Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 6 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  S/M ja Kinky  ~  Millainen S/M sessio on/olisi mieleisin?
BlackEyes
LähetäLähetetty: 22.7.2007, 15:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 22 Hei 2007
Viestejä: 3

Fantasioita ja toiveita varmaan on jokaisella. Kokemusta s/m seksistä taas lienee aika vähän tarjolla oikeasti. Mitkä ovat ne pääongelmat miespuolisella HETEROLLA saada s/m seksiä? Yksi ongelma tulikin jo mainittua eli jos on hetero. Toinen ongelma on se, että AITOJA kinky naisia on äärimmäisen vähän. Minä olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että siippani on OIKEASTI kinky ja vielä hoikka ja hyvännäköinen. Kaikki on siis hyvin? No ei. Kun ihmissuhteeseen tulee tunteet mukaan niin itse ainakin koen s/m session kärsivän pienen inflaation. Ei nauti sessiosta sydämensä pohjasta kun hieman kurittaa toista vaikka toinen siitä nauttiikin. Tuntuu vaan jotenkin hassulta "satuttaa" omaa elämänkumppaniaan. Se pikku piru mielessä ei syty samalla tavalla kuin vaikka satunnaisen kumppanin kanssa. En tiedä onko kukaan muu koskaan tuntenut näin? Tietysti on itsekästä ajatella vain omaa nautintoaan, mutta varsin inhimmillistä se on kuitenkin. Ihminen on tällainen. Itse jotenkin vierastan sitä kulttuuria, missä "pariskunnat" kertovat näillä foorumeilla syviä viisauksia millaista se OIKEA s/m seksi TULISI olla. Ihmiset kun on niin pirun erilaisia kaikki ja niitä kiksejä voi moni saada mitä ihmeellisimmistä asioista. Minusta s/m sessio on onnistunut jos se saa aikaan voimakkaita tuntemuksia. Ihan esimerkkinä muutaman vuoden takaa yksi juttu. Minä kun olen aina "inhonnut" tai "pelännyt" neuloilla pistämistä niin sattuipa ikimuistoinen ilta erään ravinteeliillan päätteeksi. Kotiin tarttui mukaan minun ikäiseni nainen, joka oli hammaslääkäri ja fysioterapiahoitaja. Hän kertoi antavansa mm. akupunktiohoitoa. Kerroin hänelle mielipiteeni neuloilla pistelystä. Hän innostui siitä silmin nähden. Kaksi kännistä ihmistä ja hänen laukusta ottama pitkä akupunkioneula. Hän halusi demostroida, että pistäminen ei satu. Tunne oli Infernaalinen. Hän katseli läheltä hieman kauhistuneita ilmeitäni kun neula työntyi hitaasti alavatsaan. Kyse oli puhtaasta sadismista ilman mitään tunteita hänen osaltaan. Pieni pelko yhdistettynä erotiikkaan toimi ainakin minulla loistavasti. Tunne, että joku puhkoo sisuksia vain siksi, että haluaa nähdä miten se vaikuttaa ilmeisiin on ajatuksena niin perverssi, että tunne vaihteli kauhusta lähes orgasmiin. Itselläni on ainakin vaikea päästä samaan fiilikseen oman siipan kanssa. Kysymys on kait siitä, että kiihotun kovasti kun nainen vaan esineillistää minua. Ei tunteita eikä rakkautta. Normaali seksielämä on toki kunnossa, mutta nythän oli puhe s/m kokemuksista.










Snadistisadisti kirjoitti:
Eli pistelkäähän ajatuksia, fantasioita, toiveita, kokemuksia, vinkkejä tai mitä mieleen tuleekaan tästä aihepiiristä. Erilaiset lähestymistavat, toimivat tekniikat... ihan mitä tahansa.

Tällä keskustelunavauksella pyrin saamaan aiheesta kiinnostuneet keskustelemaan tästä itseäni lähellä olevasta aiheesta.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
Absit ira in puniendo.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
bmad-30
LähetäLähetetty: 25.7.2007, 23:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Aitoja ja niitä alistaviakin potentiaaleja kinkynaisia on kyllä aika paljon,
itseasiassa. Mielestäni on vähän turha levittää ainaista dogmia, ettei niitä olisi. Naisilla vaan ei ole tapana tulla miehille esittelemään moisia fantasioita, kuten toisinpäin. Naiset lähestyvät miehiä paljon monimuotoisemmin ja varoen. Ja tuskin niillä on tähänkään viestiin paljon aihetta tulla kommentoimaan.

Naisten kohtaaminen ei onnistu esimerkiksi netissä vaan on haettava ne tuolta ulkoa, kuten naiset yleensä haetaan ja usein tutustutettava asioihin.
Tutustumisvaihe ei ole yleensä helppo ja siihen liittyy toisinaan komplikaatioita, ennen kuin kemiat loksahtavat paikoilleen.
Voisin sanoa liioittelematta, että melkein kuka tahansa nainen, jonka kanssa minulla on syttynyt yhteispeliä on ollut kinky. Muunlaisisten naisten kanssa ei tule edes viriteltyä mitään pitkää jutustelua. Omalta osaltani voin sanoa, että vaikka kaikenlaista roskaa tuolla ulkona vellookin, ei piiskattarien löytäminen ole ollut vaikeaa.
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 26.7.2007, 0:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

bmad-30 kirjoitti:
Naisten kohtaaminen ei onnistu esimerkiksi netissä vaan on haettava ne tuolta ulkoa, kuten naiset yleensä haetaan ja usein tutustutettava asioihin.
Tässä kohtaa esitän eriävän mielipiteeni. Olen tavannut parhaimmat SM-kumppanini juurikin netin kautta.

Jokaisella on kuitenkin oma tapansa lähestyä asioita ja hoitaa kuvioitaan. Keinolla ei ole väliä, kunhan kullakin homma toimii ja peitto heiluu.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
bmad-30
LähetäLähetetty: 26.7.2007, 14:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Snadistisadisti kirjoitti:
bmad-30 kirjoitti:
Naisten kohtaaminen ei onnistu esimerkiksi netissä vaan on haettava ne tuolta ulkoa, kuten naiset yleensä haetaan ja usein tutustutettava asioihin.
Tässä kohtaa esitän eriävän mielipiteeni. Olen tavannut parhaimmat SM-kumppanini juurikin netin kautta.
Jokaisella on kuitenkin oma tapansa lähestyä asioita ja hoitaa kuvioitaan. Keinolla ei ole väliä, kunhan kullakin homma toimii ja peitto heiluu
Snadistisadisti@luukku.com


Kyllähän minä ilmaisin asian ihan väärin. Joka tapauksessa netin
kautta on vaikeampi löytää sen takia, että täällä ollaan varautuneita ja naisten osuus keskusteluissa on vähäinen. Lisäksi et näe millainen tyyppi nimimerkin takana istuskelee, et varsinkaan jos et ole keskustellut tämän kanssa yhtikäs mitään.

Enkä itse osaa tuoda niin paljon positiivisia puolia esiin netissä, kuin livenä, tai ehkei minua kiinnosta sievistellä nimimerkkien takaa, kun en tee sitä käytännön elämässäkään. Koska olen tottunut kokemuksen kartuttua menemään törkeästi asiaan tuntemattomammankin naisen kanssa, netissä sellaista pidetään sellaista lähestymistapaa epäkohteliaana tai seksuaalisena häirintänä. Livenä sitä taas pidetään oikeasti rohkeana, ja siellä myöskin näkee paremmin etukäteen onko kohderyhmä sopiva. Netti on kuitenkin oivallinen tapa keskustella asioista tuntemattomien kanssa.
Joskus on hyviäkin keskusteluja.
Takaisin alkuun
orja m
LähetäLähetetty: 29.7.2007, 16:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





minun fantasiani on tulla kunnolla nöyryytetyksi.olla sidottuna, karvani ajeltaisiin,anaalia venyteltäisiin dildoilla ja käsillä.tekijöinä useampi ihminen,miehiä ja naisia.
minua naitaisiin kyrvällä ja nyrkillä,nielisin spermaa...toteutan sen heti kun löytyy tekijät.kummalliset@jippii.fi
Takaisin alkuun
Zone
LähetäLähetetty: 29.7.2007, 18:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 09 Kes 2007
Viestejä: 36

Missä vaiheessa otatte uuden kumppanin kanssa puheeksi halunne hieman erikoisempiin kokeiluihin?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 1.8.2007, 11:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

^Etsin uusia kumppaneita ainoastaan aiheesta kiinnostuneiden joukosta. Ei tarvitse ottaa erikseen puheeksi, kun se on jo alusta alkaen selvää.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
avuttomana
LähetäLähetetty: 6.8.2007, 16:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 06 Elo 2007
Viestejä: 4

Olen nainen ja fantasiassani olisin kahden miehen kanssa, alistuvana osapuolena. Pelkkä seksi ei kuitenkaan innosta, pitää olla jotain siinä ympärillä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
avuttomana
LähetäLähetetty: 7.8.2007, 16:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 06 Elo 2007
Viestejä: 4

Sellainen tuli vielä mieleen, että olisipa mukava sessio kuntosaliympäristössä. Kunto kohenisi kun joku piiskaisi vähän vauhtia, ja laitteiden kanssa voisi kokeilla erilaisia asentoja ja juttuja. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ilkikurinen
LähetäLähetetty: 15.8.2007, 0:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 15 Elo 2007
Viestejä: 30

Hyvin yksinkertaisesti selitettynä: Olen btm-taipuvainen biseksuaali, alistumisesta ja parista hyvin "perinteisestä" kinkyvaatemateriaalista kiihottuva transhenkilö. Fantasioissani taidan eniten leikkiä bi-suuntautuneen parin (m+n tai n+n) kanssa, jossa molemmat dominoivia. Näin perusasetelmaltaan. Variaatiota toki voi löytyä ja itse leikki voi sisältää monipuolisia tekemisiä. Smile


Viimeinen muokkaaja, Ilkikurinen pvm 8.9.2008, 14:45, muokattu 1 kertaa

_________________
Ghostly fire...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 15.8.2007, 17:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

En ole varma, mikä nyt on S/M ja mikä ei... mutta tykkään, kun esimerkiksi viikonloppuna vakirakastajani laittoi minut käsiraudoilla kiinni, peitti silmät ja teki mitä halusi ja mihin halusi, rajusti, hiukset ja rinnatkin saivat pikkuisen kovempaa käsittelyä. Onko tuo nyt vielä mitään S/M leikkiä vai vaan vähän rajumpaa seksiä? Tykkään tulla tavallaan raiskatuksi, voimalla ja mitään kyselemättä otetuksi. Hän komentaa ja ottaa, minä alistun ja annan... Question

Tai onko se S/M, kun antaa Badmanin tulla peppuun... Wink Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lady_Not
LähetäLähetetty: 23.10.2007, 1:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

Ihan ykkönen itselleni on (mutta muistakaa, mä olen hieman häiriintynyt), kun mies kiskoo hiuksista makkariin ja jos ei auta, niin ottaa kurkusta kiinni, heittää mahalteen sänkyyn ja nappaa hiuksista...uhkaa panna pyllyyn ja kertoo, että sitä oikeasti haluankin. Tekee hulluksi sormin ja kielin ja samalla tukkii kädellä suuni ja vaikeuttaa hengitystä. Ja minä pistän vastaan. Lopuksi panee pehvaan ja pitää hiuksista kiinni, mitä ennemmän huudan, sitä enemmän vetää ja tukkii suuta. Tosin useinmiten myös hellii samalla, jolloin kotrasti on aivan mieletön Embarassed

ja häiriintynein: Että panee minua kun nukun tai olen tiedottomassa tilassa...toimii aina..

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Lady_Not
LähetäLähetetty: 23.10.2007, 1:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

Tosin tykkää myös alistaa, joten ne kerrat, kun pakotan nuolemaan/imemeään saapaita ja niiden korkoja, saan istua päälle ja olen täysin vallassa, saavat myös syttymään. Ja eniten siksi, koska ei ole alistettavaa mallia tämä mies...eli sadistisuuden puoleen taitaa taipua...mutta "terveessä" määrin. Ettei mene toinen pilalle.. Twisted Evil

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 23.10.2007, 6:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

^ Molemmat viestisi... just kivaa! Very Happy Razz
Minulla tosin vähän jakautuu kahdelle miehelle nuo jutut tai toisen kanssa toista ja toisen vähän toista.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Lady_Not
LähetäLähetetty: 24.10.2007, 23:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 08 Lok 2005
Viestejä: 169

Meillä se on näin yksiavoista...mitä minuun tulee..mies varmaan juoksisi vieraissa, jos vastapainona ei olisi se, että itse saisin sitten toteuttaa itseäni Wink Toimii liiankin hyvin täällä : päästä vapaaksi ja pidä omanasi Laughing
Joten miehen mukaan toteutellaan ja parhaansa tekee..häntä kun tämä "kinkyily" hirvittää toisinaan ja pelkää rikkovansa..silloinkin, kun se olisi erittäin suotavaa Twisted Evil

_________________
Pervoilua http://naughtynot.blogspot.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 6 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  S/M ja Kinky

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker