Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Nainen (vaimo) pettää
Miku
LähetäLähetetty: 29.12.2006, 21:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Eilen homa meni ihan sietämättömäksi ja sanoin vaimolle, et huomenna täytyy jutella. Tää toinen mies ei oo ollu ainut ongelma. Vaimoni ei osaa pyytää apua. Aina kun olen yrittänyt kysellä mikä hätänä hän on aina sanonut, että ei mikään. No enpä ole siihen lopettanut vaan yrittänyt kaikilla rakkauden keinoilla ottaa selville mikä hänen mieltään painaa. No tuommoista tietojen pumppaamista ei varmaan kukaan jaksa loputtomiin ja niin minullakin voimat loppuivat enkä jäksanut kysellä enää. Ajattelin, että vaimoni saisi kantaa hiukan vastuuta tästä asiasta. Tämä vaihe alkoi noin vuosi sitten. Toisen miehen hän tapasi ravintolassa puoli vuotta sitten. Tiesin, että vaimoni oli yöpynyt tämän miehen luona, mutta hän sai minut vakuuttuneeksi, että mitään ei ollut tapahtunut. Olen tainut olla sinisilmäinen hölmö. Pari päivää sitten sain täyden varmuuden, että vaimoni on harrastanut seksiä useasti tämän toisen miehen kanssa.

Keskustelimme tänään asiasta ja muutenkin koko suhteesta (anoppi vei lapset siksi aikaa ulos). Lähes kahden tunnin itkuisen (meikäläinen)keskustelun aikana päädyimme siihen, että avioliittomme päättyy tähän. Molemmat ovat vapaat tekemään seurustelurintamalla mitä haluavat. Vaimoni muuttaa pois kotoa opiskelia-suntoon ja huolehdimme lapsista vuoroviikoin.

Vaimoni haluaisi, että kävisimme aisoita läpi niin, että voisimme jossain vaiheessa ola ystäviä. Minä koen, että sydämeni tarvitsee moneen asiaan selityksen, jotta voisin kokea jonkinlaista ystävyyttä entiseen vaimooni. Ehdimme olla kahdeksan vuotta yhdessä. Paljon oli hyviä hetkiä, mutta olen kyllä joutunut aikapaljon kestämäänkin.

On aika sekava olo. En oikein pysty käsittämään, että se on ohi ja kun ajattelen lapsiani, kyyneleet alkavat valua poskiani pitkin. Toisaalta, jos tapaan ihastuttavan naisen, niin voin hyvällä omallatunolla edetä hänen kanssan.

Seksiongelmiakin meillä oli ollut jo pitkän aikaa. Vaimo menetti halut viimeisen lapsen jälkeen. Tämä ongelma tuntuu tässä vaiheessa suhteellisen pieneltä, mutta oli suuri rasittava tekijä vielä puolivuotta sitten.

Nyt olis paikallaan lämpimät halaukset.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 29.12.2006, 21:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Ok, no tuo on rankka tarina, mutta uskon että nyt sinulla on suunta parempaan, ainakin ulkopuolisen silmin kuvio tuntuu selkenevän. Toivotan sinulle voimia, uskon että nyt olet matkalla parempaan suuntaan. Älä anna kenenkään hyppyyttää tai pomputella sinua, pidä kiinni siitä mitä pidät oikeana.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 29.12.2006, 21:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Miku kirjoitti:

Nyt olis paikallaan lämpimät halaukset.

Minä olen aina valmis halaamaan. Halauksia sulle :Halaa kaveria: :Halaa kaveria: :Halaa kaveria: :Halaa kaveria: Ja onnea elämääsi Heart Pink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 29.12.2006, 22:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Iso halaus minultakin. Rolling Eyes


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
freesex
LähetäLähetetty: 29.12.2006, 22:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Sulla on rankka tarina, se on kuin omani kymmenen vuoden takaa.
Tarvitset tosi monet halaukset vielä, sillä kyyneleet ei tähän lopu niitä vuodatat vielä monta. Halausten lisäksi lohdutan sua että tämä päivä on paremman huomenen alku, et ole ainoa joka tuon tuskaisentien on kulkenut, suunta on vain parempaan niin itselläsi kuin lapsillasikin, voimia teille.

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 29.12.2006, 23:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Voimia. Uskon, että päätöksesi oli kuitenkin täysin oikea - sekä itsesi että lastenne kannalta.

Aika parantaa haavat, vaikka se tosi paskalta kliseeltä nyt kuulostaakin.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 30.12.2006, 0:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Mä en ole halaaja tyyppiä..mutta tsemppiä (taputtaa olkapäälle) Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kiathal
LähetäLähetetty: 30.12.2006, 13:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Hienoa, että asiat selvisivät tavalla ja toisella. Tuosta ei olekkaan suunta nyt ku ylöspäin ja sinnehän sinä pääset! *iso hali*

Jaksamisia!

_________________
On olemassa kaksi tapaa tehdä asioita:
Väärin ja minun tavallani! Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Miku
LähetäLähetetty: 31.12.2006, 15:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ero ja sen tuomat muutokset tuntuvat niin isoilta asioilta, että niitä on vaikea ymmärtää. Tuntuu kuin viimepäivien tapahtumat olisivat unta. Mietin mitä olisin voinut tehdä toisin. Tässä vaiheessa olen sitä mieltä, että olen yrittänyt enemmän kuin parhaani. Mielestäni suhteemme olisi kestänyt, jos entinen elämänkumppanini olisi myös käsittelyt ongelmiaan, mutta hän lakaisi ne vain maton alle eikä kertonut minulle mitään. Ehkä hänellä ei vielä siinä vaiheessa ollut taitoa käsitellä omaa tilannettaan.

Tämä toinen mies on loppujen lopuksi vain pieni sivujuoni suhteessamme, mutta se pakotti minut tilanteeseen, jossa oli pakko tehdä päätöksiä, jotta elämä voisi jatkua. Itselleni on tärkeää, että laitamme eron vireille, koska silloin voin alkaa rakentamaan elämääni uudelleen. Voin tapailla hyvällä omalla tunnolla muita ihania naisia ja minusta se on reilua heitäkin kohteen, että peli on selvä edellisen kumppanin kanssa.

Monet ihmettelee, miksi en haukkunut vaimoani ja hakannut vaimon rakastajaa. Paljon jouduin kärsimään hillitessäni itseni, mutta sen ansioista pystyn tällä hetkellä puhumaan sopuisasti entisen vaimoni kanssa. En kadu tippaakaan, että pidin sisälläni sen tuskan ja raivon, kun selvisi, että vaimoni pettää. Miksi en kadu? Siksi koska sopuisat välit exän kanssa ovat suurin lahja minkä voin lapsilleni antaa ensivuodeksi. Uskon, että heidän kärsimyksensä ovat näin huomattavasti pienemmät. Crying or Very sad Tämä ei tarkoita sitä ettenkö olisi purkanut pahaa oloa myöhemmin. En tukahduttanut tunteitani vaan hillitsin itseni kotona ja raivosin, huusin, itkin ja keskustelin muualla ennen kuin keskustelin asiasta kotona.

Kun ajattelen uutta vuotta, tunnen sydämessäni pienen toivon pilkahduksen paremmasta. Wink

Kiitokset haleista Tulisydän, Snadistisadisti, freesex ja Kiathal. Ja kiitokset muillekin keskusteluun osallistuneista tuesta ja myötätunnosta, jonka olette minulle antaneet.
Takaisin alkuun
Badman
LähetäLähetetty: 31.12.2006, 15:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Minä toivotan sinulle onnea Miku. Olet tehnyt todella rohkean valinnan, johon moni meistä ei pystyisi.
Mielestäni olet vielä käsitellyt asian oikealla tavalla, johon minä en ehkä pysyisi. Olisin varmaan vastaavassa tilanteessa rystyset verillä.

Kun olet käynyt tämän vaiheen läpi niin käännä katse ja ajatukset huomiseen. Älä piehtaroi ajatuksissa miksi ja miksi. Miksi minulle näin...ja miksi hän ei... Se on aivan turhaa eikä johda mihinkään.
Päätös on nyt tehty ja case closed. Et ole ensimmäinen eronnut tai lapsesi ensimmäiset avioerolapset tässä maailmassa.
Nyt vaan tarmo seuraavaan vaiheseen eli uuden elämänvaiheen järjestelyihin.

Kieltäydy katkeroittamasta mieltäsi ja unhoda kaikenmoinen kosto tai lievempi jäynä. Se kääntyy kuitenkin enempi itseäsi vastaan. Se kärsimys kyllä tulee toisellekkin osapuolelle jos on tullakseen.
Pidä suhteet hyvinä, niin käytännön asiat sujuu jatkossakin.

Ulkoiset paineet selitellä tapahtunutta vielä odottavat sinua. Se lähdetkö kaikille sitten selittämään eron syitä, on sinussa itsessäsi.
Mieti tapa miten sen kerrot jos kysytään.
Jos sulla on joku kaveri jonka kanssa voit asian purkaa ulos, niin se aina auttaa mutta varo taaskin katkeroittamasta mieltäsi.
Koeta ymmärtää myös vaimoasi vaikka se on vaikeaa. Myös rakkaus voi loppua, sekään ei ole ikuista, ja olisiko se vaimoltasi loppunut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Miku
LähetäLähetetty: 31.12.2006, 16:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Vaimoni on sanunut minulle suoraan, että hänen rakkautensa minua kohtaan on hiipunut tämän syksyn aikana ja että hän ei rakasta minua enää.

Oloni ei ole katkera. Olen aistivinaan pientä helpotuksen tunnetta. Minä en vihaa vaimoani. Rakastan häntä vielä, mutta en halua häntä takaisin. Ero antaa minulle mahdollisuuden laittaa taas elämäni kuntoon. Se että rakastan vielä vaimoani, varmaan helpottaa ensivuoden kanssakäymistä huomattavasti. Tulemmehan lasten takia olemaan tekemisissä toistemme kanssa todennäköisesti koko loppuelämämme.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 31.12.2006, 16:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Nyt kyllä täytyy munkin jo myöntää että olen ollu kauan sitten vähän samankaltaisessa tilanteessa ja jopa ajatellut siitä vähän samankaltaisesti.

Mutta mulla menee nykyään ihan ok, joten kyllä noi asiat tuosta menee parempaan suuntaan.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 31.12.2006, 17:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Miku kirjoitti:

Kiitokset haleista Tulisydän, Snadistisadisti, freesex ja Kiathal. Ja kiitokset muillekin keskusteluun osallistuneista tuesta ja myötätunnosta, jonka olette minulle antaneet.

Ole hyvä Miku Very Happy
Halaukset ja suukot ovat aina tervetulleita annettuina ja saatuna.
Jos jostain pidän, se on halaaminen, suutelu, ja toisesta ihmisestä välittäminen ja vain olla - sanoitta. Rakkautta sulle Love

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Miku
LähetäLähetetty: 31.12.2006, 17:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tulisydän kirjoitti:

Lainaus:
Ole hyvä Miku
Halaukset ja suukot ovat aina tervetulleita annettuina ja saatuna.
Jos jostain pidän, se on halaaminen, suutelu, ja toisesta ihmisestä välittäminen ja vain olla - sanoitta. Rakkautta sulle


ooooooooooohhhh... Suukkoja ja halauksia sulle Tulisydän.
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 31.12.2006, 17:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

muista aina erään filosofin sanat "naiset ovat kuin junanvaunuja;niitä on meri täynnä"....nimim: saman asian läpi käynyt....

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker