Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Rehellisyydestä
cowboi45
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 20:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Nymfotar kirjoitti:
Kaupoi Very Happy
Mutta luottaa toki pitää, muuten sinusta tulee yksinäinen vihreä susi. Katkeruudesta kanssaihmisiä kohtaan.
Ja se katkeruus syö eniten juuri sinua itseäsi, itsellesi teet siinä pahasti, et niinkään muille
pitää paikkansa että olen katkera...mutta kuten itse sanoit se ei Sinun eikä kenenkään muun asia tuomita minua siitä minulla on Omat syyni...mutta kertoakseni jotain jotain itsestäni ettet saa minusta "tappajagyporgimaista"tyyppiä Cool eli edellämainittu "pahe",realistinen,sarkastinen,ÄÄRIMMÄISEN rehellinen,mutta parhaimman analyysin sain ystävältäni (nainen).."olet ihminen jonka rinnassa sykkii lämmin kivi"... ehkä tästä on jotain apua.. Wink Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 20:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Eliksiiri hei Very Happy
Lue sepustukseni; tule. Siinä katson rakastettuani sieluun ja näin sen näen. Se saattaa antaa viitteitä siitä mitä miehet ovat tai sitten ei. Päätä itse

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 20:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Niin rakas kaupoi - niin uskon minäkin Very Happy

Puhumalla paras, autat itseäsi, toivottavasti sulla on joku jolle voit uskoutua, oli haavat sitten millaiset tahansa, tukea saat aina kun löydät luotettavan ihmisen, jolle puhua, mutta varsinainen työ sun on tehtävä itse.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 20:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Voidaanko ME nyt jättää tämä minun luonnekysymys taakse.. Smile ps. mikä helvetin vihreä susi .....mä olen tiikeri... Very Happy

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 21:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eliksiiri kirjoitti:
Rakastan rakkautta ja kunnioitan hirveästi toista, vaikka toinen olisi assan kaltainen rakkautta karttava ja kaukaa kaartava ihminen.


Vammainen ei voi mitään vammoillensa - edes tunnevammainen.

Nymfotar kirjoitti:
Opetus on tämä: 1. mies ei itke, 2. mies on kova,


Olen itkenyt ja ollut pehmeä - kaikelle on ollut aikansa. Se, ettei niille tunteille löytynyt aikanaan oikeaa vastaanottajaa, vaan hyväksikäyttäjiä, teki minusta sen mikä nykyään olen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 22:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

assa kirjoitti:
Olen itkenyt ja ollut pehmeä - kaikelle on ollut aikansa. Se, ettei niille tunteille löytynyt aikanaan oikeaa vastaanottajaa, vaan hyväksikäyttäjiä, teki minusta sen mikä nykyään olen.


Onkohan tämä foorumiohjelma jotenkin rikki Shocked Minä meinasin kirjoittaa juuri nämä sanat ja nyt huomaan että ne on tuolla Assan kirjoittamassa viestissä ennenkuin aloin kirjoittamaan Shocked Täytyy varmaan päivittää tämä softa, tai sitten on muitakin kohtalotovereita Confused

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 12.9.2006, 0:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Minua joskus ihmetyttää että kaikki pakataan samaan pakettiin, siis rakkaus, seksi, rehellisyys, uskollisuus, huomaavaisuus hyvä ettei remonttitaidot Smile samaan nippuun kaikki

Siis ei seksillä ja rakkaudella välttämättä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Optimaalinen tilanne tietysti on harjoittaa seksiä rakasamansa henkilön kanssa mutta kuten joku jo sanoi, se on monesti enimmiltään teknistä suoritusta joihin hormoonimme meidät ohjaa täyttäessämme sitä elämän perustarkoitusta, lisääntymistä.

Kyllä ihminen voi rakastaa toista ihmistä ilman että harjoittaa tämän kanssa seksiä tai edes ajattelee sen mahdollisuutta.
Parisuhdekkin voi olla toimiva ja tyydyttävä vaikei se kaikilta osilta olekkaan täydellinen. Myös valehtelija voi olla rakastava ja rakastettu ja monesti parempi vaihtoehto kuin se umpiuskollinen mutta rutkasti muita puutteita omaava ihminen. Parisuhde voi toimia tyydytrtävästi myös ilman seksiä ja ilman rakkauttakin.

Rakkaus on myös moninaisempi funktio kuin mitä se yksinkertaistettuna aina esitetään. Ei rakkaus yhteen kohteeseen estä sitä ettekö voisi rakastaa jotain muutakin eikä rakkautta voi aina laittaa mihinkään järjestykseenkään. Eli ekaks rakastan äitiä, sitten vaimoa, sitten lapsiani...
Kategorioihin niitä voi laittaa mutta kyse on kuitenkin aina samasta asiasta.


Mustasukkaisuus on se joka rakautta rajoittaa, tyyliin: "sinä et saa rakastaa muita kuin minua koska olen puolisosi" Jos rakastut johonkin toiseen otan eron tai teen jotain muuta radikaalia... alan vihaamaan sinua.

Rakkaus ja ihastuminen ovat kuitenkin sellaisia kemiallisia olotiloja joihin ihminen ei voi tietoisesti vaikuttaa, voit tietysti vaikuttaa siihen että johtaako se mihinkään.
Tämä yhden puolison, yhden pari- ja seksisuhteen ja yhden rakkauden periaate on raamatullista, kristillistä oppiamme. Se itsessään sitten luo sen maaperän epärehellisyydelle, valehtelulle, pettämiselle.


Entä sitten jos rakastut toiseen ihmiseen? Huomaat myös että entinen rakkaus puolisoosi on myös ennallaan? Mitään kielettyä ei tapahdu, muuta kuin tunnette sen miltä rakkaus tuntuu ja viihdytte toistenne seurassa. No mitä silloin pitäisi tehdä? alkaa valehtelu/salailu/kertomatta jättäminen vai romauttaa toisen luterilainen maailma ja rakkauskäsitys ja kertoa että rakastan myös Irmaa?

No tämmöisiä ajatuksia vaan vetäsin ettei taas kaikki olisi samaa mieltä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 12.9.2006, 7:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:
Nymfotar kirjoitti:
Opetus on tämä: 1. mies ei itke, 2. mies on kova,


Olen itkenyt ja ollut pehmeä - kaikelle on ollut aikansa. Se, ettei niille tunteille löytynyt aikanaan oikeaa vastaanottajaa, vaan hyväksikäyttäjiä, teki minusta sen mikä nykyään olen.


Kuule assa,
mä uskon aina sielujen pehmeyteen, kohtelee sua elämä kuinka kaltoin tahansa.
Kukaan ei ole tunteeton, ei sitten niin kukaan. Enkä jaksa uskoa, että sinäkään olet tunteeton.

Yksi asia tässä nyt kaikille yhteisesti: ONNELLINEN VOI VAIN OLLA, ONNELLISEKSI EI VOI TULLA. Tämä on yksi tapa elää. Eikä suinkaan ainoa.

Kukaan toinen ei voi tehdä toista onnelliseksi kuin hetkisen kerrallaan. Kun onnellisuuden hetki menee ohi, tunnet itsesi tyhjäksi.

Ja mitä vastaanottajaan tulee, sekin vielä löytyy - kaikki aikanaan

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 12.9.2006, 7:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Badman kirjoitti:
No tämmöisiä ajatuksia vaan vetäsin ettei taas kaikki olisi samaa mieltä.


Me olemme hyvin pitkältikin samaa mieltä Smile. Osa tekstistäsi olisi voinut hyvin olla minun kirjoittamaani.

En suostu tunnustamaan tai osoittamaan sormella tiettyä tunnetta ja nimeämään sitä rakkaudeksi.

Minulle maailmassa on useita tärkeitä ihmisiä - yksi niistä on oma kumppani kotona. Vaikka ajoittain saatan tuntea paljon suurempaa yhteenkuuluvuuden tai välittämisen tunnetta jotakuta toista ihmistä kohtaan, ei minulle ole koskaan epäselvää kuka on oma kumppani ja läheisin.

Silti rakkauden, välittämisen ja ihastumisen rajaaminen vain tiukasti omaan kumppaniin tuntuu teennäiseltä. Ei kukaan ole niin uskomaton ja täydellinen että parisuhteen alkaessa alkaa kulkemaan laput silmillä eikä enää muuta maailmaa ja muita ihmisiä näekään.

Toki voidaan nimetä nämä "muut" ystäviksi - mutta ystävyys ei aina riitä täysin kuvaamaan niiden ihmissuhteiden laatua. Oma kumppanikin on ystävä, hyvin läheinen sellainen, jos asiaa niin ajattelee.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 12.9.2006, 7:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Lainaus:
Siis ei seksillä ja rakkaudella välttämättä ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Aivan oikein

Lainaus:
Kyllä ihminen voi rakastaa toista ihmistä ilman että harjoittaa tämän kanssa seksiä tai edes ajattelee sen mahdollisuutta.

Minä koen juuri näin
Lainaus:
Myös valehtelija voi olla rakastava ja rakastettu ja monesti parempi vaihtoehto kuin se umpiuskollinen mutta rutkasti muita puutteita omaava ihminen. Parisuhde voi toimia tyydytrtävästi myös ilman seksiä ja ilman rakkauttakin.
Näinkin asian voi nähdä ja itseasiassa mä näen asiat just samalla tavalla

Lainaus:
Rakkaus on myös moninaisempi funktio kuin mitä se yksinkertaistettuna aina esitetään. Ei rakkaus yhteen kohteeseen estä sitä ettekö voisi rakastaa jotain muutakin eikä rakkautta voi aina laittaa mihinkään järjestykseenkään.

Olet käsittänyt asian ytimen hyvin - bravo

Lainaus:
Mustasukkaisuus on se joka rakautta rajoittaa, tyyliin: "sinä et saa rakastaa muita kuin minua koska olen puolisosi" Jos rakastut johonkin toiseen otan eron tai teen jotain muuta radikaalia... alan vihaamaan sinua
.
Mustasukkaisuus on menettämisen pelkoa, koska jokaisen olisi hyvä löytää se rakkaus ensin itsestään, ettei tule pelkoa siitä, ettei kukaan rakasta minua
Mä en ymmärrä mustasukkaisuutta tai omistamisenhalua, jonka siihen niin tiiviisti liitän.
Kun koen yllämainittua. katson tätä mustasukkaisuutta ja kysyn miksi ihmeessä, se vaivaa? Mulla tää mustasukkaisuus on ollut kova pala purtavaksi. Aina kun tuo mustis nostaa päätään kysyn lopuksi, mitä sitten, vaikkei sulla olekaan?

Lainaus:
Rakkaus ja ihastuminen ovat kuitenkin sellaisia kemiallisia olotiloja joihin ihminen ei voi tietoisesti vaikuttaa, voit tietysti vaikuttaa siihen että johtaako se mihinkään.

Mitäpä tuohon lisätä, oivalluksesi on oikein hyvä

Lainaus:
alkaa valehtelu/salailu/kertomatta jättäminen vai romauttaa toisen luterilainen maailma ja rakkauskäsitys ja kertoa että rakastan myös Irmaa?

Mä olen heittänyt roskiin luterilaisuuden käsityksen kokonaan. Käsityksen siitä, että vain ja ainoastaan yksi kumppani elämässä voi taata sulle sen mitä ehkä tarvitset. Sillä yksi kumppani on kykenemätön siihen. Millä ihmeellä tuo yksi voi tehdä kaiken, kun toiseltakin saisi tasapuolisesti.
Kannatan monirakkautta.
Rehellisyys astuu kuvaan, ja sitä kautta kaikki pelaa hyvin

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
-BOCELLI-
LähetäLähetetty: 12.9.2006, 8:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Very Happy Kaksi viimeistä yllä olevaa kirjoittajaahan sopisi sitten mitä parhaiten kumppaneiksi keskenään, kun ajatukset näyttävät natsaavan mitä parhaiten yksiin näissä näkemyksissä! Very Happy

Vaikka mistäpä sitä tiiän vaikka te olisittekin pariskunta tai liekö jollakin lievemmällä asteella kumppaneita jo olisittekin... Wink
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 12.9.2006, 8:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:


Onkohan tämä foorumiohjelma jotenkin rikki Shocked Minä meinasin kirjoittaa juuri nämä sanat ja nyt huomaan että ne on tuolla Assan kirjoittamassa viestissä ennenkuin aloin kirjoittamaan Shocked Täytyy varmaan päivittää tämä softa, tai sitten on muitakin kohtalotovereita Confused


*silittää Härskiä myötäkarvaan - lohdutukseksi* Wink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 12.9.2006, 14:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

-BOCELLI- kirjoitti:
Vaikka mistäpä sitä tiiän vaikka te olisittekin pariskunta tai liekö jollakin lievemmällä asteella kumppaneita jo olisittekin... Wink


Emme ole, enkä omalta kohdaltani usko että sopisimmekaan.

Foorumia hetken aikaa seuraamalla saattaa selvitä, kuka se läheisin kumppani minulle on Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 12.9.2006, 15:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:


Emme ole, enkä omalta kohdaltani usko että sopisimmekaan.


Sinäpä sen sanoit assa - kiitos paljon Wink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 12.9.2006, 15:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Bocelli tarkoitti ihan selkeesti Badmanin ja assan suhdetta... Rolling Eyes

Mä liityn tällä näkemyksellä yhteen siis tuon italialaisen hurmurin kanssa, lälläslää. Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker