Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Mistä vanhempi nainen?
Nuolija80
LähetäLähetetty: 8.11.2006, 12:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olen 26v mieshenkilö ja olen aina halunnut toteuttaa fantasiani päästä vanhemman naisen seksileluksi...Mitenhän saisi yhteyden noin 35-50.v naiseen joka haluaisi vähän nuorempaa? Onko kellään kertoa kokemuksiaa tai antaa vinkkejä? kiitos...
Takaisin alkuun
jakke21
LähetäLähetetty: 8.11.2006, 14:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Aika vaikeata löytää sellaista 40-50 vuotiasta naista jolla olis enää tuo kroppa ja poset siedettävässä kunnossa. Kyllähän niitä on, mutta kelpaako sitten hyvälle nuori kaveri ? Rolling Eyes
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 8.11.2006, 17:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Jos ei kovin ronkeli ole ja vähänkään supliikki pelaa, varmasti löytyy MILF seuraa Laughing

Tosin vanhemmat naiset sitten arvostavat tosiaan jo jonkinlaista verbaalista taituruutta, ihan pelkällä "vittumunämviiskulkeekovitenikinä" ei enää riitä.

Vantaalla ainakin Sokos Hotel Vantaa (Tulisuudelma) on aika varma täkypaikka yh-mammojen iskemiseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 9.11.2006, 21:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:

Tosin vanhemmat naiset sitten arvostavat tosiaan jo jonkinlaista verbaalista taituruutta, ihan pelkällä "vittumunämviiskulkeekovitenikinä" ei enää riitä.
asser, voi voi, mä kuolen naurusta Repeää Repeää Repeää Repeää Repeää Laughing Laughing .
Olet oikeassa. Tosin en kyllä lue itseäni vanhaksi naiseksi , mutta sainpahan mukavat naurut.....*repee liitoksistaan*...... Laughing Laughing
Ja mitäs sinä siellä Tulisuudelmassa enää tepastelet hei, hyi hyi sinua Laughing Wink, näin sut ihan omin silmin Surprised Cool

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
TARINAPAJA
LähetäLähetetty: 9.11.2006, 23:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 21 Lok 2006
Viestejä: 51
Paikkakunta: Espoo

Pelatessani eräässä baarissa kerran rahapeliä,vieressä oli vanhempi n. 50v nainen. minä 30v. Yllättäin hän kysyi olenko hyvä sängyssä tai jotain vastaavaa. Sanoin vitsillä että siitä sun on itse otettava selvää. Seuraavaksi lähettin hänen luokse ja jumankauta ku oli hyvää kyytiä. Sänky natis ja molemmat äänteli kuin eläimet. Yleensä olen aika hiljainen petipuuhissa mutta silloin kyllä karjuin ku sika. Suosittelen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker