Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ideat ja palautteet  ~  Uusia modeja?
Vieras
LähetäLähetetty: 19.11.2006, 11:34  Vastaa lainaamalla viestiä






Jos kaikki saisi modeoikeudet niin olisi paremmin valvottu voorumi eikä kenelläkään olisi liikaa työtä
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 19.11.2006, 12:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Nymfotar kirjoitti:
Voi ällös vaivu suruun. Lyhyesti siinä oli vain asserin kommentointi moderoinnista, jossa hän painotti, että se ei palkinto, eikä titteli, vaan työ...
...(todennäköisesti asser tahtoi kaikille forumilaisille tehdä tiettäväksi, että millään hyvillä avuilla ei yksilöä palkita modenimikkeellä)...

Pahus sentään. "Elämän" takia jäi tämäkin mielenkiintoinen sananvaihto täysin näkemättä. Sitä sattuu silloin tällöin.

Nymfotar Muru, tuli tässä mieleeni että voihan olla niinkin, että ehdotuksesi uudesta modesta saitilla sai jo olemassa olevissa aikaan negatiivisia tuntemuksia. Ikäänkuin arvostelisit heidän työtään riittämättömänä tai astuisit muutoin varpaille. Tavalla tai toisella. En kuitenkaan usko tämän olleen tarkoituksesi, enkä sitäkään että negatiivisiin aatoksiin/tuntemuksiin on tarvetta.

Missään tapauksessa en halua tämän koko asian aiheuttavan pahaa verta kenessäkään, se ei varmastikaan ole tarpeellista eikä ihan varmasti hyödytä ketään. Hengitellään siis kaikki ihan rauhallisesti ja annetaan toisillemme tilaa.

Itse asiassa ketjun aloitusviesti sai minussa aikaan samankaltaisen tunteen, kuin seksuaalinen ehdotus naisessa. Seuraapa sitä mitään tai ei, on silti mukavaa, kun joku miellyttävä ihminen moista ehdottaa. Twisted Evil


Snadistisadisti@luukku.com


Viimeinen muokkaaja, Snadistisadisti pvm 18.3.2007, 16:16, muokattu 1 kertaa

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 19.11.2006, 12:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:

ehdotuksesi uudesta modesta saitilla sai jo olemassa olevissa aikaan negatiivisia tuntemuksia. Ikäänkuin arvostelisit heidän työtään riittämättömänä tai astuisit muutoin varpaille. Tavalla tai toisella. En kuitenkaan usko tämän olleen tarkoituksesi, enkä sitäkään että negatiivisiin aatoksiin/tuntemuksiin on tarvetta.

Ehkäpä, sain, joka tietenkään ei ollut tarkoitukseni
Offina, kyselin Härskiltä, mikä olisi hyvä ilmaisutapa, etten aiheuttaisi kovin paljoa negatiivisuutta muissa. Vaan en ole oikein löytänyt tapaa, miten ilmaista itseäni, jos näin en voi sitä tehdä.

Lainaus:
Missään tapauksessa en halua tämän koko asian aiheuttavan pahaa verta kenessäkään, se ei varmastikaan ole tarpeellista eikä ihan varmasti hyödytä ketään.
En minäkään, haaskattua energiaa ja turhaa suun pieksentää.
Offina taas, olet huomannut varmasti, että minulla on vahvat mielipiteet ja en voi millään miellyttää kaikkia ja se on myös aivan tarpeetonta. Joko pidät tai sitten et, valinta on sinun.


Lainaus:
Itse asiassa ketjun aloitusviesti sai minussa aikaan samankaltaisen tunteen, kuin seksuaalinen ehdotus naisessa. Seuraapa sitä mitään tai ei, on silti mukavaa, kun joku miellyttävä ihminen moista ehdottaa. Twisted Evil

Siirrän tämän kysy mitä vaan -ketjuun,

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 19.11.2006, 12:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Mulla olisi kyllä BulistiSadistille hommia, mutta ehkä sellaista mikä ehkä jopa enemmän kävisi yksiin hänen harrastuksensa kanssa:

Eli meillä on projektina vähän laajentaa tätä repertuaaria. Nopeasti se ei tapahdu, mutta on ajateltu alkaa s/m videoita hankkimaan ja myymään. Jotain on jo ostettu ja lisää on luvattu ostaa. Siis ihan suomalaisia. Ja joukkoon tulee ilmeisesti enemmistöltäänkin jopa sellaisia joissa ei ole panoa vaan ihan aitoja s/m videoita.

Meillä ei ole mitään hajua miten noi myy vaan toi on ihan hyppy tuntemattomaan. Ja on mietitty että josko pitäisi joku s/m aiheinen yhteisö/sivusto perustaa, eli jos BulistiSadistilla on ajatusta mitä voisi tarjota sillai että tuon alan harrastajat kiinnostuisi ja jos haluaisi oman harrastuksensa kautta toimia siinä puuhamiehenä tai isäntänä tms mitä nyt sitten tuleekaan, niin ideoita otetaan vastaan ja mielellään toteutetaan.

Ja sitten ihan sivuhuomautuksena että gay suuntauksen kanssa ollaan tekemässä samaa, yritetään suomalaisia gay videoita tuottaa ja miettiä josko niille kanssa jotain vastaavaa yhteisöä perustamaan. Eli jos on siihen suuntautuneita ja haluaa vaikuttaa siihen mitä on tarjolla ilmaiseksi ja toisaalta myös myyntivideoida (suomalaista) niin saa ottaa yhteyttä muhun.

Minä kun olen vanilja-veikko niin mulla ei ole mitään käsitystä tai arviointikykyä mitä muille genreille pitäisi tarjota niin mielelläni antaisin jolllekin joka tietää mahdollisuuden vaikuttaa siihen ja olla siellä sitten vaikka "isäntänä" jos haluaa.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 19.11.2006, 13:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Herman
Kiitos. Vähän harmitti se, kun mainitsin jossain osiossa, että tämä saitti on paras. Oli kysymyksessä suomi24 keskustelusaitti. Johon tuumasin, etten ole tutstustunut siihen kovin hyvin, että peetä tulee niskaan ja se koira älähtää, johon kalikka kolahtaa. Siksi olen poistunut ajat sitten turhasta p-jauhannasta.

Totesin, että täällä on hyvä webmaster ja modet, että olen addiktoitunut tänne jo, minä pidän teistä hyvin paljon Heart Pink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 19.11.2006, 13:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Kerrotko Härski tarkemmin vaikka privassa, niin katsotaan mitä voin tehdä hyväksenne. Missään tapauksessa en sano enkä väitä olevani mikään suuri tietäjä tahi guru harrastukseni parissa. Täällä vain on niin niukasti s/m suuntautuneita, että ajatukseni ja kommenttini aiheesta ovat näkyvästi esillä.

Silti tuen tämän foorumin toimintaa sekä sen ylläpitäjien operaatioita mielelläni. Foorumilla on ollut minulle paljon annettavaa ja haluan olla vastavuoroinen, milloin siihen tarjoutuu mahdollisuus. Luonnollisestikin siinä määrin, kuin minulla aikaa ja voimia riittää.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 19.11.2006, 13:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Nymfotar kirjoitti:
Offina taas, olet huomannut varmasti, että minulla on vahvat mielipiteet ja en voi millään miellyttää kaikkia ja se on myös aivan tarpeetonta. Joko pidät tai sitten et, valinta on sinun.

Pidänhän minä Muru... Heart small


Snadistisadisti@luukku.com


Viimeinen muokkaaja, Snadistisadisti pvm 18.3.2007, 16:16, muokattu 1 kertaa

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 19.11.2006, 13:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^Tiedän, mutta jatketaan tästä muualla.....
Kaikkea kaikkien ei pidä tietää, onhan tämä sellainen paikka, jossa paljon käy väkeä, mutta thanks anyway

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 19.11.2006, 15:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Kerään tähän samaan viestiin vastauksia useammalle henkilölle, tarkkana siis kenelle vastaan missäkin quotessa...

Nymfotar kirjoitti:
JTotesin vain, että hänkin (asser) tulla putkahti modeksi molokuvansa kera, joka ilmeisesti? aiheutti monessa pahennusta.
asser on hyvä ja lisää, jos tästä jotain puuttuu


En nyt ihan täysin ymmärrä pointtia tekstisi takana?

Olin normaali fooruminkäyttäjä pitkään siinä missä muutkin, moderaattorin "tehtävän" otin harteilleni kun vapaaehtoiseksi siihen ilmoittauduin asian tullessa esille Härskin kanssa. Olen ylläpitäjänä parilla foorumilla ja modena läjässä muita, joten "suositukset" olivat ikäänkuin kunnossa.

Viestistäsi saa myös rivien välistä hieman sellaisen kuvan kuin itse olisit täällä ollut jo pidempäänkin konkarina, kun minä paikalle "putkahdin". No, rekisteröitymistemme välillähän on aikaa noin viikko Wink.

Anonymous kirjoitti:
Jos kaikki saisi modeoikeudet niin olisi paremmin valvottu voorumi eikä kenelläkään olisi liikaa työtä


Ja jokainen tekisi mielivaltaisesti viesteille mitä huvittaa, eikä edes ylläpidolla olisi tietoa kuka siirtelee/poistelee ja mitä. Kuulostaa pikemminkin anarkialta minusta.

Snadistisadisti kirjoitti:
"Elämän" takia jäi tämäkin mielenkiintoinen sananvaihto täysin näkemättä.


Et menettänyt mitään erityisen jännittävää. Totesin (kuten Nymfotar jo tuossa mainitsikin) että moderaattoristatus on tehtävä, eikä arvonimi tai palkinto - Jos erityistä tarvetta moderaattorien lisäämiselle ei ole, minun henkilökohtainen mielipiteeni on että se on turhaa.

Snadistisadisti kirjoitti:
tuli tässä mieleeni että voihan olla niinkin, että ehdotuksesi uudesta modesta saitilla sai jo olemassa olevissa aikaan negatiivisia tuntemuksia.


Juuri tätä olettamusta olen koittanut välttää ja sen takia tähän asti kommentoinut mahdollisimman vähän koko asiaa - koska tavallaan olen jäävi vastaamaan mitään. Kun minua nyt kuitenkin ihan nimeltä asiaan vedetään mukaan, pakko on jotain kommentoida.

Jos nyt jollekulle kuitenkin Sadistin kaltaisia ajatuksia on herännyt, koetan vakuuttaa että minulle ei ole merkitystä sillä montako moderaattoria foorumilla on. Tosin mitä useampi kokki, sen sotkuisempi soppa - sama pätee foorumien moderointiinkin.

Tämä oli muuten kantani myös Eliksiirin modeoikeuksia pohdittaessa... Mutta silloinen (ja edelleenkin) spämmien määrä kyllä puolsi sitä että toinenkin mode on ruorissa niitä poistelemassa. Noita spämmibottien viestejähän ei heitetä "Poistettavien" kautta, vaan tuhotaan suoraan (koska niistä löytyy aina linkkejä jonnekin ei toivotuille saiteille) ja noita viestejä tulee nykyään 10-20 vuorokaudessa. E:n tapauksessa helpottava tekijä oli myös se, että modekokemuksen puutteesta huolimatta minun oli helppo antaa hommaan koulutus, näin lähekkäin kun elellään Smile

Nymfotar kirjoitti:
Offina, kyselin Härskiltä, mikä olisi hyvä ilmaisutapa, etten aiheuttaisi kovin paljoa negatiivisuutta muissa. Vaan en ole oikein löytänyt tapaa, miten ilmaista itseäni, jos näin en voi sitä tehdä.


Ainakin minun loukkaamiseni foorumiviestillä olisi jo sellainen saavutus että historiankirjoittajat kohahtaisivat. Siihen ihmeeseen kun eivät vielä ihan tosimielessä provoilevatkaan ole pystyneet. Joten, no offense taken.

Nymfotar kirjoitti:
minulla on vahvat mielipiteet ja en voi millään miellyttää kaikkia ja se on myös aivan tarpeetonta. Joko pidät tai sitten et, valinta on sinun.


Noudatan itse aikalailla samaa linjaa. Muutamat fooruminkävijät ovat tämän vähän karvaastikin ilmeisesti kokeneet.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 19.11.2006, 15:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Assa

Äläpä äläpä... Itse asiassa en suoraan viitannut nimeltä kehenkään... Twisted Evil
En vain mitenkään malta olla lihavoimatta nikkiäsi, milloin se sattuu jossain sanassa olemaan.
Ollaan rauhassa ihan kukin tahoillamme.

Ja jos tämä fetissini nimimerkkiisi häiritsee, niin lopetan sen kanssa kikkailun oitis paikalla. Eihän se passaa, että joku kokisi ahdistusta silkasta kikkailusta.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 19.11.2006, 15:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Haluaakos Assa tulla modeksi myös Gay- foorumille? sellainen virka olisi ehkä talven mittaan vapaana Laughing

Eli musta olisi hyvä jos olisi vain yksi mode per foorumi ja hänellä ehkä avustaja joka on hyvin "hanskassa". Assa varmaan ilmoittaa jos on työuupumuksen merkkejä havaittavissa niin otetaan sitten apujoukkoja.

Mutta kuten tossa vihjaisin niin on noita erikoisgenrepalveluja tulossa missä olisi etua jos on esim smbd suuntautunut itse niin voisi sillä kokemuksella osata kertoa miten sitä erityistä genreä palvella.

ja nytten luulen että toi spammiviestien suma on vähentynyt kun assan neuvosta aloin etsimään sopivia modauksia ja kun huomasin miten ne oli tehty arvasin että robotit kohta osaa ne huomioida ja niinpä tein omat modaukseni niiden mallien mukana ja veikkaan että ellei robotit opi lukemaan ajatuksiani niin ne ei kovin nopeasti pääse jatkamaan spammaysta ainakana samalla tavalla joten ruuhka on helpottumassa. Tosin ainahan ne sitten keksii jotain uutta vittumaista.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 19.11.2006, 15:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Snadistisadisti kirjoitti:
Assa

Äläpä äläpä... Itse asiassa en suoraan viitannut nimeltä kehenkään... Twisted Evil
En vain mitenkään malta olla lihavoimatta nikkiäsi, milloin se sattuu jossain sanassa olemaan.
Ollaan rauhassa ihan kukin tahoillamme.

Ja jos tämä fetissini nimimerkkiisi häiritsee, niin lopetan sen kanssa kikkailun oitis paikalla. Eihän se passaa, että joku kokisi ahdistusta silkasta kikkailusta.


Snadistisadisti@luukku.com
samASSA jamASSA ollaan.. olenhan itsekin lihoittanut noita A & S kirjainta tällä saitilla vuodesta 1557 ..eikä bannia ole näkynyt ..samoin Rautanaama ..huumori näkyy kestävän ,mikä on hemmetin hyvä piirre ..härskille muuten sopisi arvonimeksi Suur-inkvisiittOri...Ps....saako kanta-asiakkaat alennuksia banneista.. Rolling Eyes

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 19.11.2006, 15:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Snadistisadisti kirjoitti:
Itse asiassa en suoraan viitannut nimeltä kehenkään... Twisted Evil


Enkä tarkoittanut suoranaisesti sinua Smile

Snadistisadisti kirjoitti:
Ja jos tämä fetissini nimimerkkiisi häiritsee, niin lopetan sen kanssa kikkailun oitis paikalla.


Kuten jo sanottu, en ahdistu mistään tällä foorumilla tapahtuvasta verbaliikasta...

Härski kirjoitti:
Haluaakos Assa tulla modeksi myös Gay- foorumille? sellainen virka olisi ehkä talven mittaan vapaana Laughing


Ehhh....kä Shocked Laughing

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 19.11.2006, 16:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:

Viestistäsi saa myös rivien välistä hieman sellaisen kuvan kuin itse olisit täällä ollut jo pidempäänkin konkarina, kun minä paikalle "putkahdin". No, rekisteröitymistemme välillähän on aikaa noin viikko Wink.

Of Course, I was..... Mr. Green


Lainaus:
Ja jokainen tekisi mielivaltaisesti viesteille mitä huvittaa, eikä edes ylläpidolla olisi tietoa kuka siirtelee/poistelee ja mitä. Kuulostaa pikemminkin anarkialta minusta.

Joo, joku rytmi sitä pitää olla siirtelyissäkin. Eikä modeoikeuksia voi suoda kelle tahansa.
Offina: assa, jos sua nyt vielä kiinnostaa, käy katsomassa sitä saitin toimintaa, modeja on vilisemmällä. Ja mitä olen kuullut modejen keskinäisistä väleistä, niin ei meinaa olla yksimielisyyttä asioista, kun on modeja niin paljon. Heillä on keskinäisiä erimielisyyksiä, mutta tämä tästä.

Lainaus:

Juuri tätä olettamusta olen koittanut välttää ja sen takia tähän asti kommentoinut mahdollisimman vähän koko asiaa - koska tavallaan olen jäävi vastaamaan mitään. Kun minua nyt kuitenkin ihan nimeltä asiaan vedetään mukaan, pakko on jotain kommentoida.

Joo, se on vain ihan hyvä asia, mutta voithan assa laittautua anonyymiksi modeksi, jos tuo nyt kovasti häiritsi Repeää, vaikka tuskin se nyt kuitenkaan häiritsee, luulen ma

Lainaus:

Noita spämmibottien viestejähän ei heitetä "Poistettavien" kautta, vaan tuhotaan suoraan (koska niistä löytyy aina linkkejä jonnekin ei toivotuille saiteille) ja noita viestejä tulee nykyään 10-20 vuorokaudessa.

No, nyt mulle selvisi ne oudot viestit, mitkä poistuivat taivaan tuuliin, kiitos.


Lainaus:
Ainakin minun loukkaamiseni foorumiviestillä olisi jo sellainen saavutus että historiankirjoittajat kohahtaisivat. Siihen ihmeeseen kun eivät vielä ihan tosimielessä provoilevatkaan ole pystyneet. Joten, no offense taken.
Tosi nasta juttu, sillä muuten et voisi modena toimiakaan. Ja minä tiedän, miksi. Mutta tästä ei enempää, sovitaanko niin?
Härski kirjoitti:
Haluaakos Assa tulla modeksi myös Gay- foorumille? sellainen virka olisi ehkä talven mittaan vapaana Laughing
Hyvä ehdotus sulta Wink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 19.11.2006, 18:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Nymfotar kirjoitti:

Assa kirjoitti:

Ja jokainen tekisi mielivaltaisesti viesteille mitä huvittaa, eikä edes ylläpidolla olisi tietoa kuka siirtelee/poistelee ja mitä. Kuulostaa pikemminkin anarkialta minusta.

..... Ja mitä olen kuullut modejen keskinäisistä väleistä, niin ei meinaa olla yksimielisyyttä asioista, kun on modeja niin paljon. Heillä on keskinäisiä erimielisyyksiä, mutta tämä tästä.

Tällä saitilla ei tule erimielisyyksiä kun kaikki voi olla yhtä mieltä siitä että Härski on tosi härski ja kaikki mauttomuudet voi laittaa sen asian piikkiin Embarassed

Nymfotar kirjoitti:

Assa kirjoitti:

Noita spämmibottien viestejähän ei heitetä "Poistettavien" kautta, vaan tuhotaan suoraan (koska niistä löytyy aina linkkejä jonnekin ei toivotuille saiteille) ja noita viestejä tulee nykyään 10-20 vuorokaudessa.

No, nyt mulle selvisi ne oudot viestit, mitkä poistuivat taivaan tuuliin, kiitos.

En tiedä muistinko jossain jo kirjoittaa mutta luulen että noi on nyt toivottavasti kohtuudella ratkaistu, Härskin puukko heilui noissa postaustiedostoissa ja katsotaan mitä se sai aikaan Cool

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ideat ja palautteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker