Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Uutta pohdittavaa! (split)
RautaKe
LähetäLähetetty: 4.11.2006, 7:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Minna A kirjoitti:
He, he !Tämä foorumihän on kuin kalamiesten jutut; ainavaan 20 % lisää omiin saavutuksiin. Laughing
Surfaalileeko tosi älykäs ihminen jatkuvasti jossakin seksisivustolla ? Vai onko hän älykkyydellään hoitanut seksiasiansa niin , ettei siihen tarvi?.. En tiedä....Mutta välillä tuntuu.. Rolling Eyes


Nyt ei puhuttu penisten koosta, joka kuitenkin on meille miehille useammin tärkeä kun äly! Laughing
Mutta osa täällä surffaavista henkilöistä voi tuntea hengenheimolaisuuttaan siihen faktaan ettei olekkaan esimerkiksi seurakuntansa kieroutunein tai työpaikkansa pervoin. Ja näiden yötyöläisten piirissä ei surffailu rajoitu vain omien pankkiasioiden hoitamiseen... Wink
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 4.11.2006, 11:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Oletteko tulleet kiinnittäneeksi huomiota siihen, kuinka typerä keskiverto kaduntallaaja oikeastaan on Question Synkkää tilastollista faktaa on se, että 50% väestöstä on vielä sitäkin typerämpää.

Ei mielellään.

Minä keskustelen täällä mielelläni, koska:
- Täällä voi keskustella avoimesti minulle läheisistä aiheista, joutumatta kuitenkaan sen kummemmin leimatuksi "kummajaiseksi"
- Keskustelukumppanit ovat täällä suhteellisen älykkään oloisia (vrt. Härskin kommentti aiemmin..)
- Kirjoittaminen on minulle varsin luonnollinen kommunikointitapa ja on nykyaikaa kyetä harjoittamaan sosiaalista kanssakäymistä verkossa.
- Täällä tapaa ihmisiä, joihin ei todennäköisesti koskaan tulisi törmättyä verkon ulkopuolella.

Ja Minna A:lle.
Jotkut lisäävät juttuihinsa kalamiehen lisän, jotkut elävät elämänsä niin, ettei tarvitse liioitella. Sitten ovat vielä ne onnettomat, joiden elämä on niin tasaisen mitäänsanomatonta, että on helpointa vain kieltää, että joku voisi elää niin erilaista elämää kuin itse ja leimata heidät valehtelijoiksi/liiottelijoiksi.

Älykkyys on ominaisuus, jota arvostan erittäin suuresti. Monetkin täällä ovat osoittaneet omaavansa sitä varsin miellyttävässä määrin.
Onko älykkyyttä tulla keskustelufoorumille arvostelemaan sen keskustelijoita ja heidän tekemisiäänQuestion

Twisted Evil


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 4.11.2006, 12:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:
Oletteko tulleet kiinnittäneeksi huomiota siihen, kuinka typerä keskiverto kaduntallaaja oikeastaan on Question Synkkää tilastollista faktaa on se, että 50% väestöstä on vielä sitäkin typerämpää.
Rakkaani, Heart Pink , olet suurimmassa määrin oikeilla jäljillä....



Lainaus:
Minä keskustelen täällä mielelläni, koska:
- Täällä voi keskustella avoimesti minulle läheisistä aiheista, joutumatta kuitenkaan sen kummemmin leimatuksi "kummajaiseksi"
- Keskustelukumppanit ovat täällä suhteellisen älykkään oloisia (vrt. Härskin kommentti aiemmin..)
- Kirjoittaminen on minulle varsin luonnollinen kommunikointitapa ja on nykyaikaa kyetä harjoittamaan sosiaalista kanssakäymistä verkossa.
- Täällä tapaa ihmisiä, joihin ei todennäköisesti koskaan tulisi törmättyä verkon ulkopuolella.

Tuo on tosiasia, johon olen törmännyt tämän tämän. Sillä nykyisin ihmiset kommunikoivat juuri verkossa. Ennen sitä mentiin kylään, kyselemättä, että voidaanko tulla - muistan sen ajan.
Lainaus:
Älykkyys on ominaisuus, jota arvostan erittäin suuresti. Monetkin täällä ovat osoittaneet omaavansa sitä varsin miellyttävässä määrin.
Onko älykkyyttä tulla keskustelufoorumille arvostelemaan sen keskustelijoita ja heidän tekemisiäänQuestion Twisted Evil

Et kysynyt multa tuota, mutta se ei osoita olevansa älykäs, joka arvostelee keskustelijoita, ilman että osaa painavasti perustella miksi. Ja miksi pitäisi arvostella toisten mielipiteitä?
Mulle tulee jotenkin sellainen olo, että ÄÖ:tä väärinkäyttävät ihmiset arvostelevat toisia. Tai sitten sitä ÄÖ:tä ei ole, mene ja tiedä?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker