Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ryhmäseksi ja parinvaihto  ~  kimppa!
Vieras
LähetäLähetetty: 1.10.2006, 12:32  Vastaa lainaamalla viestiä






mikähän pareja kiinostaa kimppa hommissa? itse käyn kaverini vaimoa naimassa ja hänen miehensä katselee sivusta runkaten itseään. itse olen oikein tyytyväinen tilanteeseeni,mutta silti haluaisin kuulla muiden mielipiteitä! kaverilta en ole kysynyt mitään vaan teen niinkuin haluavat.
Takaisin alkuun
Chris83
LähetäLähetetty: 1.10.2006, 15:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 21 Syy 2006
Viestejä: 4

Paha mennä sanoo..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Jatta
LähetäLähetetty: 17.11.2006, 21:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 16 Lok 2006
Viestejä: 84

No mitähän sä luulet.. Mua ainakin ex-suhtees rupes kiinnostaan (välillä) toinen mies.. Tottunut vaihteluun ja sit yhtäkkiä nait samaa ihmistä pidemmän aikaa.. Ja kimppaseksis siinä on se tuttu ja turvallinen lähellä. se lisää sitä kiihottumista ja vaihtelua.. Kannatan..

_________________
Minua ei voi selittää, minut täytyy kokea Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
hartikain1
LähetäLähetetty: 1.3.2008, 17:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 01 Maa 2008
Viestejä: 3
Paikkakunta: Espoo

Vaimo vihjaisi kerran kiinnostuksestaan mustia miehiä kohtaan. Hänen mielestään musta mies ja blondi nainen olivat eroottisesti kiihottava yhdistelmä, mutta ei omien sanojensa mukaan tuntenut kokeiluhalua. Lomalla etelässä mieli muuttui, kun samassa hotellissa asui nuori ja komea jenkki, musta tietenkin.
Sopivassa hiprakassa kun olimme, kokeilu toimeenpantiin myöhään illalla huoneessamme. Siirryin parvekkeelle pois häiritsemästä, mutta katselin verhojen väkistä, kuinka rakas vaimo sai omaani huomattavasti isompaa aisaa sisäänsä ja nautti niin valtavasti, että huusi ja potki ilmaa säärillään.
Kiihotuin näkemästäni suoraan sanoen hulluuteen asti ja kun musta mies häipyi, ryntäsin vaimoni kimppuun kuin herhiläinen.
Se yö oli fantastinen eikä jäänyt ainoaksi, koska me kumpikin tunsimme halua jatkaa samaa Suomessa. Mustia miehiä löytyi helposti ja meidän avioliittokin on pelkästään parantunut yhdestä vahingosta huolimatta. En osaa olla mustasukkainen sairaalla tavalla, joten miksi en sallisi vaimolle mielihyvää, josta nautin itsekin! Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ilkama
LähetäLähetetty: 2.3.2008, 4:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 02 Maa 2008
Viestejä: 2

no huh olipa kiihottava tarina.olen nääs hillitön runkkari ja tirkistelen kaikkia ja aina.vaimoni ei ole uskaltanut vielä naida nähteni mutta strpannut on useassti vieraiden läsnäollessa ja joka kerta esim.kesäiltana rannassa kaljakavereitten porukassa,olen jo pelkästä aavistuksesta lauennut .kun huomaan tietyssä humalassa sen määrätyn pilkkeen hänen silmissään,niin tiedän ettei kauaakaan kun rupeaa vaatteet vähenemään,syitä aina löytyy,esim:uimaan kuuma,kaatui olutta päälleym...rehevänä mutta ei plösönä posliinina rempseä käytös on tae kaikkien paikallaolijoiden jakamattomasta huomiosta ja sehän on kuin kaataisipensaa liekkeihin.olen usein yllyttänyt antamaan pillua jollekkin tai vaikka kaikille mutta ikäväkseni hänellä on sama halu kuin minulla eli esitrllä itseään ja laueta lopuksi vieraiden katsellessa ja jopa kosketellessa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
toscanaa
LähetäLähetetty: 2.4.2008, 11:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 02 Huh 2008
Viestejä: 3
Paikkakunta: päijät-häme

Itse ainakin pidän siitä että kiihoketta tulee niin monessa muodossa. Ääntä, kosketusta, näkee touhua, voi katsoa, olla katsottavana ja osallistua...........kaikille jotakin.

_________________
toscanan auringon alla
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Boston
LähetäLähetetty: 3.4.2008, 15:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Empä tiedä mikä toisia pareja hommassa kiinnostaa tai kiihottaa. Mäkin kävin muutama vuosi sitten panemassa erästä vaimoo noin kerrav viikossa ja ukko katteli vieressä runkaten. Sit ku sain homman "purkkiin" niin ukko oli saanu elimensä joltisenkiin kuntoon ja eikun kiireesti liukkaille Confused

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker