Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Pelit ja vehkeet  ~  naiset mikä on pienin kyrpä jota olet saanut
Vieras
LähetäLähetetty: 20.9.2006, 13:00  Vastaa lainaamalla viestiä






Pienin mitä olen saanut, ehkäpä noin 10 cm pitkä ja 5 cm paksu. Mutta ylivoimaisesti paras, Ja mikä parasta- suihin olisin jaksanut ottaa tuntitolkulla;) Kuin tikkaria olisi imenyt. Ja kova kuin kivi. Onnekseni saan tät pikku tikkaria edelleen säännöllisesti. Pois en antaisi.
Takaisin alkuun
Badman
LähetäLähetetty: 20.9.2006, 23:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Kyllä nämä pienikalu-jutut tai yleensä kokokeskustelu saisivat olla tabu miehille. Naiset jutelkoot niistä omissa marttapiireissään. Niin paljon jakopäänkettingin ylilyöntejä ne tuottaa.

Muistuu mieleeni eräällä toisella keskustelufoorumilla ollut kirjoitus, jossa nainen aivan asiallisesti kertoi löytäneensä mukavan ja ihanan miehen jonka kanssa oli jo viikkoja seurustellut. Miehellä kuitenkin oli erittäin pieni penis ja nainen ei sanojensa mukaan tuntenut eikä nauttinut lainkaan seksistä miehen kanssa. Nainen omien sanojensa mukaan on kuitenkin seksuaalisesti viriili ja joten kysyikin mielipidettä, pitäsikö hänen jättää tämä mies tässä vaiheessa koska hyvä seksi on hänelle kuitenkin hyvin tärkeä ja tämä asia voisi myöhemmin nousta ongelmaksi.
No se vastausten määrä ja varsinkin kielenkäyttö oli järkyttävää. Naista haukuttiin horoksi, huoraksi... porttikongiksi.. Neuvoja tuli tyyliin, treenaa itse sitä vittuasi horopillu... jotkut lupasivat tämmöisen naisen kohdatessaan tehdä sitä ja sitä, ei nyt ihan tappouhkauksia mutta melko läheltä liippasi. Ja kaikki se vihan määrä joka kumpusi vain jonkun tuntemattoman pieni kaluisen miehen takia - oliko häntä edes olemassakaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
karapalo
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 0:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 10 Syy 2006
Viestejä: 2

Itse tunto asioita nämä koko keskustelut....
Ensin se oma yläkerta kuntoon, ja sitten vilkaisu alas Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kashmir
LähetäLähetetty: 1.2.2008, 2:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 31 Tam 2008
Viestejä: 14

Jostakin syystä törmään usein äärimmäisyyksiin.
Pienimmät penikset, joihin olen törmännyt, ovat olleet n. 4 cm ja toinen 7-8 cm. Ensin mainitulla miehellä oli oikeastaan vain terska, mutta se oli melko paksu. Jälkimmäinen oli noin keskisormen paksuinen, ja velttona, varsinkin laukeamisen jälkeen se näytti melkein kuin kyhmyltä kivesten päällä.
Ensinmainitulla oli ehkä mikropenis.

Näen kumpaakin yhä silloin tällöin, ovat jotakin tuttavan ja ystävän väliltä nykyisin. Molemmat olivat aavemaisen hiljaa vehkeensä koosta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jousimies
LähetäLähetetty: 5.2.2008, 17:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Minun mielestäni peniksellä ei ole merkitystä,minkä kokoinen se on.Onko se pieni vai iso!Normaali stondis päällä ja luulen ,että naisetkin pitää tavallisesta.Ratkaisee paljon, kuinka hyvä olet sängyssä.Tämän tyypiset miehet ei tee numeroa itsestään. Rolling Eyes Confused
Takaisin alkuun
PenisIntoilua
LähetäLähetetty: 5.7.2008, 9:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





mieskökkö 36 kirjoitti:
Lassella oli aika pieni. Eräänä päivänä hän tapasikin tytön. No, sitten olikin se jota Lassea niin kauheasti jännitti, se panohetki !!: Onneksi jostaan hän oli lukenut, että jos "pippeli" on pikkasen liian pieni, kannattaa harrastaa sitä seksiä säkkipimeässä huoneessa. Lassen miellestä tämä oli ihan hyvä vinkki... Mutta kun tyttö sitten sanoikin : "Ai, Kiitos vaan ;mutta anteeksi mulla ei ole tapana polttaa tupakkaa sängyssä ! " . Embarassed


Hih! hassua, varmaan nolotti. mut ite opettelin ottaa suihin ns. tikkarimulkulta, ei pelottanut yhtään Wink pysty sitten vähän suurempaakin kokeilee .. Ja edelleen ne joilla on "puutteita" oppii korjaa niitä.. tääkin on yksi parhaimmista seksijutuistani: huomioivaa, nautittavaa esileikkiä pitkään, lyhyt pano klitoriksen pyörittelun kera Smile sormien kanssa Smile Parempi pieni ku mitätön möntti eli käyttökelvottoman suuri, joka ei osaa lämmitellä
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker