Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Kuulkaas miehet
Joo
LähetäLähetetty: 18.12.2006, 10:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mitä ajattelette naisesta jolta syöpä on vienyt rinnat? Voiko sellaisen naisen kanssa harrastaa seksiä enää? Kelpaako sellainen nainen enää kenellekkään koska tuntuu, että rinnat ON oltava! Shocked
Nuori nainen olen ja minulle kävi niin, että tauti vei rinnat, mutta terveys silti jäi eli paranin sairaudestani täysin. Miten on, kommentoikaa?
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 18.12.2006, 11:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Rehellisyys on joskus julmaa, vaikka en haluaisi olla julma sairauden jo julmasti kohtelemaa ihmistä kohtaan. Valehtelu on silti vielä julmempaa.

Vastaan, koska kysyit.

Se olisi hyvin vaikeaa, ainakin aluksi. Rinnat ovat hyvin tärkeä osa naiseutta, ei sitä voi kieltää. Kuitenkaan niiden puute ei tee ihmisestä huonompaa.

Tietysti, jos ihmiseen ehtisi tutustua ensin, tietäisi asiasta jo etukäteen, se varmasti helpottaisi. En kuitenkaan usko, että pitkän päälle se olisi ongelma, vaan lähinnä suhteen alussa.

Eikäpä tuota koskaan varmaksi tiedä, ennen kuin se tilanne on itsellä edessä. Pitäisi varmaankin joskus kokeilla, että tietäisi.

Toivottavasti löydät itsellesi sellaisen ihmisen, joka kykenee hyväksymään sinut sellaisena kuin olet.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 18.12.2006, 12:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Minullakaan ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta voisin kuvitella että jos kaikki muu osuisi kohdalleen, eli ihmisenä ihana nainen ja muuten sellainen joka sopisi mulle niin ei se tosta jää kiinni. Mutta seurustelusuhteita on varmasti vaikeampi löytää, koska jäljelle jää vain noi tosi hyvin natsaavat suhteet mitkä perustuu syvällisempään kuin ihastuminen.

Vertauksena ajattelen niin että jos ihmisellä on joku iso handikäppi, esim on sokea tai istuu pyörätuolissa niin varmasti on vaikeampi löytää suhdetta kuin sinun tapauksessasi. Mutta runsaasti on noita sokeita ja pyörätuolissa istuvia, joilla on elämänkumppani. Mutta vaikeampi on yhden illan juttuja tai nopeita ihastuksia löytää.

Itse olen aika varma että pyörätuolissa istuminen tai sokeus on huomattavasti isompi este elämän joka alueella kuin tuo mikä sinulla on ja olen nähnyt että nekin ihmiset saavat parisuhteita.

Jos on handikäppi niin parisuhteiden määrä on varmasti pienempi ja aloittaminen vaikeampaa mutta en mene takuuseen että laatu olisi heikompi.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 18.12.2006, 12:22  Vastaa lainaamalla viestiä






Hei !
Kuules juttua, on mukaavaa että olet selvinnyt. Rintojesi puuttuminen ei varmasti ole sete seksille ,olet varmasti seksikäs tiedät sen itsekkin !!
Seksi ei ole kiinni rinnoista sinulla on muutakin vartaloa mitä hyväillä.
Koeta jaksaa eteenpäin.. varmasti koet vielä nautintoa !!
kaikkea hyvää sinulle jatkossa

T. Mark 43
Takaisin alkuun
Joo
LähetäLähetetty: 18.12.2006, 12:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kiva kun tuli vastauksia noin paljonkin.
Kyllähän se on niin, että ulkoisilla avuilla sitä seuraa ensin haetaan ja jos vakavampaa suhdetta etsii, niin sitten astuvat kuvaan mukaan ne tärkeämmät asiat! Rintojen puuttuminen on kova paikka niin itselleni kuin vastakkaisellekin sukupuolelle saatika muille ystäville jne. Mutta ei se ihmistä sinällään muuta, ajatusmaailma on sama kuin ennenkin, seksi maistuu kuten ennenkin ja iloinen ja positiivinen asenne on olemassa kaikesta huolimatta! Ainoa huono puoli on kuitenkin se, että itsetunto putoaa nollaan ja sen kokoaminen on lähes mahdoton tehtävä yksin.
Vielä on mainittava, että minulle rakennetaan uudet rinnat, joten saan sellaiset mutta arpiset ja eivätkä tietenkään vastaa aitoja. Hyvää joulunodotusta teille ihmiset!
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.12.2006, 13:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Hei Joo
Surullista, että sulle on käynyt noin, mutta selätit taudin - ONNEA SULLE!
Saathan sinä ne niin paljon puhutut silikonit aitojen paikalle, varmasti

Ja tässä teille MIEHET esimerkki siitä, milloin kannattaa implantit laitattaa, kuten myös NAISILLEKIN.
Turhuus on turhuutta, jos naisella on jo rinnat!

Olethan, Joo, paljon enemmän kuin rinnat. Itsetunnon päälle se ottaa, ajattele niin, että saat entistä ehommat tilalle ja leikkaus onnistuu kaikin puolin.

Koetahan jaksella, joulukin tulossa
:Halaa kaveria:
Tulisydän Wink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.12.2006, 21:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski kirjoitti:

Vertauksena ajattelen niin että jos ihmisellä on joku iso handikäppi, esim on sokea tai istuu pyörätuolissa niin varmasti on vaikeampi löytää suhdetta kuin sinun tapauksessasi. Mutta runsaasti on noita sokeita ja pyörätuolissa istuvia, joilla on elämänkumppani. Mutta vaikeampi on yhden illan juttuja tai nopeita ihastuksia löytää.

Itse olen aika varma että pyörätuolissa istuminen tai sokeus on huomattavasti isompi este elämän joka alueella kuin tuo mikä sinulla on ja olen nähnyt että nekin ihmiset saavat parisuhteita.

Jos on handikäppi niin parisuhteiden määrä on varmasti pienempi ja aloittaminen vaikeampaa mutta en mene takuuseen että laatu olisi heikompi.

Härski
En malta olla antamatta sulle kommenttia tuosta. Pyörätuolissa istuva händikäppi tai sokea ei ole iso juttu.
Mielestäni sellainen on, jolla on moniuloitteinen invaliditeetti. Kuten, esim. Henkilö, jolla on monta rajoittavaa tekijää. Pakkoliikkeitä, puhe ei suju, tmv.

Istuminen pyörätuolissa ei tee mitään isoa händikäppiä.
Esimerkiksi kun henkilö vammautuu niin, että on toisten autettavissa koko ajan, mitään yksityisyyttä ei ole, ihmisyys on todella viety pois, koska on pakotettu toisten apuun.
Jolla täytyy näin ollen olla avustaja 24h/vrk:dessa.

Ajattele, miltä sellaisesta henkilöstä tuntuu kun kaikki itsenäisyys on viety, esim. onnettomuuden takia. Kuinka alentavaa.

Mä en haluais elää, jos mun pitäisi olla tuolla tavalla sidoksissa toiseen ihmiseen, pyytäisin armopiikin, vaikkapa silmilläni, jos puhe olisi viety. Eutanasia.
Tuohon, miten paljon händikäpit saavat suhteita en osaa sanoa mitään, leider.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
NeitohX
LähetäLähetetty: 18.12.2006, 22:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Oraalinen orgastikko


Liittynyt: 17 Jou 2006
Viestejä: 119

Varmasti ottanut koville että menitit rintasi, mutta yritä ajatella sillai, että sentäs selvisit taudista, voitit sen! Smile
Ja uskon, etät joku tulee rakastamaan siua ihan sellaisena kuin olet! Kunhan itse jaksat uskoa siihen!

_________________
MEILI: neitoh_x@suomi24.fi

Ps, mese osote EI OLE oikea, että sitä joudut kysyyn --> sekin harvoille ja valituille! Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Joo
LähetäLähetetty: 19.12.2006, 13:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tulisydän ja muutkin vastanneet!
Kiitos kannustavista sanoistanne Razz
Jokainenhan sen tietää, että aina on joku jolle kelpaa vähän "rikkinäisempi" nainenkin - tiedän, että luonteeni on sen verran ihana (kehua jos sallitaan), että luulen, ettei minulla ole vaikeuksia löytää sitä elämäni miestä. Toisaalta, onhan miehissäkin sairastuneita ja silti elävät iloisina ja onnellisina ja kuka tietää vaikka juuri heistä löytyykin se oikea! Näistä jutuista kun puhutaan, niin aina on muistettava se, että kun se vasta OMALLE kohdalle sattuu, niin sitten sen vasta oivaltaa mille ihmisestä voi pahimmillaan tuntua! Minä selviän kyllä - en ole epätoivoinen ja elämänhaluni on ennallaan ja silleen Laughing
Naiset - tutkikaa rintanne säännöllisesti ettei käy kalpaten!
Ihanaa joulua teille ystävät ja tsemiä elämäänne!! :Halaa kaveria:
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 19.12.2006, 14:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Kiitos Joo Very Happy
Mulla on lähipiirissä syöpään sairastuneita ja sen voittaneita paljon, minä voin vain oivaltaa, miltä tämän sairauden kanssa on oltava. Olenhan tuon nähnyt.
Paljon Rakkautta ja iloa sinulle Heart Pink Heart Pink !
Ystävyydellä
Tulisydän Wink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 19.12.2006, 17:46  Vastaa lainaamalla viestiä






Olen mies ja rakastellut rintansa menettäneen naisen kanssa.
Se oli ihan ookoo-juttu.
Ainoa seikka, joka siinä vaivasi, oli naisen henkinen puoli.
Hän oli tullut asiasta katkeraksi. Se heijastui liikaa kaikkeen, joten siis yllätävältä kuin voi kuullostaa, niin alkuun oli seisokkiongelmia johtuen naisen asenteesta elämään, eikä yhtään siitä johtuen, ettei rintoja ole.
Siis kannattaa säilyttää hyvä mieli ja ahnas halu rakastella, niin homma ihan kunnossa.

Että ! Railakkaasti vaan eteenpäin !
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 19.12.2006, 23:06  Vastaa lainaamalla viestiä






Tottakai voi harrastaa seksiä, nautinnollista seksiä, paljon seksiä. Olen ihan varma, että joku haluaa tutustua vartaloosi, tutkia sitä, ihailla, ja kuljettaa sormiaan ihoasi pitkin. Uskon näin, koska voisin itse hyväksyä sinut. Very Happy
Takaisin alkuun
Joo
LähetäLähetetty: 20.12.2006, 13:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Anonymous kirjoitti:
Tottakai voi harrastaa seksiä, nautinnollista seksiä, paljon seksiä. Olen ihan varma, että joku haluaa tutustua vartaloosi, tutkia sitä, ihailla, ja kuljettaa sormiaan ihoasi pitkin. Uskon näin, koska voisin itse hyväksyä sinut. Very Happy


Jeps, tiedän kyllä sen miten mies hurmataan vaikka tissejä ei olisikaan Embarassed
Loppupeleissä se luonne sanelee elämän suunnan! Ihanaa kun on vielä OIKEITA miehiä jotka eivät ole niin tissin ja ulkonäön päälle, löytyy kaikille sopiva ehdokas! Ihanaa!! :Halaa kaveria:
Takaisin alkuun
Vakopano
LähetäLähetetty: 16.1.2007, 12:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 02 Tam 2007
Viestejä: 12

Ei kai se naisen itsetunto niissä rinnoissa kokonaan asu, vaikka rinnat ovat olennainen osa naiseutta. Syöpä on aina vaikea asia, sillä siinä kun joutuu kohtaamaan myös kuoleman mahdollisuuden. Luulen, että vertaisryhmät olisivat paikallaan tuollaisessa asiassa, sillä kohtalotovereita varmaan löytyy.
Minua ei häiritsisi, että naiselta puuttuvat rinnat. Joskua äxän kanssa puhuimme asiasta, kun häntä se vaivasi. Jos häneltä olisi leikattu syövän johdosta rinnat, niin ei meillä sen takia olisi mennyt poikki. muista syistä kylläkin.
Naisellisuutensa tiedostava nainen kyllä kykene viettelemään miehen rinnoilla tai ilman. Välillä tuntuisi, että saisivat ne naiset välillä vietellä miehen, ettei mentäisi sitä kaavaa, että vain mies viettelee. Saataisi se tuoda oman lisänsä ainakin parisuhteisiin.
Voit laitaa privaa, jos on tarvetta keskustella asiasta enemmänkin Wink

_________________
Hapanta, sanoi kettu pimpistä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
SKOM
LähetäLähetetty: 16.1.2007, 13:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 05 Lok 2006
Viestejä: 18

Rehellisesti voin vastata ettei rinnat/rannattomuus vaikuttaisi asiaan.
Kyllä se naisen seksikkyys on jossain muussa kun pelkästään rinnoissa. Smile
Yleensä se itseluottamus on kaiken A ja O. Perinteisestikkin kaunis nainen voi tuntua ikävältä seksi kumppanilta jos ei itseluottamusta ole.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker