Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Pettämistä(kö)?
SheDevil
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 10:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 24 Elo 2006
Viestejä: 10

Olen ollut poikaystäväni kanssa 2 vuotta yhdessä ja yli vuoden kihloissa, mutta sillon meidän suhteen alku aikoina rupesi selviämään kauhesti kaikkea että hänellä on treffi ilmoituksia ja haki silti seuraa kaiken ikäisistä naisista seuraa ja myöskin MIEHISTÄ! Shocked MInä olen oikeasti hänelle puhunut suoraan noista asioista, mutta tietenkiinhän miehet perinteisesti kieltää kaiken, mutta hän silti on sanonut että hän lopettaa tuollaiset. No mutta ei taas kauaan mennyt kun löysin hänen ilmoituksia lisää! Minä olen onneton ja tarvitsisin neuvoa että minun pitäisi tälläisessä tilanteessa tehdä. Hän on kuitenkin sellainen ihminen jonka kanssa pystyy olemaan, mutta en kuitenkaan haluaisi enää elää hänen valheissa että hänellä ei muka ole muita naisia joiden kanssa laitella viestejä aamusta iltaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
icepover
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 10:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 14 Syy 2006
Viestejä: 3
Paikkakunta: kouvola

oletpa ikävässä tilanteessa...jos kuitenkin sinun keskusteluyritysten jälkeen miehesi lupaa lopettaa touhun mutta ei siä kuitenkaan tee niin eihän siinä ole kuin yksi mahdollisuus jäljellä...jos et kerran haluat että miehesi on vain sinun kanssasi eli perinteistä vanhanaikaista systeemiä...vain yksi partneri kerrallaan niin silloin on otettava järki käteen ja ns. lempattava hänet...olet mukava,kiva nainen,löydät kyllä itsellesi kunnon miehen...ei muuta kuin tsemiä jatkoon...elämä on täynnä veemäisiä ratkaisuja,ne on vaan tehtävä että pääsee eteenpäin. Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Neito_X
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 10:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 20 Elo 2006
Viestejä: 277

Miten voit olla täysin 100%:n varma että ilmoitukset oli miehesi??
Ehkä kannattaa sitten erota, jos eih suhteesta tule mtn Sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
SheDevil
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 11:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 24 Elo 2006
Viestejä: 10

Olen täysin varma että hänen ilmoituksi ne ovat jos olen nähnyt ne itse ja tunnistan ne ilmoitukset hänen puhelinnumeron avulla kun hän aina laittaa oman puhelinnumeronsa siihen. Välillä en ymmärrä häntä lainkaan väittää että välittää ja rakastaa ja haluaa perustaa kanssani perheen, mutta minkä takia perustaisin perheen sellaisen ihmisen kanssa joka on ollut suhteen alusta asti minulle epärehellinen. Hän on jo monesti jäänyt kiinni kun kaverini kanssa ollaan testailtu häntä että miten rehellinen hän loppu pelissä on. Kerran kaverini kanssa ostettiin prepaid liitymä ja siitä laitettiin miehelleni viestiä ja kyseltiin kaikkea perus settiä esim.oletko sinkku,ikäsi jne. Hän on muka sinkku että etsii nais seuraa tositarkoituksella ja jopa olisi valmis tapaamaan ne naiset joille on laitellut viestejä jo yli 2-3 vuoden ajan. Minusta tuo ei ole normaalia, mutta harmittaa vaan pistää jollain tavalla ihana suhde poikki mitä nyt on ollut Confused
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Neito_X
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 11:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 20 Elo 2006
Viestejä: 277

No mutta ideaa on kärsiäkkää ?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
SheDevil
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 11:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 24 Elo 2006
Viestejä: 10

Confused Niin sinä olet oikeassa tuossa asiassa. Täytyy myöntää hän vain on tiesti halunnut pitää minua hänen pellenään joka tekee kaiken hänen puolesta. Minä en saisi nykyisin olla minun ystävien kanssa baarillakaan koska hän luule että petän häntä vaikka hän itse sitä tekeekin koko ajan viestien ja chattien kautta. Minä jos häneltä viellä kysyisin että pitääkö paikkaansa että hän laittaa muille naisille viestiä niin se löisi minua ja huutaa että hän ei voisi minua koskaan pettää kun muka rakastaa minua niin paljon. Mutta miksi en jaksa uskoa, minulla on mennyt kokonaan usko häneen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 13:28  Vastaa lainaamalla viestiä






moi!just tyypillistä käytöstä sun mieheltä...joka itse pettää niin epäilee tietty kaikkia muitakin...et ole hänelle muuta kuin kotitalouskone ja tyhjennys asti...kuuntele järjen ääntä...LEMPPAA hänet...hän ei ole arvoisesi...ei kunnioita sinua eikä ole luotettava...ne asiat joille suhde perustuu...turhaan funtsailet asiaa,se ei siitä muutu...mitä teet p...la kun ei sulla oo peltookaan Laughing
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 13:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Aika totaaliselta luottamuspulalta vaikuttaa.

Jos kerran sinulle vakuutetaan ettei mitään säätöä tapahdu missään, mutta faktat puhuvat omaa karua kieltään - on kyseessä paatunut valehtelija ja hyväksikäyttäjä.

Ikävä kyllä, en minä jaksa uskoa että tuollaista saa ihmisestä irti puhumalla. Ehkä ammattimaisella terapialla, mutta helpommalla kyllä pääsee hankkimalla itselleen parempaa seuraa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
SheDevil
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 14:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 24 Elo 2006
Viestejä: 10

onko se oikesti normaalia miehen käytöstä jos ikää on jo 27V,tyttöystävä on ja kihloissa ja viellä suunnittelevat perheen lisäystä??? Tai ainakiin mies on suunnitellut sellaista minun pääni menoksi. Ja viellä pitää minua kodin orjana joka siivoaa,pitää eläimistä huolta,herra kun on kännissä haukkuu kaikenlaiseksi minua ja joskus ollaan niin hempeitä että haluisi jo siirtyä makkarin puolelle rakastelemaan... Koittakaa miten vaikeaa se on minulle seksin aikana olla normaalisti kun päässä pyörii kaikki ne naisten nimet joille hän on laitellut tekstiviestejä... Olenko jollain tavalla häiriintynyt kun olen jo meidänsuhteen alussa joutunut jo tutkimaan hänen puhelinta että olenko hänelle se ainut nainen? Ja sitten kun mies saa selville että tutkin hänen puhelintaan niin oikein pitää laittaa kaikenlaiset koodit puhelimeen ja eikös se jo kerro ihmisestä aika paljon kaikkea epärehellistä kun pitää tuollaisia koodeja puhelimeen laitella? Ja kaikista sairainta mitä olen koskaan nähnyt hänen ilmoituksia että hän etsisi mies seuraa vanhemmista miehistä YÖKH! Mad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Chainreaction
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 15:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Lemmenkäinen


Liittynyt: 28 Hei 2006
Viestejä: 136
Paikkakunta: Etelä-Suomen lääni

Keskustelu on kaiken a ja o teidän suhteessanne. Kirjoittamasi perusteella ette siinä onnistu ja keskinäinen luottamus puuttuu. Kerrot myös, että miehesi pahoinpitelee sinua humalapäissään. Jos minä olisin sinä, niin lähtisin tuollaisesta tilanteesta pois eli eroaisin. Yksi lyöntikin on liikaa (huom! kyllä nainenkin voi lyödä). Fyysinen ja henkinen väkivalta ovat vihonviimeisiä asioita suhteessa.

Tutusta ja turvallisesta (?) suhteesta/ympäristöstä irtoaminen ei ole helppoa, mutta sinulla on oikeus onnellisuuteen, rakkauteen, rehellisyyteen ja luottamukseen parisuhteessa. Aina hyvä suhdekaan ei ole ruusuilla tanssimista, mutta tasapainoon ja yhteisymmärrykseen parisuhteessa pyritään. Lähtöpäätös on vaikea tehdä ja eroamisen pitkittäminen tekee lähdön aina vaikeammaksi.

Ilmeisesti ystäväsikin ovat jo suositelleet eroamista, joten sieltä saat varmasti tukea. Ja aina voi mennä keskustelemaan ns. neutraalin henkilön/henkilöiden kanssa ja saada sieltä tukea ja uutta näkökulmaa elämääsi ja suhteeseesi.

Kirjoitukseni pääpointti on JSS Huutaa

_________________
Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä.
-Rolf Arnkil-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 17:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

SheDevil kirjoitti:
onko se oikesti normaalia miehen käytöstä jos ikää on jo 27V,tyttöystävä on ja kihloissa ja viellä suunnittelevat perheen lisäystä??? Tai ainakiin mies on suunnitellut sellaista minun pääni menoksi. Ja viellä pitää minua kodin orjana joka siivoaa,pitää eläimistä huolta,herra kun on kännissä haukkuu kaikenlaiseksi minua ja joskus ollaan niin hempeitä että haluisi jo siirtyä makkarin puolelle rakastelemaan...


No johan tuo tuli sanottua - paatunut mielistelijä ja valehtelija. Se vaatii ihmiseltä jo huimaa itsetuntoa ja totaalista moraalin ja empatian puutetta että voi alistaa henkisesti toisen orjakseen, haukkua paskaksi ja pitää arvostuksen nollassa, mutta silti niin halutessaan puhutaan vielä pää pyörälle.

Lainaus:
Olenko jollain tavalla häiriintynyt kun olen jo meidänsuhteen alussa joutunut jo tutkimaan hänen puhelinta että olenko hänelle se ainut nainen? Ja sitten kun mies saa selville että tutkin hänen puhelintaan niin oikein pitää laittaa kaikenlaiset koodit puhelimeen ja eikös se jo kerro ihmisestä aika paljon kaikkea epärehellistä kun pitää tuollaisia koodeja puhelimeen laitella?


Toisen ihmisen kännykkä tai esimerkiksi henkilökohtainen tietokone on mielestäni yksityisaluetta jonne ei ilman lupaa ole asiaa mennä tutkimaan - edes parisuhteessa. Minäkin pidän kännykkäni ja koneeni lukossa, vaikka tuskin siihen olisi erityistä tarvetta. Ei nainen ole niitä tutkimassa, eikä erityistä salattavaa ole - mutta kuitenkin henkilökohtaisia asioita joita ei ole kaikkia tarkoitettu edes oman kumppanin luettaviksi.

Sinun tapauksesi on kimurantimpi, sillä uteliaisuus luonnollisesti vie voiton ja epäilyksen aihettakin on. Silti vahvuutta osoittaisi olla urkkimatta, kun kerran faktaa hyväksikäytöstä on jo muutenkin riittävästi.

Lainaus:
Ja kaikista sairainta mitä olen koskaan nähnyt hänen ilmoituksia että hän etsisi mies seuraa vanhemmista miehistä YÖKH! Mad


Epäilen kumppanisi olevan seksiaddikti, jolla on pakonomainen tarve hankkia kiihoketta ja kipinää jatkuvasti joka suunnalta. Se ei vielä olisi mitenkään tuomittavaa, mutta asian salaaminen (tai ainakin tiukka kieltäminen) sinulta on edesvastuutonta. Jos sinä et ole saman henkinen etkä voi hyväksyä liittonne ulkopuolista seikkailua, te ette ole oikea pari yhteen.

Molemmat voisivat elää onnellisina toisenlaisessa parisuhteessa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Neito_X
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 19:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 20 Elo 2006
Viestejä: 277

Kuules, mitä järkeä jatkaa suhdetta, jos mies voi jopa olla väkivaltanen(en sano että pitää siun kokeilla sitäkin puolta onko vai ei..)?
Uskon, että on pitkähkön ajan ja sit tulevaisuuden suunnitelmien takia VAIKEAA jättää häntä, mutta aattele nyt hyvä ihminen vähän ihtees!!
Kyllä mualimassa miehiä riittää!! Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 22:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

SheDevil kirjoitti:
. Hän on kuitenkin sellainen ihminen jonka kanssa pystyy olemaan


Ja pitää sinua kodin orjana ja haukuu vaikka miksi???

Siis mitäs hyvää tässä kaverissa on? Mikä syy sinulla olisi ettet tästä kaverista hankkiutuisi eroon?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 22.9.2006, 11:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Ei tu mittään...

Pahoinpitelevän puolison otteesta on syytä irrottautua ennen kuin se on liian myöhäistä. Väkivaltainen ihminen rampauttaa hitaasti toisen siten, ettei tämä lopulta enää usko itseensä edes sen vertaa, että uskaltaisi lähteä pois. Väkivallan kierre on syytä katkaista ennen kuin se ehtii kunnolla alkaakaan.

Luottamus on omasta mielestäni toimivan parisuhteen perusta. Teidän suhteessanne sitä ei tunnu olevan. En näe tässä suhteessa mitään tulevaisuutta.

Pallo on sinulla. Haluatko roikkua suhteessa, joka on onneton nyt ja tulee olemaan entistä onnettomampi, mitä pitempään aikaa kuluu? Vai haluatko kenties ottaa riskin ja löytää uuden, toimivamman parisuhteen? Maailmassa on paljon soveliaampia kumppaneita, kuin nykyisesi, ei yksin jäämistä tarvitse pelätä. Tee valintasi, mutta tee se nopeasti, niin kauan kuin voimasi vielä riittävät valinnan tekemiseen.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Neito_X
LähetäLähetetty: 22.9.2006, 12:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 20 Elo 2006
Viestejä: 277

Kannattaa jättää se ukko ennenko on ihan oikeesti liian myöhästä, kohta se pian rupee hallihtee siun menemisiä, kyttää siun koko ajan ja ehkää ( Evil or Very Mad ) alottaa sen hiton hakkaamisenkin Evil or Very Mad Evil or Very Mad Sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker