Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Pettämistä(kö)?
SheDevil
LähetäLähetetty: 23.9.2006, 17:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 24 Elo 2006
Viestejä: 10

Olemme jo yhden kerran eronnut ja muutin vapaaehtoisesti vanhempieni luokse, mutta sitten rupesi joka päivä tulemaan viestejä mieheltäni että lupaisi muuttua aivan sen takia että hän muuttaisi tapaansa minun suhteen ja etenkiin meidän suhteen. Olin aivan otettu siitä että hän lupasi muuttaa tapansa. Epäilin sitä jonkun verran että miksipä hullu muuttuisi jos kerran on jo lyönyt ja haukkunut minut maan tasalle, mutta kyllä meidän suhde on jollain tavalla muuttunut parempaan päin, mutta eihän ole muuttunut niiden muiden naisten suhteen esim. jos olemme baarilla samaan aikaan ja hän kun näkee mieleisensä naisen sillon miestä viedään ja unohtaa minut ja joskus ystävänsäkiin yksinään juomaan ja sitten kun naista ei enää kiinnosta jutella hänen kanssa sillon hänen melkein pitää juosta minun kainaloon ja kehua ja sanoa kuinka hän rakastaa minua, mutta en ole enää uskonut hänen puheita. Haluaisin kyllä kun minulla on ollut liian monta huonoa suhdetta jossa olen joutunut niin paljon kärsimään esim. sairaala reissuja on ollut 4kpl aivan ensimmäisen poikaystäväni takia. Sillä oli tapana olla liian pahastikkiin mustasukkainen minusta joten hän tiputteli minua 2kerroksesta alas, puukolla iskenyt minua, mutta sillon minä jätin hänet ja muista miehistäni en haluakkaan sanoa enää mitään. Mutta tämä minun nykyinen mies ei ole koskaan minua niin pahasti pahoinpidellyt että sairaalaan olisin joutunut ja josta olen erittäin ylpeä. Olen sitä mieltä voisimme kokeilla käydä parisuhde terapiassa jotta meidän suhde ei olisi loppuun tuomittu, olenko hullu jos tuollaista haluan? Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 23.9.2006, 18:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

SheDevil kirjoitti:
Mutta tämä minun nykyinen mies ei ole koskaan minua niin pahasti pahoinpidellyt että sairaalaan olisin joutunut ja josta olen erittäin ylpeä.


Ei jumalauta. Luepa ajatuksella tuo lauseesi ja mieti itse onko nyt jo alkanut todellisuudentajua hämärtyä.

"Ei niin pahasti, että sairaalaan olisin joutunut... ja olen siitä ylpeä!"

Pahoittelut, mutta uskon että sinä olet jo suhteesi kanssa menetetty tapaus. Kukaan täysijärkinen ei siedä tuollaista kohtelua.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 23.9.2006, 18:52  Vastaa lainaamalla viestiä






......apua-nainen ,onko "sinulla kaikki kotona"........asutko metsässä vai........ja missä on sun naisellinen ylpeys.....huhh,huhh.......sry... Lyö päätät seinään
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 23.9.2006, 19:13  Vastaa lainaamalla viestiä






Voi huhhuh... uskomatonta. Kyllä naisen pitäis tuossa vaiheessa jo tajuta että kaikkoaa siitä miehestä mahdollisimman KAUAS ja NOPEASTI. Taas näitä tapauksia, että mies on narsistinen (todellakin, kaikki tuossa tapauksessa viittaa siihen, pettää ja käyttää naista hyväkseen ja pahoinpitelee, sitten taas anoo päästä takaisin ja on niin mielinkielin että ei tosikaan....) ja nainen jolla on (luultavasti) huono itsetunto antaa käyttää itseään hyväksi eikä osaa paeta suhteesta, ennenkuin on liian myöhäistä...

Näitä tapauksia on varmasti kymmeniä tuhansia, eikä niissä ole muuta vaihtoehtoa kuin lopettaa suhde, ja mitä pikemmin sitä parempi. Luultavasti muuten ennemmin tai myöhemmin heräät sairaalasta ja siinä vaiheessa on jo pakko tajuta tosiasiat... narsistinen persoonallisuushäiriö on sellainen, ettei siinä mitkään parisuhdeterapiat auta, se mies ei siitä miksikään muutu(ellei hän itse käy läpi terapiaa tms ja itse haluaisi parantua, mutta niin käy erittäin harvoin). Naisen pitää vain pysyä kovana ja lähteä suhteesta, se on ainut keino selvitä tuosta tilanteesta. Mutta ketään ei tietenkään voi pakottaa... Confused

Kuten sanoin, näitä tapauksia on niin monia ja niissä on aina samoja piirteitä...
Takaisin alkuun
Badman
LähetäLähetetty: 23.9.2006, 22:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Luin muuten joskus kauan sitten jostain tai joku kertoi, että väkivaltaisesti puolisojaan kohtelevat miehet ja tietyn tyyppiset useasti väkivallalle altistuvat naiset kohtaavat ihmeellisesti toisensa. Siis jostain syystä jotkut naiset suhde toinen toisensa jälkeen kohtaavat todennököisemmin väkivaltaiseen uuden miehen kuin muut naiset.
Miten sen nyt sanoisi että jos ensimmäinen mies hakkaa niin on todennäköisempää kuin muilla naislla, että uusikin mies on väkivallalle altistuvainen. Kemian kanssa tässä on jotain tekemistä eli altistuva epävarma nainen valitsee dominoivan vahvaa esittävän miehen tai jotain sen suuntaista.

Alkuperäiseltä kirjoittajalta pyydän jo etukäteen anteeksi ja tähdennän että mikään ei oikeuta ketään väkivaltaan tai julmuuteen. Ei lievään eikä vakavampaan.
Vaimojaan hakkaavat miehet ovat niitä luusereita, pohjasakkaa, yleensä elämässään epäonnistuneita henkisesti häiriintyneitä ääliöitä.


Terapiat varsin usein ovat huu haata eivätkä toimi persoonallisuus häiriöihin. Terapia auttaa jos puolisot eivät itse kykene keskusteluun ja selvittämään ristiriitojaan, ei terapia kenestäkään uskollista tee.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
aleksi
LähetäLähetetty: 23.9.2006, 22:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





olet nähnyt miehesi ilmoituksia. mitä olet itse hakenut jos olet kerran nähny sen ilmoituksia??
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 24.9.2006, 0:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

aleksi kirjoitti:
olet nähnyt miehesi ilmoituksia. mitä olet itse hakenut jos olet kerran nähny sen ilmoituksia??


Einstein.

Kenties etsinyt nimenomaan niitä miehensä ilmoituksia?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 24.9.2006, 11:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Irroitan tätä alkuperäisestä hieman.....

assa kirjoitti:

Toisen ihmisen kännykkä tai esimerkiksi henkilökohtainen tietokone on mielestäni yksityisaluetta jonne ei ilman lupaa ole asiaa mennä tutkimaan - edes parisuhteessa. Minäkin pidän kännykkäni ja koneeni lukossa, vaikka tuskin siihen olisi erityistä tarvetta. Ei nainen ole niitä tutkimassa, eikä erityistä salattavaa ole - mutta kuitenkin henkilökohtaisia asioita joita ei ole kaikkia tarkoitettu edes oman kumppanin luettaviksi.

Sinun tapauksesi on kimurantimpi, sillä uteliaisuus luonnollisesti vie voiton ja epäilyksen aihettakin on. Silti vahvuutta osoittaisi olla urkkimatta, kun kerran faktaa hyväksikäytöstä on jo muutenkin riittävästi.



Tässä toinen osapuoli kunnioittaa toista, kun ei tutki toisen henkilökohtaisia tavaroita. Tämä kertoo mulle siitä, että toinen kunnioittaa toisen omaa yksityisreviiriä, jolle tosiaankaan toisella ei ole asiaa.
Ei mitään salailtavaa tarvitse olla, mutta jos penkoo toisen yksityisjuttuja, se kertoo mulle siitä, että penkoja on erittäin epävarma itsestään.

Annan mieluusti pointsit ihmisille, jotka osaavat ja äkkäävät, sen että toinen ihminen on kuitenkin ihan erillinen olento ja häntä on suotavaa kunnioittaa ja arvostaa, mikäli itse tahtoo itsellensä arvostusta.

Alkuperäiselle kirjoittajalle:
Suo anteeksi, mutta mun tuli mieleen, että kaverisi on joku psykopaatti.

Kerää itsekunnioituksesi ja eroa tuollaisesta miehestä, ennen kuin hän syö minuutesi kokonaan. Ennenkuin tapahtuu jotain väistämätöntä sinulle itsellesi, sellaista mitä ei voi korjata.

Vahvuus esiin ja menoksi, uusia tyyppejä varmasti tulee, vaikka sinusta saattaisi tuntua, että maailma kaatuu niskaasi. Se mikä ei tapa, vahvistaa -sanotaan.

Koetahan tsempata Exclamation Exclamation Arrow

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
eronnut
LähetäLähetetty: 25.9.2006, 11:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





olin miehen kanssa kolme vuotta joka petti alusta asti.annoin anteeksi kunnes tajusin että turhaa on,pettäminen on sairaus,tunnevamma joka ei lopu koskaan.jätä mies,se on parasta sinulle itsellesi.
Takaisin alkuun
Gwenhwyvar
LähetäLähetetty: 1.10.2006, 18:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 6
Paikkakunta: Helsinki

Tämän ketjun luettuani en voi kuin toivoa, että alkup. kirjoittaja kokisi herätyksen ja ymmärtäisi, että noin sairaasta suhteesta on lähdettävä ulos heti tänään, mieluummin jo eilen.

Kirjoittaja kuulostaa tyypilliseltä pahoinpidellyltä naiselta, joka kovaksi onnekseen löytää aina uuden pahoinpitelijän päästyään entisestä eroon. Jossain vaiheessa realismin taju katoaa ja väkivaltaa alkaakin pitää normaalina, joka parisuhteeseen kuuluvana asiana.
Pariterapia saattaisi olla tälle pariskunnalle hyväkin ajatus; terapeutti voisi olla se autoritaarinen ulkopuolinen henkilö, jolla on mahdollisuus nähdä tilanne sellaisena kuin se on, ja antaa molemmille, sekä pahoinpitelijälle sekä uhrille, eväitä uuteen elämään. Erossa toisistaan.

_________________
Fair and smooth
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 1.10.2006, 18:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Miten mahtaa tämän lajityypin "mies" reagoida kun nainen sanoo lähtevänsä ...jos taas mukana on toinen ihminen ,katsoo "mies" menettäneensä kasvonsa ja kunniansa ja siitä on taas omat seuraamuksensa....mutta olen silti sitä mieltä , että eroon tuollaisesta on päästävä..

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 3.11.2006, 14:44  Vastaa lainaamalla viestiä






Toden totta tuollaista SheDevil -suhdetta ei saisi olla olemassakaan. Tähän juuri 35 v. ikään päästyäni suhtaudun aina hyyyyvin skeptisesti, jos joku, jolla on ollut taipumusta pahoinpitelyyn tai alkoholisoitumiseen, sanoo muuttuvansa. Ihmisten perusluonne muuttuu vähänlaisesti parin kymmenen jälkeen. Todennäköisyys, että joku, joka sanoo lopettavansa väkivallan, oikeasti lopettaa sen pysyvästi, on niin olematon, etei sitä missään nimessä kannata jäädä jännäämään.

Sekin on kyllä kiinnostavaa, miten SheDevil on löytänytkin juuri tuollaisia miehenpuolia, ja juuri niistä kiinnostunut. Niin löytää eräskin tuttavanainen itselleen aina alkoholistikumppaneita, vaikka kokemukset ovat aina huonoja. Isänsä oli ollut alkoholisti, ja epäili tuo nainen itse, että siivot ja mukavat miehet eivät vaikuta kiinnostavilta ollenkaan. Aika traagista.
Takaisin alkuun
RautaKe
LähetäLähetetty: 4.11.2006, 7:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Nopea mielipide topicin alkulähteisiin;
Jos miehelläsi on ilmoitus netissä yhä, niin hanki prepaid-liittymä ja vastaa ihmeessä miehesi ilmoitukseen vaikka Noorana.. (Sori kaikki Noorat. Wink )

Loput tiedätkin...
Takaisin alkuun
Raaka
LähetäLähetetty: 1.1.2007, 4:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mitä oikeastaan saat enää tuosta suhteesta, jos et voi luottaa mieheesi? Mielestäni ei ole mitään syytä tyytyä mukavahkoon suhteeseen, etenkin kun se on mennyt tuollaiseksi kuin kerrot. Hyväkseenhän hän sinua käyttää, eikä juurikaan välitä sinusta.
Älä missään nimessä hanki lapsia hänen kanssaan. Et maininnut siitä tarkemmin, että mikä on niin hyvää, että kannattaa jatkaa kaiken tuon paskan jälkeen. Päätökset lopettaa suhde ovat aina kipeitä, mutta miksi sitä pitää vitkuttaa niin, että yksi prosentti hyvää korvaa 99 prosenttia skeidaa. Herää uuteen todellisuuteen, sillä tuo miehesi ei toiveittesi ja haaveittesi mukaan tule toimimaan. Sinä päätät tietenkin itse, että kauanko lyöt päätäsi seinään, mutta se kannattaisi lopettaa ennen kuin isetunnostasi on jäljellä enää vain rippeet.
Harvassa ovat ne miehet ja naiset, jotka rohkenevat kertoa suoraan, että pettävät toista. Ikävä kyllä he pelaavat peliä toisen ihmisen kanssa ja Niinpä sinäkin olet hänelle pelinappula, joka tarvitaan mahdollistamaan hänen elämänsä palapelin eheys. mieti haluatko olla äiti sellaisen miehen lapsille, joka pettää sinua vanhojen miesten ym. kanssa.
Maailma on täynnä miehiä ja löydät varmasti heidän joukostaan itsellesi ajansaatossa miehen, joka on valmis rakastamaan sinua ja rakentamaan hivenen paremman parisuhteen, mitä nykyinen on.
Mikään mahti maailmassa ei voi pakottaa sinua syömään paskaa lautaselta ja kiittämään vielä hyvästä ruoasta. Jos suostut siihen, niin otat lusikan käteen omasta tahdostasi.
Jos sitä on jatkunut kolme vuotta ja hän valehtelee sinulle sitkeästi, niin ei hän siitä mihinkään muutu. Toivottavasti huomaat sen nopeasti ja pystyt tekemään päätöksen asian suhteen. Tulet huomaamaan aika äkkiä, että sen myötä olosi helpottuu.

PS. Älä tyydy tuollaiseen elämään, vaan tee siitä parempi tekemällä tarvittavat oikeat ratkaisut. SINUSTA ON SIIHEN.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker