Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seksiongelmat  ~  ongelmia sängyssä
Vieras
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 9:51  Vastaa lainaamalla viestiä






Miten saisin mieheni nuolemaan minua enempi,rakastan suuseksiä yli kaiken ja voisin olla vaan tuntikausia nuoltavana.minä kyllä otan suihin mieheltäni tai no okey, otin, mut nyt en enään,turha sanoo mulle että pese pillus,sen teen monta kertaa päivässä ja vielä ennen sänkyyn menoa. Crying or Very sad olen kateudesta vihreä niille naisille joitten miehet ta naiset nuolee,anteeks tää purkautuminen Confused
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 10:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Siirretty paremmin sopivalle alueelle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Aapo
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 10:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 09 Tam 2006
Viestejä: 22

Hankala juttu. Se taitaa vaan olla niin, että toiset tykkää pillun nuolemisesta ja toiset ei. Se peseminen siinä ei sinänsä ratkaise asiaa.
Minä itse pidän pillun tuoksusta ja sen nuolemisesta, mutta tiedän kavereiden puheista, ettei kaikilla suinkaan ole intohimoa suullaan vehdata.
Keskustelua asiasta kannattaa ylläpitää ja yrittää löytää ratkaisu, mutta jos se miehesi ei halua, niin ei häntä siihen voi pakottaa.
En minäkään pakota vaimoani ottamaan minulta suihin, koska hän ei pidä suuhun ottamisesta.
Aina löytyy muita konsteja tehdä "höpöä" toiselle Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ssss
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 10:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 18 Huh 2006
Viestejä: 11

SUn pitää vaihtaa miestä tai sitten ottaa sivullinen mies tekemään se. Mä ainakin pidän nuolemisesta ja kielikoruni ehostaa sitä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
realman
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 10:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 13 Syy 2006
Viestejä: 3

No tietty minun on miehenä vhän vaikea ajatella tuommoista koska itse rakastan naisen nuolemista koska olen huomannut että todella moni nainen pitää siitä.
Razz Razz Mitäpäs jos kokeilisitte 69:ä ja annat miehellesi siinä asennossa sellaisen suikkarin etti se sitä voi unohtaa ja tietenkin pidät huolen siitä että sinäkin saat sitä mitä haluat eli ihanaa nuolemista kyseisessä asennossa, ehkä se voisi silloin jäädä miehesi mieleen ja hä nuolisi sinua halukkaammin kun muistaa millaisen suihinoton hän sai kyseisessä asennossa viimeksi!
(outo mies jos ei nuolla tykkää) sori! Rolling Eyes
Toinen mihin olen kiinnittänyt huomiota, niin toisilla naisilla on tapana pillunpesun jälkeen mennä pyyhkimään pimpsa wc- paperilla ja voin sanoa että se on vika tikki sillä, eroottisuus häviää kun alan nuolemaan ja ensimmäisenä on suussa pienenpieniä paperipalleroita,vaikka niitä nainen ei varmaan tiedä jääneen pimpsaansa,se on inhoittava tunne kun ei oikein ilkeäis sylkemäänkään ruveta, sillä tyttöhän voi luulla et onpa sika jätkä kun räkii sängyssä kesken nuolemisen!! Embarassed Sad

Toivon sulle että saisit todellakin sitä mitä haluat, sillä on kuitenkin tärkeä merkitys koko aktiin ja sen hyvänolon tunteen saavuttamiseen ja että sitä rupeaa jo odottamaan seuraavaa kertaa ihan himona!!

_________________
Silti kovan kuoren alla
on hellä rakastaja!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 11:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Joskus naiset käyttää tuossa kiristämistä: "Et saa pillua ennenkuin se on nuoltu!"

Joskus naiset käyttää viekkautta: "Sinä olen niin hyvä sängyssä, varmasti olisit paras mies mitä minulla koskaan on ollut jos nuolisit minua vielä."

Joskus ihan parisuhdetaitoja: "Mistä sinä kulta pidät eniten tai mitä haaveita sinulla on seksielämään ... aijaa, no minä voisin toteuttaa ne, mutta minä rakastan sitä että minua nuollaan, tehdäänkö vaihtokauppa?"

Joskus ihan kommunikointitaitoja: * kyselee mitä toinen ajattelee seksistä ja nuolemisesta ja naisen tyydyttäämisestä ja kuinka tärkeää se miehelle on tms *

No, onhan noita lähestymistapoja Rolling Eyes

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
icepover
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 21:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 14 Syy 2006
Viestejä: 3
Paikkakunta: kouvola

Moi!on todella ikävä kuulla että kärsit moisesta ongelmasta...asia on vain niin että kaikki eivät halua sitä tehdä ja sillä siisti,siihen ei apua löydy...minulla taas sellainen että minä haluaisin nuolla mutta naiseni ei tykkää,mutta se on toinen tarina...eli jos ei mikään muu auta niin kannattaa harkita miehen vaihtoa tai sitten vaan kärsit.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mortti
LähetäLähetetty: 15.9.2006, 7:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Icepower, kohtalotovereita. Sad
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 15.9.2006, 17:05  Vastaa lainaamalla viestiä






mäkin tiedän miltä se tuntuu... mies ei nuole.. pitäsköhän kokeilla nuoleeko nainen... mut kyl mun mies silti osaa hommasa
Takaisin alkuun
esdere
LähetäLähetetty: 15.9.2006, 17:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





nainen joka aloitit keskustelun jos et itse ime miestäsi miks vaadit miestäsi nuolemaan sua
lkuinka paljon nuolit miestäsi joskus kauan sitten ja kuinka paljon mies sinua
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 15.9.2006, 18:28  Vastaa lainaamalla viestiä






Embarassed ...joo,puhuminen on sexielämässä tärkein.....ainakin kun rakastaa sitten yrität tehdä mitä vaan että kumppani olisi tyytyväinen .....ja nuolla voi alussa vaikka .........laittaa pikkasen pimpsa päälle kerma-vaahto....tai sitten suihkuta koko vartalo kuohuviinilla ja nuolla sitten.....mmm......sexissä on se ilo että kaiken-laista fantasia voi käyttää.... Embarassed
Takaisin alkuun
olavi
LähetäLähetetty: 15.9.2006, 19:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 07 Hei 2006
Viestejä: 14

Voi hitsi.Kokemusta noin 25v. naisista enkä koskaan oo nähny/kokenu naista joka EI tykkäis suulla hyvänä pidosta.Mutta hellä pitää silti olla.Kielellä tai huulella HELLÄSTI.Jos kielellä tunnet juuri ja juuri kosketuksen niin siinä hyvä alku.Alahuulella hyvänäpito ehkä vielä parenpi ku kieli.Kielellä voit olla liian kovakouranen.Uskokaa pois.Fiilis on kyllä se että miehet ei tiedä kuinka hyvä voit olla naiselle suuseksissä ja naiset ei uskalla/osaa opastaa miestä tässä hienossa lajissa.Ja miehet .Älkää ottako itteenne jos nainen "opastaa".No se on niin herkkää ku toinen sanoo että ei näin vaan näin.Ole nöyrä ja niele turha ylpeytesi ja anna naisesi näyttää mikä hänelle on kaikkein kauneinta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
niinpä niin,hmmm
LähetäLähetetty: 20.9.2006, 13:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





esdere kirjoitti:
nainen joka aloitit keskustelun jos et itse ime miestäsi miks vaadit miestäsi nuolemaan sua
lkuinka paljon nuolit miestäsi joskus kauan sitten ja kuinka paljon mies sinua
olemme olleet 8 vuotta yhdessä ja osan siitä naimisissa ja aluksi mies pisti hanttiin sen ettei nuole.Mä kyl otin suihin kernaasti nauttien ja vielä enempi kun näki että mies nautti.kyllähän se mua nuoli juu mutta sit tuli seinä vastaan en tiiä..mä vitsailin sille jokin aika sitten että edelleenkin naiset tarttee 4 miestä,olenkohan pösilö....avioeroo ei voi ottaa se n takia ainaskaan ettei nuole..meillähän on haaveena ollu parinvaihto,Taidanpa laittaa hakupaperit sisään...
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 20.9.2006, 16:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Hyvän vaihtarinpa annatkin jollekulle naisihmiselle... Evil or Very Mad
Muistahan ilmoon laittaa, ettei isäntä suostu mitään pilluja nuolemaan. Perus-Härmäläinen esileikki vain ja menoksi.


Snadistisadisti@luukku.com



Ihan kuin tästä ketjusta olisi kadonnut viesti... Lieneekö edes mahdollista Question


Viimeinen muokkaaja, Snadistisadisti pvm 1.2.2007, 13:28, muokattu 1 kertaa

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 20.9.2006, 18:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

snadistisadisti kirjoitti:
Perus-Härmäläinen esileikki vain ja menoksi.


Paiskataan ämmä seinään? Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seksiongelmat

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker