Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  PETTÄMISESTÄ
Saija
LähetäLähetetty: 28.4.2007, 1:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 16 Tou 2006
Viestejä: 14
Paikkakunta: Turku

Isabel kirjoitti:
Pettämistä on monenlaista, itse rankkaan yli kaiken törkeimpänä sen että salaillaan asioita ja sitten siinä vaiheessa kun on saanut kiinni, joko itse tai muut kertoneet, sittenkin vielä yritetään kiistää.


Miksi jatkaa lisää aina vain jos jää pettämisestä tai valehtelusta kiinni? Aika harva ihminen näitä asioita hyväksyy kuitenkaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Baroni
LähetäLähetetty: 28.4.2007, 6:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Pettäminen on hanurista!!Mutta tämä mies miettii mikä on "puhdas pyytetöntä rakkautta????"mielenkiintoinen juttu....en ole kait tuntenu moista,tai olenko kenties tunne vammanen kun en oikeesti tiedä mitä tuo tarkoittaa?Tuskin sitä palavaa halua mikä joka suhteen alkuaikoina "riehuu"ja katoaa jonkuu kk jälkeen eikä palaa ennen kuin ehkä joskus....mutta se olkoon asia erikseen!!
Takaisin alkuun
Barbaani
LähetäLähetetty: 4.5.2007, 14:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 04 Tou 2007
Viestejä: 10

Vai pettämisestä... Vähän riippuu asianhaaroista...

Jos suhteessä syystä tai toisesta ei ole seksiä ja ei haluta / ei pysty eroamaan, niin ehkä sitten.. Kenenkään ei ole pakko kitua seksittömässä suhteessa (tästä tietysti jokaisella oma mielipide).

Sitävastoin, en pysty käsittämään, että jos seksielämä on kunnossa, niin siitä huolimatta mennään ja naiskennellaan kaikkea liikkuvaa..

Hieno juttu, jos jollain on suhde jossa rakkaus & seksielämä kukoistaa.. Olisipa näin kaikilla, niin tällaista lieveilmiötä, kuin pettäminen, ei tarvitsisi kommentoida ollenkaan.


Viimeinen muokkaaja, Barbaani pvm 17.5.2008, 13:34, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 14.7.2007, 19:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

cowboi45 kirjoitti:
Tarkoituksellinen tai ei tarkoituksellinen henkisen huononolon tuottaminen "rakastamalleen" ihmiselle....
Auch. Tämä napsahti nilkkaan. Tuohon on joskus tullut syyllistyttyä. Onneksi kuitenkin maailmamme eroavat tämän tulkinnan kohdalla. Muutoin voisi olla hankalaa katsoa itseään peilistä (muunkin kuin naaman vuoksi.)


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Biss42
LähetäLähetetty: 15.8.2007, 12:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 15 Elo 2007
Viestejä: 31
Paikkakunta: Kirkkonummi

Miten pahaksi luokitellaan pettäminen jos liitto on muuten mallillaan. Puolisot rakastavat toisiaan ja kaikki menee loistavasti? Paitsi seksi. Kuten meillä.Kaikki on muuten loistavasti mutta seksi on lähes kuollut. Touhuamme ehkä 2-3 kertaa kuukaudessa joka on minulle liian harvoin.Olen yrittänyt lisätä väriä mutta huonolla menestyksellä.Hyllystä löytyy lelujakin joita olen hankkinut ja olemme muutaman kerran käyttäneet. Ja oli molemmista erittäin nautinnollista.Siltikään ei aktiivisuus ole noussut.
Itse olen kuitenkin erittäin seksuaalisesti latautunut mies ja joskus tuntuu etten koskaan saa tarpeeksi.
Onko se hirvittävän rikollista jos mies haluaa tyydyttää seksin nälkänsä kodin ulkopuolella, kun ei kotona saa tarpeeksi ja oma käsi alkaa olemaan liian täynnä rakkoja?

_________________
Mikään ei ole mahdotonta,kestää vain kauemmin toteuttaa se.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 15.8.2007, 14:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Biss42 kirjoitti:

Onko se hirvittävän rikollista jos mies haluaa tyydyttää seksin nälkänsä kodin ulkopuolella, kun ei kotona saa tarpeeksi ja oma käsi alkaa olemaan liian täynnä rakkoja?
Miten itse määrittelet onko pettäminen rikollista ? Mikä on sinun näkemyksesi tästä?

Omasta mielestäni, ei todellakaan ole rikollista. Seksi on eräs ihmisen perustarpeista ja sitä ei voi sulkea pois.

Minulla kun puhaltaa nämä radikaalit tuulet, olen näin ollen monia ihmissuvun piintyneitä moraalisia malleja, heittänyt menemään, koska ne eivät toimi käytännössä. Tällä erää en julista enempää.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 15.8.2007, 15:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Biss42 kirjoitti:
Miten pahaksi luokitellaan pettäminen.... Touhuamme ehkä 2-3 kertaa kuukaudessa

Mä luokittelisin sen kyllä aika pahaksi pettämiseksi, sillä mielestäni tuo 2-3 kertaa kuukaudessa on ihan perussettiä monessakin parisuhteessa. Jos saat naiseltasi luvan moiseen ilonpitoon, niin sitten puhutaan asiasta ihan erikseen...

Itse ainakin olisin hyvinkin pettynyt, jos mieheni lähtisi vieraisiin tollaisen asian takia. Tulee mieleen lähinnä joku oman henkisen tarpeen tyydytys... Asiasta kannattaisi ehkä avoimesti ensin puhua parisuhteessa, ennen kuin on valmis luopumaan siitä kaikesta muusta hyvästä.

Mitä jos kuule haaveilisit ensi kerralla vaikka sinkkuuudesta tai vapaasta suhteesta? Tai jospa hommaisit sittenkin nymfon rinnallesi, niin ei tarvitsisi aivan tavallisten pulliaisten sydämiä särkeä? Mieti kumpaako arvostat elämässäsi enemmän, toimivaa parisuhdetta vai seksiä?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Gentlemen
LähetäLähetetty: 17.8.2007, 16:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 16 Elo 2007
Viestejä: 5

Elämästä pitää nauttia täysillä kaikki tai ei mitää...

_________________
Shöne meisthrän...
Pillusta nautiskelija
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 17.8.2007, 18:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Elämästä voi nauttia täysillä. Pettämättä rakkaittensa luottamusta.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 18.8.2007, 23:32  Vastaa lainaamalla viestiä






Elän parisuhteessa. Petän miestäni jatkuvasti teeskentelemällä tyytyväistä seksielämässämme.
Lakkasin pettämästä itseäni etsimällä tyydyttävän seksisuhteen.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 19.8.2007, 1:39  Vastaa lainaamalla viestiä






perus-sääntö on se, että jokainen pettää,tavallansa..
se sattuu,jokaiseen. se vaikuttaa todella moneen ihmiseen.
olisimpa tajunnut sen silloin. olisi jäänyt tekemättä se yksi kerta.häpeän ja kiroan sen illan.anteeksi mari.
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 19.8.2007, 8:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Aika raju yleistys. Jos sinä teet niin tai olet tehnyt, se ei tarkoita, että kaikki tekisivät niin. On vain paljon helpompaa ajatella, että kaikkihan niin tekevät.

Muistan pettäneeni ihmisen luottamuksen vuonna 1994, kun lupasin Irlantilaiselle nuorelle miehelle kopion matkavideosta, mutta jota en voinut toimittaa hukattuani osoitteen. Se korpeaa vieläkin, vaikka en tuntenut sen kummemmin koko miestä.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker