Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Miehistä...
cowboi45
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 22:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

I=Ilkeä taisi tulla hutilaukauksena ..niinkuin minäkin...kiitos ymmärryksestä... Sad

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 23:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^Kaupoi olen nähnyt sarkasmisi tuhanteen kertaan ja kaiken muunkin.
Sulla on 30 kriisi nyt - aivan ymmärrettävää ja astrologisesti sanoen ohitusta tekevä planeetta tekee yhtymää syntymäkarttasi Saturnukseen. Tietysti tuossa vaiheessa ajattelee mennytä elämäänsä, mutta myös uutta alkua, sinulla on kaikki edessä vielä, kuten minullakin.
Ja sivumennen sanoen rakas kaupoi, minä kuljen kriisistä kriisiin, et ole suinkaan yksin, jos tämä sinua lohduttaa

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 7.10.2006, 23:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Horoskooppi on ihan kivaa viihdettä ,mutta realistina en voi elää sen mukaan toivottavasti ymmärrät asian..no offense....30 kympin kriisi on sitä paitsi takana ..muskeliauton osto.....ei moottoripyörää....seuraavaksi tatska...siihen teksti..life sucks so do i... Very Happy

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 8.10.2006, 0:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Nyt vähän testataan tämän foorumin aktiivisimpien ja ansioituneimpien kirjoittajien huumorintajua (ja modejen myös) Embarassed

Nymfotar kirjoitti:
^Kaupoi olen nähnyt sarkasmisi tuhanteen kertaan ja kaiken muunkin.

Huutaa Noilla on suhde! Shocked Noilla on suhde! Shocked

Nymfotar kirjoitti:
Sulla on 30 kriisi nyt - aivan ymmärrettävää

Onneksi mulla on toi 30 kriisi jo ohi, 40 kriisi ei ole enää niin paha Very Happy

Nymfotar kirjoitti:

ja astrologisesti sanoen ohitusta tekevä planeetta tekee yhtymää syntymäkarttasi Saturnukseen.

Voin samaistua tuohon: Minulla yksi turbosaapi taannoisella viikolla yritti ohitusta mun bemarista syntymäkaupungissani Helsingissä Shocked

Nymfotar kirjoitti:

Tietysti tuossa vaiheessa ajattelee mennytä elämäänsä, mutta myös uutta alkua, sinulla on kaikki edessä vielä, kuten minullakin.

Mää kanssa aloin ajattelemaan uuden M5 ostoa, mikä mulla on edessä.

Nymfotar kirjoitti:

Ja sivumennen sanoen rakas kaupoi, minä kuljen kriisistä kriisiin, et ole suinkaan yksin, jos tämä sinua lohduttaa

Kyllä mun kriisit on isompia kuin teidän - viime viikolla toi ohitusyritys ja tällä viikolla remmiahtimen hihna katkesi kehä 3 valoissa Sad

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 8.10.2006, 0:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Härski kirjoitti:
remmiahtimen hihna katkesi kehä 3 valoissa Sad

Meillä katkeskin jakopään hihna Lahdentiellä, lälläslää. Lyö päätät seinään Meni sitten koko moottori vaihtoon jne.

Että melkein sama homma hei, hihna kun hihna. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 8.10.2006, 8:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Kultainen Härski Very Happy
Sä olet vertaansa vailla oleva sutkauttelija Arrow mahtava huumorintaju Repeää
Mä hymyilen suu korvissa Laughing Ja
minä rakastan sinua todella paljon Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink Heart Pink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 8.10.2006, 11:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eliksiiri kirjoitti:
Meillä katkeskin jakopään hihna Lahdentiellä, lälläslää. Lyö päätät seinään Meni sitten koko moottori vaihtoon jne.


Eikun jakopään pultti. Ihan eri asia Wink.

Ja alkuperäinen konekin on taas paikallaan Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 8.10.2006, 13:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Plaa plaa, te miehet. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
XENA
LähetäLähetetty: 8.10.2006, 14:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Lemmenkäinen


Liittynyt: 18 Syy 2006
Viestejä: 144
Paikkakunta: Helsinki

Eliksiiri kirjoitti:
Plaa plaa, te miehet. Rolling Eyes
.. Laughing niin..kuin naiset puhu tunteista Embarassed ,sitten miehet puhu autoista..kuin naiset puhu hunajaa Wink ..sitten miehet..kenellä on isompaa Embarassed ..kriiiiiisiiii...ja seksi on kuin lumisade,et koskaan tiedä montako senttiä tulee ja kauanko se kestää. Embarassed Wink

_________________
Don"t hate me because i am.......soft...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 8.10.2006, 15:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

No, nyt annan vastinetta sille, miksi käyttäydyn miehiä kohtaan todella kylmästi ja jäätävästi, miksi olen heille sellainen kuin olen.

Miehet sanoitta pyytävät sitä. Heidän koko olemuksensa kertoo suuresta halventamisesta naista kohtaan. Heille nainen on käyttöesine, rakoperse, jotta voi hässiä, silloin kun huvittaa.

Miehet yrittävät nousta naisen yläpuolelle. Heillä on älyä, heillä on järkeä, he tietävät kaiken tietämisen arvoisen. He ovat isoja pomoja, heillä suuri ego.

Naiset ovat heille, heidän paskapyykkinsä pesijöitä, passaajia, ruuan tekokoneita ja siivoojia. Nainen on miehelle orja.

Jos nainen omaa itsenäisyyttä ja ymmärtää, että hän on aivan yhtä fiksu, kykenevä ym. kuin mies, mies pelästyy Shocked Shocked . Miehenkö auktoriteetti ja valta kyseenalaistetaan.
Mies ei hyväksy sitä ja siitä seuraa valtataistelu. "Naisen paikka on siinä, missä minä sen sanon olevan", moni mies sanoo "ja pulinat pois"!

Kuitenkin mies sielussaan on riippuvainen naisesta. Hän tietää sen hyvin tarkkaan. Hän on erittäin haavoittuvainen sisältä, hän on se äidin pikku poika, joka etsii naisesta turvaa ja suojaa. Mutta hän ei missään tapauksessa tuo haavoittuvaisuuttaan ilmi. Hän peittää sen taiten, kaikkiin, mitä erilaisimpiin naamiohin.

Mitä voimakastahtoisempi äiti miehellä on ollut sen lujempaa mies pitää kiinni yliotteestaan naisiin nähden.

Minussa tällainen mies saa inhonväreet kulkemaan pitkin selkäpiitä.
Minä jotenkin, ihmisyydessäni, halveksin kaikkia miehiä, jota machoilevat ja esittävät aivan jotain muuta kuin ovat, koska minä näen läpi.

Tällaiset sikailijamiehet saavat mut jäiseksi ja kovaksi. Minä en anna miehelle koskaan valtaa omassa elämässäni - en koskaan.

Tällaisia machomiehiä minä ylenkatson ja jos katse voisi tappaa, he olisivat jokaikinen jo delannut.

Ja lopuksi sananen: Tämä oli yleistys miehistä. On myös niitä AITOJA ja TODELLISIAKIN MIEHIÄ. Heitä on vaan tavattoman vähän, machoilumiehiin nähden.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
XENA
LähetäLähetetty: 8.10.2006, 15:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Lemmenkäinen


Liittynyt: 18 Syy 2006
Viestejä: 144
Paikkakunta: Helsinki

Auuuuu...missä sitten on komeat, aidot ja todelliset mies prinssit...... Embarassed ..ma suutelen joskus monia vääraitä sammakoita Embarassed Wink

_________________
Don"t hate me because i am.......soft...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 8.10.2006, 15:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Nymfotar kirjoitti:
Mitä voimakastahtoisempi äiti miehellä on ollut sen lujempaa mies pitää kiinni yliotteestaan naisiin nähden.

Tähän yhdyn taas sen DD-E:n verran. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 8.10.2006, 16:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

XENA kirjoitti:
Auuuuu...missä sitten on komeat, aidot ja todelliset mies prinssit...... Embarassed ..ma suutelen joskus monia vääraitä sammakoita Embarassed Wink

Komeita miehiä löytyy - useinmiten he ovat varattuja. Aidoista ja Todellisista miehistä mulla on vain vähän kokemusta Embarassed
Sammakkomiehiä minunkin on tullut suudeltua....

Mutta jotta totuus ei unohtuisi: TÄYDELLISIÄ miehiä tai naisia ei ole olemassakaan. (tosin tyhmät tv-sarjat väittävät niin)

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 8.10.2006, 17:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Kaikenlaisia miehiä on matkalle osunut minullekin... mutta kun Se Oikea osui eteen, niin sen kyllä tiesi. Minä ainakin haeskelin ihan vääristä paikoista... tai kyllähän ravintoloista aina Sai, mutta...

Niin, mihin miehiä tarvitsee? No dildot eivät ainakaan osaa leikata nurmikkoa eivätkä tuo yllätyslahjoja... eikun minä ainakin voin itse olla aidommin oma itseni ja nauttia siitä, kun on toinen samanmoinen vieressä. Ja kun ei itse takerru turhiin asioihin, kuten mitä väliä sillä on, missä asennossa se pytyn kansi on. Vaan en uskaltaisi toisia neuvoa... korkeintaan olla itse Aito ja Todellinen? Miehillä on kyllä ehkä enemmän taipumusta yrittää olla jotain...?

(tai ehkä minun pitäisi olla hiljempaa ja enemmän kuunnella, kun täällä kaikki tuntuvat tuntevan toisensa ja minä olen västäräkkinä seassa...)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 8.10.2006, 17:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Bi-vaimo, tästähän puhuttiin: mukaan vaan, uudet ihmiset on aina tervetulleita -jopa toivottuja ja kaivattuja Exclamation Meidän keskustelut ovat menneet ihan löpinöiksi, kun vaan keskenämme täällä höpistään. Evil or Very Mad

Ja sitten aiheeseen: Minä en odota täydellisyyttä keneltäkään, vain maalaisjärkeä ja taitoa mukautua toisen ihmisen tunteisiin, uskallusta mennä mukaan ja olla rinnalla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker