Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 5
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Miehistä...
Tulisydän
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 16:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

XENAn ja Ellun innoittamana taas uusi keskustelu.

Miehistä - tietenkin, mistäpä muusta?

Oli juttua toisessa ketjussa siitä, miksi minä olen kylmä kuin jää, Xena tuumaili, etten ole tavannut kuumaa miestä, johon totesin, etten taida olla.

Itse en ole tavannut yhtä tulista miestä kuin minä itse. Miestä, joka uskaltaa tuntea yhtä syvästi ja intohimoisesti kuin minä- tällä tarkoitan kaikkia elämän osa-alueita, en pelkkää seksiä.

Minä, joka heijastan toiseen henkilöön sen kuvan, jota itsessä ei haluta nähdä. Kun mua katsoo, näkee sen, mistä itse on paitsi, mistä on lukossa. Olen aito kursailematon itseni - esittäminen on tietysti asia erikseen. Mies katsoo minua, minä näytän hänelle tunnepeilin.
Mitä miehet siellä näkevät, olen monesti tuuminut? Mitä ilmennän heille?
Mun sieluni raadollisuuksineen, tuskineen, intohimoineen, uskottomuuksineen ja rakkauksineen on miehen edessä.

Kerta toisensa jälkeen miehet ovat raiskanneet sieluani, koska ovat pelästyneet sitä tunnemaailmaa, jota minä heille peilaan.
Monelle miehelle tunteiden olemassa olon myöntäminen on heikkouden osoitus - mutta minä sanon teille miehet, yleisesti, tunteiden osoitus ja niiden kautta eläminen on SIELUN VAHVUUTTA, Sillä tunteet ovat sielusi mitta Heart Pink Heart Pink Heart Pink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 16:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

naisten pitää saada aina tietää miesten tunteiden heikot kohdat ,että niitä voi käyttää omiin tarkoitusperiin.....jos minä tai joku muu avaisi keskustelun naisista,niin piakkoin olisi sovinistisian logolla varustettu polttorauta nuotiossa lämpiämässä..vai olenko väärässä..taas Very Happy viva la "tasa-vertaisuus".. Rolling Eyes

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 17:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Kaupoi Very Happy
Kyllä vaan osin olet oikeassa. Moni nainen tosiaankin tekee noin. Se kertoo mulle siitä, että yksilö on henkisesti kehittymätön.
Moni nainen haluaa uskoa olevansa miehen yläpuolella ja vieläpä fiksumpia. Mutta sellainen nainen, joka hyväksyy itsessään sen varjon, mikä meillä kaikilla on ja, jota elämä on todella rankalla kädellä kouluttanut tuskin tekee noin kuten asian ilmaisit, rakas Kaupoi.

Mulla itselläni ei ole minkäänlaista tarvetta käyttää miehen tunteita omiin tarkoitusperiini. Jos mies osoittaa avoimesti tunteensa, koen sen niin, että mies uskaltaa olla se oma itsensä - se on kaunista ja koskettavaa. Heart small Heart small Heart small
Tunteensa osoittaessaan mies elää ja minä kunnioitan tällaista miestä todella suuresti TulinenRakkaus

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 17:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Vain avaamalla sisimpäni rakkaimmalleni, antamalla hänelle tunteeni ja itseni sellaisena kuin olen on ollut mahdollista saavuttaa se sielujen kumppanuus mikä välillämme vallitsee. Koskaan aiemmin en suhteissani ole uskaltautunut vastaavaan Arrow koskaan aiemmin en ole saavuttanut yhtä paljoa.

Toisen kunnioittaminen, avoimuus, rehellisyys ja luottamus. Avainsanat, joilla olemme päässeet suhteessamme vakaalle pohjalle. Kumpikaan ei alista toista, vaikka heikkoutemme ovat toistemme tiedossa. Kumpikaan ei pyri etsimään valta-asemaa, jolla lytätä toisen itsetuntoa.

Rakkauden osoittaminen, pienet sanat ja teot. Pyrin muistamaan ne joka päivä. Tekemään tai sanomaan jotakin, jolla osoitan kuinka paljon välitän ja kuinka paljon puolisoani rakastan.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 17:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^ Sadistinen Mies *kiss*
Olet oivaltanut paljon, olet löytänyt elämän olennaisen merkityksen - siitä sinulle lämpöiset halaukset :Halaa kaveria: ja tulinen suudelma vilpoiselle otsallesi

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 19:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Uh oh.

Tämä ei ole minun threadini Arrow

Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 19:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Ai ai nymfo, olit aloittanut tämän viestiketjun aikuisviihteen alle. Bannaus

Ja SadistiNadisti: Heart Pink

Huomaatteko miehet, naiset rakastaa juuri tuollaista ja te vain jaksatte valittaa, kun kukaan ei huoli ja kaikki suhteet kaatuu. Oppikaa, ajatelkaa ja tuntekaa, niin alkaa sydämet lopulta sulamaan! Jäkättää

Miksi on niin samperin vaikeaa sulautua yhteen jonkun toisen ihmisen kanssa, mikä ihme siinä pelottaa? Mä en ainakaan koe saavani tarvitsemaani tyydytystä vain olemalla jonkun kanssa yhdessä, se ei vain palkitse -se vaan on. Vaikka kuinka epäröisinkin ja tietäisin suhteen kaatuvan jossain vaiheessa, haluan elää silti kaikki ne yhteiset hetket täysillä; siten olen saanut ainakin hetken nauttia olemassaolevasta. Jos senkin ajan olisin vain pelännyt ja epäröinyt, käteeni ei lopulta olisi jäänyt mitään. Ehkä minäkin olen siten tunnevammainen, tiedä häntä?! Ehkä vammani tulee tunteidenjanosta ja rakkaudennälästä. Joku tuomitsee minut juuri edellä mainitsemistani asioista, aivan kuten minäkin hänet hänen pakoilustaan omia tunteitaan kohtaan.

Itse ainakin toivon tapaavani vielä ihmisen, kenen kanssa jakaa kaikki, rakastaa ja tulla rakastetuksi. Se ei tapahtune ehkä tässä elämässä, mutta ehkä jo seuraavassa... Rolling Eyes Se on minun toiveeni, tahtoni ja haaveeni. Omakotitalon ja rakastavan perheen lisäksi... Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Abby
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 20:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Nymfotar,

En usko, että se on projektiota, vaan se on sinun omaa elämän ahneuttasi ja myös osa sinun luonnettasi. Monet eivät jaksa tai eivät halua sitä liikaa elämäänsä, sillä se on pitemmän päälle rasittavaa ja raskasta, niin elämän nälkäiselle itselleen kuin kumppanillekin. Se uuvuttaa ja aiheuttaa myös kärsimystä. Moni kokee sen ja ottaa siitä opikseen. Rauha ja tasapaino merkitsevät enemmän.

Itsessäni on samaa vikaa . Ikä rauhoittaa vähän, mutta siellä se on ja pysyy, osana minua, geeneistä siirtyneenä.

Monet elämän nälkäiset hakeutuvat eri taidenlajien pariin työhön tai intohimoiseen harrastamiseen. Sinne se sopii ja siellä sitä tarvitaan, kestetään ja ymmärretään.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 20:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Eliksiiri kirjoitti:

Oppikaa, ajatelkaa ja tuntekaa, niin alkaa sydämet lopulta sulamaan! Jäkättää

Juuri näin, Ellu - täsmälleen

Lainaus:
se vaan on. Vaikka kuinka epäröisinkin ja tietäisin suhteen kaatuvan jossain vaiheessa, haluan elää silti kaikki ne yhteiset hetket täysillä; siten olen saanut ainakin hetken nauttia olemassaolevasta. Jos senkin ajan olisin vain pelännyt ja epäröinyt, käteeni ei lopulta olisi jäänyt mitään.
^
Katsokaa miehet tarkkaan, tässä teille nainen, joka uskaltaa elää - Det är utmärkt Cool

Lainaus:
Ehkä minäkin olen siten tunnevammainen, tiedä häntä?! Ehkä vammani tulee tunteidenjanosta ja rakkaudennälästä.

Minä olen Rakkauden kerjäläinen, olen aina ollut ja olen oleva sitä. Tunteet puhuvat minulle kuitenkin eniten.

Minä olen oikeasti kasvanut tunnevammaisessa perheessä, mutta se nyt ei kuulu tähän - minä olen valinnut toisin. Minä päätin valita RAKKAUDEN - olla sitä ja jakaa se toisten kanssa, riippumatta siitä, mitä tuo toinen on Heart Pink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 20:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Abby kirjoitti:
Monet eivät jaksa tai eivät halua sitä liikaa elämäänsä, sillä se on pitemmän päälle rasittavaa ja raskasta,

Jokaisella on oma valinta omassa elämässään. Eihän siinä mitää vikaa ole, jokainen elää, kuten parhaaksi katsoo.

Juu, Abby, olen AHNE elämänkokemiselle, enkä lue sitä itselleni millään tavoin huonoksi puoleksi

Lainaus:
Rauha ja tasapaino merkitsevät enemmän.
Tämä on tärkeä, tämä tasapaino. Mutta jatkuessaan se halvaannutta ainakin minua. Koen sen hyväksi ominaisuudeksi, kellä sitä on, mutta itselleni tunteiden laava on niin järisyttävää, että jos kitkisin sen pois, minä en olisi minä.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 20:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Abby kirjoitti:
Rauha ja tasapaino merkitsevät enemmän.

Minä osaan rakastaa palavasti, mutta myös tasapainoisesti ja rauhallisesti. Ei kaikkensa antaminen minulle välttämättä ole pelkästään hyperventiloimista, vaan myös omien tunteideni hallintaa ja minulle tärkeän ihmisen kunnioittamista.

Olen itse kasvanut perheessä, jossa perheenjäsenten kunnioittaminen ja tunteiden näyttäminen on osa arkipäivää ja sen haluan myös itse välitää eteenpäin. Jos tähän otetaan mukaan vielä tuleva jälkipolveni, niin toivon ehdottomasti lasteni kasvavan suukkojen ja halausten keskellä. Jotenkin haluan välttää oman lapseni siltä, että tunteien näyttäminen olisi jotenkin väärin... Voi pojat, kuinka ikävää se olisi. Lyö päätät seinään
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 21:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Tässä on muute aihe, josta voisin keskustella ja jopa väitellä loputtomiin. Mielestäni tunteiden kieltäminen ja niiden väkisin manipulointi vain on yksinkertaisesti lähtöisen pelosta tai pettymyksistä. Asiat tulisi käydä läpi aikanaan ja pyytää tarvttaessa apua niiden käsittelyyn.

Toki järkeä saa tunneihminenkin käyttää, tyhmyys on sitten asia ihan erikseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 21:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

assa kirjoitti:
Uh oh.

Tämä ei ole minun threadini Arrow

Rolling Eyes
...eli jää minun harteille puolustaa miehen olemassa oloa...niinkuin harteillani ei olisi tarpeeksi taakkaa.. Smile sanon vaan että miehet ovat olleet samanlaisia jokusen tuhat vuotta,eivätkä ole siitä muuttuneet ,enkä näe syytä miksi pitäisi..ehkä jäämies ötzin ajoista oppineet käyttämään piikkikenkiä ja turvaköyttä jäisellä vuoristolla....nykynaisten ongelma on liika ajattelu vääristä asioista...tuonkin ajattelu energian kun käyttäisi nälänhädän,sairauksien ja nalle puhin hunajan saanti ongelmien poistoon niin hyvä ois...ja hyvänmielen tois.... Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 21:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

cowboi45 kirjoitti:

tuonkin ajattelu energian kun käyttäisi nälänhädän,sairauksien ja nalle puhin hunajan saanti ongelmien poistoon niin hyvä ois...

Mitäs mä sitten teen kuusi päivää ja 66h viikossa? Rolling Eyes Parannan maailmaa ja luon ihmisille toivoa jaksaa huomiseen omassa elämässään, millainen se sitten ikinä onkin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 21:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

ja minä rakennan maailmaa..ihan kirjaimellisesti.. Rolling Eyes tosin minulle riittää 40 tuntia ...taidan olla tehokkaampi.. Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 5
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker