Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Rehellisyydestä
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 17:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Kaupoin innoittamana laitan uuden juttuosion rehellisyydestä.
Mitä rehellisyys on ja mitä ei? Mitä se pitää sisällään?

Minä omaan rehellisyyttä niin paljon, kuin vain itselleni voin olla. En sen enempää tai vähempää.

Liika rehellisyys, lue, myös avoimmuus kostautuu jossakin määrin. Olen sen joutunut kerta toisensa jälkeen huomaamaan.

Kun esimerkiksi näytän rehellisesti ne kasvot, mitä olen, mua satutetaan aina, jostain kumman syystä.

Mutta haluan olla rehellinen, siinä määrin kuin kykenen. Minulle ei kukaan voi sanoa, että et ole rehellinen, ilman perusteluita. Ja vaikka en olisikaan samaa mieltä tuon väittämän kanssa, hyväksyn toisten näkemykset itsestäni.
Sillä vain minä voin tietää, mikä minä olen, ei kukaan muu.

Rehellisyys on niin monivivahteinen juttu, ettei yhtä oikeaa tapaa ole sanoa, mikä tai kuka on rehellinen.
Vuoro on teidän, bitte schön....

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 18:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Pyrin välttämään sellaisia tilanteita joissa minun olisi valehdeltava. En nauti valheista, enkä valheessa elämisestä.

Olen varsin avoin ulospäin ihmisille ympärilläni, mutta heti sen pinnan alla on paksu muuri, josta hyvin harvat pääsevät edes kurkistamaan toiselle puolelle.

Historia on osoittanut että avautuminen on aina satuttanut. Itsesuojeluvaisto siis sitä puolta nykyään rajoittaa.

Mutta tässä puhutaan jo monista eri asioista - rehellisyydestä, avoimuudesta, rooleista.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 20:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

assa kirjoitti:


Olen varsin avoin ulospäin ihmisille ympärilläni, mutta heti sen pinnan alla on paksu muuri, josta hyvin harvat pääsevät edes kurkistamaan toiselle puolelle.

Historia on osoittanut että avautuminen on aina satuttanut. Itsesuojeluvaisto siis sitä puolta nykyään rajoittaa.

.
Alleviivaan. tullut kerrottua "erittäin intiimejä ja privaatteja asioita"joista kuullut sitten muiden huomauttelevan..nykymittapuun mukaan rehellisyys merkitsee monille sitä mikä on parhaaksi itselle ..ikävää ja totta

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 11:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Minä perehdyn ajatuksissani enemmän rehellisyyteen ja uskollisuuteen, luottamuksen syntyyn. En sano, että kaikki asiat tulee jakaa, mutta sen tulee sitten olla rehellistä "valehtelua" myös itsellekin. Toisinaan valehtelu toisille on myös valehtelua itselle. Lupaan tämän avautumiseni jälkeen olla ihan hiljaa ja kirjoittaa vaikka romaanin. Laughing

Mikä saa meidän uskollisuuden kukkimaan, mikä saa meidät olemaan rehellisiä toisillemme? Jos olemme suhteissamme ja omassa elämässämme avoimia ja luottavaisia, olemme myös samalla vapaita ja tuemme omia kanssakäymisiämme. Uskollisuus luo uskollisuutta, näin uskon ja tähän luotan.

Toki uskollisuuden saavuttamiseen tarvitaan paljon, yleensä. Me-henki, niin kulunut sana kuin se jo onkin, on tärkeimpiä saavutuksiamme elämässämme. Yleensä se kuvaa ihmisten yhteisiä asioita; muistoja, tapoja, perinteitä... Kaikkia niitä seikkoja, joita olemme yhdessä läpikäyneet. Jos ajattelemme asiaa parisuhteen kannalta, tämä kehittää jollain tapaa intiimiydenkin ajan kanssa (tässä kohtaa ajattelin olla ajattelematta asiaa fyysiseltä kannalta, kerrankin). Toiveista, haaveista, unelmista ja pyrkimyksistä puhuminen luo tien toiseen ihmiseen ja auttaa samalla luomaan pohjan terveeseen itsetuntemukseen. Se että luotamme toistemme lojaliteetteihin ja sitoudumme suhteisiimme (asenne niin yhdessä ollessa kuin muidenkin seurassa, kunnioitus), saa varmasti luottamaan asioihin ja yhteiseloon. Tämän kaltainen rehellisyys ja luottamus on helppoa ystävien välillä, miksei myös parisuhteessa?

Rakkautta ja kunnioitusta on monenlaista, samoin rehellisyyttä. Me emme halua läheisillemme mitään pahaa ja haluamme olla uskollisia, rehellisiä. Toisinaan sen takia joudumme valehtelemaankin, haluamme säästää toisen surulta ja mielipahalta. Mutta miksi näin? Eikö aidon suhteen tulisi kestää myös totuus, niin myötä- kuin vastamäessä? Luottamus auttaa antatumaan ja olemaan rehellinen toinen toisillemme, jos vain ensiksi voimme olla tätä itsellemme. Tätä kautta meillä on kai myös tie onneen, koska silloin meillä on aina joku, joka kuuntelee ja välittää, tuntee kanssamme.

Koska pidän uskollisuutta myös rehellisyytenä, otan lopuksi vielä kantaa teidän iloksenne enemmän parisuhteisiin. Cool

Luulenpa muutaman vuosikymmen takaisen vapaan rakkauden eli uskottomuuden ihanteiden jollain tapaa johtaneen siihen, että Suomessa on parisuhteissa länsimaisittain erittäin paljon uskottomuutta. Se tuhoaa monen hyvänkin parisuhteen. Jos ihminen menettää tämän vuoksi elämänkumppanin, hän ei välttämättä menetä syvää yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, vaan jotain sellaista, jota ei koskaan voi saada takaisin.

Uskottomuus aiheuttaa myös sekä oikeutettua että epäoikeutettua mustasukkaisuutta. Jos näin voi sanoa, niin jatkuva toisen ihmisen epäkunnioitus on loukkaus jo ihmisarvoakin kohtaan; enkö minä ole sen arvoinen, että toinen voisi olla minulle rehellinen? Kun luottamus pettää, pettää myös perustus, jonka varaan voi rakentaa todellisen rakkauden. Ihminen joutuu tuuliajolle.

Uskottomuuden taustalla lienee usein seksikokemusten etsiminen. Yleensä se on itsekkyyttä, sillä ihminen ei etsi toisen ihmisen rakastamista vaan itselleen uutta kokemusta. En siis tiedä onko pahempaa pettää itsekkäistä syistä (seksi) vai rehellisistä syistä (rakkaus) Question Molemmat satuttaa. Parisuhteessa kahden ihmisen hidas kasvu yhdessä luo läheisyyttä, jollaista vapaasta seksisuhteesta ei voi koskaan löytää. Seksin parisuhteessa tulisi olla parhaillaan kahden ihmisen rakkauden osoitus, ei mikään mekaaninen suoritus. Moniko oikeasti olisi aina oikeutettu seksiin tällä säännöllä? En minä ainakaan.

Rehellisyys on todellista vain silloin, kun se kestää elämän vastoinkäymisiäkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 13:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Lainaus:

Rakkautta ja kunnioitusta on monenlaista, samoin rehellisyyttä. Me emme halua läheisillemme mitään pahaa ja haluamme olla uskollisia, rehellisiä. Toisinaan sen takia joudumme valehtelemaankin, haluamme säästää toisen surulta ja mielipahalta. Mutta miksi näin? Eikö aidon suhteen tulisi kestää myös totuus, niin myötä- kuin vastamäessä? Luottamus auttaa antatumaan ja olemaan rehellinen toinen toisillemme, jos vain ensiksi voimme olla tätä itsellemme. Tätä kautta meillä on kai myös tie onneen, koska silloin meillä on aina joku, joka kuuntelee ja välittää, tuntee kanssamme.


Niin, miksi kaataa toisen (puolison/kumppanin) niskaan sellaista, miltä hänet voi säästää?
Mulle ei tulis suin surminkaan mieleen, että kertoisin puolisolle kaiken, vain saadakseni hänet loukkaantumaan (sitäkin tymhyyksissäni olen aiemmin tehnyt Embarassed). Mulla on siitä erikoinen elämä, että minä vaadin itselleni mun omat rajat, joiden yli kukaan ei kävele, ei edes uskottu siippa. (Mainittakoon mun yksityistteni rajojen rikkoutuminen juuri siipan taholta. Mulla vielä tänäänkin jonkin asteinen luottamuspula)
Olemme olleet myötä- ja vastamäessä kohta 20 vuotta, tunnen siippani tosi tarkkaan, tiedän mitä voin kertoa ja mitä en. Ja sen minkä jätän sanomatta, sitä ei ole.
Minä kunnioitan ja rakastan puolisoani suuresti, parempaa puolisoa en takuulla löydä. Kunnioitan hänen yksityisyyttään.
En seiso selän takana vahtimassa häntä, en vastaa hänen puhelimeensa kun se soi, tai lue viestejä, mitä hänelle on tullut. Hän on aikuinen mies (45 v) hän vastaa elämästään vain ja ainoastaan itselleen, ei todellakaan minulle, se on täysin tarpeetonta.


Lainaus:
Jos ihminen menettää tämän vuoksi elämänkumppanin, hän ei välttämättä menetä syvää yhteenkuuluvaisuuden tunnetta, vaan jotain sellaista, jota ei koskaan voi saada takaisin.

Tämä on totta

Lainaus:
Uskottomuus aiheuttaa myös sekä oikeutettua että epäoikeutettua mustasukkaisuutta.

Näin on molemmin puolin, kuten yllä mainitset. Mustasukkaisuus on menettämisen pelkoa, sitä, että ihminen pelkää ettei häntä rakasteta, tai että hän menettää itsensä, jos toinen puolisko ei elä odotetusti.
Todellinen Rakkaus vain on. Se ei aseta pyyteitä, eikä vaateita, eikä komentele. Se rakastaa sinua juuri presiis sellaisena kuin olet.

Lainaus:
Parisuhteessa kahden ihmisen hidas kasvu yhdessä luo läheisyyttä, jollaista vapaasta seksisuhteesta ei voi koskaan löytää.

Tämän olen huomannut. Satunnaiset suhteet ovat kertasuorituksia . Ne eivät anna sinällään mitään - näin olen kokenut.
Me olemme tiivisti yhdessä siippa ja minä, minun epäluottamuslauseesta huolimatta tai sitten hänen.

Olenkin sanonut, että meidän liitto ei kaadu, se on vahvalla pohjalla, tapahtui, mitä tapahtui.
Ja näin myös toivon olevan

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 16:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eliksiiri kirjoitti:
En siis tiedä onko pahempaa pettää itsekkäistä syistä (seksi) vai rehellisistä syistä (rakkaus) Question Molemmat satuttaa.


Seksi on vain mekaaninen suoritus ja tarpeiden tyydytystä - oli se sitten itsekästä tai vain hetken mielijohteen aiheuttama arviointivirhe.

Rakkaudella pettäminen, siis välittämällä enemmän jostakin muusta kuin omasta kumppanistaan, on todellista murhaavaa pettämistä. Ja sen jatkuessa pidempään, myös salailun kautta toisen hyväuskoisuuden hyväksikäyttämistä.

Voisin antaa anteeksi satunnaisen seksin, mutta en liian syviä tunteita toiseen ihmiseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 16:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Nymfotar kirjoitti:
En seiso selän takana vahtimassa häntä, en vastaa hänen puhelimeensa kun se soi, tai lue viestejä, mitä hänelle on tullut. Hän on aikuinen mies (45 v) hän vastaa elämästään vain ja ainoastaan itselleen, ei todellakaan minulle, se on täysin tarpeetonta.


Harvoin kuulee noin viisaita sanoja naiselta. Täysi kunnioitus tuolle asenteelle Exclamation
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 17:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa hyvä
minä koen niin, että ihan jokainen ihminen, oli ne liittossa/suhteessa, on täysin vapaat tekemään mitä tahtovat. Ei mulla ole niin kerta kaikkiaan siihen mitään sanottavaa.
Minä kohtelen miehiä tasavertaisina kumppaneina, harrastan heidän kanssaan seksiä tai en, sillä ei ole merkitystä, kunpa miehet äkkäisivät saman jujun ja kohtelisivat minua kaltaisinaan.
Mutta juttu lähteekin jo sitten aivan muualle.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 18:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Juuri tuon takia minä en ikinä mene naimisiin ,koska olisi tekopyhää lupailla mitään ..toinen syy on etten luota kanssa ihmisiin ..on kyseessä nainen tai mies...avioliitto on vanhentunut "prosessi"

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 18:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Kaupoi Very Happy
Lue mieshaaremi; olen samaa mieltä että tämä avioliittosysteemi on auttamattomasti vanhetunut. Mutta luottaa toki pitää, muuten sinusta tulee yksinäinen vihreä susi. Katkeruudesta kanssaihmisiä kohtaan.
Ja se katkeruus syö eniten juuri sinua itseäsi, itsellesi teet siinä pahasti, et niinkään muille

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
-BOCELLI-
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 19:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





.... Shocked Shocked ONPAS TÄÄLLÄ KYLMIÄ IHMISIÄ....

Kyllä suhteessa luottamus on kivijalka!!! Ja en ikipäivänä olisi suhteessa josta se lämpö, hymy, aito välitys, suudelmat ja luottamus puuttuisi. Jossa vain ns. "ollaan ja ei kiinnosta mitä toinen tekee missäkin" ....sattuu vain jokin kallis urrheiluauto olemaan yhteinen ihastus josta alitajunnassa kuitenkin vielä taistellaan kumman se on. Crying or Very sad

Minun mielestä rakkaussuhde ei ole pelkkää kumppanina olemista...sehän on sama vaikka muuttaisit asumaan sen vanhan hiekkalaatikossa hiekkakakkuja tehneen kaveris kanssa kimppaan joka heitti aina hiekat silmillesi! Sad Sanoisitte aamulla huomenta ja illalla öitä.... välillä panette kun ei ole sattunut netistä/kyliltä löytymään muuta. Shocked

Mutta meitä on moneen junaan... Wink Joillekin riittää pelkkä yhteiselo ja hyvät mainiot olosuhteet ja miehen/naisen yhteinen paksu lompakko. Wink

Toisille taas vaikka pieni -20 luvulla rakennettu rämä punainen mummon mökki ja hymyilevä nainen laittamassa kukkapenkkiä ja hymyilevä mies lämmittämässä pihan puusaunaa ja välillä korjaten 71 vuoden mosseaan....KALLEIN ASIA ELÄMÄS HEILLE ON TOISEN RAKKAUS LUOTTAMUS!

Ja minä olen näitä jälkimmäisiä....ja jaksan odottaa, että sen tunteen saan kohdata vielä joskus elämässäni..... ehkäpä sellaista ei ole olemassakaan.... MUTTA JAKSAN USKOA OMIIN UNELMIINI. Laughing

Mutta jokaisella on oikeus omaan tapaansa ja se on heille se oikea.

Ei ole tarkoitus haukkua kenenkään näkemystä... toin vain oman miehisen näkemykseni mukaan... Embarassed Wink
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 19:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Rakkaus, luottamus, yhdessäolo, parisuhde ja kaipuu eivät ole synonyymejä. Niitä kaikkia voi olla yhdessä paketissa, mutta myös erikseen tai yhdisteltynä.

Rakkaus näistä kaikista on monimutkaisin ja hankalin asia, jota minä en edes yritä lähteä määrittelemään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 19:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Lainaus:
Kyllä suhteessa luottamus on kivijalka!!! Ja en ikipäivänä olisi suhteessa josta se lämpö, hymy, aito välitys, suudelmat ja luottamus puuttuisi. Jossa vain ns. "ollaan ja ei kiinnosta mitä toinen tekee missäkin" ...


Niinhan se mullekin on. Läheisyys ja lämpö tärkeitä elementtejä suhteessa - of course. En voisi elää jäisen tyypin kanssa koskaan, sillä peilaan aina tunteenpeilillä.
Kyse ei ole siitä, etteikö välitä mitä toinen tekee missäkin, kaukana siitä. Kyse on jokaisen ihmisen yksityisyydestä, siitä mitä sinä sinä kunnioitat tai sitten et. Tässä on juuri kyseessä luottamus, kun sun ei tarvitse kokoajan pohtia onko tuo toinen uskollinen . Sillä uskollinen olet vain itsellesi ja vasta sitä kautta muille.

Lainaus:
Minun mielestä rakkaussuhde ei ole pelkkää kumppanina olemista...


RAKKAUS ON PALJON, PALJON ENEMMÄN KUIN KUMPPANUUS
TulinenRakkaus

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 20:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

assa kirjoitti:
Rakkaus näistä kaikista on monimutkaisin ja hankalin asia, jota minä en edes yritä lähteä määrittelemään.


Hyvä, siitä ei tulisi kuin tappelu. Rolling Eyes

Minä lähtisin heti Bocellin kaltaisen ihanan, rakastettavan, ystävällisen, aidon ja ihan samanlaisen miehen kuin minäkin olen matkaan. Rakastan rakkautta ja kunnioitan hirveästi toista, vaikka toinen olisi assan kaltainen rakkautta karttava ja kaukaa kaartava ihminen. Ajoittain meinaan tukehtua, kun ei ole ketään kuka haluaisi mun hellyyden osakseen tai antaisi mulle mun janoaman rakkauden. On tämä maailma vain outo paikka asua ja elää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 20:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Ymmärrän eliksiiri täysin kantasi. Olen kokenut, että miesten on todella vaikeaa ilmaista rakkautta, hellyyttä.
Opetus on tämä: 1. mies ei itke, 2. mies on kova, 3. miehen täytyy näyttää naisenpaikka.
Johon minä en suostu ikinä, mulle ei näytetä mitään paikkaa. Olen sen verran onnekas ollut, että mulla on lähes tulkoon napakymppimies.

Mutta, eliksiiri, jotta totuus ei unohtuisi, arki tulee aina suhteeseen. Olet suhteessa monta vuotta, niin se alkuhuuma jää pois. Rakkautta ja välittämistä voi osoittaa niin monella tapaa.
Me naiset nyt ollaan vaan niin hellyyden kipeitä, niin minäkin, tai oikeammin pusujen kipeä, joita armas siippa ei suo Crying or Very sad

Että kaikki pusut mulle on sitten tervetulleita, ettäs tiedätte

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 3
Siirry sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker