Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Huono parisuhdeseksielämä
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 21.12.2006, 0:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Tässä ei juurikaan ole ollut kysymys suhteesta ja sen sisällöstä. Keskustelussa on puhuttu seksielämästä, sekä sen parantamisesta tai vaihtoehtoisista mahdollisuuksista.

Ketjun aloittaja tuli tänne kysymään, kuinka voisi korjata suhteessaan olevaa seksielämää, parantaa sitä molempien nautinnoksi. Lääke ei välttämättä ole suhteen katkaiseminen.

Tietääkö kukaan täällä, kysyjän itsensä lisäksi, millainen parisuhde heillä muuten on? Tulevatko he ihmisinä toimeen keskenään? Nauttivatko he toistensa seurasta? Käyttävätkö aikaa yhdessä? Onko yhteisiä lapsia? Ovatko he toistensa sielunkumppaneita? Onko suhteessa rakkautta, siis ihan oikeaa rakkautta?

Rohkenen epäillä että eipä taida tietää..

Näin ollen olenkin keskittynyt nimenomaan seksielämän ongelmiin ja niihin löytyviin mahdollisiin ratkaisuihin. On todella tylyä ja yksisilmäistä tuomita ihan vain sivustakatsojana, tietämättä kokonaisuudesta juurikaan mitään, suhde toimimattomaksi vain seksin perusteella. Totta sekin, että suhteessa seksi on tärkeä osa ja huono seksi heijastuu helposti muuhunkin elämään (ja toisinpäin).

Ensimmäinen lääke ei kuitenkaan saisi olla se, että poikki vaan, paskempi homma, etsinpä uuden. Tuollaisen ratkaisun tarjoaminen neuvona, on vähintäänkin kyseenalaista tässä tilanteessa.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Brandman
LähetäLähetetty: 21.12.2006, 1:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Minäkin olen sitä mieltä, että ota ihmeessä ero.

Itsekkin kallistun siihen ns. läheisyys-seksiin ja ymmärrän vaimoasi jos kolmaspyörä on vielä kaiken lisäksi nainen, jos se on mies ymmärrän sinua entistä vähemmän.
Itse saan parhaat fiilarit juuri siitä, että naisenikin saa.
Usein mielummin monia kertoja päivässä mielikuviteksellisissa paikoissa jne..

Anna kuitenkin osoitteeni holmer@netti.fi hänelle lähteissäsi, olisin hyvin kiitollinen jos kemiat hänen kanssa muuten nappaa saatan tehdä hänet hyvinkin onnelliseksi.
Smile
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 21.12.2006, 8:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Brandman kirjoitti:
Anna kuitenkin osoitteeni holmer@netti.fi hänelle lähteissäsi, olisin hyvin kiitollinen jos kemiat hänen kanssa muuten nappaa saatan tehdä hänet hyvinkin onnelliseksi.
Smile


No voi hyvän tähden... Shocked

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.12.2006, 8:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Badman kirjoitti:
Siinä on semmoinen logiikka, että vanha koira ei uusia temppuja opi.
Varsinkaan jos temppuna kiivetä takaperin puuhun.
Näin on Pahis, minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa. Ei muakaan saa kukaan suostumaan anaaliseksiin, sitä on turha edes ehdottaa.

Sadistinen Mies oivaltaa hyvin asioita. Onhan se niin, että ei sitä ensimmäiseksi erota, ainakaan henkisesti kypsyneet ihmiset.

Saan vihat niskoilleni tästä mitä minä sanon, ketjunaloittaja ehdottakoon vaimolleen, sitä että hankkii sellaisen rakastajattaren, joka tyydyttää hänen fantasiamaailman tarpeet. Koska hyvässä suhteessa se ei ole keneltäkään pois, jos toisen osapuolen kanssa harrastaa sellaista seksiä, kuin haluaa.

Eri asia on, kuten Sadistinen Mies, tuossa mainitsi, että millaisella pohjalla parisuhde on, se sanelee todella paljon. Voi tulla lunta tupaan ja jäätä, kun ehdottaa tuota, mutta se on kokeilemisen arvoinen asia, silläkin uhalla sitten, että parisuhde katuu.
Ja kyllä naisia löytyy, maailma väärällään, kuten miehiäkin.

Mä en jaksa ymmärtää tätä ajattelumallia, mikä yleisesti on parisuhteista, suokaa anteeksi, mutta minä ajattelen omalla tavallani.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
isopoika81
LähetäLähetetty: 21.12.2006, 12:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllä tämä maailma on kummallinen paikka, kun seksuaalisilta haluiltaan niin erilaisia ihmisiä päätyy jatkuvasti yhteen. Kaipa se kertoo siitä että parisuhteessa on olemassa jokin tärkeämpi asia kuin seksi. Hymm... mikähän se voisi olla?! Very Happy

Minä en kyllä ensimmäisenä lähtisi vieraisiin tai suhdetta päättämään, jos emäntä ei moiseen vaatimuslistaan suostu. Edellyttäen tietysti että suhteessa on jäljellä niitä muita asioita kuin seksi. Tunnutte olevan tällä hetkellä haluiltanne ja tarpeiltanne niin kaukana toisistanne, että jonkinmoinen kompromissi ratkaisu olisi varmasti paikallaan.

Koska te mitä ilmeisimmin pystytte avoimesti asioista keskustelemaan, niin yritä aloittaa suostuttelu pienistä asioista. Ensin vaikka seksiä sohvallla sängyn siaan jne. Jos puoliso suostuu, nin siitä sitten pikkuhiljaa eteenpäin. Eikä tosiaan heti kärkeen kannata alkaa ehdottelemaan anaaliseksi tai kolmansia pyöriä, jos sellaista ei ole ennen harrastettu. Mikäli minkäänlaisia myönnytyksiä ei tunnu tulevan, niin sitten minä alkaisin "lakkoon". Koska seksi tuntuu puolisollesikin olevan tärkeä asia, niin vaatisin että se on orgasmi orgasmista. Se on sitten hänen valinta miten hän sinut tyydyttää tai antaa sinun tyydyttää itsesi, jos hän on ensin saanut.

Eli myönnytyksiä pitää tehdä puolin ja toisin, jos parisuhteessa haluaa elää ja hyvää seksiä harrastaa!
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 21.12.2006, 14:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Tulisydän kirjoitti:
Saan vihat niskoilleni tästä mitä minä sanon, ketjunaloittaja ehdottakoon vaimolleen, sitä että hankkii sellaisen rakastajattaren, joka tyydyttää hänen fantasiamaailman tarpeet. Koska hyvässä suhteessa se ei ole keneltäkään pois, jos toisen osapuolen kanssa harrastaa sellaista seksiä, kuin haluaa.
Tämä malli toimii ainakin meillä varsin loistavasti, on toiminut jo vuosia. Seksuaalinen kemia toimii kyllä hyvin, mutta tarpeet eivät kohtaa, monessakin mielessä. Tätä varten meillä on sitten avioliiton ulkopuoliset suhteemme, molemmilla omansa.

Kuitenkin olen valmis luopumaan noista suhteista ja olemaan kiltisti yksiavioinen, jos parisuhteemme jatkuminen sitä edellyttäisi. Minulle perhe tulee ensin, hedonismi vasta sitten.

Ketjun aloittajan kannattaakin miettiä tarkkaan, mitä haluaa ja millaisia myönnytyksiä/uhrauksia on valmis sen eteen tekemään.

Ja mitä vanhan koiran oppimiseen tulee, siitä rohkenen olla eri mieltä. On tullut useampaakin opetettua, ovat olleet sangen oppivaisia. Twisted Evil Se vain vaatii oikean opettajan.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.12.2006, 15:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:

Ja mitä vanhan koiran oppimiseen tulee, siitä rohkenen olla eri mieltä. On tullut useampaakin opetettua, ovat olleet sangen oppivaisia. Twisted Evil Se vain vaatii oikean opettajan.
Jos olet tuota mieltä Sadistinen Mies, sitten voitkin aloittaa mun kouluttamisen Wink
BTW sun avatar on mahtavan karmean ihana, mulla kulkee väreet pitkin selkäpiitä :Pelästyy:

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 21.12.2006, 17:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Tulisydän kirjoitti:
Jos olet tuota mieltä Sadistinen Mies, sitten voitkin aloittaa mun kouluttamisen Wink
Voipa hyvinkin olla, että joku kerta koulutankin... Twisted Evil

Mutta enpä oikein usko, että metodini miellyttäisivät sinua. Mutta toisaalta, kouluttaa voi niin monella tavalla ja minulla on siinä asiassa lähes rajaton kärsivällisyys...


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 21.12.2006, 17:43  Vastaa lainaamalla viestiä






Kiitos vastauksista! Pitää katsoa rauhassa miten asiat edistyvät. Yön yli nukkuminen muutti mielipiteitäni hieman sovittelevampaan suuntaan. Toisaalta olen hyvässä tilanteessa seksinsuhteen parisuhteessa, että saan ainakin seksiä ja seksielämä on säännöllistä. Kaveripiirissä läheskään kaikillä ei tilanne ole tälläinen. Pidän kuitenkin itselleni pidemmän parisuhteen onnistumisen edellytyksenä sitä, että seksielämässä on puhtia. Silloin kun saa sellaista seksiä mistä itsekin pitää on kivaa olla romanttinen ja tarjota naisen makuun olevaa hempeilyä. Se mitä en halua on se, että puolisoni alkaisi pakolla tekemään juttuja joista ei itse pidä vain mielyttääkseni minua. Huomaisin tälläisen nopeasti enkä haluaisi sitä. Hänen omien sanojen mukaan edellämainiut jutut myös häntä kiihottavat, mutta niiden siirtäminen käytännön tasolle ei ole toistaiseksi onnistunut. Olen kyllä yrittänyt ja yllyttänyt, en vain jaksa vongata loputtomiin. Menee itseltänkin into, koska homman pitäisi olla spontaania ja sellaista, että molemmat lähtevät siihen vapaaehtoisesti.
Takaisin alkuun
Badman
LähetäLähetetty: 21.12.2006, 17:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Snadistisadisti kirjoitti:


Ketjun aloittaja tuli tänne kysymään, kuinka voisi korjata suhteessaan olevaa seksielämää, parantaa sitä molempien nautinnoksi. Lääke ei välttämättä ole suhteen katkaiseminen.



Ensimmäinen lääke ei kuitenkaan saisi olla se, että poikki vaan, paskempi homma, etsinpä uuden. Tuollaisen ratkaisun tarjoaminen neuvona, on vähintäänkin kyseenalaista tässä tilanteessa.


Snadistisadisti@luukku.com


Eihän se ensimmäine lääke olekkaan! Kirjoittjahan jo kertoi neuvotelleensa ja sopineensa mutta mitään edistystä ei ole tapahtunut. Samalla oli rivien välistä luettavissa, että hän itsekkin on luovuttanut ja odotellee vaan kuinka kumppaninsa hommaisi hänelle toisen naisen ja pamputusta ja ulinaa makuuhuoneeseen- mitä muuten tämä kumppani ei tule koskaan tekemään, koska seksi hänelle on läheisyysseksiä jota taasen kysyjä ei voi sietää. Minä en usko edes mihinkään kompromissiratkaisuun koska nämä ihmiset ovat niin etäällä toisistaan.
Olen itse pyörittänyt muutakin kuin tahkoa, käynyt avioliittoneuvoloissa yms. solvitteluissa. Kun tahtoa on niin asiat tulee kuntoon... kuukudeksi tai jopa puoleksi vuodeksi ja ollaan taas pisteessä A.

En minä ihan kevytkenkäisesti neuvoani antanut vaikka se poikkeaa sinun neuvostasi.

Muihin syihin en ota kantaa. Onhan niitä syitä pysytellä yhdessä, koti, lapset, yhteinen omaisuus, työ jne. ja paljon parempia syitä kuin, että saa naida vierasta huoraa tai pamputtaa peräreikää tai tehdä muita irstailuja.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 21.12.2006, 18:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Pitää muuten vähän säätää tuota vanha koira -metaforaa.
Kyllähän vanhakin koira uusia temppuja oppii mutta buudelista et saa metsästyskoiraa.
Aika mestari pitää olla, että muuttaa toisen ihmisen, tai itsensä geeneissä perityt luonteenpiirteet. (ilman pääkopan puukotusta)
Käytöstä, tapoja, sivistystä ja kultuuria voidaan muuttaa mutta kyllä se ihminen siellä naamion takana on sama.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.12.2006, 18:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:
Voipa hyvinkin olla, että joku kerta koulutankin... Twisted Evil
Mutta enpä oikein usko, että metodini miellyttäisivät sinua. Mutta toisaalta, kouluttaa voi niin monella tavalla ja minulla on siinä asiassa lähes rajaton kärsivällisyys...

Pahana et kuitenkaan saa mulle olla, vaan tiedätkö miten? Minkä luulisit minuun tehoavan? En paljasta enempää.....
Eihän sitä voi tietää metodeistasi mitään, kun ei ole tullut kokeiltua. Muuten, meillä on kaulapanta, likka osti sen itselleen ja musta se on karmea piikkipanta :Pelästyy:

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.12.2006, 18:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Badman kirjoitti:

Muihin syihin en ota kantaa. Onhan niitä syitä pysytellä yhdessä, koti, lapset, yhteinen omaisuus, työ jne. ja paljon parempia syitä kuin, että saa naida vierasta huoraa tai pamputtaa peräreikää tai tehdä muita irstailuja.
Pahis
Nuo yllämainitsemasi syyt ovat ehkä kaikkein pitävimmät suhteessa. Mies, jos ei saa seksiä/nainen, fantasioi tai muulla tavalla purkaa viettiään. Ehkä suurin koossapitäjä on juuri omaisuus?!

Tuntuu niin nurinkuriselta, että toiset saavat leipiintymiseen asti seksiä ja toiset harvoin, ehkä kerran parissa kuukaudessa, on se niin väärin. Minä olen sorrettujen puolustaja, kuten myös kiivalijakin, jos huomaan väärinkäytöksiä yms.

Tällä nyt en tarkoita itseäni. Mun seksielämä on kaikinpuolin ok. Tarkoitan lähinnä niitä, joilla on jotakuinkin noin, kuten yllä ^

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 22.12.2006, 12:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Anonymous kirjoitti:
Kiitos vastauksista! Pitää katsoa rauhassa miten asiat edistyvät. Yön yli nukkuminen muutti mielipiteitäni hieman sovittelevampaan suuntaan. Toisaalta olen hyvässä tilanteessa seksinsuhteen parisuhteessa, että saan ainakin seksiä ja seksielämä on säännöllistä. Kaveripiirissä läheskään kaikillä ei tilanne ole tälläinen. Pidän kuitenkin itselleni pidemmän parisuhteen onnistumisen edellytyksenä sitä, että seksielämässä on puhtia. Silloin kun saa sellaista seksiä mistä itsekin pitää on kivaa olla romanttinen ja tarjota naisen makuun olevaa hempeilyä. Se mitä en halua on se, että puolisoni alkaisi pakolla tekemään juttuja joista ei itse pidä vain mielyttääkseni minua. Huomaisin tälläisen nopeasti enkä haluaisi sitä. Hänen omien sanojen mukaan edellämainiut jutut myös häntä kiihottavat, mutta niiden siirtäminen käytännön tasolle ei ole toistaiseksi onnistunut. Olen kyllä yrittänyt ja yllyttänyt, en vain jaksa vongata loputtomiin. Menee itseltänkin into, koska homman pitäisi olla spontaania ja sellaista, että molemmat lähtevät siihen vapaaehtoisesti.
Toivottavasti saamistasi vinkeistä, kommenteista ja mielipiteistä on apua valintojesi tekemisessä. Parisuhteeseen panostaminen kannattaa aina, se tulee tehdä täydellä sydämellä ja itsensä antaen. Tietää ainakin antaneensa kaikkensa, jos asiat eivät sittenkään suju.

Ottakaa aikaa toisillenne, ihan kahden kesken. Varatkaa aikaa seksille, ihan puhtaasti sille itselleen. Löytäkää toisenne, kuten silloin aikoinaan kun tapasitte. Siitä se elämä taas alkaa uudelleen.

Onnea.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker