Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 7 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ideat ja palautteet  ~  Omakuvasta palautetta (split)
Garret
LähetäLähetetty: 31.8.2006, 2:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 27 Huh 2006
Viestejä: 39
Paikkakunta: Imatra

Härski kirjoitti:

Joo, ok, mutta onko toi 600*600 pistettä joka on omakuvan maksimikoko tosiaankin monen mielestä kääpiokoko? Minusta se on suht iso tietokoneruudun kuvaksi? Mitä mieltä muut on?


Aivan riittävä!

_________________
Paina tätä http://world4.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=47078502
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Badman
LähetäLähetetty: 31.8.2006, 20:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Härski kirjoitti:
Badman kirjoitti:
Yritinpä muutaman kerran kirjautua tuohon uuteen galleriaan. No kohta ilmoitti "SINUT ON BANNATTU SIVUSTOLTA" Whadda hell?? Mad
Smile

Joo, huomasin että sun ip oli bannilistalla ja poistin sen. Tossa ohjelmassa on joku ominaisuus että se välillä bannailee jos kirjautuminen tai rekisteröityminen epäonnistuu useampia kertoja. Ilmeisesti niin että jos 5 kertaa kirjoittaa salasanansa väärin niin tulee jonkun ajan banni.

Eli otin ton bannin pois ja nyt toimii, mutta ihan uteliaisuuttani olisi kiva kuulla mitä sulla tossa tapahtui, eli mitä teit että pääsi noin käymään, en nimittäin itse tunne niin tarkkaan mistä toi innostuu bannaamaan? Jos et halua tässä julkisesti kertoa niin laita privana.

Ja en muuten löytänyt että olisit rekisteröitynyt sinne ainakaan sellaisella tunnarilla jonka arvaisin sinuksi, eli oliko niin ettet alkuunkaan onnistunut? Mitä tapahtui?


No joo, luulin että nämä keskustelun tunnarit kävisivät sinne ja ennekuin tajusin että sinne pitää rekisteröityä erikseen niin se oli jo myöhäistä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Caligula
LähetäLähetetty: 3.1.2007, 17:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 09 Huh 2006
Viestejä: 21
Paikkakunta: Etelä

Härski kirjoitti:
john kirjoitti:
Tämmönen juttu kans juolahti mieleen et ois tosi hyvä jos pystyis lisäillä ja poistamaan aivan vapaasti omia kuviaan, riippumatta siitä et mihin osastoon ne pistää.

Joo, toi olisi vanhaan ohjelmaan iso muutos tehdä, mutta uuteen toi kyllä tulee mukaan. (Täytykin taas hoputtaa koodaajia ja kysyä missä on menossa se softa...)


Tätä toivoin minäkin........tuleeko koskaan? Shocked

-C-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Härski
LähetäLähetetty: 3.1.2007, 17:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Omaan albumiin laitettuja voi vapaasti hallita itse. Muuta ei ole näillä näkymin tulossa.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Caligula
LähetäLähetetty: 3.1.2007, 17:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 09 Huh 2006
Viestejä: 21
Paikkakunta: Etelä

Härski kirjoitti:
Omaan albumiin laitettuja voi vapaasti hallita itse. Muuta ei ole näillä näkymin tulossa.


no voi p.....

Paljon sulle pitää maksaa, että hävität käyttikset?

Joo tiedän.....oon pyytäny ennenki ja vannoit sen olevan viimeinen kerta, mut jos oikein nätisti pyydän.....pliis Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
BMX
LähetäLähetetty: 3.1.2007, 21:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Caligula kirjoitti:
Härski kirjoitti:
Omaan albumiin laitettuja voi vapaasti hallita itse. Muuta ei ole näillä näkymin tulossa.




Paljon sulle pitää maksaa, että hävität käyttikset?



Turha yrittää... Kokeiltu on Sad
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 3.1.2007, 21:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Muistaakseni tässä ketjussa tai sitten viereisessä on dokumentoitu tapahtumaketjua jossa mua pyydettiin poistamaan kauhea määrä kuvia ja ainoa tapa oli että hävitin käyttiksen ja sitten siinä poistui jotain sellaista mitä ei olisi saanut poistua ja siitä tuli tämän näköisiä smailareita Evil or Very Mad mulle palautteena. Sen jälkeen muutin palvelimelta käyttöoikeudet niin ettei admin tunnareilla pääse tollasta enää tekemään. Eli asiakaspalautteen mukaan toimin.

Eli kun kuvia on yli 30.000 kpl niin yksi kaveri voi voi niitä toiveiden mukaan hoidella, siirrellä ja poistella. Toi on aika iso luku käytännössä.

Eli jokainen joutuu laittamaan kuvansa omaan albumiin jos haluaa niitä hallita, sitten yleiseen äänestyskisaan laitetut on sinne annettuja.

Tähänkin on nyt aika monta kertaa vastattu. Siellä on ohjeet miten omia kuvia hallitaan.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 3.1.2007, 22:37  Vastaa lainaamalla viestiä






Jep.....multa varmaan ärräpäät sait kun käytin puolituntia anelupostin kirjoittamiseen ja silti sain aika tylyn tuomion kyselemättä. No eihän sulla tietenkään aikaa ole, mutta silti luulin sen jälkeen, että tuo mitä yllä lupaat pitää paikkansa!

No elämä opettaa.....ei pidä olla niin sinisilmäinen ja uskoa kaikkea....

-C-
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 3.1.2007, 22:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Pitää ymmärtää laittaa asiat perspektiiviin.

Pääasiassa tämä sivusto on Härskille palkkatyö, Omakuva siinä sivussa vain harrastus. Vaikka pyyntö olisi kuinka kauniisti esitetty, jos sen toteuttaminen vaatii kohtuuttomia määriä työtä, täytyy ymmärtää ettei asialle montaa hetkeä ajatusta uhrata.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Caligula
LähetäLähetetty: 4.1.2007, 10:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 09 Huh 2006
Viestejä: 21
Paikkakunta: Etelä

assa kirjoitti:
Pitää ymmärtää laittaa asiat perspektiiviin.

Pääasiassa tämä sivusto on Härskille palkkatyö, Omakuva siinä sivussa vain harrastus. Vaikka pyyntö olisi kuinka kauniisti esitetty, jos sen toteuttaminen vaatii kohtuuttomia määriä työtä, täytyy ymmärtää ettei asialle montaa hetkeä ajatusta uhrata.


Tuo ei tainnut olla poinnti tässä jutussa, mutta jos luet taaksepäin niin ymmärryksestä ei ole kyse Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
poju75
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 19:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 14 Kes 2006
Viestejä: 38

Moikkelis härski ja muut ylläpitolaiset!

Tuumailin tuossa jotta... (ok, en TOD. lukenut kaikkia viestejä tässä ketjussa, joten en tiedä onko aiemmin ollut juttua, luultavasti), niin että miksi tuonne omakuvaan edes on mahdollista kommentoida ilman rekkausta??

Kun kuitenkin Galleria puolelle EI voi kommentoida,

Viitsisittekö vaivautua ajattelemaan kuinka suuri työ se loppujen lopuksi olisi tehdä siitä vain registered users only paikka.

Tokihan kuvia voisi katsoa, jne ilman tunnuksia, mutta että kommentointi ei olisi mahdollista.

On inhottavaa ja ärsyttävää katsella kun parhaimmillaan 12v. immeiset "#kommentoivat" kuin aikuiset (omasta mielestään). Kun mun mielestä tuonne olisi hyvä saada rakentavampaa kritiikkiä, mm. kuvaa siitä ja siitä kulmasta, sulla on hieno perä, JOS kuvaat sen noin, kauniit kasvot, jne tyyliin, eikä vain noita Vieras_Anonyymi: v**** et mä panisin, kommentteja.

Ottakaahan ylläpito kantaa asiaan, ja JOS mahdollista, tehkää asialle jotain (tai antakaa mjlle tunnukset, niin MINÄ teen). Very Happy

_________________
Se on joskus niin tätä. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 21:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Poju75
En nyt ihan päässyt asiasi ytimeen. Mutta notta sanoisin tuota noin, että ohita kävele förbii noitten kommenttien yli. Se on Mun neuvo.

Mitä mä taas ehdotan, on se, että itse saa poistaa kommentteja, mitä on tullut, jos ei ole liikaa pyydetty. Silloin säästyisi ylläpitäjältä se vaiva, jonka tuo teettää, kun saa poistella julkeita kommentteja. Kuis on?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 11.1.2007, 0:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

poju75 kirjoitti:
miksi tuonne omakuvaan edes on mahdollista kommentoida ilman rekkausta??

Kun kuitenkin Galleria puolelle EI voi kommentoida,


Tuossa osuit asian ytimeen Very Happy

Alunperin omakuvassa pystyi kaikki kommentoimaan.

Sitten tuli valitusta että oli tyhmiä ja vittumaisia kommentteja (se piti paikkansa). Sitten kommentoiminen muutettiin niin että vain rekisteröityneet pystyi kommentoimaan. (Muutos vaati minuta 3 minuuttia, josta 2 minuuttia meni siihen että hiiri putosi lattialle Embarassed )

Sitten tuli valitusta kun kommentointi väheni niin hirveästi (se piti paikkansa) Ja myös sivuilla kävijöiden määrä alkoi vähenemään.

Sitten laitoin takaisin vapaan kommentoinnin (Muutos vaati 4 minuuttia josta 3 minuuttia meni kun vastasin puhelimeen ja sovin kuvauksen yhden rintavan punapään kanssa) Kommentointi ja liikenne elpyi. samoin sen aiheuttamat valitukset.

Sitten perustin kuvagallerian tohon viereen joka on muuten samanlainen mutta kommentoida saa vain ne jotka on rekisteröityneet. Se on kasvanut paljon hitaammin kuin omakuva, mutta valitukset ovat vähentyneet.

Eli nyt on valittava joko vähän mutta asiallisia kommentteja rekisteröityneiltä kuvagalleriassa tai sitten paljon mutta asiattomampia kommentteja kaikilta omakuvassa. Molempia ei luonnonlakien mukaan voi saada. (Se on vähän kun haluaisi hyvän mutta etuvetoisen auton, niitä ei ole Very Happy )

Omakuvassa on nyt viikon ollut iso ilmoitus että jos asiaton kommentointi ärsyttää niin ilmoittaa mulle kommentin tarkan sanamuodon ja minä poistan kommentin, ja kaikki saman kommentoijan kommentit ja vieläpä bannaan IP:n hetkeksi.

Viikon aikana on vain yksi ainoa ihminen (nainen) valittanut kommentoinnista ja olen poistanut valituksen kohteet yllä kuvatun mukaisesti.

Koska tuosta kymmenien tuhansien kävijöiden joukosta vain yksi on viikon sisällä asiasta huomauttanut olen vetänyt johtopäätöksen että omakuvassa esiinty vain ja ainoastaan asiallista, positiivista ja rakentavaa kommentointia Nörtti

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 7 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker