Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 5 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  S/M ja Kinky  ~  Millainen S/M sessio on/olisi mieleisin?
Boston
LähetäLähetetty: 31.8.2006, 18:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

assa kirjoitti:
snadistisadisti kirjoitti:
Nyt muuten tuli mieleeni, onko tämä ketju oikealla osastolla, kun yläkategoria on kuitenkin aikuisviihde? Sopiiko tänne aloittaa muita vastaavia Kinky&Fetish aiheisia threadeja, vai pitäisikö niiden olla jossain muualla (missä)?


Voisi oikeastaan koko alueen siirtää pois Aikuisviihteen alta, sillä kyllä tätä on mielletty ihan yleiseksi kinky-alueeksi, eikä juurikaan ole alan leffoja käsitelty...


Älkääs ny, kyllähän kinky ja s/m on yhtälailla aikuisviihdettä kun joku ns. normaaliseksi tms. jää aika paljon keskustelijoita ja keskustelun aiheita pois jos tiputatte edellämainitut pois Confused

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 31.8.2006, 18:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

No kenties sitten oma nurkkaus tuolla seksin ilot ja surut osastolla, jotta tämä alue jää Fetish/Kinky aikuisviihteen käyttöön. Vaikka aika nirkosesti siitä on keskustelua ollut. Sinne voisi samalla tuikata tuon Gay, Bi, Les & Trasseli osaston, jos sille tielle lähdetään.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 31.8.2006, 18:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Boston kirjoitti:
Älkääs ny, kyllähän kinky ja s/m on yhtälailla aikuisviihdettä kun joku ns. normaaliseksi tms. jää aika paljon keskustelijoita ja keskustelun aiheita pois jos tiputatte edellämainitut pois Confused


Lähinnä ajattelinkin yleistystä niin, että alue käsittäisi koko fetish/kinky aiheen kaiken kaikkiaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 1.9.2006, 18:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Palauttaakseni tämän ketjun edes asian pääpiirteiseen suuntaan, rustaankin tähän jonkinlaisen kuvauksen tässä taannoin sattuneesta ja tapahtuneesta sessiosta. Ehkä siitä sitten viriää uutta keskusteluntynkää...

Asia lähti liikkeelle siitä, että olin aiemmin verkon kautta tutustunut tähän sub-naiseen, jonka kanssa oli tullut keskusteltua aiheesta jo parin vuoden ajan.

Viimein olimme tulleet siihen pisteeseen, että tämä nainen oli olohuoneessani "ihan vain käymässä". Keskustelimme hetken aikaa sohvalla, kunnes otin tilanteen hallintaani ja aloin ujuttaa kättäni hänen hameensa alle. Hetken vastusteltuaan hän rentoutti reitensä ja päästi käteni kauniisti ajellulle pillulleen. En ollut yllättynyt sen ylenpalttisesta kosteudesta, kyllähän aikuisina ihmisinä molemmat tiesimme mitä odottaa tällaiselta tapaamiselta.

Kiusoittelin märkää pillua sormillani hetken aikaa, saaden hänet vikisemään nautinnosta. Yhtä nopeasti kuin olin aloittanutkin, nousin ylös, tartuin hänen hiuksiinsa ja kävelin makuuhuoneeseen. Sinne päästyäni riisuin kyselemättä turhat vaatteet pois ja paiskasin nartun sängylle.

Kahlitsin hänet sängynpäätyyn ja kaivoin piiskan esiin... Nyt oli aika antaa nartulle sitä, mitä hän oli jo vuosia ollut vailla.


Mutta ettei tämä menisi ihan seksitarinan puolelle, keskeytän tilanteen tähän ja jätän naisen ottamaan kyytiä...

Aloitustilanne oli mielestäni varsin miellyttävä, "alistaminen" seksiin vaikka oli tultu "vain tapaamaan" eikä välttämättä mitään muuta.


Snadistisadisti@luukku.com


P.S. Haluan muistuttaa, että kaikki tosielämän sadomasokistiset leikit tapahtuvat, tai niiden tulee tapahtua, kaikkien osapuolten suostumuksella ja yhteisymmärryksellä.

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
slave
LähetäLähetetty: 3.9.2006, 10:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 06 Elo 2006
Viestejä: 15


Kaikissa S/M sessioissa missä minä olen ollut orjana on ennen sessiota sovittu turvasana tai merkki jolla voin Dominoivalle osapuoleelle ilmoittaa että esim kipu menee liian kovaksi. Kun on luotettava tai tuttu DOMMA jonka kanssa ollut useissa sessioissa turvasanaa tarttee käyttää session aikana todella harvoin mutta onhan se hyvä sopia ennen sessiota.Tiedän sen omasta kokemuksesta että,moni Domina haluaa kuulla orjansa parkaisevan tuskissaan sen turvasanan "STOP" tai mikä kullakin lienee.

Helppo tehdä esim sähkö stimuloinnilla jollla voidaan saada kovaakin kipua mutta, kipu voidaan lopettaa nopeasti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 16.9.2006, 21:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Turvasana on ihan ehdoton must. Ihan jo turvallisuudenkin takia pitää olla joku selkeä koodi, jolla pannaan homma seis. Se, tarvitaanko turvasanaa sessiossa tai haetaanko sen käyttöä on sitten kunkin parin oma asia.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 17.9.2006, 17:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Eikö niissä voi vaan pyytää toista lopettaa tai tekee hiljempaa? Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
slave
LähetäLähetetty: 17.9.2006, 17:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 06 Elo 2006
Viestejä: 15


Olen itse ainakin olut sellaisen Dominan käsittelyssä joka haluaa kuulla tai nahdä orjansa antavan session pysäytys merkin."Olin täysin kiinni sidottuna ei oikestaan yhttään liikkuma tilaa ja kyrvälleni mikä oli kiihotuksesta märkänä "touhutipat" annettiin hieman sähköä", sattuu mutta kipukynnys ylitetään vain hetkellisesti.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 17.9.2006, 18:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eliksiiri kirjoitti:
Eikö niissä voi vaan pyytää toista lopettaa tai tekee hiljempaa? Rolling Eyes


Taitaa kuulua leikin henkeen että anellaan "lopettamaan" jne, vaikkei sitä tosissaan vielä tarkoitettaisikaan. Turvasana tyyliin "maksalaatikko" on sitten se merkki että nyt ihan tosissaan riittää...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 17.9.2006, 23:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Itse asiassa Assa on tässä ihan oikeassa... Eli se kuuluu asiaan, ettei heti ensimmäisestä pyynnöstä leikkiä lopeteta ja juuri sitä varten se turvasana on oltava. Varsinkin, jos on tapana harrastaa sessioita, joissa kipua käytetään paljon.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 18.9.2006, 11:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Minä ja Assa tarvittaisiin kanssa joku turvasana, kun joku trolli tai häirikkö täällä foorumilla ei suostu lopettamaan vaikka me haukutaan ja poistetaan viestejä, ne luulee että se on leikkiä. Eli voisiko sopia vaikka turvasanaksi "nakkimakkara" että kun minä tai assa se kirjoitetaan jollekin häirikölle niin se tajuaa lopettaa kirjoittamisen. Idea

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
bmad30
LähetäLähetetty: 25.9.2006, 12:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





snadistisadisti kirjoitti:
Eli pistelkäähän ajatuksia, fantasioita, toiveita, kokemuksia, vinkkejä tai mitä mieleen tuleekaan tästä aihepiiristä. Erilaiset lähestymistavat, toimivat tekniikat... ihan mitä tahansa.
Tällä keskustelunavauksella pyrin saamaan aiheesta kiinnostuneet keskustelemaan tästä itseäni lähellä olevasta aiheesta.
Snadistisadisti@luukku.com


SM sessioita on niin monenmoisia, että vaikea sanoa mikä on
kaikista mieleisin. Itse olen alistuva mies, ja olen aika usein kokenut seuraavanlaisen session, josta tykkään kovasti:
Minulle laitetaan käsiraudat selän taakse. Nainen painaa
minut polvilleen ja asettuu seisomaan taakseni, ottaa hiuksistani kiinni
(melko kevyesti, mutta napakasti) ja pitää kasvojani hiukan ylöspäin aloillaan.
Toinen tyttö asettuu seisalteen eteeni ja laittaa paljon sormuksia sormiin,
niin että näen kokoajan kun hän laittaa niitä. Sitten hän laittaa rannekoruja ja ripustaa vielä vallan merkiksi toiset käsiraudat omalle vyölleen.

Tämän jälkeen saan naamalleni litsareita, eli edessä olevan
tytön läimäytetään naisellisesti avokämmenellä useita kertoja, jopa satoja kertoja peräkkäin ilman, että voin tehdä asialle mitään. Sormukset repivät naamaani, ja suun sisäpuolelle tulee verta. Kun olen saanut tyttö puristaa pallejani pieninä sykäyksinä n. 5 minuutin ajan.

Tämän jälkeen käsiraudat otetaan pois ja laitetaan minulle
eteen, niin että pääsen itse runkkaamaan. Tytöt nipistelevät nänneistä
ja hierovat minua kunnes laukean (useimmiten omaan käteeni).
Takaisin alkuun
slave
LähetäLähetetty: 11.3.2007, 18:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 06 Elo 2006
Viestejä: 15

Kirjoitanpa tännekkin jotain ,että saataisiin tämä hyvä aihe uudelleen keskusteluun.Eli kerron nyt millainen S/M sessio on minun mieleen(mistä pidän / fantasioin)
Pidän erityisen paljon siitä kun minut sidotaan.Sitominen mistä minä pidän on erittäin liikkumista rajoittavaa,eli nautin / fantasioin tilanteesta jossa minut on sidottu sillai etten voi liikkua esim. sänkyyn,pöydälle tai muuhun vastaavaan paikkan mihin on helppo sitoa.En ole vielä saanut kokea venytyksen tunnetta sidottuna olemisesssa mutta siitä fantasioin.
(luulen että saan kokea sen vielä). S/M sessiosssa minulle on mieleisintä se että saan kokea avuttomuuden tunteen (sidottuna oleminen).Sitten sellainen sopiva kipu / kidutus; nipistimet,piiska/ruoska,steariini,sähköstimulointi.
Ja session tulisi olla pitkä ja piinaava eli haluaisin kokea sellaisen session mistä en tiedä milloin se loppuu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 11.3.2007, 18:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Olisin palvelijatar. Huolehtisin Isäntäni ja hänen vieraiden viihtyvyydestä. Tarjoilisin yms. Isäntäni toiveesta tarvittaessa olisin myös vieraiden seksiobjekti, sidottuna tietysti - ainakin kaulapannasta sängynpäädyssä kiinni ( kontallaan Laughing ). Isäntäni valvoisi minua. Hänhän on hyvin huolehtivainen mies Wink

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 31.3.2007, 10:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Julma. Siinä on hyvä sana kuvaamaan sitä, mikä parhaiten miellyttää.
Kaikki narut käsissä, sub alistettuna tahtooni.
Kipua.
Session jälkeen hellyyttä ja läheisyyttä.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 5 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker