Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ryhmäseksi ja parinvaihto  ~  kolmas pyörä on pelkkä fiktio
hieman bi paljon hetero
LähetäLähetetty: 3.9.2006, 0:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olette varmaan katsoneet nota pokevideota jossa niin harmoniassa sitä nussitaan, kaksi miestä ja yksi ylionnellinen nainen ...Käytäntö ja realiteetti näyttää olevan jotakin aivan toista: Olen jo noin viisi vuotta kokenut, että seksi pelkästään rakkaan vaimoni kansssa ei yksinkertaisesti riitä.Olen pitkään fantisoinnut asetelmasta jossa on kaksi miestä ja yksi nainen. Valitettavasti vaimo ei suostu tähän, joten nämä asiat olen sitten hoitanut salaa. No , kolme kertaa olen onnistunut harrastamaan seksiä olemalla se kolmas pyöra.kaikki on ollut enemmän tai vähemmän katastrofeja . ei mulle, vaan näitten parien välille on näköjään syntynyt dilemma.No yksi sessio oli tosi hyvä . Tosi hyvää yhteistä seksiä taisi olla, mutta heti tämän onnistuneen seksin jälkeen syntyi jo aikamoinen riita ja minä livistinkin hemmettiin ! . Viime viikolla tapasin parin ( 34 ja 37 vuotiaita ) ja tarkoitus olis yhteinen seksi parin viikon päästä...paskat.. mies on jo nyt heittäytynyt niin hankalaksi ja ehtoja tai direktiivejä tippuu meilitse ja kännykän kautta koko ajan, joten mun rooli näyttää olevan joku orja tai "kahdella jalalla liikkuva hieromasauva".Nyt hän olikin jo sitä mieltä että jos en tee tismalleen kuten hän käskee, mulle voi jopa" käydä huonosti ".Hänen vaimonsa taas on aivan eri mieltä, minä olen ikäänkuin kunniavieras..ota nyt selvää tätähän tehdään jo henkensä kaupalla !... Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Neito_X
LähetäLähetetty: 3.9.2006, 7:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 20 Elo 2006
Viestejä: 277

Patti tilanne.. Rolling Eyes
Kannattasko unohtaa kyseinen pari, ja etsiä joku toinen pari... Question Question
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 3.9.2006, 9:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Ensi kerralla huomiota aluevalintaan, kiitos.

Parinvaihdoista ja ryhmäjutuista jo aiemminkin on mainittu - Siinä täytyy olla parisuhteen ja itsetunnon molemmilla pariskunnan osapuolilla hyvässä kunnossa. Aika yleistä tuollaiset ongelmat taitavat olla. Homma ei vain kaikille sovi, vaikka kuinka paljon monia kiinnostaisikin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Boston
LähetäLähetetty: 3.9.2006, 11:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Ei se nyt ihan fiktio ole. Minäkin "pitkän" seksuaali urani aikana olen muutaman kerran kyseiseen kyytiin lähtenyt. Kerran jopa entisen vaimoni kanssa. Olin joskus erään minua vanhemman pariskunnan kolmantena, meillä meni oikein hyvin noin vuoden ajan, tavattiin ehkä kerran kuussa. Bi henkinen kun olen niin mies nai minuakin takaapäin samaan aikaan kun panin naista. Ja väliin toistapäin ja ristikkäin, mukavaa touhua. Pariskunta oli äveriästä porukkaa, olisin päässyt jopa espanjaa naisen gigoloksi. Suhde loppui kun huomasin että kolmansia pyöriä oli muitakin ja koska ehkäisyä ei käytetty niin tuli pelko puseroon, ei sitä enää uskaltanu paljaaltaan touhuta. Cool

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 3.9.2006, 11:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Parisuhteessa pitää olla selvät sävelet ja avoimuuttaa. Kaikista asioista pitää pystyä puhumaan, varsinkin tällaisesta kolmaspyörä -jutusta. Oma minuus on suotavaa olla vahva.
Pelisäännöt selväksi kaikkien taholta. Kaikila homma ei todellakaan toimi - käytännössä.
Onnea etsintään kuitenkin sulle Very Happy Very Happy

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 18.9.2006, 15:39  Vastaa lainaamalla viestiä






Haluaisin kertoa omasta kokemuksestani. Koska olen aina maailmalla,en aina voi ottaa vaimoa mukaan, joten sovittiin etta koska ma otan kuitenkin heti naisen kun tarvitsen, vaimo voi tehda samoin. Olemme kummatkin aivan kyltymattomia ja olemme olleet naimisissakin jo 26 vuotta, joten sellaisen asian keskustelu on meille luonnollista. Nyt aivan askettain olimme kapakassa ja lahdimme sielta yhdessa meille ja sekstailtiin rajusti kolmestaan koko yo. Mun piti lahtea matkalle ja tama kaveri piti hyvaa huolta vaimosta koko ajan. Tulin askettain kahden viikon lomalle, ja me naitiin kaytannossa koko kaksi viikkoa kolmestaan ja hitto kun meilla oli hauskaa. Nyt vaimo on kaymassa Suomessa ja tama loverboy on ihan kauheassa tuskassa, kuten minakin. Emme asu Suomessa joten loverboy on paikallinen ja latino. Olen kaveriin yhteydessa usein ja kun taas kohta palaan kotiin, meilla on todella makeat seksijuhlat heti kaynnissa. Olemme kaikki kolme hyvin onnellisia ja hyvia ystavia, eika vaimo rakastu tahan mieheen. Olen siita varma, enka tunne mustasukkaisuutta, joten lopulta tarvitaan vaan hyvaa tuuria onnlliseen tulokseen paasemiseksi. Meilla kavi tuuri. Miella on seksi ollut aina ei vain hyvaa vaan loistavaa ja nyt paastiin huikeasti korkeammalle oksalle. Suosittelen. Mutta koska meita on niin moneksi, niin ei se jarjestely kylla kaikille sovi. Tulee riitaa turhan mustasukkaisuuden takia. Tottakai vaimoni on ihastunut tahan kaveriin, mutta minusta se kuuluu asiaan. Ei kukaan nainen suostu seksiin partnerin kanssa josta ei pida. Siita vaan on pitka loikka rakkauteen ja kylla aikuiset ihmiset sellaisen pystyvat hallitsemaan.
Takaisin alkuun
Unski
LähetäLähetetty: 28.9.2006, 17:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Yli kahdenkymmenen vuoden ajan meillä on ollut mies kolmantena, joskus ollut useampiakin samaan aikaan. Miehiä on ollut lukematon määrä kaikkiaan, jotkut kerran, jotkut vuosien ajan silloin tällöin.
Vaimollani on myös vakkari jota tapailee, minä en ole mukana.
Kertaakaan ei ole ollut pienintäkään hankaluutta, jollei oteta paria tapausta lukuun; tällöin kolmas oli liian nauttinut, että ei oikein homma sujunut.
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 2.10.2006, 10:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

No ei se fiktiota ole! ...mutta sopivan miehen löytäminen kolmanneksi on kyllä vähän hankalaa. Tulijoita tuntuu olevan ovista ja ikkunoista, mutta kun on omat kriteerit ja halut fyysisten ja henkisten ominaisuuksien suhteen. Sitten miehet loukkaantuvat, kun koettaa nätisti sanoa, ettei oikein kiinnosta... Vaan onneksi on yksi vakituinen rakastaja, joka täyttää kaikki toiveet... Silti helpompi on toisen naisen kanssa.

Varmin tie ongelmiin on jos kuka tahansa osapuoli on ottanut vähänkään enemmän... tai vielä varmempi: jos suhde ei ole tosi hyvässä kunnossa tai on erilaisia haluja. Miehiltä se tuntuu vaativan enemmän itsetuntoa, jos ja kun jommalla kummalla on aina isompi... Minäkin haluan ehdottomasti, että toisella on isompi kuin miehelläni, siitä tulee paljon lisävärinöitä... Onneksi on omalla miehelläni vahva itsetunto!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
marco.polo@hotmail.com
LähetäLähetetty: 2.10.2006, 11:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 27 Huh 2006
Viestejä: 15
Paikkakunta: Hesa

Kuulostipas karseelta !!! Unohda koko pari,mukavaakin porukkaa on olemassa Smile Kaikkienhan siinnä on tarkoitus nauttia,ilman kynsiä ja hampaita Smile

_________________
Hoikka komistus 37v
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 2.10.2006, 23:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Mulla on myös pelkästään ei hyviä 3. pyörä kokemuksia. Aina jonkinmoinen kusetuksen maku jää suuhun.
Minua on pyydetty lukuisia kertoja tyyliin "tuu paneen mun muijjaa", no sitten kun alkaa asia konkeretisoitumaan, että ok, tulen ensiviikon lopulla, niin sittempä yhteydenpito hiipuu ja lakkaa. Ehkä sille vaimolle ei sittenkään oltu vielä kerrottu vaan kaikki oli vaan miehen omaa fantasiaa.

Kerran vastasin erään naisen ilmoitukseen jossa hän haki 3:tta pyörää, tutustuttiin kunnes sitten tavattiin siten, että nainen halusi ensin koeajaa yksin ilman miestään. No sitten selvisikin että mies oli täysin tietämätön koko aiheesta eikä hänelle toinna enää kertoakkaan Smile

Oma lukunsa on vielä nämä, jotka haluavat sen kolmannen olevan jättikaluinen sonni. Näitähän esim. tuolla treffi-ilmoituksissa löytyy. Tilanne vaan voi sen miehen pääkopassa olla skitsofreenien kun aihe kiihottasi mutta riittääkö hänen oma kalunsa vaimolle enää sen jälkeen.
Yllensäkkin tilanne jossa kaluja vertailtaisiin ja ja siinä jäisi tappiolle vaatii mieheltä tervettä itsetuntoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 3.10.2006, 10:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Ja aika usein käy varmaan niinkin päin, että netissä mies sanoo olevansa komea ja iso vehkeinen ja vaikka mitä, mutta sitten kun olisi livenä pitänyt tutustua, niin no-show... Tätä valitti minulle aika moni pari ja nainen finnswingerseissä (silloin kun siellä vähän aikaa pyörin). Minä ainakin olen tosi varovainen enkä nettituttavuuksia pahemmin uskalla lähentää, ystäväpiiristä ja muuten jostain lähipiiristä on onneksi löytynyt... eli tutustunut ennen kuin seksistä on edes puhuttu.

Mutta aviomiehellä pitää tosiaan olla vahva itsetunto ja kaikilla tunteet selvillä, kun kolmas pyörä tulee (tai neljäs tai... Wink ). Ja leikkimieltä, seksileikkejähän ne vain ovat... Ei mitään salaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker