Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ideat ja palautteet  ~  "Transut"
Feline
LähetäLähetetty: 6.9.2006, 9:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

Pakko nyt vihdoin avata suuni asiasta, joka on vaivannut minua siitä asti kun tälle forumille astuin.
Eli tuo "transut"-osio. Transu on mielestäni haukkumanimi, eikä siis sopiva nimi osiolle. Kuka haluaisi keskustella halventavan otsikon alla omista taipumuksistaan..?
Tässä vielä linkki, jotta kaikki asiasta kiinnostuneet voivat päivittää sanavarastonsa:
http://www.treseta.com/sanasto.php?letter=t


Terveisin nainen miesten vaatteissa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 6.9.2006, 13:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

No, oppia ikä kaikki, en todella tiennyt tuota. Korjasin äsken otsikon.

Toi kuuluu saman sarjan yllätyksiin kuin joskus 10 vuotta sitten kuulin että afrikkalaista sukujuurta olevista ihmisistä jo yli 30 vuotta käyttämäni sana n*****i oli **** haukkumasana.

Minä en ollut sillä mitään pahaa tarkoittanut, mutta kun jossain toisella puolella maailmaa oli sillä sanalla kyseistä rotua haukuttua ja alistettu niin siksi jouduin minäkin korjaamaan nimitystäni kyseisestä rodusta.

Suomalaiset eivät olleet ketään pitäneet orjina (päin vastoin me olimme ruottalaisten käytännössä maaorjia jonkun aikaa) niin luulin että meillä ei ole mitään taakkaa olla kutsumatta ketään haluamallamme rotua kuvaavalla sanalla, mutta kun toi yleinen mielipide oli niin vahva niin sitten täytyi munkin vaihtaa käyttämääni sanaa. Tosin se loukkasi minua että joku tuli mulle sanomaan että minä loukkaan jotain vaikka en sitä omassa sydämessäni tehnyt.

Mutta tämä nyt oli vain pitkä selitys, eli ei oltu tarkoitettu mitään pahaa tolla tr**su sanalla, nyt se on korjattu.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Feline
LähetäLähetetty: 6.9.2006, 14:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

Joo, kuulun itsekin siihen ikäryhmään joille koulussa opetettiin, että "n******t asuvat Afrikassa". Nyt ei sitten osaa oikein muuta sanaa käyttää, vaikka ei mitään pahaa sillä tarkoitakaan.
Hieman sama juttu siis tuon transu-sanan kanssa, aikanaanhan opetettiin että "ne on niitä miehiä jotka pukeutuvat sukkahousuihin", eikä koko sanassa ollut mitään pahaa. Seta-porukka olisi tuosta osion nimestä repinyt pelihousunsa, täällä "seksiporukoissa" transu-termi vielä vilisee aika ahkerassakin käytössä (itse lukeudun jonnekin kahden mainitsemani ääripään välimaastoon).
Mutta ajattelinpa nyt huomauttaa, ennenkuin joku älähtää suuremmin.
Ja kiitos, nyt näyttää asialliselta! Heart Pink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker