! Härski : ajat Bemarilla mutta käytät PC´tä!
Eiks nyt tämä oo ristiriitaista ?: Meilla duunissa kun jopa respalla on Mac !!! Laughing

Mulla on kotitoimistolla:
- 4 kpl XP tornikoneita joista yhdessä dual bootti linux
- 1 kpl puhdas Fedora 3
- 1 kpl vanha Apple pöytäkone
- 1 kpl Apple OSX kannettava (oli kaksi mutta myin toisen)
- 1 kpl XP kannettava
(oli myös 1 kpl Fedora 2 kannettava mutta myin sen)
Konehuoneessa on 7 Linuxi serveriä (omia) ja toinen mokoma muiden linuxeja ja siellä on kielto tuoda windowskoneita. Noin on siis rautoja, mutta virtualipalvelimia on monta kymmentä, kaikki tietenkin pingviinejä.

Minä itseasiassa pidän Applessa, jos pääsen siihan tilanteeseen, ettei tarvii itse sorvia vääntää, vaan voin vain hallintoa hoitaa niin ajattelin appleen siirtyä, mutta on muutamia juttuja mitä töissä pitää tehdä mikä onnistuu tällä hetkellä vain pc softilla. Winkkaria olen käyttänyt niin paljon että se sujuu paljon nopeammin, menisi aikaa tottua appleen. Mutta minä käytin vain pc:tä vuosina 1985-1992 ja vain applea vuosina 1992-1999 joten siitä on paljon kokemusta. SIlloin -99 oli kova urakka opetella windows. Nyt on kova duuni linux palvelimiin perehtymisessä.

Bemari ei valmista tietokoneita, joten siksi on niin vaikeaa tämä tietokoneiden valinta Sad

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Artoo
LähetäLähetetty: 29.8.2006, 19:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





On kyllä joskus ollut tietokoneongelmia. Jotkut ongelmat ovat olleet vähän mystisiä esim on sellaistakin sattunut joskus että oma koneeni yritti jonnekkin hyökkäystä jonka kyllä oma palomuurini pysäytti se oli vähän outoa jo.
Takaisin alkuun
Garret
LähetäLähetetty: 29.8.2006, 20:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 27 Huh 2006
Viestejä: 39
Paikkakunta: Imatra

Ite kun toisten koneita oon asennellu, on ollu toi 8h varmaa maksimi aika.
yleensä homma selviää 4h aikana. Jonku tutun koneesta poistin noin 300 virusta ja silti se ei ollut vielä puhdas, formatoin koko paskan ja puhtaalla asennuksella kaikki uusiksi. kesti 4h.. minullakin on dual bootilla ubuntu linux ja win xp pro sp2.. en suostu käyttämään muita kun pro versioita:D itselläni siis.. Mutta kyllä ms dos on aina ollu se mun lempari:)

_________________
Paina tätä http://world4.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=47078502
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Boston
LähetäLähetetty: 29.8.2006, 21:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Pakko niitä on poistaa pari kertaa vuodessa, kyllä niitä kertyy aika lailla vaikka on palomuuria ja vituksentorjunta ohjelmaa ym. Cool mistähän kummasta niitä pöpöjä kertyy Confused kai ne tarttuu näiltä alan sivuilta Embarassed

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 29.8.2006, 21:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Boston kirjoitti:
mistähän kummasta niitä pöpöjä kertyy Confused kai ne tarttuu näiltä alan sivuilta Embarassed

Ettekö te käytä kortsua Huutaa HALOO

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 29.8.2006, 23:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Garret kirjoitti:
minullakin on dual bootilla ubuntu linux ja win xp pro sp2.. en suostu käyttämään muita kun pro versioita:D itselläni siis..


Se uskottavuus kosahti sitten tuohon kohtaan SP2 Wink.

XP Pro SP1 Corporal Edition, ainoa oikea valinta Heart Pink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Garret
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 0:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 27 Huh 2006
Viestejä: 39
Paikkakunta: Imatra

13v tietokone kokemuksella voin sanoa jotta se riippuu myös tietokoneen hardwaresta että miten mikäkin softa toimii. ja miun tapauksessa toimii tuo SP2 mutta SP1 taas ei toimi. miulla löytyy kaikki xp:n englannin kieliset versiot. SP2 tosin jokainen niistä, myös se corporal edition löytyy. enempiä en päivitä koska ne microsoftin päivitykset aina saa miun myllyn sekaisin. tiedä sitte onko osaa sillä että olen warettanut ne kaikki. en nimittäin gatesin paskasta maksa:D

_________________
Paina tätä http://world4.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=47078502
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Härski
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 0:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Garret kirjoitti:
13v tietokone kokemuksella voin sanoa jotta se riippuu myös tietokoneen hardwaresta että miten mikäkin softa toimii. ja miun tapauksessa toimii tuo SP2 mutta SP1 taas ei toimi.

Voi olla jotain perää, meillä on ollut joidenkin ohjelmien kanssa ongelmat niin päin että SP1 pelasi mutta SP2 ei. Mulla taas ei ole eksoottisia ohjelmia omalla koneella niin SP2 on ok

Garret kirjoitti:

enempiä en päivitä koska ne microsoftin päivitykset aina saa miun myllyn sekaisin.

Meinaatko ettet tuoreita tietoturvapäivityksiä hae, toi on kyllä minusta aika rohkeaa, kyllä ne kannattaa minusta ottaa mitä criticalina tarjotaan.

Garret kirjoitti:

tiedä sitte onko osaa sillä että olen warettanut ne kaikki. en nimittäin gatesin paskasta maksa:D

Hyi hyi, ei noin saa tehdä! Jos ei ole originaaleja vaan kärkättyjä sulla niin voipi olla että kräkkääjät on tehneet muitakin muutoksia kuin vain mahdollistaneet vapaan asentamisen ja päivittämisen. Et voi tietää mitä sun koneelta oikeasti lähtee ulos. Ehdotan open source:n käyttöä jos ei halua maksaa.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Garret
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 0:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 27 Huh 2006
Viestejä: 39
Paikkakunta: Imatra

no on tossakin härski kyllä asiaa. miun palomuuri torjuu 10 hyökkääjää minuutissa:D ilman sitä koneeni kestäs pystyssä ton 20min top asennuksen jälkeen. aikoinaan omistin aidon 2000 wintoosan ja siinä oli aivan erityinen kikka mite sen sai pysyy jaloillaan, piti aina ennen interwebin asennusta laittaa
levyltä tärkeet päivitykset ja palomuuri. ilman tätä toimen pidettä se sekos heti ku sai netin protokollat oikein:) oon myös tota open sourcea ruvennu käyttelee pienissä määrin, kuten thunderbird mail ja firefox.
Linuxia kokeillu myös opetella, se on aika kätevä peli jos vähääkään tajuaa sitä. vaikea tosin siihen totutella kun ton windowsin on oppinu ja sillä on alottanut. Voipi olla että vistan joudun ostamaan tuon miun peli paheen vuoksi:D ne antaa säälistä käyttää vielä xp:tä piraattina mutta vistassa en usko enää sen onnistuvan. ja se on hyvä se.

_________________
Paina tätä http://world4.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=47078502
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Artoo
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 2:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Härski kirjoitti:
Garret kirjoitti:
13v tietokone kokemuksella voin sanoa jotta se riippuu myös tietokoneen hardwaresta että miten mikäkin softa toimii. ja miun tapauksessa toimii tuo SP2 mutta SP1 taas ei toimi.

Voi olla jotain perää, meillä on ollut joidenkin ohjelmien kanssa ongelmat niin päin että SP1 pelasi mutta SP2 ei. Mulla taas ei ole eksoottisia ohjelmia omalla koneella niin SP2 on ok

Garret kirjoitti:

enempiä en päivitä koska ne microsoftin päivitykset aina saa miun myllyn sekaisin.

Meinaatko ettet tuoreita tietoturvapäivityksiä hae, toi on kyllä minusta aika rohkeaa, kyllä ne kannattaa minusta ottaa mitä criticalina tarjotaan.

Garret kirjoitti:

tiedä sitte onko osaa sillä että olen warettanut ne kaikki. en nimittäin gatesin paskasta maksa:D

Hyi hyi, ei noin saa tehdä! Jos ei ole originaaleja vaan kärkättyjä sulla niin voipi olla että kräkkääjät on tehneet muitakin muutoksia kuin vain mahdollistaneet vapaan asentamisen ja päivittämisen. Et voi tietää mitä sun koneelta oikeasti lähtee ulos. Ehdotan open source:n käyttöä jos ei halua maksaa.


Kyllähän niitä päivityksiä automaattisesti tulee tai ilmoitus tulee. Ja virustorjunta/palomuuri hakee automaattisesti uusimmat päivitykset aina.
Takaisin alkuun
Garret
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 3:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 27 Huh 2006
Viestejä: 39
Paikkakunta: Imatra

jep, tokihan nuo palomuurit ajantasalla pidän. windowsin päivitykset tosin olen kääntäny pois päältä, valittaahan se aina että pidä kone ajan tasalla.
nyt ei ongelmia näy mutta sitten yllätyn ku kone on ollu kokoajan täynnä paskaa ja ne lopulta sen sekottaa. Shit happens. aikoinaan piraatti xp joka mulla oli ennen koko höskän julkasua, särki mun kova levyn. samoin teki virus, meni koko kovo lunastukseen. sithän taas makselen tyhmyydestäni:D

_________________
Paina tätä http://world4.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=47078502
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 7:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Garret kirjoitti:
13v tietokone kokemuksella voin sanoa jotta se riippuu myös tietokoneen hardwaresta että miten mikäkin softa toimii.


15 vuoden tietokonekokemuksella, minä olen samaa mieltä Wink.

Silti SP2:n kanssa minulla on niin paljon ollut ongelmia duunissa, etten omaan koneeseeni sitä missään nimessä huolisi. SP1 + kaikki kriittiset päivitykset ajaa asiansa.

Peruskäyttäjälle ei liene niin väliä, surutta vaan sitä SP2:sta sisään.

Lainaus:
miulla löytyy kaikki xp:n englannin kieliset versiot. SP2 tosin jokainen niistä, myös se corporal edition löytyy.


Onneksi olkoon. Kyllä minullakin tuolla jemmassa ALL-XP-DVD on, mutta en tuntenut tarpeelliseksi sitä mainostaa Wink.

BTW, tuo sinun W2000 kikalle ei kannata lähteä patenttia hakemaan - se kun on ihan perustoimenpide Wintoosaa asennettaessa Laughing. Nettiin kytketty suojaamaton Windows saa jonkun virus/troijalais tartunnan keskimäärin 20 sekunnissa. Eli ensin asennetaan Wintoosa, palomuuri ja virustorjunta, sitten vasta verkkopiuha kiinni.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 9:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Keskustelu vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta, mutta sitä olisi vielä hauskempaa seurata, jos ymmärtäisi enemmän kuin kaksi kolmasosaa lauseiden sanoista ja sanotuista lauseista. Shocked


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 10:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

snadistisadisti kirjoitti:
Keskustelu vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta, mutta sitä olisi vielä hauskempaa seurata, jos ymmärtäisi enemmän kuin kaksi kolmasosaa lauseiden sanoista ja sanotuista lauseista. Shocked

Kyllä windwosin kanssa pelehtiminen on ihan S/M jutuksi lueteltavissa, joten on sun alaasi. Siksi olen vähän yllättynyt ettet ole kartalla Shocked

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 10:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Mä en niin piittaa tuskasta, jos se kohdistuu muhun, se vain tekee vihaiseksi. Siksi toisekseen kyllä tällä pelaaminen, netin selailu ja tekstinkäsittely sujuvatten ihan mutkuilematta.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 19
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, ... 17, 18, 19  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker