Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Polyamoria, totta vai tarua?
Tulisydän
LähetäLähetetty: 5.9.2007, 16:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Sadistinen Mies kirjoitti:

Likipitäen kaikki läheisimmät ihmisemme tietävät jo asiasta, eikä suurimmalla osalla ole ollut mitään ongelmaa sen kanssa. Pois lukien vanhempani. Evil or Very Mad Tämä tulikin silmille eilen illalla...

Pari viikkoa takaperin vanhemmilleni selvisi, että elämme polysuhteessa. Alkuun olivat tietty kovin järkyttyneitä, mutta vaikutti että tilanne olisi tasaantumassa.

Kuitenkin eilen illalla isäni otti yhteyttä minuun puhelimitse, hivenen jurrissa kuin hänellä on tapana olla. Soitti vittuillakseen yhdestä sun toisesta asiasta, kunnes viimein pääsi itse asiaan. Hänen puuttuessaan elämäntapaamme ja alkaessaan asetella ehtoja siihen, millä tavoineläenvoimme olla yhteyksissä heihin kuin ennenkin, poltin päreeni. Ensimmäistä kertaa elämässäni käskin isäni pitää suunsa kiinni, etten jaksa kuunnella saarnaamista aiheesta. Niinä aikoina katkaistiin diplomaattisuhteet puolin ja toisin.

Melko ahdistava tunne, joskin eniten lasten ja äitini vuoksi. Kai se lienee helpompaa kääntää selkänsä asialle, jota ei oikein ymmärrä, kuin joutua käsittelemään sitä. Harmillista. Toivoin kovin, etteivät asiat olisi ajautuneet näin äärimmäiseen tilanteeseen. Aina ei voi voittaa.
Minä, Fireheart, kunnioitan sinua Sadistinen Mies Palvoo
Olet pioneeri ja tiennäyttäjä, siinä, miten voidaan elää ja olla polysuhteessa.
Minä olen lähes sanaton tuosta.

Joskus on ihan pakko laittaa suhteet vanhempiin katkolle, sillä muuta keinoa ei ole, minä tiedän..
Myöskaan minä en siedä elmääni puuttumiseen millään tavoin. En ota neuvoja vastaan yhtään keneltäkään, sen tietää jokainen kanssani tekemisissä oleva.

Lasten kannalta välien poikkimeneminen on todella ikävää, olen pahoillani. Tässä ei ole muuta tehtävissä, kuin antaa ajan kulua ja katsella, kääntyykö tilanne toisenlaiseksi.

Sen verran shokkiuutinen polysuhde on vanhemmalle väestölle, että heillä vie aikaa ennen kuin he ovat sinut suhteen kanssa.

Kuitenkin olisi hyvä ajatella joustavasti, mitä etuja monisuhteesta on, sillä sitä varmasti siinä on, jos ajatellaan, mitä kaikkea tuollainen elämäntapa antaa niin monelle ihmisille.
Vähenisi nk. pettämiset ja salailut . Vähenisi näin ollen myös sukupuolitaudit.

Vaikka tämä asia ei minua kosketakaan Sadistinen, minä hyväksyn tämän. Minusta tämä osoittaa suoraselkäisyyttä ja selkärankaisuutta, mitä niin aniharvalla miehellä loppuen lopuksi on. Tosipaikan tullen.

Toivotan Sinulle ja yhteisöllesi paljon keskinäistä rakkautta ja onnea toisianne kohtaan.

Olkoon Ääretön Kultainen Valon Säteeni kanssanne Love Love Love

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Hitaasti
LähetäLähetetty: 9.9.2007, 17:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 13 Hei 2007
Viestejä: 85

Snadistisadisti kirjoitti:
Kai se lienee helpompaa kääntää selkänsä asialle, jota ei oikein ymmärrä, kuin joutua käsittelemään sitä.

Toivotaan, että ajan kanssa välinne tulevat paremmiksi. Perinteisen yksiaviollisen ajatusmaailman kannattajalle tälläinen elämistapa varsinkin läheisellä ihmisellä on kova pala, vaatinee paljon aikaa ja mietintää. Isovanhemmuus saattaa pehmentää vanhempien omia arvoja yllättävän paljon. Voin kuvitella, että on kovempi pala juuri miehille, naisilla "äidinrakkaus" antaa suuremman hyväksynnän eriävissä näkökannoissa. Vuosi tai kaksi eteenpäin, niin asiat voi olla ja paljon aurinkoisemmat.

Itse en koskaan ole uskonut ihmisten yksiaviollisuuteen ja siten voisin elää moniaviollisessa suhteessa, mutta isäni tuskin siunausta asialle antaisi. Siis jos hän olisi vielä hengissä.
Ei siis ihme, että viihdyin opiskeluajan kommuuneissa erittäin hyvin. Wink


Sadistille onnea yhteiselämän tielle, rakastakaa toisianne ja tsemppiä tilanteiden ratkaisuun! :Halaa kaveria: Jess!

_________________
Älä ota kesäkissaa ... liian rajusti!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 9.9.2007, 20:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Mieluimmin polysuhde, kuin jatkuvat irtokontaktit - ei mielellään, kuten Sadistinen asian ilmaisee Jess!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker