Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 13 Yht. 14
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Pelit ja vehkeet  ~  Yli 22 cm kulli vain unelmaa
Vieras
LähetäLähetetty: 28.1.2008, 1:11  Vastaa lainaamalla viestiä






Jaa, on se kumma että toisilla ei toimi ja toisilla toimii tuo jelqing. Minulla tuo on (kiitos badmanin kirjoittelujen ja niitten lukemisen) kasvanut nyt jelqingillä ja pumpun käytöllä 17cm:stä yli 19cm:ään. Aikaa se tosiaan ottaa mutta kyllä se on mahdollista kasvattaa tuota peliä isommaksi.
Nyt kun jostain sais vielä hyvät aivot tähän pääkoppaan niin saattaisi olla jo kysyntää. Very Happy
Takaisin alkuun
Boston
LähetäLähetetty: 28.1.2008, 14:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Totuudentorvi kirjoitti:
Jelqing on täyttä huijausta. Kukaan ei ole todistettavasti saanut lisää pituutta tai pysyvästi paksuuttakaan...hetkeksihän se turpoaa tietysti, kuten penispumpullakin, mutta pysyvistä tuloksista, muista kuin vaurioista, on turha haaveilla.

Yleensä netissä tuloksilla kehuvat oheistuotemainostajat, jotka siis valehtelevat eri saiteilla ja saavat näiden oheistuotteiden(pillerien, pumppujen jne) markkinoijilta sitten palkkansa.

Itsekin kokeilin tuota aikani tyhmänä, ja verenvirtauksen hetkellisen paranemisen johdosta kulli turposi isommaksi ihan vain siitä syystä että erektio parani!
En usko että pitkään tuota treeniä tehdessä muuta kuin rikkoo vehkeensä ja saa erektiovaikeuksia...

Pitkästä aikaa minäkin ajattelin ottaa kantaa kun olen tuota jelqingiä harrastanut jo vuodesta 1999 (katsoin vanhasta allakasta aloitus pituuden ja paksuuden) ja tuloksia on syntynyt ihan todistettavasti (ks.edellämainittua allakkaa ja nykyistä tilannetta). Kuinkas pitkää totuuden töräyttelijä kokeilit menetelmää? Minulle on erektiopituutta tullut noin kolme senttiä lisää ja vahvuutta noin pari senttiä, että senverran sentään. Pumpulla ei ehkä saa pysyviä tuloksia mutta jenqingillä kyllä. Minä harrastan kyseistä menetelmää 3-4 kertaa viikossa noin puoli tuntia kerrallaan. Tästä on tullut jo tapa, se käy mukavasti esimerkiksi telkkaria katellessa. Erektio on parempi nyt kun parikyppisenä, minä olin joskus sellanen äkkiä laukeeva mutta nykyään pystyn hyvin pidättelemään niin kauan että partneri saa varmasti orgasminsa. Tässä hommassa tarvitaan todella pitkäjännitteisyyyttä Cool

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 28.1.2008, 19:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Anonymous kirjoitti:
Jaa, on se kumma että toisilla ei toimi ja toisilla toimii tuo jelqing. Minulla tuo on (kiitos badmanin kirjoittelujen ja niitten lukemisen) kasvanut nyt jelqingillä ja pumpun käytöllä 17cm:stä yli 19cm:ään. Aikaa se tosiaan ottaa mutta kyllä se on mahdollista kasvattaa tuota peliä isommaksi.
Nyt kun jostain sais vielä hyvät aivot tähän pääkoppaan niin saattaisi olla jo kysyntää. Very Happy



Heh, Smile tuo varmaan parasta mitä minä voin jollekkin antaa, yli 2 senttiä isomman kyvän Smile
Pitäsköhän perustaa oma nettisaitti tai kirjoittaa kirja aiheesta Confused
Eiköhän kaikki aiheesta ole jo kirjoitettu.
No kiitoksia kiitoksista ja onnea uuden isomman työkalun johdosta Smile
Jatka vielä tuohon kahenkympin kerhoon.

Mulla kyllä olisi taitoa ja tietoa kouluttaa sinut myös käsittelemään ihmisiä, naisten pokaamista meinaan Wink saisit jotain hyötykäyttöäkin pelillesi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 28.1.2008, 22:47  Vastaa lainaamalla viestiä






^Eipä kestä, en ajatellut lopettaa ennen kun pääsen sen 20cm ohi, tässä alkaa kehityksessä olla havaittavissa pientä hidastumista, mikä viittaisi vähän siihen että tauko tässä on paikallaan ettei pääse tulemaan vahinkoja. Very Happy

Tuosta pokaamisesta ei totisesti ole liikaa tietoa Smile
Takaisin alkuun
jaakkojorma
LähetäLähetetty: 23.2.2008, 17:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 23 Hel 2008
Viestejä: 4

Virallisesti tilastoitu miehen maailman suurimman kullin mitat erektiossa ovat: pituus 34cm ja ympärysmitta 20cm(läpimitta 6,37cm). "Kalun" omistaja itse ei ole kovin tyytyväinen,...vaikka kokemuksen haluisia naisia kyllä riittää. Shocked Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 23.2.2008, 18:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

JESTAS! Shocked Sellaisestahan jää suurin osa ulkopuolelle... onkohan se miehestäkään enää kivaa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sälli22v
LähetäLähetetty: 24.2.2008, 1:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 12 Kes 2006
Viestejä: 154
Paikkakunta: happolandia

bi-vaimo kirjoitti:
JESTAS! Shocked Sellaisestahan jää suurin osa ulkopuolelle... onkohan se miehestäkään enää kivaa?


Kyllähän tällä pärjää.. Normaalisti miehilä saattaa vähän vahvistua rannelihakset kun runkkaavat, minulla on kasvanut yli 50cm hauikset Wink

_________________
Early one mornin' while makin' the rounds
I took a shot of cocaine and I shot my woman down
I went right home and I went to bed
I stuck that lovin' .44 beneath my head
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kookas
LähetäLähetetty: 25.2.2008, 19:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mulla on 24cm kalu. ikää on 32v ja noin15 vuotta olen toivonut että mittaa olisi esim. 16 cm. Iso kalu kiinnostaa kyllä naisia , mutta kun sen ovat nähneet se rupeaa pelottamaan. suuhun sitä ei moni suostu ottamaan ja jos joku kokeilee vähän kärkea mahtuu. Naidessa on kokoajan oltava tarkkana ettei satuta. Anaalia on turha haaleillakkaan. Erektion saaminen ei aina ole kovin helppoa tämän kokoisella kalulla.Että siinä on ison munan ihanuus!!!
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 25.2.2008, 20:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

kookas kirjoitti:
Mulla on 24cm kalu. ikää on 32v ja noin15 vuotta olen toivonut että mittaa olisi esim. 16 cm. Iso kalu kiinnostaa kyllä naisia , mutta kun sen ovat nähneet se rupeaa pelottamaan. suuhun sitä ei moni suostu ottamaan ja jos joku kokeilee vähän kärkea mahtuu. Naidessa on kokoajan oltava tarkkana ettei satuta. Anaalia on turha haaleillakkaan. Erektion saaminen ei aina ole kovin helppoa tämän kokoisella kalulla.Että siinä on ison munan ihanuus!!!

Herra isä Shocked :Pelästyy:
Sinähän OLET monen naisen unelma, varsinkin niiden, jotka ruikuttaa jättimolojen perään. eikä tämä ole piruilua, pois se minusta.

MUTTA, että kerrot asian noin, kertoo minulle sen, että aivosi ovat paikallaan, etkä ajattele vain penikselläsi.

Ei kyllä tuon kokoista kalua suuhunsa saa otettua, ei millään.

POINTSIT sinulle siitä, että ilmaiset isokaluisuutesi näin Jess!

Kaikkea hyvää elämääsi Peukku

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tapijo
LähetäLähetetty: 26.2.2008, 20:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





jaakkojorma kirjoitti:
Virallisesti tilastoitu miehen maailman suurimman kullin mitat erektiossa ovat: pituus 34cm ja ympärysmitta 20cm(läpimitta 6,37cm). "Kalun" omistaja itse ei ole kovin tyytyväinen,...vaikka kokemuksen haluisia naisia kyllä riittää. Shocked Wink


Kyllä löytyy naisia joihin tuokin menisi heittämällä sisälle...enkä sano vittuillakseni.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 24.5.2008, 3:45  Vastaa lainaamalla viestiä






Sellasta keskustelua.. Kyllä tuntuu olevan hirveästi hukassa kriittisyys ja iha vain asioiden monelta kantilta miettiminen.

Mutta asiaan: Kun tuossa joku heitti, että harmittaa kun ei voi tyveä myöten työntyä sisälle, niin katosi äkkiä itseltä se haikailu pitemmän perään. Mutta pääasiassa ongelma onkin paksuudessa omalla kohdalla.. Oma nautinto nimittäin kärsii, kun vain joissakin asennoissa tuntuu tarpeeksi puristavan. Ja tässähän alkaa olla iha ymmällään kun ei kukaan ole vastaavaa tullut sanoneeksi! Vai onko vain hyväksytty etteä monet asennot jätetään sivuun tästä syystä? Ja aika varmuudella voisin uskaltaa sanoa, että ei mikään erityisen kaponen vehje ole, mitä nyt silmien eteen sattuneista kuvista voi päätellä. Usein herää myös epäilys etten täytä tarpeeksi myöskään partnerin mielestä, vaikka kovin on tyytyväiseltä vaikuttanu ja väittänytkin olevansa.. Ja ei se ihanuuden onkalo siitä kyllä varmaan mihinkään muotoudu kun reilu pari vuotta takana saman kanssa..
En tässä kyllä varsinaisesti mitään neuvojakaan ole kyselemässä, vaan pitipähän vain purkaa fiilliksia. Niin ja tosiaan vain yhdestä neitosesta on kokemusta kun ei tuota elämänkokemustakaan niin hirmusesti ole karttunut vielä.

Ja pahoittelen jos jotakuta häiritsee kun hieman vanhempaa aihetta nostelen täältä!
Takaisin alkuun
13811381
LähetäLähetetty: 26.5.2008, 23:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 26 Tou 2008
Viestejä: 3
Paikkakunta: helsinki

luin teidän juttujanne että kenellä on isompi niin voittaa tonnin.minulla ei ole mitta nauhaa mutta mitä joskus pentuna kokeilin niin pituutta oli noin 17cm. ja nytt varmasti se on jo kasvanut siihen 21 tai liijoittelematta 20cm kysyisin yhtä asiaa kuinka pitkä on naisen emätin eikö se ole noin alle20cm niin olen kuullut ja olenhan kahden lapsen isäkin niin muistaakseni lääkäri sanoi jotain että se olis alle 20cm siitä voitte mitata pituutenne naisenne kanssa jos menee pohjaan että tunnet kun se on tosiaan siellä pohjassa ja muijja huutaa tai sanoo että kohtahan se tulee ulos suusta et voisko jo hieman hiljentää vauhtia Very Happy niin jos tämä yhtään helpottaa

_________________
tino
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 27.5.2008, 7:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

13811381 kirjoitti:
kysyisin yhtä asiaa kuinka pitkä on naisen emätin eikö se ole noin alle20cm


Keskimäärin 11cm, mutta se venyy.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
vanhakettu
LähetäLähetetty: 1.6.2008, 20:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 01 Kes 2008
Viestejä: 2
Paikkakunta: Vantaa Finland

voi hitsin hitsi mulla on (just mittasin 21,5 cm) tais jäärä rahat saamati tai saisinko ees puolet näillä mitoilla.Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 1.6.2008, 21:31  Vastaa lainaamalla viestiä






vanhakettu kirjoitti:
voi hitsin hitsi mulla on (just mittasin 21,5 cm) tais jäärä rahat saamati tai saisinko ees puolet näillä mitoilla.Smile

Et ole ensimmäinen tässä ketjussa jolla jää "vähän" vajaaksi.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 13 Yht. 14
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Pelit ja vehkeet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker