Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ryhmäseksi ja parinvaihto  ~  Kuinka saan vaimoni innostumaan kolmannestapyörästä?
Erikoismies
LähetäLähetetty: 4.10.2006, 12:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Hello,

Mielelläni kuulisin vinkkejä kuinka saisin vaimoni innostumaan lisämiehestä sänkyymme. Olen jo jonkin aikaa aiheesta fantasioinut ja koen sen itse erittäin kiihottavana. Embarassed Vaimon kanssa asian olen ottanut puheeksikin, mutta hän ei oikein innostu tai uskalla innostua... vartalo on kunnossa, kuten myös tuo kauneuspuolikin
Laughing

Kuinka siis rohkaisisin häntä? Naiset (ja miehetkin)pls auttakaa miestä hädässä...
Takaisin alkuun
samatäällä
LähetäLähetetty: 4.10.2006, 16:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Täällä on sama hommeli, ois tosi mukava katsella kun vaimo sais vieraalta mieheltä orgasmin. olemme puhuneet asiasta vaan ei ole niin paljon vaimo innostunut, että kimppaan rupeais. luulenpa tämän olevan aivan yleinen ongelma. mutta miten ? suostukaa nyt hyvät naiset jos tämän luette.
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 4.10.2006, 20:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Itse aikoinaan kerroin puolisolleni laittaneeni ilmoituksen, jossa haetaan naista kolmanneksi. Tällä testasin hänen reaktiotaan ennen kuin varsinaisesti uskalsin laittaa ilmoituksen. Se jotenkin mursi jään ja auttoi puolisoani avautumaan asiassa sekä hyväksymään "jo tapahtuneen". Pääsin vaikutukseen ja loppu onkin sitten historiaa.

Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Boston
LähetäLähetetty: 4.10.2006, 22:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Meikäläisellä se kävi toistappäin, ex eukko alkoi puhua että kun sais kahta yhtäaikaa, no sattuhan siinä oleen sitten eräs tuttava pariskunta joiden kanssa jo oli saunottu ja tehty muutakin pikku jäynää. Ensin se ei tuntunu minusta mukavalta ajatukselta, mutta kokeiltua sekin sitten tuli. Ja tuli erokin muutaman vuoden päästä. Ei se kuulu terveeseen suhteeseen. Mutta mikäs siinä, kaikkee pitää kokeilla ja kantapään kautta oppia. Näin on mullekkin käyny, oon ehkä jotain oppinu sandwichistä. Voita väliin ja pari makkaran siivua ja avot sie kun tekee hyvää Wink

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 4.10.2006, 23:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Mulla ei ole vaimo ottanut puheeksi, eikä varmaan otakkaan. Minäkään en ole ottanut puheeksi enkä varmaan otakkaan.
Ei jotenkin kiihota jos joku muu tulee seuraksi panemaan minun muijjaa.

Mutta sitten taas toisaalta voisin itse lähteä 3. pyöräksi mielelläni Very Happy

Onko joku diagnosoinut mikä tämä -ismi olisi?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 5.10.2006, 1:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

^ Tuttu juttu. Toi on badmanismi ja on diagnosoitu jo 30-luvulla Tanskassa... Rolling Eyes


Viimeinen muokkaaja, Härski pvm 5.10.2006, 11:29, muokattu 1 kertaa

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
´Miekkis vaan
LähetäLähetetty: 5.10.2006, 2:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Minulla vaimo innostui kun uskalsin vaan kysyä ja haimme täältä miestä mukaan hauskanpitoon. Juttelimme puhelimitse, sekä minä ja vaimo ja kaikki vaikutti hyvältä ja jännältä. Sitten kun olimme ajaneet 300 km ja oli tapaaminen niin mies jänisti. Todella huono juttu, nyt on taas 1 vuoden päästä sama juttu, kuinka ottaa asia ylö vainon kanssa kun viimeksi meni päin jotain. Meillä oli huono säkä, tai jotain.....
Takaisin alkuun
Kokeilunhaluinen sälli
LähetäLähetetty: 6.10.2006, 14:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Täällä on sama ongelma..
Itte olen muutaman kerran kokenut kimppaa sinkkuna ja pitänyt niistä TODELLA paljon.. Nytten itte istunut ja unelmoinut uudestaan ja mielellä haluisin nauttia oman kihlattuni kanssa parein vaihdoista ja kimppoista. Vaikka asia ollut esillä vähän kantapään kautta (isuin netissä ja surfailin seuranhakuilmotuksia,hän näki) niin vähän on asiasta juteltu ja häntä mukamas ei kiinnosta juuri asia..
Kuitenkin haluan vielä kokea ja nauttia ja olisi todella hauska nähdä kun hänkin saisi kunnollisen kyydin kahden miehen seurasta.. Confused
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 6.10.2006, 15:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Lainaus:
Meikäläisellä se kävi toistappäin, ex eukko alkoi puhua että kun sais kahta yhtäaikaa, no sattuhan siinä oleen sitten eräs tuttava pariskunta joiden kanssa jo oli saunottu ja tehty muutakin pikku jäynää. Ensin se ei tuntunu minusta mukavalta ajatukselta, mutta kokeiltua sekin sitten tuli. Ja tuli erokin muutaman vuoden päästä. Ei se kuulu terveeseen suhteeseen. Mutta mikäs siinä, kaikkee pitää kokeilla ja kantapään kautta oppia. Näin on mullekkin käyny, oon ehkä jotain oppinu sandwichistä. Voita väliin ja pari makkaran siivua ja avot sie kun tekee hyvää Wink


Tässäpä malliesimerkki perustavaa laatua olevasta yleistyksestä.

Ei toiminut mulla. Arrow
Kuuluu vain epäterveeseen ihmissuhteeseen. Arrow
Ei voi toimia kenelläkään Exclamation

Samoin tässä on juttua kokeiltu, vaikkei asia ole tuntunut mukavalta. Arrow Homma on siis ollut perseellään jo ennen leikin alkamista, sillä jos se ei tunnu hyvältä ajatukselta molemmista, ei kimppaa kannata kokeilla. Sekin kannattaa muistaa, etteivät kaikki ihmissuhteet toimi, vaikkei niissä harrastetakaan mitään tavallisuudesta poikkeavia seksuaalisia seikkailuja.

Ei välttämättä kannata tyrkyttää ehdottomia, subjektiivisia elämänohjeitaan, jotka perustuvat varsin kapeakatseiseen näkemykseen asiasta. Olemme vaimoni kanssa harrastaneet seksiä vapaasti likipitäen kymmenen vuotta, eikä se ole aiheuttanut mitään suunnattomia vaikeuksia. Toki aika ajoin tulee tilanteita, joissa yhteisiä pelisääntöjä tarkastellaan ja saatetaan rauhoittaa toimintaa vähäksi aikaa. Eipä silti, aina lopputulos on ollut, että seksuaalisesta vapaudesta on enemmän iloa kuin murhetta.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 6.10.2006, 18:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

snadistisadisti kirjoitti:
Tässäpä malliesimerkki perustavaa laatua olevasta yleistyksestä.


Se paljon puhuttu Itseen Yleistäminen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 6.10.2006, 18:28  Vastaa lainaamalla viestiä






Hyväkin fantsu kuolee kun sen toteuttaa...

Eino
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 6.10.2006, 20:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

No, jo
En oikein tiedä kahdesta miehestä yhtäaikaa ja syykin on selvä:
Keskityn yhteen mieheen ja hänen tarpeisiinsa niin inteniivisesti, että toinen sais vaan katsella orpona sivusta ja kun mä kuitenkin tykkään olla tasapuolinen molemmille.
Siitä en sitten tiedä, jos olisi sovittu toisin, eli minä olisin ainoastaan vastaanottajana.... mutta se meneekin sitten ihan eri maailmaan se....

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 6.10.2006, 20:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

snadistisadisti kirjoitti:
Eipä silti, aina lopputulos on ollut, että seksuaalisesta vapaudesta on enemmän iloa kuin murhetta.

Sadistinen Mies Very Happy
Sinä olet ymmärtänyt, mitä elämä on. Kun ihmiset ajattelisivat noin, mitä elämä olisikaan monille ihmisille. Sulla on ihan selvästi terävä-äly - hienoa!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 17:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Lainaus:
Sadistinen Mies Very Happy
Sinä olet ymmärtänyt, mitä elämä on. Kun ihmiset ajattelisivat noin, mitä elämä olisikaan monille ihmisille. Sulla on ihan selvästi terävä-äly - hienoa!

Embarassed Kiitos kohteliaista sanoistasi. Tässähän varsin punastuu.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 17:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^Sadistinen Mies Very Happy
oooh.. koetko, että olen kohtelias Shocked tarkoitan mielistelevä?
Jos näin koet, asia on ok.( jokatapauksessa koet miten tahansa, asia on mulle ok.)

Minusta sinussa on jotakin sellaista älyä ja elämän syviä pohjamutia oivaltavaa ihmistä, että olen, very happy Heart Pink

En juurikaan jakele kohteliaisuuksia, mutta silloin, kun koen toisen kirjoituksen nasevaksi ja hyväksi, annan aina hyvää palautetta.

Sadistinen Mies, jaan ilon tästä kanssasi Palvoo

JK. taidetaan omata samaa ajatusmaailmaa, ken tietää Question

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker