Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Avautumiset  ~  ***** - rumien sanojen käyttö foorumilla
cowboi45
LähetäLähetetty: 28.12.2006, 17:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Tulisydän kirjoitti:
cowboi45 kirjoitti:
^ ja jos/kun pissaa kiukaalle ..on haju kauhea... Rolling Eyes
kaupoi Very Happy
Ootkos muuten kokeillut tuota? Olutta on tullut joskus heitettyä heh Laughing
sanonta vain ..ei pidä kusta kiukaalle ,jossa aikoo saunoa....vanha meksikolainen sanonta...viva la bastu.....

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 28.12.2006, 18:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

*********************************************


Viimeinen muokkaaja, Tulisydän pvm 29.12.2006, 10:11, muokattu 1 kertaa

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
karpaasi
LähetäLähetetty: 28.12.2006, 18:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 11 Kes 2006
Viestejä: 37
Paikkakunta: suur Hattula

Ja vihtaankaan ei saa kusta Shocked "lapilahden linnut"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 28.12.2006, 18:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Aivan upeeta
Te olette mielettömän hauskat tunnelman keventäjät, kiitos pojat teille tästä, mä lähen naureskelemaan, pusi, pusi vaan Heart small Heart small Heart small

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 28.12.2006, 18:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tulisydän kirjoitti:
Mun ei tarvitse osoittaa sulle yhtään mitään, okei?
Ja minä en ruikuta, eiköhän ne ole toiset täällä, kuin minä
Anna kiehua veresi vaan, poika!
Joko lopetetaan vai vieläkö haluat kiistellä?


Nyt olisi hyvä hetki istahtaa ja pohtia kummalla tässä kiehuukaan ja on kiistanhalua.

Teot vain puhuvat ihmisen puolesta paljon enemmän kuin sanat - etenkään jonkun kolmannen osapuolen lausumat ylistykset. Tuo oli ajatus kirjoitukseni takana, ei ilmeisesti avautunut tarkoitetulla tavalla.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 28.12.2006, 18:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Härski kirjoitti:
Assasta en tiedä mutta minulle pitää aina osoittaa asiat, pelkkä sanominen ei riitä koska sanojia on niin paljon mutta sitten kun pyydetään yksilöimään väitteet tai antamaan tarkka linkki tai näyttämään käytännön toimilla väitteiden sijaan niin osoittajat on vähissä.
Tämä tuskin tarkoittaa, että epäilisit väitteiden todenperäisyyttä, vaan pikemminkin sitä, ettet halua tyhjiä/tuulesta temmattuja mielipiteitä tai syytöksiä saitille Question

Tämä on hyvä toimintaperiaate, tulen noudattamaan sitä jatkossa (jos siihen vielä joskus tarvetta ilmenee.) Toivottavasti tyhjän jauhaminen kuitenkin laantuu, että päästään taas jatkamaan mielenkiintoisia keskusteluja vaihtelevista aiheista.

Riiteleminen on niin kovin helppoa, siihen pystyy jokainen. Siitä vain ei ole kenellekään mitään hyötyä, mutta kaikille haittaa tasapuolisesti.

Annetaan siis toisillemme tilaa olla omia itsejämme, menemättä henkilökohtaisuuksiin tai loukkaamatta ketään yksilön ominaisuuksien perusteella. Jätetään hiekkalaatikkoleikit leikki-ikäisille ja haudataan sotalapiot.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 28.12.2006, 18:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Snadistisadisti kirjoitti:
Härski kirjoitti:
... minulle pitää aina osoittaa asiat, pelkkä sanominen ei riitä ...

Tämä tuskin tarkoittaa, että epäilisit väitteiden todenperäisyyttä, vaan pikemminkin sitä, ettet halua tyhjiä/tuulesta temmattuja mielipiteitä tai syytöksiä saitille Question

Niin kun eri ihmisille samat sanat tarkoittaa eri asiaa.

"Assa oli ilkeä" voi tarkoittaa vain että Assa laski hieman leikkiä ja oli hymiöt perässä. Tai sitten että tosissaan assa runttasi jotain verbaalisesti. Ja molemmissa tapauksissa toteamus on totta.

"Hän kaahasi lahdenväylällä 120 km/h" lukee otsikossa, ja kun lehteä lukee niin hän ajoi 100 km/h alueella 120km/h ja jos istutaan uudessa autossa ja kuljetaan tuota vauhtia ilman että katsotaan nopeusmittariin niin harva matkustaja tunnistaa että on ylinopeutta varsinkin kun muu jono ajaa samaa vauhtia vasemmalla kaistalla. Se on ylinopeutta ei kaahaamista.

Eli kun sanoilla voi luoda niin erilaisia käsityksiä vaikka ei olisikaan kyse valheesta.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 28.12.2006, 19:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:


Riiteleminen on niin kovin helppoa, siihen pystyy jokainen. Siitä vain ei ole kenellekään mitään hyötyä, mutta kaikille haittaa tasapuolisesti.

Annetaan siis toisillemme tilaa olla omia itsejämme, menemättä henkilökohtaisuuksiin tai loukkaamatta ketään yksilön ominaisuuksien perusteella. Jätetään hiekkalaatikkoleikit leikki-ikäisille ja haudataan sotalapiot.
Sadistinen Mies Very Happy
Riiteleminen on tosi helppoa totta. Mä en kirjoita tähän mitään sellaista, jota voitaisiin pitää ruikutuksena, kun tässä yhden sormi osoittaa minua niin kaksi sormea häntä itseään, vanhat sannonnat pätevät tänäkin päivänä.

Minä annan jokaisen olla sellainen kuin, jokainen on. Mua ei millään tavalla häiritse toisten erilaisuus - päinvastoin koen sen rikkautena.

Jos neitonen olisi kuunnellut mitä hänelle monikin yritti sanoa olisi pahalta jäljeltä vältytty.

Ei mua turhaan Tulisydämeksi sanota. Vai kilttiä tyttöäkö mun pitäisi esittää, hei, ei se käy, mä en istu siihen.

Nyt pyydän kaikilta, jotka ovat kokeneet kiivailuni loukkauksena heitä itseään vastaan, nöyrimmästi anteeksi.

Olen pahoillani, että aivonne ovat kiehuneet tässä yli. Toivon myös, että tällaiset neitoset, jotka turhasta pieksevät suutaan, pidettäisiin poissa näistä keskusteluista, sillä he sekottavat toisten ihmisten pasmat jaellessaan älykkäitä kommentteja , jotka ovat lainattu toisten kirjoituksista.

Kuten myös tämän, kiitos Rakas Sadisti Heart Pink


Viimeinen muokkaaja, Tulisydän pvm 29.12.2006, 10:12, muokattu 1 kertaa

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 28.12.2006, 19:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

kukaan ei ole sanonut häiritseekö mun "huumori" ...sain justiin manageriltani "Don Pingiltä" uusimmat laskelmat...eli Saksalaiseen "autoteollisuuteen" kohdistuvaa arvostelua pitäisi....TÄYTYY lisätä 50% ...turkulaishuumoria 75%...(kuulemma erään tutkimuksen mukaan keskiverto älykkyys osamäärä siellä) ....blondi vitsejä ..pysyy samalla tasolla..."alapää tyylisiä" juttuja 69%...lähetään näillä luvuilla liikkeelle ja katotaan milllainen soppa tulee... Rolling Eyes..ps. Sadistille kysymys ..jos meinaat haudata sotalapiot ..millä peität kuopan Question Ovela

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 28.12.2006, 20:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

cowboi45 kirjoitti:
Tulisydän kirjoitti:
cowboi45 kirjoitti:
^ ja jos/kun pissaa kiukaalle ..on haju kauhea... Rolling Eyes
kaupoi Very Happy
Ootkos muuten kokeillut tuota? Olutta on tullut joskus heitettyä heh Laughing
sanonta vain ..ei pidä kusta kiukaalle ,jossa aikoo saunoa....vanha meksikolainen sanonta...viva la bastu.....


Joskus lapsena saunottiin siskon kanssa kesämökillä. Jompi kumpi sai idean kokeilla kusilöylyä Smile
No siitä sitten ns. muina miehinä vaan hirveän hajun saattelemina uimaan ja sitten pukeutumaan.
No seuraavaksi saunaan kampeaa äiskä ja iskä Very Happy Äidin antama kritiikki, joka tuntui ihan niskavilloissa asti, ei jäisi toiseksi neitoh X:n kovimmankaan kritiikin rinnalla Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 28.12.2006, 20:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Fireheart kirjoitti:
Ei mua turhaan Tulisydämeksi sanota. Vai kilttiä tyttöäkö mun pitäisi esittää, hei, ei se käy, mä en istu siihen.
No jaa...

Minä olen loppujen lopuksi kokolailla julma/paha/aggressiivinen ihminen. Kuitenkin koetan käyttäytyä sivistyneesti (ainakin aika ajoin). Sekä IRL että virtuaalimaailmassa.

Äärimmäisen harmistumisen/hermostumisen purkaminen kannattaa tehdä vaikka kuntosalilla, ei ihmisten ilmoilla tai foorumeilla. Tosin tämä on vain minun näkemykseni.

cowboi45 kirjoitti:
ps. Sadistille kysymys ..jos meinaat haudata sotalapiot ..millä peität kuopan Question Ovela
Soralapiolla? Tosin sekin taitaa olla sotavarusteeksi luokiteltu.
Pannahinen, pitänee lainata joltakin pohojalaaselta raktoria.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 28.12.2006, 20:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

ala-asteella joku kolleista keksi uimalassa kuseksia kiukaalle .....ei tarvinnut koko luokan käydä sinä lukuvuotena uimalAssa ....liikunnan opettaja sai muuten äänellään taifuunin aikasiksi uimalAssa.....

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 28.12.2006, 20:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

****************************


Viimeinen muokkaaja, Tulisydän pvm 29.12.2006, 10:13, muokattu 1 kertaa

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 28.12.2006, 21:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Härski kirjoitti:
Kun viimeisen vuorokauden aikana on ollut aika paljon keskustelua siitä kuinka eripuraa syntyy ilman että olisi selkeää riidanaihetta, niin otetaan nyt tämä tarkastelun alle

Assasta en tiedä mutta minulle pitää aina osoittaa asiat, pelkkä sanominen ei riitä koska sanojia on niin paljon mutta sitten kun pyydetään yksilöimään väitteet tai antamaan tarkka linkki tai näyttämään käytännön toimilla väitteiden sijaan niin osoittajat on vähissä.

Tällä foorumilla ei ole vielä kukaan tunnustautunut ruikuttajaksi tai riidanhaluiseksi, mutta hämmästyttävän moni on esittänyt tätä väitettä toisista.

Minä olisin odottanut että Assa lämpenee viimeisen vuorokauden kirjoittelutyylistä vähän enemmän, ihmeen rauhallinenhan tuo on. Minua itseäni tilanne oikeasti vituttaa ja vaikka juuri viime yönä kirjoittelin etten kovasti ehdi täällä seuraamaan niin nyt olen parin tunnin välein seurannut ja päättänyt että kuka tänään vielä klo 11 jälkeen fleimaa saa pikabannin, ensikertalaisille lyhyitä ja rikoksenuusijoille pidempiä.

Eiköhän ole ollut nyt tarpeeksi kiistoja täällä viimeisen vuorokauden aikana?


Jokos tänne sitten uskaltaa tulla takaisin? Mielestäni en sanonut kenellekään yhtään pahaa sanaa ja silti minusta kimppuuni käytiin. Shocked
Nyt vaan en päässyt enää tuonne videopuolellekaan niin tulin vähän kurkkimaan takaisin - rauha on palannut? Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 28.12.2006, 21:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

bi-vaimo kirjoitti:

Jokos tänne sitten uskaltaa tulla takaisin? Mielstäni en sanonut kenellekään yhtään pahaa sanaa ja silti minusta kimppuuni käytiin. Shocked
Nyt vaan en päässyt enää tuonne videopuolellekaan niin tylsyyksissäni tulin vähän kurkkimaan takaisin - rauha on palannut? Shocked

Toki Biva Very Happy
Häirikkö meni jo - toistaiseksi. Forumin miehet taltuttivat terävän sanansäiläni pois, oikein miesvoimissa ja mä vaan pärräsin niille kutaleille.

On se kumma, että toisten ulkomuotoa ruoditaan yleensäkään, en oikein tajua tämän piruttaren ajatuksenjuoksua, mutta mitäs me hänestä, kunhan pysyy poissa.

Kuten tämänkin Bivan vuoksi


Viimeinen muokkaaja, Tulisydän pvm 29.12.2006, 10:14, muokattu 1 kertaa

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 4
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Avautumiset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker