Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Polyamoria, totta vai tarua?
Tulisydän
LähetäLähetetty: 30.11.2006, 14:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:

Kysymys on hyvin pitkälti siitä, että uskomme vaimoni kanssa vakaasti, että jos kohtaamme oikean ihmisen, josta molemmat pitävät ja joka tekee meihin syvän vaikutuksen henkisesti... Miksi emme jakaisi elämäämme hänen kanssaan ja ottaisi häntä osaksi perhettämme?

Sadistinen Darling Very Happy
Minä toivon sielun syvimmistä sopukoista asti, että teitä kohtaisi tällainen ihminen, josta molemmat pitävät.
Sinä uskallat elää juuri niin kuin haluat ja se on kunniotettava piirre.
Joten kohdatkoon teitä tämä: TulinenRakkaus tulinen rakkaus

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ST_admin
LähetäLähetetty: 30.11.2006, 16:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Pääjehu


Liittynyt: 21 Hei 2005
Viestejä: 57

^ Samat sanat, paljon onnea Sadistiselle miehelle. Minä toivon että mun haaveeni joka on: Polymobilia toteutuisi, eli osaisin rakastaa kahta autoani yhtä paljon ja harmoniassa Embarassed

_________________
_________________
Ohitte on turha koittaa !!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 30.11.2006, 20:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

..rakastathan sinä niitä kahta polykapselia ,jotka autossasi on jäljellä ..samoin niitä polyesteri housuja ,joita käytit ripille päästyäsi... Very Happy ps.wikipediasta katsoin polymobilia =kahden auton loukko ..autopörssilehtien ja internetin aikaansaama "fetissi" omistaa kaksi tai useampia ajoneuvoja...taidan kärsiä samasta taudista Sad

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 30.11.2006, 22:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Snadistisadisti kirjoitti:
Miksi emme jakaisi elämäämme hänen kanssaan ja ottaisi häntä osaksi perhettämme?


Entä lapsenne, ottavatko myös he kolmannen aikuisen osaksi perhettänne? Ovatko lapsenne jo sen ikäisiä, että ymmärtävät asian? Otatteko heidän mielipiteet huomioon asiaa käsiteltäessä? Rolling Eyes

Itse hyväksyn moisen aatteen siinä missä jonkun muunkin mallin elää. Minusta itsestäni ei siihen kyllä olisi, sydän huutaisi tuskaa. Toisen naisen minusta vielä saa tietyin edellytyksin, ei muuta. Tai sitten ihan vain sen ensimäisen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 1.12.2006, 8:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Eliksiiri kirjoitti:

Entä lapsenne, ottavatko myös he kolmannen aikuisen osaksi perhettänne? Ovatko lapsenne jo sen ikäisiä, että ymmärtävät asian? Otatteko heidän mielipiteet huomioon asiaa käsiteltäessä? Rolling Eyes

Mä luulen, että tässä on paljolti kysymyksessä vanhempien ajattelutavasta ja elämisenmallista. Lapset huomaavat omien vanhempien välisen kanssakäymisen toisiinsa nähden.

Mikäli vanhemmat ovat suvaitsevaisia, vapaita yms. lapsistakin kasvaa sellaisia automaattisesti.

Mikäli suhteeseen tulee kolmas, lapsille voi kertoa mistä on kysymys. Riippuen lasten iästä. Käsittääkseni lapset eivät kauaa oudoksu kolmatta ihmistä. (ja todennäköisesti ottavat kolmannen ihmisen pian osaksi heidän elämäänsä)

Sellainen suhtautumismalli lapsilla, kuten vanhemmillakin

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 1.12.2006, 10:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

^Tämä kaikki on melko pitkälti itsestäänselvyyttä ja yleistä ajattelumallia. Siksi kysyinkin, miten asia on Sadistinadin kohdalla.

Isä vaikuttaa ainakin vahvasti voimakkaalta persoonalta, ja jos se on periytyvää, niin asia ei välttämätä ole perheessä niin helppoa... Voihan toki olla, että lapset ovat jo aikuisia eläen omaa elämäänsä. Rolling Eyes Mutta jätän siis puheenvuoron Miehelle itselleen, mitä sitä spekuloimaan toisten asioita. Hän vastaa, jos parhaakseen katsoo.

Hatunnosto Häiskälle, jos saa asian onnistumaan! Toivottavasti pysymme ajantasalla. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
turhaa
LähetäLähetetty: 1.12.2006, 10:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





aiheesta. Jokainen haluaa "päiväunissa " sata naista tai miesta. Olisihan se ihanaa kun aina pääsisi panemaan. Mutta kuitenkin - suomalaisest on kasvatettu uskollisuuteen ja ovat 1 naisen/miehen kanssa. jos tämä elämäntyyli toimisi miksi tulee niin paljon eroja?
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 1.12.2006, 11:43  Vastaa lainaamalla viestiä






Miehen kannalta ajateltuna (ja sellaisen joka ei tyydy yhteen naiseen) moniavioinen suhde olisi herkkua, mutta järkevänä ihmisinä ymmärrän sen miten tälläisen toimivan suhteen aikaansaaminen olisi lähes mahdotonta. Ihmiset kun ovat kateellisia ja aina joku tuntee saavansa vähemmän kuin toinen ja riidat ym. hajoittaisivat homman ennemmin tai myöhemmin. Tietyssä vaiheessa elämää, ennen lapsia jos tälläinen avarakatseinen ryhmä löytäisi toisensa se voisi toimia, mutta pidemmän päälle ei. Ainut moniavioinen liitto joka toimii on sellainen, että yksi mies ja X määrä naisia. Naiset alistuvat helpommin jakamaan miehen kuin toisinpäin. Tästä syystä haaremeita on aina ollut ja aina tulee olemaan, eikä pakotuksella tai naisten alistuksella ole näiden kanssa mitään tekemistä. Aika monet suomalaispariskunnat itseasiassa elävät tietyn tyyppisessä haaremissa. Sellaiset joissa mies on hyvin menestynyt ja/tai rikas. Miehellä on aviovaimo, jonka kanssa tekee lapset ja leikkii kotia ja sitten ne sivuhoidot ja rakastajattaret. Vaimo antaa miehelleen nämä anteeksi, koska saa niin paljon etuja tälläisestä järjestelystä. Voisin suoraan luetella monia nimiä, mutta se ei ole soveliasta. Toisinpäin järjestely kielii aina siitä, että mies on homoseksuaali tai vähintään voimakas-bi. Tällöin miehen salainen seksielämä pysyy liitossa salassa ja nainen tykkää lukuisista seksipartnereista. Tasokkaan miehen yksipiirre on mustasukkaisuus eikä tasokas mies halua muita kyrpiä naaraslaumansa joukkoon. Se nyt on ihan selvä luonnon laki!
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 1.12.2006, 12:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Anonymous kirjoitti:
Sellaiset joissa mies on hyvin menestynyt ja/tai rikas. Miehellä on aviovaimo, jonka kanssa tekee lapset ja leikkii kotia ja sitten ne sivuhoidot ja rakastajattaret. Vaimo antaa miehelleen nämä anteeksi, koska saa niin paljon etuja tälläisestä järjestelystä.

Yksi tällainen toimintamalli on juuri kruunupäillä. Vaimo katsoo sormiensa läpi miehensä seksiseikkailuita.Ja toisinpäin.
Siitä en sitten ole vakuuttunut leikkivätkö kruunupäät kotia

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 1.12.2006, 12:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Ohhoh...

Onpa tullut paljon kommentteja ihan ykskaks. Pitänee alkaa perkaamaan näitä, ettei suma pahene.

Lapset ja heidän huomioiminen.
Luonnollisesti lapset on huomioitava tällaisessa tilanteessa ja mielestäni itse asiassa jopa vahvemmin kuin aikuiset. Lapset ovat herkkiä pieniä olentoja, joiden maailmaa ei kukaan meistä halua järkyttää.
Lapsille tyypillinen ominaisuus on myös mukautuvaisuus ja uskon heidän sangen nopeasti tottuvan tilanteeseen, jossa kolmas ihminen jakaa kotimme lähes koko ajan.

(Totuuden nimissä tilanne on ollut sellainen lähes koko lasten eliniän, joskin vieraana on yleensä ollut joku läheisistä ystävistäni... Vasta viimeisen vuoden ajan meillä ei ole ollut vieraana joku ystävä lähes päivittäin.)

Se, hyväksyisivätkö lapsemme suhteemme sellaisena kuin se on, on edessä vasta joskus kymmenen vuoden päästä. Lapset ovat vielä pieniä ja hyväksyvät asiat sellaisina kuin ne tulevat.
Esimerkiksi alastomuus on kotonamme ihan luonnollinen asia, eikä sitä tarvitse häpeillä. Seksin pidämme kuitenkin poissa lasten silmistä, koska he eivät ole henkisesti valmiita käsittelemään sitä vielä. (Eikä vanhempien seksielämä kyllä myöhemminkään tule lasten silmille tarkoitettua olemaan...)
Myöhemmässä vaiheessa lapsille tulee mielestäni opettaa ettei suhteemme ole ihan tavanomainen sen sijaan, että alkaisi salailemaan ja peittelemään. Muksut ovat fiksuja, ei niiltä voi kovinkaan helposti salata mitään.

Toivon totisesti, että lapsistamme kasvaa vapaasti ajattelevia yksilöitä, jotka kykenevät hyväksymään erilaisuuden. Kunhan vain oppisivat ajattelemaan...


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 1.12.2006, 12:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

turhaa kirjoitti:
aiheesta. Jokainen haluaa "päiväunissa " sata naista tai miesta. Olisihan se ihanaa kun aina pääsisi panemaan. Mutta kuitenkin - suomalaisest on kasvatettu uskollisuuteen ja ovat 1 naisen/miehen kanssa. jos tämä elämäntyyli toimisi miksi tulee niin paljon eroja?

Jos kyse on pelkästä panemisesta, ei mielestäni kannata aloittaa edes tavallista parisuhdetta. Avioliitosta tai muusta puhumattakaan.

Avioerot eivät liity aina pelkästään pettämiseen, eikä pettäminen pääsääntöisesti liity pelkkään seksin tarpeeseen. Ongelmat ovat useimmiten toisaalla.

Nymfotar Muru kirjoitti:
Yksi tällainen toimintamalli on juuri kruunupäillä. Vaimo katsoo sormiensa läpi miehensä seksiseikkailuita.Ja toisinpäin.
Siitä en sitten ole vakuuttunut leikkivätkö kruunupäät kotia

Olenkohan minä rikas, kruunupää, vai homo?
Pidän rakastajattaria, kyllä.
Leikin kodin ulkopuolella, kyllä.
Sallin vaimolleni rakastajia aika ajoin, kyllä.
Elän salaista elämää vaimoltani, en!
Leikin kotia, en todellakaan.

No minua nyt on aina ollut hankala laittaa lokeroihin, en tahdo oikein istua tähän yhteiskuntaan.


Snadistisadisti@luukku.com


Viimeinen muokkaaja, Snadistisadisti pvm 7.12.2006, 17:21, muokattu 2 kertaa

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 1.12.2006, 13:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:

No minua nyt on aina ollut hankala laittaa lokeroihin, en tahdo oikein istua tähän yhteiskuntaan
Samma här, Sadistinen Mies, minä en lokeroidu mihinkään, näin sanoi myös eräs selvännäkijä. "ihmisten on vaikeaa laittaa sut mihinikään lokeroon, kun olet niin moniuloitteinen". Ja taitaa tuon sanat pitää paikkansa

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 1.12.2006, 23:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

turhaa kirjoitti:
Olisihan se ihanaa kun aina pääsisi panemaan.


Mitä hienoa siinä olisi? Minä vaihtaisin hyvän panon milloin vain mukavaan iltaan ja mielenkiintoiseen keskusteluun.

This was not a joke.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 1.12.2006, 23:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

HV
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 2.12.2006, 11:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:

Mitä hienoa siinä olisi? Minä vaihtaisin hyvän panon milloin vain mukavaan iltaan ja mielenkiintoiseen keskusteluun.
This was not a joke.
Kuten myös, älykästä menoa keskustelutasolla, ei mitään suun pieksentää tai herjaa. Huumori tietysti mukana kuvioissa. Toiset kuuntelee, kun mä puhun, mulla on sellainen taipumus luonnostaan. Siskokin kerran sanoi, että "Stara osaa tuon puhumisen"
Eilen kävi niin, että tyttärelle oli joku aikuinen alkanut soittaan suutaan. Tyttö meinas mulle:"äiti, soita sää ja sano sille, kun sää osaat muutenkin ihmiset laittaa hiljaiseksi".

En tietenkään soittanut, sillä mä en tahdo vieraan kanssa pahaa-verta aiheuttaa. Siippa soitti ja asiallisesti oikaisten asian.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker