Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  GALLUP MIEHILLE
Neito_X
LähetäLähetetty: 29.8.2006, 19:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 20 Elo 2006
Viestejä: 277

MIllainen nainen saa teidän päät kääntymään?
Millainen nainen kiihottaa ?

Tasapuolisuuden nimissä nyt pitää teiltäkin kysyä Wink Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 29.8.2006, 19:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Seksikäs, luonnollinen. Nykyisin ei vain tule samalla tavalla kiinnitettyä naisiin huomiota kadulla kuin ennen. Sitä se pariutuminen teettää.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 29.8.2006, 19:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Sensuellit ja seksikkäät silmät (mielellään siniset )toisia arvostava elämänasenne ,kohtelias, ei turhan ylpeä,naisellinen kaikella hyvällä tavalla ja mielellään brunet........ Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 29.8.2006, 20:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tuli vähän naurahdettua snadin kommentille, "Nykyisin ei enää.." Laughing

Minä olen ilmeisesti syntynyt naisia bongaamaan, eikä siihen seikkaan vaikuta kyllä oma status millään tavalla Cool

Minulle ensimmäisiä kiinnekohtia katseelle ovat hiukset, kasvot ja kaula. Kaunis kaula naisella on minulle äärimmäisen viehättävä elementti, kun taas hyvää kroppaa en pidä niinkään suurena ihmeenä - hyvinkin erimalliset naiskehot voivat olla varsin miellyttävän näköisiä, kunhan tyyli on niille sopiva. Ne perinteiset rinnat tai peppu eivät ole myöskään lähelläkään bongailulistani yläpäätä - mutta jos valita pitää, ennemmin hyvä takapuoli.

Vaatetus ja tyyli ylipäätään ovat seuraavaksi suurin kiinnostus. "Vähän vähemmänkin kaunis" nainen voi tehdä ihmeitä vetovoimalleen kehittämällä itselleen istuvaa, persoonallista tyyliä. Juuri tuo persoonallisuus korostuu minulla, tusinablondit eivät jaksa kiinnostaa lainkaan - sen sijaan vähän erikoisemman tyyliset tai muuten ikiomilla trendeillään revittelevät voivat onnistuessaan olla todellisia katseenkääntäjiä.

Riittävän läheltä tarkastellessa, silmät ovat seuraava huomioinnin aihe. Värillä ei välttämättä ole väliä, sekä syvän ruskeat että kirkkaan siniset voivat toimia omalla tavallaan - mutta se jokin syvyys täytyy naisen silmistä löytyä. Isot enkelinsilmät ovat aika showstopper tässä vaiheessa...

Jos ihan sosiaalista kontaktia pääsee ottamaan, tekee minuun vaikutuksen avoin, hieman kierolla tavalla humoristinen, estoton ja iloinen elohiiri.
Viehättävää on, jos nainen osaa tasapainotella hieman tyttömäisen, leikkisän ja toisaalta naisellisen ja älykkään välimaastossa - kenties tehden rajumpia sukelluksia puoleen jos toiseen välillä.

Tulipas tästä syväluotaavaa Shocked.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 29.8.2006, 20:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Lainaus:
Tuli vähän naurahdettua snadin kommentille, "Nykyisin ei enää.." Laughing

Nysse alko mulle aukoon prkl. Evil or Very Mad

Ihan oikeasti näin se vaan menee etten enää kiinnitä naisenpuoliin huomiota kuten ennen. Työkaverit ja kaverit yleensäkin pitävät mua jo ihan puusilmänä, kun en enää huomaa jos joku näyttävä ilmestys purjehtii ohi. Puusilmä mikä puusilmä, ei kai tuolle mitään osaa.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
mieskökkö 36
LähetäLähetetty: 29.8.2006, 21:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Nyt olen varattu joten nyt ei ole tarvetta käännellä päätäni. Mutta silloin " ennen vanhaan " vaikutti katse/ silmät ja hymy eniten., jos katse oli flirttimäinen ... huh, olin myyty .Tosin kaikki tämä edellytti että nainen on trimmissä (ts arvostaa terveyttään olemalla sopivasti hoikka ) Myös se että on mahdollisimman "luonnollisesti kaunis" , ei liian paljon meikkiä eikä tietenkään tissit topattuna silikoniin.Ystävällisyys ja hyvä huumori kruunasi kaiken .. Laughing
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 29.8.2006, 21:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

assa puhuu asiaa...taas .hampputukkablondit töröhuulineen out..kuin myös working girlin uniformu blondilla ..klisee mikä klisee ei säväytä..sori vaan..

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Boston
LähetäLähetetty: 29.8.2006, 21:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Seksikäs, uhkea (lue XL tai XXL) isot tissit ja paksut reidet naisella pitää olla, levee perä, pitkät hiukset ja muutenkin kaunis. Tuolta rippikoulu iästä asti naisihanne on ollu enemmän pyöreää sorttimenttia kuin laihaa mannekiinimallia. Se on vaan harmi kun uhkeat naiset ei yleensä uskalla näyttäytyä itsenään. Cool

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 29.8.2006, 23:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

snadistisadisti kirjoitti:
etten enää kiinnitä naisenpuoliin huomiota kuten ennen.

Ehkä sä vaan ihan oikeasti rakastat sun vaimoasi niin paljon. Heart small
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 29.8.2006, 23:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Minua mielyttää erityisesti blondit, mutta tummat ja punatukkaiset on myös erittäin kiinnostavia, varsinkin ristiverisistä pidän kovasti.

Olen aina haaveillut pulleasta ja pyöreästä tytöstä, ja pidän erityisesti myös hoikista. Kovasti haluaisin ihan normaalin vartalonrakenteen omaavan naisen.

Pitkätukkaiset tytöt saa mut kääntämään pään aina. Ja minusta kiharat tukat on erityisen kiihottavia, samoin lyhyttukkaiset. Polkkatukkiin mulla on erityinen fetissi. Samoin myös rastahiukset ja letit on tosi kiihottavia.

Nuoret teinitytöt kiinnostaa aivan valtavasti, keski-ikään yltäneet ja sen ylittäneet naiset saa mut todella syttymään kun heillä on kokemusta niin paljon. Ja kolmekymppiset on usein tosia kuumia, niitä oikein kovasti yritän saada.

Mutta on niin vaikea löytää juuri sellaista mitä etsin, siksi olen sinkku Sad

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Huimaperä
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 2:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itseäni on aina kiinnostanut ei tällaiset poikatyttömäiset pikkupeffat vaan enemmänkin amazonimaiset naiset, joilla on kurvit kohdallaan ja lihaa luiden ympärillä. Tuntuu että varsinkin nykyisin nuoret naiset haluavat näyttää luonnottomilta, isoine rintoineen mutta kapealla lähes poikamaisella perällä varustettuna.

Naisissa kiinnostus herää useimmin pitkätukkaisia kohtaan, mutta joskus vastaan tulee todella aitoa kiinnostusta herättäviä naisia, joilla on lyhyt sporttinen hiusleikkaus.

Taitaa olla omaa fantasiaa, mutta kun itsekin pukumiehiä joudun työnpuolesta olemaan, niin satunnaisesti duunissa kun tapaa jonkun luonnon kauniin naisen jakkupuvussa, hameessa ja sukkahousuissa, niin jalat kyllä menee veteläksi. Myönnettäköön, että ei olis eka kerta kun tekis mieli ehdottaa jotain suoraan tuollaisessa tilanteessa, mutta eihän näin ujo mies uskalla Embarassed

Ylipukeutuneet, itsensä paljastajat ei tosiaankaan kiihota. Jonkinlainen suojamuuri pitää olla, mutta sitä pitää myös tilanteen mukaan osata löyhentää radikaalistikin. Ex tempore teot ja elkeet on niitä parhaita!
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 13:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Hienoja kommentteja pojat Very Happy
Lainaus:
Nykyisin ei vain tule samalla tavalla kiinnitettyä naisiin huomiota kadulla kuin ennen. Sitä se pariutuminen teettää.

Tätä vähän tuumin, miten voi olla mahdollista, ettei parisuhteessa elävää miestä kiinnosta muut naiset???
Täytyyhän silmanruokaa olla.

Härskin kommenttiin nuorista tytöistä, kun itse lähentelee keski-ikää niin, sama juttu mulla katselen mieluusti nuoria poikia, eri asia on teenkö heidän kanssaan yhtään mitään.
Ja tästä se sitten itse huomaa, että oho! Mähän voisin olla tuon pojan äiti.

JK. Yhdellä saitilla hupailen nuorten poikien kanssa, ne on kyllä tosi mahtavia tyyppejä, sopis mun lapsekseni, mutta hauskaa on ja se on pääasia

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 13:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Prkl. Evil or Very Mad En sanonut etteivät muut naiset kiinnostaisi. Päinvastoin. Niihin vain ei tule samalla tavalla kiinnitettyä huomiota kadulla. Kaksi eri asiaa. Totalt. Mutta minä olenkin outo.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
isopoika81
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 15:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tuo onkin paha kysymys. Se pään kääntyminen on varmatikkin enemmän pukeutumisesta kiinni. Kyllä se pää kääntyy jos hoikalla hyvä peräisellä naisella on esimerkiksi tiukat farkut jalassa, tai rehevällä leidillä on avonainen paita päällä. Eli ei kyllä voi sanoa tiettyä tyyppiä mitä tulee tiirailtua!

Vähän sama pätee naisen kiihottavuuteenkin. Seksikäs pukeutuminen kiihottaa aina, mutta vielä tärkeämpää on että nainen osaa "esiintyä" seksikkäästi. Oli se sitten ujoa tai rohkeaa seksikkyyttä.
Takaisin alkuun
Neito_X
LähetäLähetetty: 30.8.2006, 16:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 20 Elo 2006
Viestejä: 277

Härski kirjoitti:
Lainaus:
Minua mielyttää erityisesti blondit, mutta tummat ja punatukkaiset on myös erittäin kiinnostavia, varsinkin ristiverisistä pidän kovasti.

Olen aina haaveillut pulleasta ja pyöreästä tytöstä, ja pidän erityisesti myös hoikista. Kovasti haluaisin ihan normaalin vartalonrakenteen omaavan naisen.

Pitkätukkaiset tytöt saa mut kääntämään pään aina. Ja minusta kiharat tukat on erityisen kiihottavia, samoin lyhyttukkaiset. Polkkatukkiin mulla on erityinen fetissi. Samoin myös rastahiukset ja letit on tosi kiihottavia.

Nuoret teinitytöt kiinnostaa aivan valtavasti, keski-ikään yltäneet ja sen ylittäneet naiset saa mut todella syttymään kun heillä on kokemusta niin paljon. Ja kolmekymppiset on usein tosia kuumia, niitä oikein kovasti yritän saada.

Mutta on niin vaikea löytää juuri sellaista mitä etsin, siksi olen sinkku Sad



Ota tuostakin nyt selväää Repeää Lyö päätät seinään Repeää
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker