Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  X-files  ~  Bensankulutus
Badman
LähetäLähetetty: 9.12.2006, 19:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Mario kirjoitti:
Vähän haiskahtavat muutamat kommentit ylimielisiltä.Onkohan se niin vaikea sulattaa että erikoinen auto herättää uteliaisuutta kanssaihmisissä.Ja tarve kysellä.
Mistäs sitä muutoin aloittaisi utelun kuin kysymällä bensankulutusta,varsinkin jos juuri bensa-asemalla ollaan.Toki hiukan tyhmä kysymys mutta vaikeaahan on keksiä kovin fiksuja/asiantuntevia kysymyksiä noin äkkiä.

Sinänsä voi toki olla montaa mieltä siitä onko asiallista ylipäätään mennä ventovierailta kyselemään heidän autoistaan.


No kyllä joo ja ehkä. Minä ymmärrän tämän ja siksi vastaan aina pölhöimmillekkin kysyjille asiallisesti (vaimoni minulle sen opetti) ja kerron että tilasin nuo vanteet ja renkaat jenkeistä ja ne makso 3.000 euroa ja bensaan mulla menee pari sataa kesässä joten sillä bensan hinnalla ja määrällä ei ole suurestikkaan merkitystä kun kyse on harrasteajoneuvosta. Tämän jälkeen fisku kysäjö osaa suunnata kysymyksensä oikeille raiteille.
(joskus tekisi kyllä mieli kehoitta painuman h***v***n ja antaa vaikka lisävauhtiakin Very Happy )

Kyllä minä olen sitä mieltä, että kun toimii asiallisesti ja vilpittömästi niin ihmisiltä saa mennä kyselemään ts. aloittaa keskustelun olipa kyseessä auto, mopo tms yleinen asia. Eukon takaapäin antavuutta tuskin kannattaa kysellä Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 9.12.2006, 19:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

yleensä sen huomaa kysyjän äänestä ,onko siinä kateuden kaiku vaiko vilpittömän kiinnostuksen hehku.....mukavimpia ovat vanhat ihmiset ,jotka tulevat vilpittömästi keskustelemaan ja yleensä alkavat muistella omaa nuoruuttaan johon on kuulunut jokin amerikanrauta...silloin juttua riittää Smile muutama vuosi sitten edellinen jenkki oli Klassikkojen Klassikko ,silloin ei pystynyt edes kaupassa käydä ,kun joku ihasteli autoa... Embarassed

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
kiinnostunut
LähetäLähetetty: 9.12.2006, 20:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Hahhaa, täähän toimi odottamattoman loistavasti, kun rupee kyseleen parikytä vuotta vanhasta Ferrarista. En olisi uskonut! Ei vois nimittäin paljon vähempää kiinnostaa joku muu kuin ikäloput urheiluautot ja mukaan tuli lisäksi Corollaa ja Bemariakin. Vedon aihe oli just se miten tää toimii ja voitto tuli kotiin, että heilahti.

Onnea vaan kaikille vastaajille! Ette kukaan voittanut mitään.
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 9.12.2006, 20:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

^hahaa....olet siis huomannut että tämä on KESKUSTELUFOORUM, jossa ihmiset keskustelevat..eli olet lyönyt "kaveriesi" kanssa vetoa alkavatko ihmiset KESKUSTELEMAAN täällä KESKUSTELUPALSTALLA....wau..nyt kun "kavereillasi" on rahaa ,niin sano heille etteivät osta enempää liimaa ...se tuppaa tappaa aivosoluja.... Laughing Laughing ...ja poooooeeeeeesss Arrow

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
kiinnostunut
LähetäLähetetty: 9.12.2006, 21:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





cowboi45 kirjoitti:
^hahaa....olet siis huomannut että tämä on KESKUSTELUFOORUM, jossa ihmiset keskustelevat..eli olet lyönyt "kaveriesi" kanssa vetoa alkavatko ihmiset KESKUSTELEMAAN täällä KESKUSTELUPALSTALLA....wau..nyt kun "kavereillasi" on rahaa ,niin sano heille etteivät osta enempää liimaa ...se tuppaa tappaa aivosoluja.... Laughing Laughing ...ja poooooeeeeeesss Arrow


Sun kohdallas taisi osua ja upota totaalisen hienosti! Kiitos vaan sinullekin.
Takaisin alkuun
ohimennen
LähetäLähetetty: 9.12.2006, 22:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tämä "lehmämies" taisi taas olla "hieman"ns. lauantai-iltafiiliksessä"..
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 9.12.2006, 22:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

^mä olen tälläinen "ikuista lauantai-iltaa" viettävä persoona..mutta kiitos vaan molemmille niin "kinostuneelle" kuin "ohikulkijalle".... Laughing Laughing

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 9.12.2006, 23:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

heh heh. mää en voi lakata ihmettelemästä - mää olen ku klapilla päähän lyöty.
Vai että veto tuleeko ferrarista keskustelua keskustelupalstalla, hah haa. Jos keverisi ovat lukutaitoisia niin he kyllä hoksaavat että vain sinä keskustelit Lotharin Ferrarin poltooaineen kulutuksesta.
Me muut keskusteltiin typeryksistä jotka eivät osaa autosta muuta keskustella kuin että paljonko se vie satasella. Siis juuri sinun kaltaisista typeryksistä nimim.kiinnostunut (jonka Härski lienee tähän mennessä jo pannut banniin)
On ihan hyvä että vanhat urheiluautot eivät sinua kiinnosta, ne kun ovat tavoittamattomissasi niin usina kuin vanhoinakin eli sinulle kohtuuhintaista Testarossaa ei ole vielä tehtykään, paitsi ehkä kuplan alustalle. Keverisikaan eivät ole pörssiklubilta jos lyövät vetoa seksitreffien keskustelufoorumin aiheista, hoh hoijaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 9.12.2006, 23:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

^hehee..kyllä mä luulen että noille kavereille pörssi on tuttu ...nimittäin keltainen pörssi.. Laughing Laughing ...

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
kiinnostunut
LähetäLähetetty: 10.12.2006, 9:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Badman kirjoitti:
heh heh. mää en voi lakata ihmettelemästä - mää olen ku klapilla päähän lyöty.
Vai että veto tuleeko ferrarista keskustelua keskustelupalstalla, hah haa. Jos keverisi ovat lukutaitoisia niin he kyllä hoksaavat että vain sinä keskustelit Lotharin Ferrarin poltooaineen kulutuksesta.
Me muut keskusteltiin typeryksistä jotka eivät osaa autosta muuta keskustella kuin että paljonko se vie satasella. Siis juuri sinun kaltaisista typeryksistä nimim.kiinnostunut (jonka Härski lienee tähän mennessä jo pannut banniin)
On ihan hyvä että vanhat urheiluautot eivät sinua kiinnosta, ne kun ovat tavoittamattomissasi niin usina kuin vanhoinakin eli sinulle kohtuuhintaista Testarossaa ei ole vielä tehtykään, paitsi ehkä kuplan alustalle. Keverisikaan eivät ole pörssiklubilta jos lyövät vetoa seksitreffien keskustelufoorumin aiheista, hoh hoijaa.


Enempi oli kyse siitä montako ja ketkä kaikki ilpot lähtee mukaan. Aika odotettu joukkio saatiin läjään. Upeeta muuten, että olet noin "fiksu" ja pystyt vetelemään syväluotaavia päin persettä olevia analyyseja tuosta vaan.
Takaisin alkuun
Badman
LähetäLähetetty: 10.12.2006, 18:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

kiinnostunut kirjoitti:
Badman kirjoitti:
heh heh. mää en voi lakata ihmettelemästä - mää olen ku klapilla päähän lyöty.
Vai että veto tuleeko ferrarista keskustelua keskustelupalstalla, hah haa. Jos keverisi ovat lukutaitoisia niin he kyllä hoksaavat että vain sinä keskustelit Lotharin Ferrarin poltooaineen kulutuksesta.
Me muut keskusteltiin typeryksistä jotka eivät osaa autosta muuta keskustella kuin että paljonko se vie satasella. Siis juuri sinun kaltaisista typeryksistä nimim.kiinnostunut (jonka Härski lienee tähän mennessä jo pannut banniin)
On ihan hyvä että vanhat urheiluautot eivät sinua kiinnosta, ne kun ovat tavoittamattomissasi niin usina kuin vanhoinakin eli sinulle kohtuuhintaista Testarossaa ei ole vielä tehtykään, paitsi ehkä kuplan alustalle. Keverisikaan eivät ole pörssiklubilta jos lyövät vetoa seksitreffien keskustelufoorumin aiheista, hoh hoijaa.


Enempi oli kyse siitä montako ja ketkä kaikki ilpot lähtee mukaan. Aika odotettu joukkio saatiin läjään. Upeeta muuten, että olet noin "fiksu" ja pystyt vetelemään syväluotaavia päin persettä olevia analyyseja tuosta vaan.


No sinä pääilpo, kerro meille tyhmille missä kohtaa pitää nauraa? Me kun ei olla mitää spedepasasia niin missä tässä nyt sinun mielestä on se vitsi. Kirjoitetaan trolli ja katotaan vastataanko siihen. Kai tuon jokainen tietää että vastauksia tulee mitään vetoja lyömättäkin. Toisaalta miksi ja mistä te olette lyöneet vetoa kun nyt kirjoitat, että aika oletetun joukkion olette saaneet kasaan. Käsitääkseni aika vaikea lyödä vetoa jos kaikki ovat samaa mieltä Confused

Voin kyllä sieluni silmillä nähdä tämän tilanteen koulunne mikroluokassa. Sanot kavereillesi; kattokaa v**** jätkät tämmönen Lothari v**** nussii työkseen kauniita naisia v**** ja ajelee urheiluautoilla! Vastaiskohan se jos kysys paljo tuo vie pensaa.
Kaveri: No ei v**** varmasti vastaa.
Sinä: Mallutopasta vetoa v**** että vastaa
Kaveri: no ei se v**** vastaa kun etähän sä v**** osaa ees v**** kirjoittaa hä hä hää...


Ainakin kaverisi ovat varsin tampioita jos maksavat jollekkin siitä tuleeko keskustelupalstalla laitettuun provoon vastauksia. Alkeellisinkin surffaaja tietää että juuri provot saavat eniten keskustelua aikaan.
Vetäsempä vielä yhden syväluontaavan analyysin sinusta. Luulempa että valehtelet tässäkin asiassa. Et ole mitään vetoa tehnytkään, koska sinulla ei ole kavereitakaan.

Oikaise nämä päin persettä olevat analyysit. Kerro millainen "rocket scientist" olet kerro asioista joista sinä olet kiinnostunut ja kerro millainen oli tämä keskustelu kavereidesi kanssa ennenkuin läksit näitä kulutuksia kyselemään. Ehkä sen jälkeen me muutkin täällä voidaan herakasti nauraa itsellemme kun meille väännät siitä rautalankamallin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 10.12.2006, 19:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

^l Laughing Laughing ...kiitos ,lievä krapulainen ilta pelastettu..... Palvoo

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 10.12.2006, 21:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

5,5 litraa satasella ja tämä siirtyy äxfaillssiiin...

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 10.12.2006, 21:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

...the truth is out there..and you tried to destroy it.... Cool

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 10.12.2006, 21:50  Vastaa lainaamalla viestiä






Badman kirjoitti:
kiinnostunut kirjoitti:
Badman kirjoitti:
heh heh. mää en voi lakata ihmettelemästä - mää olen ku klapilla päähän lyöty.
Vai että veto tuleeko ferrarista keskustelua keskustelupalstalla, hah haa. Jos keverisi ovat lukutaitoisia niin he kyllä hoksaavat että vain sinä keskustelit Lotharin Ferrarin poltooaineen kulutuksesta.
Me muut keskusteltiin typeryksistä jotka eivät osaa autosta muuta keskustella kuin että paljonko se vie satasella. Siis juuri sinun kaltaisista typeryksistä nimim.kiinnostunut (jonka Härski lienee tähän mennessä jo pannut banniin)
On ihan hyvä että vanhat urheiluautot eivät sinua kiinnosta, ne kun ovat tavoittamattomissasi niin usina kuin vanhoinakin eli sinulle kohtuuhintaista Testarossaa ei ole vielä tehtykään, paitsi ehkä kuplan alustalle. Keverisikaan eivät ole pörssiklubilta jos lyövät vetoa seksitreffien keskustelufoorumin aiheista, hoh hoijaa.


Enempi oli kyse siitä montako ja ketkä kaikki ilpot lähtee mukaan. Aika odotettu joukkio saatiin läjään. Upeeta muuten, että olet noin "fiksu" ja pystyt vetelemään syväluotaavia päin persettä olevia analyyseja tuosta vaan.


No sinä pääilpo, kerro meille tyhmille missä kohtaa pitää nauraa? Me kun ei olla mitää spedepasasia niin missä tässä nyt sinun mielestä on se vitsi. Kirjoitetaan trolli ja katotaan vastataanko siihen. Kai tuon jokainen tietää että vastauksia tulee mitään vetoja lyömättäkin. Toisaalta miksi ja mistä te olette lyöneet vetoa kun nyt kirjoitat, että aika oletetun joukkion olette saaneet kasaan. Käsitääkseni aika vaikea lyödä vetoa jos kaikki ovat samaa mieltä Confused

Voin kyllä sieluni silmillä nähdä tämän tilanteen koulunne mikroluokassa. Sanot kavereillesi; kattokaa v**** jätkät tämmönen Lothari v**** nussii työkseen kauniita naisia v**** ja ajelee urheiluautoilla! Vastaiskohan se jos kysys paljo tuo vie pensaa.
Kaveri: No ei v**** varmasti vastaa.
Sinä: Mallutopasta vetoa v**** että vastaa
Kaveri: no ei se v**** vastaa kun etähän sä v**** osaa ees v**** kirjoittaa hä hä hää...


Ainakin kaverisi ovat varsin tampioita jos maksavat jollekkin siitä tuleeko keskustelupalstalla laitettuun provoon vastauksia. Alkeellisinkin surffaaja tietää että juuri provot saavat eniten keskustelua aikaan.
Vetäsempä vielä yhden syväluontaavan analyysin sinusta. Luulempa että valehtelet tässäkin asiassa. Et ole mitään vetoa tehnytkään, koska sinulla ei ole kavereitakaan.

Oikaise nämä päin persettä olevat analyysit. Kerro millainen "rocket scientist" olet kerro asioista joista sinä olet kiinnostunut ja kerro millainen oli tämä keskustelu kavereidesi kanssa ennenkuin läksit näitä kulutuksia kyselemään. Ehkä sen jälkeen me muutkin täällä voidaan herakasti nauraa itsellemme kun meille väännät siitä rautalankamallin.


Ei tarvi nauraa, muttei myöskään hyperventiloida ja sanonpa kuule POJU sulle, että mä lopetin autoilla leikkimisen hyvissä ajoin kansakoulun alaluokilla ennen keskikouluun menemistä. Sä vaan ilmeisesti leikit automobiileilla vieläkin, vaikka ikää oletettavasti on yli 18.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker