Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Huumoriosasto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Huumoriosasto  ~  Opi ärsyttämään...
Tulisydän
LähetäLähetetty: 3.11.2006, 17:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

OIVIA KEINOJA SAADA IHMISET ÄRSYYNTYMÄÄN

1. Liimaa oma kuvasi autosi sivuikkunaan ja rintapieleesi.

2. Painota autogrillin luukulla, että otat ruoan mukaasi.

3. Jos sinulla on lasisilmä, naputtele sitä kynällä toistuvin väliajoin keskustellessasi ihmisten kanssa.

4. Pidä aina tuulilasinpyyhkijät päällä kun ystäviäsi on kyydissä. Säällä kuin säällä.

5. Pidä lippistä, jossa lukee "loistoyksilö".

6. Opettele matkimaan modeemin vinkumista.

7. Alleviivaa turhanpäiväisiä tietoja virallisista dokumenteista ja anna paperit pomollesi.

8. Anna äänimerkki aina peruuttaessasi.

9. Näytä ystävillesi, että keskustelunne on ohi pitämällä käsiä korvillasi.

10. Luettele ääneen epämääräisiä lukuja, kun joku laskee.

11. Viheltele hiljaa sukulaisesi hautajaisissa.

12. Harjoittele tukehtumisääniä julkisilla paikoilla.

13. Tuuttaa ja vilkuttele tuntemattomille ajaessasi heidän ohitseen.

14. Kieltäydy istumasta pöydän ääreen ravintolassa. Syö sen sijaan kassakoneen vieressä.

15. KIRJOITA VAIN SUURILLA KIRJAIMILLA.

16. Kirjta erttn epsevsti.

17. Osta suuri määrä punaisia varoituskolmioita ja asettele niitä moottoritien liittymiin.

18. Kävellessäsi hypähdä aina kolmannen askelen kohdalla.

19. Nimeä koirasi Koiraksi ja kissasi Kissaksi.

20. Hyräile "Wilhelm Tell" -kappaleen alkusoittoa ja juuri kun olet valmis, keskeytä ja sano: "Oijoi, vikaan meni" ja aloita alusta.

21. Kysy ihmisiltä, mitä sukupuolta he edustavat.

22. Istu tien vieressä ja osoittele ohikulkevia autoja hiustenkuivaajalla.

23. Laula mukana oopperassa.

24. Pidä jouluvaloja ikkunoissasi syyskuuhun asti.

25. Kysele työkavereiltasi mystisiä kysymyksiä ja kirjoita vastaukset vihkoosi. Mumise samalla jotain "psykologisesta profiilista".

26. Kerro ystävillesi 5 päivää etukäteen, ettet voi tulla heidän juhliin, koska sinulla on päänsärky.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 3.11.2006, 17:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Nymfotar kirjoitti:

4. Pidä aina tuulilasinpyyhkijät päällä kun ystäviäsi on kyydissä. Säällä kuin säällä.

Toi muuten kuluttaa tuuliasia tosi paljon jos kuivalla pitää noita päällä, eli naarmuuntuu ja on kallista puuhaa vaihtaa tuulilasia kun katsastusmies antaa hylyn siitä.

Nymfotar kirjoitti:

13. Tuuttaa ja vilkuttele tuntemattomille ajaessasi heidän ohitseen.

Mää teen tollai, usein käsi on vielä nyrkissä kun vilkuttelen jos ne ei ole helpolla päästäneet ohi.

Nymfotar kirjoitti:

15. KIRJOITA VAIN SUURILLA KIRJAIMILLA.

Tämä on Assan lempijuttu

Nymfotar kirjoitti:

22. Istu tien vieressä ja osoittele ohikulkevia autoja hiustenkuivaajalla.

Nuorena poikana kun ei ollut juurikaan autopuhelimia mun kaveri teki noin että isänsä ruskealla 99 saabilla ajoi länsiväylällä toisten autojen perässä jotka ajoi ylinopeutta ja otti sen aikaisen (v 1980) arp-puhelimen luurin ja käski mun etupenkillä laitaa se mun korvalle niin kyllä meinaan edelläajava hiljensi nopeasti. Sitten ajettiin ohi ja naurettiin.

Nymfotar kirjoitti:

24. Pidä jouluvaloja ikkunoissasi syyskuuhun asti.

Uskokaa tai älkää mutta mää olen tehnyt noin, kyllä oli nauramista kun uuden tyttökaverin kutsuin kylään ja hän näki ton. Ja oli muistaakseni lokakuun alku.

Listasta puuttuu toi että aja toisten autojen etupuskurissa kiinni. Mua ainakin ärsyttää tosi paljon noi jotka liikenteesä ajaa ihan mun etupuskurissa kiinni - eikä millään väistä. Juuri mikään muu ei saa mua hermostumaan, mutta toi on ärsyttävä tapa joillakin ihmisillä.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 3.11.2006, 18:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

15. KIRJOITA VAIN SUURILLA KIRJAIMILLA.

Tämä on Assan lempijuttu

Näkee PUNAISTA, asser Näyttää keskaria Lyö päätät seinään Repeää .....
Nymfotar kirjoitti:

24. Pidä jouluvaloja ikkunoissasi syyskuuhun asti.
Härski kirjoitti:

Uskokaa tai älkää mutta mää olen tehnyt noin, kyllä oli nauramista kun uuden tyttökaverin kutsuin kylään ja hän näki ton. Ja oli muistaakseni lokakuun alku.


Herman Very Happy

Meillä on ollut koko kesän jouluvalot ikkunassa Laughing, eikä niitä ny enää pois oteta...

Lainaus:
Listasta puuttuu toi että aja toisten autojen etupuskurissa kiinni. Mua ainakin ärsyttää tosi paljon noi jotka liikenteesä ajaa ihan mun etupuskurissa kiinni - eikä millään väistä.
Tarkoitat varmaankin takapuskuria, eikö? Etupuskurissa on vähän vaikee ajaa......Cool

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 3.11.2006, 20:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Nymfotar kirjoitti:

Härski kirjoitti:
Listasta puuttuu toi että aja toisten autojen etupuskurissa kiinni. Mua ainakin ärsyttää tosi paljon noi jotka liikenteesä ajaa ihan mun etupuskurissa kiinni - eikä millään väistä.

Tarkoitat varmaankin takapuskuria, eikö? Etupuskurissa on vähän vaikee ajaa......Cool

No en tarkoita mun auton takapuskuria, sen lähellä ei juuri kukaan aja ja jos ajaa niin minä päästän ohi. Viime kesänä yksi turbo 911 Porsche hengasi siinä Lahdenväylän ohituskaistalla mutta minä siirryin sivuun ja hän meni ohi. Muita tapauksia en tältä vuodelta muista.

Minä tarkoitan mun auton etupuskuria, lähes päivittäin muutama autoilija on ihan kiinni mun auton etupuskurissa, eikä ne väistä mihinkään. Usein tämä tapahtuu tilanteissa joissa ne mahdu ohittamaan. Toi on järkyttävää Shocked

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 3.11.2006, 20:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^Herman Very Happy
Näytätkö autoilijan käsimerkkejä ?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 3.11.2006, 20:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

^ En juurikaan näytä käsimerkkejä, mun käytös liikenteessä on jo itsessään käsimerkki toisille autoilijoille Very Happy

Mutta torvea soitan herkemmin kuin suomalaiset yleensä. Jos menet turkkiin tai italiaan niin siellähän torvi soi yhtenään, eli ei ihan sillai, mutta mulla on periaate että jos joku mokaa niin siitä kuuluu soittaa torvea että hän tietää tehneensä mokan.

Minusta on edesvastuutonta antaa esim toisen vaihtaa kaistaa niin että vain mun oma äkillinen väistö pelastaa kolarilta ja sitten olla hiljaa niin että toinen ei huomaa että on tehnyt väärin eikä opi mitään. Tuollainen on täysin sikamaista että antaa ihmisten olla epätietoisia huolimattomuutensa aiheuttaneista vaaratilanteista.

Usein näen että toinen auto vain polkee jarrua ja väistää eikä sitten mitenkään ilmoita toiselle että oli vaaratilanne. Mulla torvi soi aika pitkään jos tollasta sattuu ja itse pidän sitä fiksuna, koska silloin toinen osapuoli tietää että pitäisi olla huolellisempi, muuten voi kyseisellä käytöksellä sattua kolari.

Ja samaa odotan toiselta. Jos minä en huomaa jotain autoa ja hän joutuu väistämään mua niin minä odotan että hän soittaa siitä torvea. Viime talvena kävi moka että katsoin ettei kehä ykkösellä ollut ketään kun nousin liittymästä ja kun pääsin kaistalle niin hemmetti ihan mun takana oli joku pikkuauto. Ja se ei vilkuttanut valoja ei soittanut torvea eikä mitään. Minä ajattelin että olipas multa nolo moka, mutta tosi sikamainen oli myös ton toisen auton käytös, koska hän ei mitenkään ilmiottanut mulle että oli läheltä-piti tilanne ja jos en olisi katsonut taustapeiliin tilanteessa jossa normaalisti ei enää katsota taustapeiliin niin en olisi omaa huolimattomuuttani mitenkänä huomannut. Olin tosi vihainen sille tyypille.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 3.11.2006, 21:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Herman Very Happy
Mä olen samaa mieltä, että torvi soimaan vaan. Kyllä liikenteessä on sellaisia vaaratilanteita, että, ei oikein osaa sanoa miksi niitä kuvaisi.
Mulla on käsi herkässä torvella, siippa estää mua painamasta, kun joku äivelö vaarantaa liikennettä.

Muutamia vuosia takaperin ajelin veljeni automaatilla, hups, kun on kauan siitä kun olen itse istunut ajajan paikalla... mulla oli jalka herkässä kaasupolkimella... toinen vaan tuumas mulle, että: "sulle pitäis laittaa nopeusrajoitin"
No, kuinkas veljen biilin kävi? Ajoi tuusan nuuskaksi, selvisi itse raamuitta, mutta se oli mun uran loppu sillä autolla....
Mä ajoin kortin joskus vuonna 1987.... enkä oikein sen koommin ole ollut kuski, mitä nyt tosiaankin veljen automaatilla tuli hurjasteltua. Mä istun vakaasti pelkääjän paikalla.

Ja se mikä muuten suuresti ärsyttää on se, kun toinen ajaa ja toinen vieressä neuvoo, miten pitäisi... ei saakeli.
Mä yksinkertaisesti luotan, että ajaja osaa asiansa, enkä minä neuvo, ei mun tartte.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 3.11.2006, 21:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Härski kirjoitti:

]
. Viime kesänä yksi turbo 911 Porsche hengasi siinä Lahdenväylän ohituskaistalla mutta minä siirryin sivuun ja hän meni ohi. Muita tapauksia en tältä vuodelta muista.

Shocked
eikös ollut joku välikohtaus jonkun "ikealandiassa"valmistetun auton kanssa...ei se mitään jos et muista ...paha shokki kuulemma saattaa viedä muistin... Wink Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 3.11.2006, 21:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

cowboi45 kirjoitti:
eikös ollut joku välikohtaus jonkun "ikealandiassa"valmistetun auton kanssa...ei se mitään jos et muista ...paha shokki kuulemma saattaa viedä muistin... Wink Smile

Ai niin se Volga joka polki ohi niin perhanasti. Mutta mulla taisi olla silloin peräkärry perässä ja siellä oma kilpuri niin ei voinut kovasti hurjastella.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Huumoriosasto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker