Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  Poketuotannon kritisoimisesta (split)
Härski
LähetäLähetetty: 23.12.2006, 12:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Tämän ketjun piti olla suomalaisen poketuotannon tasosta, mutta se jotenkin on vahvasti siirtynyt suomalaisten pokeammattilaisten ja pokeharraastajien ja seksistä kiinnostuneiden keskustelun tason mittaamiseksi.

Mutta muistakaa se että kun pari ihmistä keskenään riitelee tällä foorumilla niin useat tuhannet ihmiset lukee näitä viestejä ja ihmettelee mitä porukkaa täällä on.

Jouduin poistamaan tästä yhden miehenkin kirjoituksia. Hän oli halunnut alkaa arvostelemaan yhtä videota ja jouduin sen keskustelun poistamaan. Hän luuli että poistin siksi että arvosteltiin meillä myynnissä olevaa videota.

No sehän on täysin väärä johtopäätös, meillä myynnissä olevan materiaalin arvostelu nostaa sen myyntiä enemmän kuin sen kehuminen, koska ihmiset ei aina usko kehuihin, mutta kun kritisoidaan niin moni ajattelee että "hitto toi täytyy katsoa voiko olla noin".

Syy noiden meillä myynnissä olevien viedoiden "arvostelujen" poistoon oli siinä että ne arvostelut oli kirjoitettu vain ja ainoastaan sillä päämäärällä että tiettyä ihmistä oli haluttu loukata. Kaikenlisäksi kyseessä oli harvinaisen nätti tyttö, joten tulkitsen että "arvostelun" kirjoittaja vain halusi purkaa omaa pahaa mieltään ja minusta sitä ei pitäisi henkilökohtaisella nöyryyttämisellä tehdä.

Eli videoita ja niiden tasoa voi arvostella mutta älkää menkö henkilökohtaisuuksiin. Varsinkin kun kyseinen "arvostelija" samaan hengenvetoon totesi ettei ole nähnyt sitä videota jota arvosteli vaan teki sen siitä otettujen kuvien (8kpl) perustella. Siinä vaiheessa ajattelin että älykkyysosamäärän vähimmäisvaatimus tällä foorumilla on 60 ja siihen vedoten poistin noi arvostelut jotka oli siis vain nimetty arvosteluksi, mutta niiden todellinen tarkoitus oli henkilökohtainen loukkaaminen kritisoimalla videota jota kirjoittaja ei siis ollut itse katsonut
Repeää

Eli voitaisiin jättää vähemmälle suomalaisen poketuotannon arvostelu ja alkaa arvostelemaan suomalaisen poketuotannon kritisoijia, koska heillä tuntuu olevan todella mielenkiintoinen tapa toimia.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 23.12.2006, 13:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

syödään kaikki assan namuja ja ollaan kamuja,koska ne on hyviä ja kanat vaan syö jyviä..vai ajattelenko liian syviä... Confused

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 23.12.2006, 17:49  Vastaa lainaamalla viestiä






Terse taas Härski!

Sun on niin helppo kirjoitella tänne omiasi ja bannata jollain IP-tekniikalla mut (en jaksa nyt ottaa tarkemmin selvää).

Kirjoituksissani eilisiltana ei ollut mitään henkilökohtaista kyseisen videon näytekuvia kohtaan, ihmettelinpähän vaan. Photoshop on muuten keksitty.

Minkäs sille voi, että sulla meni vati nurin ja mulla ei. Webmasterillahan on pikkuriikkinen valtaa ja jotkut osaa sitä käytää jä sinä Häröseni et.

Back in the, back in the, back in the U.S.S.R.!!! Ja vielä tämän luonteisella saitilla, huhhuh.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 23.12.2006, 17:55  Vastaa lainaamalla viestiä






Vielä Härski-veliseni!

Älä nyt taas rupea arvioimaan kirjoittajia - tällä kertaa ÄO - kun et voi tietää totuutta. Mä tiedän omani, mutta mulla ei ole tarvetta brassailla sillä, vaikka tuo typerä luku ehkä antaisikin siihen mahdollisuuden.

Mun mielestä sun kannattaisi nyt vähän funtsia, kun olen huomannut aiemminkin sun tekevän hätiköityjä kirjoitusten, jopa omiesi, poistoja. Äkkipikaisuus kun kovin harvoin on hyvästä.
Takaisin alkuun
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 23.12.2006, 18:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Onko nyt jossakin vaiheessa unohtunut koko ketjun alkuperäinen tarkoitus ja aihe? Viimeiset tekstit tuntuvat kuuluvan ennemminkin avautumiset osastolle, jos niitä nyt ylipäätään tarvitaan.

Ihan noin niinkuin nonsensuksen hengessä voisi itse kukin ottaa rauhallisesti ja keskittyä järkevään (siis ei välttämättä kärkevään) keskusteluun.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 23.12.2006, 19:06  Vastaa lainaamalla viestiä






Hra Härski voisi varmaan palauttaa koko hänelle voimakkaan tunteenpurkauksen aiheuttaneen keskustelun näkösälle.

Arvioin videon promomateriaalin yksityiskohtaa ja esitin vaihtoehdot mitä on tapahtunut ja Hra Härski kertoi vaihtoehdon A) olevan oikea, mutta loppujen lopuksi se hänen ilmeisen sekaisessa mielessään kääntyikin näyttelijättären loukkaamiseksi tai joksikin ehkä kauheammaksi.

Kun sensuroidaan, ei kannata itse esitäää admin-oikeuksin vääristeltyä omaa totuutta.

Back in the U.S.S.R or DDR?
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 23.12.2006, 20:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Terse taas Härski!

Sun on niin helppo kirjoitella tänne omiasi ja bannata jollain IP-tekniikalla mut (en jaksa nyt ottaa tarkemmin selvää).


Ei, itseasiassa se ei ole helppoa, siitä on ihan turhaa vaivaa ja koen joka kerta epäonnistuneeni kun joudun sitä tekemään. Jos pilkkasi olisi kohdistunut minuun niin olisit saanut minusta herkullisen kiistakumppanin ja olisin teilannut sinut mielelläni mennen tullen. Mun ongelma on se, että sinä pilkkasit ihmistä joka on rohkeampi kuin sinä ja ei liiku tällä foorumilla puollustamassa itseään.

Anonymous kirjoitti:

Kirjoituksissani eilisiltana ei ollut mitään henkilökohtaista kyseisen videon näytekuvia kohtaan, ihmettelinpähän vaan.

Ei kuvia kohtaan, vaan siinä pilkattiin ihmistä joka esiintyy kuvissa, ei toki pahasti mutta niin pahansuovalla tavalla että ajattelin puolustaa ihmistä joka ei tänne tule itse sitä tekemään. Kaikenlisäksi onnistuit pilkkaamaan ilmiötä joka on täysin luonnollinen ja esiintyy 50% ihmisistä.

Anonymous kirjoitti:

Photoshop on muuten keksitty.

Meinaatko etten sitä tiedä? Meillä vain on periaate että näytämme asiat niinkuin ne on, eikä photoshoppailla kuvia jotka kertoo siitä mitä meillä on tarjolla. Tuollainen todellisuuden korjailu on minusta ala-arvoista silloin kun puhutaan amatööri ja kotivideotuotannosta. Sitä toki on käytetty runsaasti pro-tuotannossa mutta siitä ei nyt ollut kyse.

Anonymous kirjoitti:

Minkäs sille voi, että sulla meni vati nurin ja mulla ei. Webmasterillahan on pikkuriikkinen valtaa ja jotkut osaa sitä käytää jä sinä Häröseni et.

Jos "vati nurin meno" tarkoittaa sitä että en voinut katsoa vierestä kun pilkkasti ihmistä joka ei itseään tänne tule puolustamaan ja minä ne voinut sitä sietää, niin silloin minulta "meni vati nurin". Heikompien puollustaminen pahansuovilta ihmisiltä on niitä harvoja hyveitä joita minulla on vielä jäljellä ja tulee ihan ok fiilis kun käytän valtaani sen asian puolesta. Uskon myös että on ihmisiä jotka arvostavat sitä että toimin noin. Sinun mielipiteesi ei minua paina koska tarkoituksesi tuossa keskustelussa ei ollut rakentava vaan pilkkaava.

Anonymous kirjoitti:
Back in the, back in the, back in the U.S.S.R.!!! Ja vielä tämän luonteisella saitilla, huhhuh.

En itse mitenkään miellä että Neuvostoliitto olisi kunnostautunut heikompien puollustajana, joten vertaus on hieman ontuva.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 23.12.2006, 20:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Vielä Härski-veliseni!

Älä nyt taas rupea arvioimaan kirjoittajia - tällä kertaa ÄO - kun et voi tietää totuutta. Mä tiedän omani, mutta mulla ei ole tarvetta brassailla sillä, vaikka tuo typerä luku ehkä antaisikin siihen mahdollisuuden.

Olen pohtinut vedinkö oikean johtopäätöksen älykkyydestäsi ja täytyy sanoa että mielestäni vedin. En kovin usein ole ihmistä tyhmäksi haukkunut koska tiedän että älykkyyttä on montaa lajia. Mutta sinä kirjoitit ettet ollut katsonut videota ja pilkkasit siinä esiintyvää ihmistä yhtä kuvassa esiintyvää sinänsä luonnollista detaljeta hyväksikäyttäen. Loit tilanteen jossa normaalin asian ilmentymä muodostui noloksi jos ei huomioinut sitä että sinä tarkoitusperäisesti pyrit nolaamiseen. Siitä että arvostelit kärkevästi jotain mitä et ollut itse nähnyt vedin johtopäätöksen ettet voi olla kovin fiksu kaveri.

Anonymous kirjoitti:
Mun mielestä sun kannattaisi nyt vähän funtsia, kun olen huomannut aiemminkin sun tekevän hätiköityjä kirjoitusten, jopa omiesi, poistoja. Äkkipikaisuus kun kovin harvoin on hyvästä.

Minun tekisi usein mieli kirjoittaa täällä ja avautua oikein kunnolla, mutta pitää ottaa huomioon että sinun ja minun lisäkseni täällä liikkuu tuhansia ja tuhansia muitakin ihmisiä. Lisäksi tilanteeseen vaikuttaa sinunkaltaisesi ihmiset joiden tarkoitus on ärsyttää ja häiritä muiden toimintaa, esim verhoamalla jonkun ihmisen pilkkaaminen yleisen sananvapauden ja arvosteluoikeuden valekaapuun. Kun samalla on aika paljon muutakin työnalla kuin tämä foorumi niin välillä tulee tehtyä virheliikkeitä, jotka kuitenkin pyrin korjaamaan. Mutta sinun kirjoituksesi poistaminen oli minusta fiksu teko vielä näin jälkikäteen rauhassa harkitenkin. Olisi ollut moka mennä ansaasi ja jatkaa asian veivaaminen koska siinä veivattiin asialla jonka useat ihmiset kokevat noloksi, vaikka onkin täysin luonnollinen ilmiö.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 23.12.2006, 21:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Hra Härski voisi varmaan palauttaa koko hänelle voimakkaan tunteenpurkauksen aiheuttaneen keskustelun näkösälle.

Ei en halua palauttaa kirjoitusta, joka pyrki esiintymään arvosteluna, mutta olikin ihmisen luonnollisen ominaisuuden kustannuksella ivaamista, varsinkin kun henkilö joka sen kirjoitti (sinä) ei ollut katsonut kyseistä videota jota "arvosteli".

Anonymous kirjoitti:
Arvioin videon promomateriaalin yksityiskohtaa ja esitin vaihtoehdot mitä on tapahtunut ja Hra Härski kertoi vaihtoehdon A) olevan oikea, mutta loppujen lopuksi se hänen ilmeisen sekaisessa mielessään kääntyikin **** loukkaamiseksi tai joksikin ehkä kauheammaksi.

Aivan, siinä oli esimerkki etten ollut riittävästi valveutunut. Periaate mulla on se että kaikista asioista voi keskustella ja siksi vastasin. Kun palasin koneelle näin sinun jatkokirjoituksesi jolloin minulle valkeni että olin mennyt trollin ansaan. Kirjoituksesi tarkoitus oli puuttua sinänsä luonnolliseen henkilökohtaiseen asiaan ja tuoda se esiin valossa jossa se muuttui joksiki muuksi kuin luonnolliseksi henkilökohtaiseksi asiaksi. Vielä kun kyseiseen ala-arvoiseen tekoon syyllistyy raukkamaisesti nimettömänä pysyvä arvostelija joka ei uskalla edes rekisteröityä katsoin että sinulla ei ole oikeutta pilkata toista ihmistä vedoten sananvapauteen tai oikeuteen arvostella.

Anonymous kirjoitti:
Kun sensuroidaan, ei kannata itse esitäää admin-oikeuksin vääristeltyä omaa totuutta.

Haluan korostaa että sensuroinnin ainoa syy oli että pilkkasit henkilöä joka ei täällä foorumilla käy itseään puollustamassa ja teit sen vääristellen täysin normaalia noin 50% ihmiskunnasta esiintyvää ilmiötä niin että se oli omiaan saattamaan henkilön negatiiviseen valoon. Tuo että teilasin sinut ja poistin nuo kirjoituksesi oli minusta erityisen hyvä ja onnistunut teko.

Anonymous kirjoitti:
Back in the U.S.S.R or DDR?

Tämän olen jo tainnut käsitellä.

Nyt olen aika tarkalleen perustellut tekoni ja asiasta voidaan keskustella mutta jos aletaan jotain henkilöä joka ei täällä ole puollustuskykyisenä ja puollustustahtoisena paikalla pilkkaamaan poistelen kirjoituksiasi hyvillä mielin tietäen että käytän admin oikeuksia hyvään tarkoitukseen.

Olen miettinyt että ymmärsitkö itse että se mitä kirjoitit oli sitä mitä minä tässä olen kertonut että se oli. On täysin mahdollista että et sitä ymmärrä. Olen tuntenut ihmisiä jotka toiminnallaan itse sitä tiedostamatta saavat toiset nolatuiksi vaikkei kyseinen henkilö ole mitään tavallisuudesta poikkeavaa tehnyt ja on mahdollsita että sinä olet sellainen. Toivon sinua harkitsemaan miltä sinusta itsestäsi tuntuisi olla kirjoitustesi kohde.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 23.12.2006, 21:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Asiaan itse en ota kantaa, mutta Härski, mun tuli ihan hiki lukiessani puolustustasi. Sinä ja minä kuulumme Puolustajiin, minä vain toisella tavalla, tiedät kyllä.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 23.12.2006, 22:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Back in the, back in the, back in the U.S.S.R.!!! Ja vielä tämän luonteisella saitilla, huhhuh.


Ei tätä kukaan ole demokratiaksi väittänytkään Twisted Evil

Itqvinqvonq. Koittakaa nyt isot miehet kestää, jos saatte korvillenne kommenteistanne. Ei täällä ole pakko olla, lukea, eikä kirjoittaa.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 23.12.2006, 23:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

assa kirjoitti:
Ei täällä ole pakko olla, lukea, eikä kirjoittaa.
Mitääääääh???? Shocked Shocked Shocked Shocked


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 24.12.2006, 11:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:

Itqvinqvonq. Koittakaa nyt isot miehet kestää, jos saatte korvillenne kommenteistanne.

assa, tuon minkä korostin tekstistäsi sai mut höröttämään. Mä yritin jopa lukea sitä ääneen, ja vielä enemmän nauroin, oikein hauska Laughing

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker