Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Huumoriosasto

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia
Kirjoittaja Viesti
<  Huumoriosasto  ~  Montas sait?
Wieras
LähetäLähetetty: 10.10.2005, 16:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 06 Lok 2005
Viestejä: 3

Niin, sitä oltiin edetty siihen yhdyntävaiheeseen, nyt ei Kallella ole aikaa vastailla "provoihin"
Halpa punaviini kera pizzan oli tehnyt tehtävänsä, tänään kyllä saan, ylpeyttä tuntien pohti Kalle.
Ajassa kun on, Kalle laittoi soimaan Europea.
Kalle pani parastaan, yllättyi itsekin kuinka pystyi molempiin asentoihin.
Oih, voihki partneri, "nuole mua" Miks? Hämmästyi Kalle.
Huh huijaa, tuumi koitoksen jälkeen sankarimme Kalle, kyllä teki hyvää...
Hetken hiljaisuus, Kalle ei malttanut olla varmistamatta suoritustaan vaan kysyi: Pirjo, sait säkin?
Pirjo: joo Kalle, sain mä?
Kallen rintakehä nousi voimakkaan sisäänhengityksen johdosta uskomattomiin mittoihin, Kalle päästi ilmaa keuhkoistaan hämäävän epätietoisesti kysyen: No, montas sait?
Odota, Pirjo sanoi, ja ryhtyi itseään tunnustellen laskemaan...
joo, Kalle, mä sain kaikkiaan neljä (4) makuuhaavaa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 10.10.2005, 18:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Hyvähyvä, nyt saadaan kalle taas tänne kuittaamaan tuo sykähdyttävä hengentuote. Hienoa, minä jo odottelin.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kalle
LähetäLähetetty: 11.10.2005, 14:22  Vastaa lainaamalla viestiä
The Grim Impaler


Liittynyt: 09 Elo 2005
Viestejä: 72

En mä enää jaksa, tästä on jo mennyt hauskuus aikoja sitten.

Harmi vaan, että tämä Tero-Petteri ei sitä vielä itse tajua. Mutta ei kait se sille itse mitään mahda. Vaikka ullakolla valot palaisikin, niin ei se tarkoita että siellä joku kotona olisi.

Tässä olisi heti eilen ostamalleni katanalle töitä. Kait tollasesta idiootista voisi tehdä vaikka epäkeskoja leluautoja ja tukkapalloja.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 11.10.2005, 15:39  Vastaa lainaamalla viestiä






Älä Kalle ole noin kovin lapsellinen, älä kaikesta ota ittees, ja jätä nuo ostin eilen sitä sun tätä lapsellisuudet pois.
(Loit aika naurettavan mielikuvan nimimerkkisi kera katanan siellä näppaimistösi takana)
Lue ko. sivustojen alkuteksteistä kohta "jos et kestä kritiikkiä!"
Ja, luethan sen mitä kirjoitat ennenkuin painat sitä lähetä- painiketta?
Takaisin alkuun
Kalle
LähetäLähetetty: 11.10.2005, 17:59  Vastaa lainaamalla viestiä
The Grim Impaler


Liittynyt: 09 Elo 2005
Viestejä: 72

Anonymous kirjoitti:
Älä Kalle ole noin kovin lapsellinen, älä kaikesta ota ittees, ja jätä nuo ostin eilen sitä sun tätä lapsellisuudet pois.
(Loit aika naurettavan mielikuvan nimimerkkisi kera katanan siellä näppaimistösi takana)
Lue ko. sivustojen alkuteksteistä kohta "jos et kestä kritiikkiä!"
Ja, luethan sen mitä kirjoitat ennenkuin painat sitä lähetä- painiketta?


Joo ja ai ai ja voi voi. Ihan tosissanihan minä tässä olinkin, luonnollisesti. Mutta ei siinä mitään, jatka ihmeessä valitsemallasi linjalla, mister Nobody. Säkenöivä älysi ja skalpellin terävä pakinointisi mykistää mut kerta toisensa jälkeen.

Pakko kait sulle on muuten joku nimi keksiä, kun kerran aiot täällä enemmänkin ilonamme pyöriä. Jos sulla ei ole mitään sitä vastaan niin kutsun sinua vastedes nimellä mr Gump, Forest Gump. Tämä siksi, että olet niin hyväntahtoinen ja harmiton jälkeenjäänyt pikku holkkipolvi, joka naivilla maailmankuvallaan ja banaaleilla aforismeillaan on voittanut lukijakunnan jakamattoman sympatian.

Eli mitäs jos vaikka keskittyisit ihan siihen, millaisen kuvan itse annat itsestäsi missäkin tilanteessa, Mr Gump.

"My name is FOrrrest, FOrrrest Gump!" "My mama always said..."
Laughing Laughing Laughing

Että sellasia. Mun mielestä sä olet vain kyllästyttävä ja hieman säälittävä, et enempää etkä vähempää. Meitä on moneen junaan, harmi että sä olet jäänyt kuset housussa parkumaan asemalle jo vähän turhan monta kertaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Härski
LähetäLähetetty: 11.10.2005, 20:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Älä Kalle ole noin kovin lapsellinen, älä kaikesta ota ittees, ja jätä nuo ostin eilen sitä sun tätä lapsellisuudet pois.
(Loit aika naurettavan mielikuvan nimimerkkisi kera katanan siellä näppaimistösi takana)
Lue ko. sivustojen alkuteksteistä kohta "jos et kestä kritiikkiä!"
Ja, luethan sen mitä kirjoitat ennenkuin painat sitä lähetä- painiketta?

No ole nyt onnellinen että sait Kallen ärsyyntymään omalla asiattomalla käytökselläsi. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Minä olen Kallen tuntenut jo jonkun vuoden eikä hän ole mulle vielä suuttunut tai mua haukkunut (vaikka pari kertaa olen vähän mokaillut) Mutta ehkä siinä voi olla osasyyllisenä se, että en ehdoin tahdoin pyri toisia ihmisiä ärsyttämään varsinkaan jos ne ei ensin ole mulle mitään isompaa tehneet.

Mutta ei tuosta nyt niin ylpeä kannata olla että on saanut keskutelufoorumilla jonkun kaverin hermostumaan. Kyllä siihen aika moni pystyy, mutta harva viitsii liikkua foorumeilla vain moderaattoria ärsyttämässä, onhan toi perhana vähän ihme harrastus.

Miksette yrittäisi minua saada hermostumaan. Se olisi ihan oikeasti saavutus mistä voisitte kaupungilla kerskailla. Kalle on hyväsydäminen taiteilijasieluinen tunneihminen jolle on vaikea ymmärtää tahallista ilkeyttä tuntemattomia ihmisiä kohtaan. Minä olen taas ihan toisesta laidasta, eli alkakaa nyt ärsyttämään mua jos luulette osaavanne ton ärsyttämistaidon. Cool

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kalle
LähetäLähetetty: 11.10.2005, 20:54  Vastaa lainaamalla viestiä
The Grim Impaler


Liittynyt: 09 Elo 2005
Viestejä: 72

Anonymous kirjoitti:
"jos et kestä kritiikkiä!"


Tuota tuota. Nyt tarttee kyllä ihan kysyä, että milloin sitä kritiikkiä alkaa tippumaan, pallero?

Toistaiseksi en ole kohdannut kuin harvinaisen luokattomia vittuiluyrityksiä.

Ehkäpä mr Gumpin olisi syytä tarkistaa vaikka sanakirjasta, mitä suomen kielen sana "kritiikki" tarkoittaa. Meinaan vaan, että kävisi keskustelu mielenkiintoisammaksi, mikäli ymmärtäisit edes mistä kirjoitat.

Tässä vaiheessa kuvaisin tätä vuorovaikutusta mr Gumpin kanssa: "slightly amusing, but intelektually rather painfull". Suoraan sanoen kaverin jutut alkaa olemaan suunnilleen yhtä hauskoja kuin hampaiden juurihoito.

Huoh. Onkohan Korkeasaaressa taas joku v**** apinatalo remontissa, kun tälläsiä korkeakulttuurin kanta-isiä pomppii täällä jaloissa ruuhkaksi asti?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Kalle
LähetäLähetetty: 11.10.2005, 21:07  Vastaa lainaamalla viestiä
The Grim Impaler


Liittynyt: 09 Elo 2005
Viestejä: 72

Ja Härski, älä nyt suotta anna liikaa huomiota näille äidin pikku pippelinpuristelijoille. Smile

Katsos tälläiset kaverit kuuluvat juuri siihen ihmisryhmään, joiden taskuun voi kusta nauramatta mikäli niihin joskus päivänvalossa sattuu törmäämään. Nää nettirotat kun yleensä ovat yöeläjiä, kuten jyrsijöille ja muille pikku saastasta sikiäville karvapalleroille on tyypillistä.

Mutta eipä siitä sen enempiä, tälläisiä puskahuutelijoita on maailma väärällään, ei niistä mihinkään pääse, kuten ei torakoistakaan.

Mutta tämä aihe alkaa nyt olemaan läpikäyty kyllästymiseen saakka, mulla ei riitä enää mielenkiinto jatkaa tätä varsin yksipuolista "keskustelua" täysin imbesillin puskastahuutelijan kanssa, joten lukitsen tämän ketjun ja poistan vastedes kyseisen laaman samanhenkiset tuotokset.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Huumoriosasto

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker