Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ryhmäseksi ja parinvaihto  ~  Ryhmäseksin syyt...
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 8.3.2007, 13:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

oon joskus tajunnut et joillakin on silleen et etitään kolmatta ja tasavertaisuuden nimis sit toisellekin näennäisesti hyväksytään vieras...ja sit se ei tunnukaan kivalle...tulee pahamieli eli se on varmaan tärkeetä et homman hyväksyy ei vaan siksi et itsekin saa sit vierasta vastavuoroisesti

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 8.3.2007, 17:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Latsi kirjoitti:
Mutta jos suhde rakoilee ennestään, ei parinvaihto ole oikea lääke. Meillä oli yksi pari jonka kanssa piti alkaa parinvaihtoon, erosivat jo ennen (jatkuvasti siirtynyttä) ensitapaamista. Jälkeenpäin myönsivät, että koittivat sillä paikata suhdettaan Sad
Varsin ja erittäinkin totta. Mikäli on yhtään epävarmuutta, niin ei kannata kokeilla onneaan.

BBG kirjoitti:
oon joskus tajunnut et joillakin on silleen et etitään kolmatta ja tasavertaisuuden nimis sit toisellekin näennäisesti hyväksytään vieras...
Tässäkin totta toinen puoli. Onnekseni voin omasta puolestani sanoa, että vaimo on varsin tyytyväinen saadessaan vieraalta sitä, mitä ei minulta voi koskaan saada. (Ei, en tarkoita orgasmia.) Naiseksi kun en voi, enkä halua muuttua.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 9.3.2007, 0:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Snadistisadisti kirjoitti:
Onnekseni voin omasta puolestani sanoa, että vaimo on varsin tyytyväinen saadessaan vieraalta sitä, mitä ei minulta voi koskaan saada. (Ei, en tarkoita orgasmia.) Naiseksi kun en voi, enkä halua muuttua


Bisseily, ainakin naisen, on jollain tapaa ehkä helpompi hyväksyä parisuhteessa, ei tietysti kaikkien parien kohdalla. Tarkoitin sellasta ehkä enempikin et mielikuvana kolmannen pyörän mukana olo tai parinvaihto voi olla kiihottava ajatus, mut käytännössä se voi herättää ristiriitaisia ja inhimillisiä tunteita. Jos esim. mies haluaa kahta naisia ja pari tekee diilin, et OK - kumpikin saa kokea saman: Mies saa 2 naista ja nainen saa 2 miestä - reilun kuuloinen sopimus teoriassa.

Eli pointtini oli ehkä se, et on tärkee asennoitua silleen et antaa toiselle aidosti jotain mitä sit antaa/sallii. Jos sallii toiselle jotain siksi et itse saa sitä myötä myös jotain niin lähtökohta ei välttämättä ole kovin hyvä. Menipäs sepustus mutkikkaaksi Embarassed

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 9.3.2007, 12:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

BigBigGirl kirjoitti:
Eli pointtini oli ehkä se, et on tärkee asennoitua silleen et antaa toiselle aidosti jotain mitä sit antaa/sallii. Jos sallii toiselle jotain siksi et itse saa sitä myötä myös jotain niin lähtökohta ei välttämättä ole kovin hyvä.
Ymmärränkö oikein, että pidät mahdottomana yhtälöä, jossa haluaa ihan aidosti antaa partnerilleen mahdollisuuden ulkopuoliseen seksiin, vaikka se tuntuisi hetken aikaa ikävältä?

Itse olen antanut vaimolleni mahdollisuuden olla toisen miehen kanssa, kun hänellä on sellainen halu ilmaantunut. En silti nauti tilanteesta ja se tuntuu hetken aikaa ikävältä. (Tarkennus: kahdestaan toisen miehen kanssa, ei ryhmässä, joka on aivan eri asia.) Kuitenkin se, että hän saa sen mahdollisuuden, on tärkeämpää kuin minun hetkellinen paha mieleni. Ensimmäisellä kerralla se oli kaikkein vaikeinta, sen jälkeen on ollut kerta kerralta helpompaa.

Minusta tuntuu, että ellen tuntisi mitään tuollaisessa tilanteessa, en ehkä välittäisi vaimostani. En kenties piittaisi lainkaan. Hän on minulle liian tärkeä ollakseni välinpitämätön.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 9.3.2007, 19:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Snadistisadisti kirjoitti:
Ymmärränkö oikein, että pidät mahdottomana yhtälöä, jossa haluaa ihan aidosti antaa partnerilleen mahdollisuuden ulkopuoliseen seksiin, vaikka se tuntuisi hetken aikaa ikävältä?


Et kyllä ymmärtänyt Laughing tarkoitin just sitä et harkintavaiheessa on tärkeetä ajatella et haluaa antaa toiselle eikä odota vaan sitä omaa juttua...mut ei se mahdotonta ole - olen törmännyt vaan tollaseen joskus...saat jos mäkin saan ja sit onkin sukset ristissä Rolling Eyes

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 9.3.2007, 22:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Oukkidoukki. Siksi kysyinkin, koska tarkoituksesi jäi hieman tulkinnanvaraiseksi. Nyt sain selkoa siitä, mitä ajoit takaa.

Olet varmasti oikeilla jäljillä siinä, ettei tuollainen vaihtokauppa oikein toimi. Ei, jos se on ainoa motiivi ja molemminpuolinen hyväksyntä sekä toiselle antamisen halu puuttuu kokonaan.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
pari8485
LähetäLähetetty: 11.3.2007, 3:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





olemme parisuhteessa elävä pari ja takana vuosia jo kolme.
olemme hyvin monipuolisia ja mielikuvituksellisia seksin suhteen.
ensimmäinen kertamme tuli vahingossa,mutta se oli molempien fantasia jo ennen sitä.
luottamus on parantunut ja kahdenkeskinen seksi myös vaikka se on aina ollut monipuolista ja nautinnollista.
meidän mottomme on että se mitä ei voi toiselle antaa voidaan hakea suhteen ulkopuolelta (esin N+N) mutta toki yhteisin pelisäännöin ja sopimuksin..
toki emme puhu tästä kavari piireissämme kovin avoimesti koska meitä katsotaan kieroon ja pidetään outoina..
jos on siis vaihtoehto pettämiselle ja kaikkea tahtoo kokeilla mutta ei tahdo luopua siitä ihmisestä jonka kanssa elää jo parisuhteessa niin se on ollut meidän ratkaisumme sille että kaikkea on kokeiltava.
näin me ainakin olemme oppineet arvostamaan sitä mitä meillä on toisissamme emmekä halua luopua siitä.
koska oma rakas aina paras!!!
jos joku haluaa ottaa kantaa myös sähköpostiimme voi kirjoittaa:

pari8485@netti.fi

p.s etsimme muuten naista mukaamme Wink
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 11.3.2007, 10:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

^Nyt tähän hätään en alkanut siirtelemään, mutta pari8485 muistaa jatkossa ettei seuranhakuilmoituksia kirjoitella tänne keskustelujen sekaan - sitä varten on tuolla oma alueensa.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 11.3.2007, 14:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

pari8485 kirjoitti:
...emme puhu tästä kavari piireissämme kovin avoimesti koska meitä katsotaan kieroon ja pidetään outoina..
Kannattaa kokeilla, saatatte yllättyä. Twisted Evil

Ei vaineskaan, kukin tavallaan ja niin edelleen.

Me olemme ystävien suhteen täysin avoimia tässä asiassa, koskapa emme sinänsä tunne mitään tarvetta salailuun "omassa porukassa.

Jos jollakulla ystävistämme olisi oikeasti ongelma asian kanssa, olisiko hän sitten oikeasti ystävä? Kuitenkin kyse on elämäntavasta, meidän tapauksessamme.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
minä
LähetäLähetetty: 11.3.2007, 15:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





minä en ole vakkari luonne... voi jos päääsis parin kans peuhaa...
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 14.3.2007, 0:24  Vastaa lainaamalla viestiä






Nyt sit nöyty nainen meidän ryhmään mukaan ja meinaa iskeä panikki, kun eka kerta,Ottaisin vastaa kokeneilta,miten se olisi kiva aloittaa tai miten te olette tehneet ja asentoja ryhmään? Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 14.3.2007, 8:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Aloittakaa rauhassa, ilman suurempia suunnitelmia ja kyllä se luonto tikapuita puuhun vetää.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 14.3.2007, 9:50  Vastaa lainaamalla viestiä






Koitetaan=) Nyt ei tule koulusta saatikka töistä mitään, kun asia koko ajan mielessä ja jännitystä. Mitenhän on viikon päästä kyseisenä päivänä Rolling Eyes Mahtaa lähtä tajut kankaalle. toivottavasti ei. Mua on aina kiinostnut kolmas, mut en ole sitä miehelleni sanonut ja oli kyl viime syksynä melko monttu auki, kun asiasta mainitsin. Minusta kuulema löyty uusi piirre 15.v jälkeen Very Happy Kerran täällä elämässä heilutaan ja eikö silloin kannata toteuttaa unelmansa, millä saralla nyt niitä onkin.Jännittää niin sikana että....
Takaisin alkuun
nooraus
LähetäLähetetty: 15.3.2007, 12:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 13 Hel 2007
Viestejä: 27

Ryhmäseksiä harrastin joskus nuorempana, mahtoikohan olla kyseessä toinen poikaystävä niihin aikoihin.. Mukava muisto jäi mieleen siitä.

Nykyisen miehen kanssa voisin sitä uudelleenkin kokeilla,
en siinä mielessä etteikö yksi mies(miksei myös naisen kanssa) riittäisi,
mutta kokeilu on mukavaa..

Nykyinen mies vain antoi jyrkän EI:n kun asiasta kysäsin Confused Rolling Eyes

_________________
Näin se homma etenee..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 16.3.2007, 8:15  Vastaa lainaamalla viestiä






Niin oli eka meilläkin vaikka kyseessä oli kolmanneksi tulossa koko ajan nainen. Laughing Luvan kanssa vierasta ja ei meinnanut kelvata, mut koko ajan silti kuulen, ettei ole varma asiasta,mä kuulemma riittäsin, mut mä halua tätä kokeilla.Hullu kait olen Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker