Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  MITEN TÄÄLLÄ MUKA KAIKKI ISOKALUISET?
sentti kriitikko
LähetäLähetetty: 17.12.2006, 19:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 17 Jou 2006
Viestejä: 6

Joku tuolla väitti, että ne MUKA puhuu kenellä on mistä puhua. Minä olen sitä mieltä, että ne puhuu kenellä juuri ei ole mistä puhua ja kehua. Useinhan se on niin, että siitä puhe mistä puute ja täällä kummasti kaikki "muka" isokulliset kuluttaa aikaansa.

Tämä on juuri sitä ihmiselle tyypillistä laumakäyttäytymistä tämä netin kullinmittojen feikkaaminen!

Ja naiset ketä täällä kommentoi, ovat pääasiassa jotain bimboja jos edes naisiakaan, kenellä hieman vääristynyt käsitys elämästä ja senttimääristä ylensäkin, ja kuvassakin kauhea tekomela milloin missäkin reijässä vain hivenen upotettuna, koska ei ole mennyt kun ei ole sitä suhteellisuuden tajua.

_________________
sentti Kriitikko
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 17.12.2006, 19:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Nyt oli sitten viimeinen viesti jossa loukkaat foorumin naispuolisia jäseniä. Mietin jo hetken että heitänkö tämän roskiin ja bannaan sut mutta ajattelin varoittaa, nyt ollaan sillä rajalla. Sinun käyttäytymisesi on minusta asiattomampaa kuin naispuolisten jäsenten täällä.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sentti kriitikko
LähetäLähetetty: 17.12.2006, 19:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 17 Jou 2006
Viestejä: 6

asia ymmärretty Embarassed

_________________
sentti Kriitikko
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 17.12.2006, 19:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

sentti kriitikko kirjoitti:
Joku tuolla väitti, että ne MUKA puhuu kenellä on mistä puhua. Minä olen sitä mieltä, että ne puhuu kenellä juuri ei ole mistä puhua ja kehua. Useinhan se on niin, että siitä puhe mistä puute ja täällä kummasti kaikki "muka" isokulliset kuluttaa aikaansa.

Tämä on juuri sitä ihmiselle tyypillistä laumakäyttäytymistä tämä netin kullinmittojen feikkaaminen!

Ja naiset ketä täällä kommentoi, ovat pääasiassa jotain bimboja jos edes naisiakaan, kenellä hieman vääristynyt käsitys elämästä ja senttimääristä ylensäkin, ja kuvassakin kauhea tekomela milloin missäkin reijässä vain hivenen upotettuna, koska ei ole mennyt kun ei ole sitä suhteellisuuden tajua.


Aurinkoista päivänjatkoa ja iloista joulua Sinullekin! Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 17.12.2006, 19:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

sentti kriitikko kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä, että ne puhuu kenellä juuri ei ole mistä puhua ja kehua. Useinhan se on niin, että siitä puhe mistä puute ja täällä kummasti kaikki "muka" isokulliset kuluttaa aikaansa.



Very Happy Heh heh. Kuinka naulan kantaan ilmaistu. Kaikki herra senttikriitikon itsensä 5 tähänastista keskustelua ovat juuri katkeraa selvitystä senteistä ja feikatusta mulkun koosta yms paskasta. mihinkään muuhun keskusteluun hän ei ole osallistunutkaan vaikka tälläkin palstalla koko keskustelut ovat vähemmistössä ja yleensä jokun "vieraan anonymeksen" aloittamia.

Tähän voisi keksiä liudan vanhoja sananlaskuja:
pata kattilaa soimaa (pot calling the kettle black)
Se koira älähtää johonka kalikka kalahtaa


Viimeinen muokkaaja, Badman pvm 18.12.2006, 22:36, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
NeitohX
LähetäLähetetty: 17.12.2006, 19:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Oraalinen orgastikko


Liittynyt: 17 Jou 2006
Viestejä: 119

Hhmm.. Smile Voi siua sentti friiikki..

_________________
MEILI: neitoh_x@suomi24.fi

Ps, mese osote EI OLE oikea, että sitä joudut kysyyn --> sekin harvoille ja valituille! Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 17.12.2006, 19:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Hieman alkaa nyt kuppi menemään yli joo. Minä meinasin ehdottaa bannia jo pelkästään CAPSIT POHJASSA kirjoitetun otsikon takia.

Jos niin SAATANASTI HÄIRITSEE mittakeskustelu, ole hyvä ja lopeta foorumin seuraaminen.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 17.12.2006, 19:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

..kaupoi täältä huoltopuolelta ....tänne piti joku lukko asentaa...laitetaanko takalukko kanssa.... Laughing Laughing

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 17.12.2006, 21:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

sentti kriitikko kirjoitti:

Ja naiset ketä täällä kommentoi, ovat pääasiassa jotain bimboja jos edes naisiakaan, kenellä hieman vääristynyt käsitys elämästä ja senttimääristä ylensäkin, ja kuvassakin kauhea tekomela milloin missäkin reijässä vain hivenen upotettuna, koska ei ole mennyt kun ei ole sitä suhteellisuuden tajua.

Voi, voi, onko sulla nyt parempi olo jo? *silittää päähän* Toivon niin, että on.
Mulla ei ole hätää sun arvostelustas, mut ajattelin, että sulla on yäk-olo, siksi paijaan päätäs ja kysyn: "joko helpotti?"

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 17.12.2006, 22:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

No tuota, saahan sitä avautua, jos siltä tuntuu. Jos yhtään lohduttaa, voin ihan näin yksityisesti jakaa sun kanssa sen tiedon, että enpä pidä itseäni erityisen isokaluisena. Normaali veitikka tuolla alapäässä "vain" on. Koeta olla järkyttymättä.

Itseäni ei ihan miljoonalla kiinnosta, kuinka suuri maila kenelläkin on tai puhuuko joku omastaan paskaa täällä päästäkseen pukille. Sivuutan nuo keskusteluketjut nykyisin suoraan, ihan lukematta. Voit tehdä samoin, ettei mielenrauhasi järkkyisi. Itse asiassa näin voit menetellä kaikkien niiden ketjujen suhteen, joiden aiheet eivät kiinnosta, tai joista et pidä.

Jos itse tunnet omaavasi "pienen" ja se vaivaa sinua, saatat löytää lohdutusta Junnu Vainion tekemästä biisistä:"Pieni mutta teknillinen" Itseäni se huvittaa suunnattomasti, varsinkin silloin, kun syystä tai toisesta tunnen itseni alamittaiseksi.

Kannattaa muistaa, että seksi on paljon enemmästä kiinni, kuin kalun koosta. Ihan oikeasti.

Kannattaa uskoa.
Mina tietaa.

Sitten vielä yksi asia, jota en voi vain ohittaa: naisten loukkaaminen.
Jo yleisestikin ottaen se on varsin sivistymätöntä käytöstä. Varsinkin, kun yleistät katkerat sanasi koskemaan kaikkia täällä olevia naisia.
Tuollaiset katkerat purkaukset saavat aikaan vain pahaa verta ja negatiivisia tuntemuksia ihmisissä, joita et edes tunne.
Kannattaa harkita, milloin heittää rapaa ympäriinsä ja milloin pitää mielipiteensä omana tietonaan.

Jatkossa voisit sinäkin harkita omaa käytöstäsi, sillä asialliset kommentit saavat huomattavasti parempaa vastakaikua ja herättävät järkevämpää keskustelua.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.12.2006, 8:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:

Sitten vielä yksi asia, jota en voi vain ohittaa: naisten loukkaaminen.
Jo yleisestikin ottaen se on varsin sivistymätöntä käytöstä. Varsinkin, kun yleistät katkerat sanasi koskemaan kaikkia täällä olevia naisia.
Tuollaiset katkerat purkaukset saavat aikaan vain pahaa verta ja negatiivisia tuntemuksia ihmisissä, joita et edes tunne.
Kannattaa harkita, milloin heittää rapaa ympäriinsä ja milloin pitää mielipiteensä omana tietonaan.

Jatkossa voisit sinäkin harkita omaa käytöstäsi, sillä asialliset kommentit saavat huomattavasti parempaa vastakaikua ja herättävät järkevämpää keskustelua.

Sadistinen Mies
Oikein hyvin kommentoitu.
Mulle itselle välähti hieman kieroajatus tuosta häiskästä, en kerro enempää.
Mutta hän on todella pahoinvoiva mies, silitin päätä ja sanoin: "oksenna paha olo pois, täti auttaa"

Yleisesti joku nainen voi kokea tuon loukkauksena, mutta minä en, koska minä itse tiedän, mikä olen, mulle ei ole merkitystä sillä, minkälaisena toiset mua pitää, aivan sama - ei tee kesää, ei talvea

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
NeitohX
LähetäLähetetty: 18.12.2006, 10:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Oraalinen orgastikko


Liittynyt: 17 Jou 2006
Viestejä: 119

Pitäskö meijjän naisten sit ruveta puhuun kuppikoostamme vaiko kenties pillun tiukkuudesta sit?? Laughing Laughing Laughing
..jos kerta miehet puhhuu tai tämän eräs henkilö on niin kiiinn. miesten munien pituuksista.. Shocked

_________________
MEILI: neitoh_x@suomi24.fi

Ps, mese osote EI OLE oikea, että sitä joudut kysyyn --> sekin harvoille ja valituille! Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.12.2006, 10:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^ Neitonen, juttusi ei oikein kolahda, es tut mir leider, täällä on osio, johon voi halutessaan laittaa kuppikokonsa

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Boston
LähetäLähetetty: 18.12.2006, 10:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

Tulisydän kirjoitti:
^ Neitonen, juttusi ei oikein kolahda, es tut mir leider, täällä on osio, johon voi halutessaan laittaa kuppikokonsa

Tulisydämmistynyt, ei kannata olla niin tarkka osioista, pääasia että läppä lentää, mulla taas kolisee vähän joka asia tänä aamuna Cool

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.12.2006, 13:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Juu, Boston Laughing
Huomasin, jo ajat sitten. Muistutako tuota koiraparkaa tuossa avattaressa, voi surku sentään... vai mikä otus tuo on? Laughing

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker