Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Pelit ja vehkeet  ~  Iso kalu?
Chainreaction
LähetäLähetetty: 4.9.2006, 20:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Lemmenkäinen


Liittynyt: 28 Hei 2006
Viestejä: 136
Paikkakunta: Etelä-Suomen lääni

En ole koskaan ajatellut kalun kokoa, joten sitä on sitten ollut aina sopivan kokoinen. Rakkaimpani, mussukkani koko on kaikessa just passeli - ai että tuntuu hyvältä, kun on saanut ooooorrrrrgggggaaaasssmmmmeeeeeeeejjjjjjjaaaaaaa - ja sitten paksu ja kova .... painaa pohjaan asti takaa päin... ja se hieronta sivuille... oih, oih ja aaaaaaaaahhhhhhhh!!!! Tämä on sitten jumalaista TulinenRakkaus

Eli miehet, olokee tyytyväisii siihen kaluunne, opetelkaa käyttämään sitä, jos ette vielä sitä hallitse. Very simple, or what! Heart small

_________________
Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä.
-Rolf Arnkil-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 4.9.2006, 22:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

No. Jotain tiedän minäkin tästä aiheesta ja emättimen syvyydestä, mutta taidanpa jättää kertomatta Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
vieraantunut
LähetäLähetetty: 5.9.2006, 5:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 24 Elo 2006
Viestejä: 7

ukkomies kirjoitti:
Mistä Daisy xxx on noita mittoja saanut 15cm ? Oma stondis on hieman yli 19 cm ja se uppoo vaimolleni pohjaan asti (palleihin asti.) Mainittakoon :Vaimo ei ole mikään "amatsooni" (pituus 167 cm ) Edellinen tyttökaverini ; sama juttu: stondis upposi pohjaan asti:Sitäpaitsi kohdun suu ei ole emättimen pohjassa vaan jää emättimen yläpuolelle ja vielä jää monta senttiä "pelivaraa"kyrvälle. Noloa, mutta olen mies joka nyt tässä viisastelee.... Embarassed

Lääkärikirjoista lueskellut, ja keskimääräisiä mittojahan niissä on. Emättimen koko ei itseasiassa korreloi naisen koon kanssa. Jos on lyhyempi emätin jossa kohdunsuu on alempana, ja pitkä penis niin ainakin silloin kohdunsuunnapukkaan on helppo "hakata". Sen voi tuntea sormilla tai peniksen päällä (mutta välttämättä siis ei tunne). Näin olen siis lukenut ja itse todennut. Smile


Viimeinen muokkaaja, vieraantunut pvm 5.9.2006, 6:10, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
vieraantunut
LähetäLähetetty: 5.9.2006, 5:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 24 Elo 2006
Viestejä: 7

Eliksiiri kirjoitti:
Shhh, pojat shhh... Se oli lohdutusta pikkuveljille ja nyt te pilasitte koko jutun. DAMN! Evil or Very Mad

Niinpä! Laughing

Mutta hyvä vaan jos löytyy sopivan kokoinen partneri. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Ilona 25
LähetäLähetetty: 5.9.2006, 8:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ota Daisy-XXX nyt vaan se lääkärinkirjasi hyllystäsi , pölyt pois ja katso tarkemmin sitä kohtua. Kohdun suu ei ole emättimen päässä ei läheskään. Idea on mm se että miehen terskan ulkoreuna hieroo kundun suuta ja "jatkaa matkansa syvyyksiin" . Omalla miehelläni on iso erektio ja kyllä se vaan tuntuu tosi hyvältä just kun se on niin iso (19 cm) varsinkin kun se on on aivan juurta myötenpohjassa silloin se ihanasti hipaisee kohdun suuta ja työntyy peräsuolen seinäkeeseen joka on herkkä Ainakin mulle iso kyrpä tuntuu ihanalta, ja orgasmit saan aina kun se on aivan pohjassa. Wink
Takaisin alkuun
Badman
LähetäLähetetty: 5.9.2006, 23:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

DaisyXXX kirjoitti:
ukkomies kirjoitti:
Mistä Daisy xxx on noita mittoja saanut 15cm ? Oma stondis on hieman yli 19 cm ja se uppoo vaimolleni pohjaan asti (palleihin asti.) Mainittakoon :Vaimo ei ole mikään "amatsooni" (pituus 167 cm ) Edellinen tyttökaverini ; sama juttu: stondis upposi pohjaan asti:Sitäpaitsi kohdun suu ei ole emättimen pohjassa vaan jää emättimen yläpuolelle ja vielä jää monta senttiä "pelivaraa"kyrvälle. Noloa, mutta olen mies joka nyt tässä viisastelee.... Embarassed

Lääkärikirjoista lueskellut, ja keskimääräisiä mittojahan niissä on. Emättimen koko ei itseasiassa korreloi naisen koon kanssa. Jos on lyhyempi emätin jossa kohdunsuu on alempana, ja pitkä penis niin ainakin silloin kohdunsuunnapukkaan on helppo "hakata". Sen voi tuntea sormilla tai peniksen päällä (mutta välttämättä siis ei tunne). Näin olen siis lukenut ja itse todennut. Smile


No nyt on kyllä pakko sen verran paljastaa, että minä en ole lukenut lääkärikirjoja vaan kahvannut omaa kaluani erilaisiin pimppeihin juurta myöten, ja joita viimeisen 25 vuoden aikana on aika paljon ollutkin kattavan otannan saamiseksi. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 6.9.2006, 7:53  Vastaa lainaamalla viestiä






Anonymous kirjoitti:
onko 17.5 cm pitkä ja 4.6 paksu iso? Question
saas nähdä pääsekö tolla peppuun tökkii. Mulla on 19/4,5 ja ei oo enää asiaa b-rappuun
Takaisin alkuun
johanna 22
LähetäLähetetty: 6.9.2006, 10:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itse olen sitä mieltä että ns. normaalikokoinen komistus on aivan riittävä ( joku about 17cm). Mutta mulle "miehen pötikkässä pitää olla potkua", tarkoitan siis, hyvä orgasmi pitää saada kepin sykkimään niin lujaa niin että se pillussani tuntuu ja tuntuu myös koko kropassa, ja spermat pitää myös lentää kunnolla,ainakin puoli metriä.Spermaa sais myös tulla paljon :Olen huomannut että hyväkuntoisella miehellä on usein hyväkuntoinen komistus ?
Laughing
Takaisin alkuun
wert
LähetäLähetetty: 7.9.2006, 11:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllä se 17cm on jo normaalielämässä aika iso, etenkin jos paksuutta löytyy. Isompaa ei edes tarvitse mihinkään jos seisoo kovana.
Takaisin alkuun
Badman
LähetäLähetetty: 7.9.2006, 22:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

johanna 22 kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä että ns. normaalikokoinen komistus on aivan riittävä ( joku about 17cm). Mutta mulle "miehen pötikkässä pitää olla potkua", tarkoitan siis, hyvä orgasmi pitää saada kepin sykkimään niin lujaa niin että se pillussani tuntuu ja tuntuu myös koko kropassa, ja spermat pitää myös lentää kunnolla,ainakin puoli metriä.Spermaa sais myös tulla paljon :Olen huomannut että hyväkuntoisella miehellä on usein hyväkuntoinen komistus ?
Laughing


Tuo on kyllä jo epäreilua! kun alle puolet miehistä pääsisi edes tuohon normaaliin kokoon, mutta että vielä pitää sykkiä kuin poravasara ja ruiskia jugurttipurkillinen spermaa pitkien matkojen päähän Very Happy
Kyllä nyt lähti miehiltä viimeisetkin itsetunnon rippeet Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Mr_Smith81
LähetäLähetetty: 8.9.2006, 1:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 01 Syy 2006
Viestejä: 31

johanna 22 kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä että ns. normaalikokoinen komistus on aivan riittävä ( joku about 17cm). Mutta mulle "miehen pötikkässä pitää olla potkua", tarkoitan siis, hyvä orgasmi pitää saada kepin sykkimään niin lujaa niin että se pillussani tuntuu ja tuntuu myös koko kropassa, ja spermat pitää myös lentää kunnolla,ainakin puoli metriä.Spermaa sais myös tulla paljon :Olen huomannut että hyväkuntoisella miehellä on usein hyväkuntoinen komistus ?
Laughing


Juu kyllä se yleisin kullin pituus on joku 12-16 cm. ja paksuus 2,5-4 cm. Siitä isommat voidaan jo luokitella ylempään keskiluokkaan. Itse olen tullut todella hyvin toimeen tällä 15/4 perusaseella.

Vai että oikein puolimetriä ja vielä paljonkin pitäs tulla... Cool
No oletan että tämä on jo läppää... Toivottavasti.... Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 2.1.2007, 2:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Hahaha, jos vajaa 20cm ei oo pitkä niin mä oon John Holmes. Wikipedia sannoo ettää keskiarvo on 13cm.
Takaisin alkuun
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 2.1.2007, 12:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Anonymous kirjoitti:
Tiedän että en ole isoin mitä naiseni on saanut , mutta oon ainut joka on saanu hanet tulemaan 2 kertaa peräkkäin ja huutamaan kuin pieni eläin... eli khyllä se taito on se mitä vaaditaan.... ja suurin mitä han on saanut on 24 senttinen pölli... ja kertoi että teki vain kipeää....


Ja sinä uskot sokeasti kaiken mitä naisesi sinulle kertoo Laughing

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Tyttö_87
LähetäLähetetty: 2.1.2007, 13:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllä 17.5 pitkä ja 4.6 paksu on minusta hyvänkokoinen. Wink Ostin itelleni joskus näitä tehtyjäpeniksiä, niin sen pituus on 17 ja 4 paksu ja menee ihan perille asti ja tuntuu myös Exclamation Se on näissä varmaan sama asia että miehet tykkää isoista rinnoista ja naiset isoista munista. Razz
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 2.1.2007, 17:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Badman kirjoitti:

No nyt on kyllä pakko sen verran paljastaa, että minä en ole lukenut lääkärikirjoja vaan kahvannut omaa kaluani erilaisiin pimppeihin juurta myöten, ja joita viimeisen 25 vuoden aikana on aika paljon ollutkin kattavan otannan saamiseksi. Very Happy
Juu, kokemus se on, mikä totuuden asioista kertoo, ei mitkään opukset Very Happy

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker