Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  X-files  ~  Pelottava huomio
Kiathal
LähetäLähetetty: 30.12.2006, 21:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Mistä toi Snadistisadistin ötökkä tietää kaiken mun tietokoneesta?? Ihan sama miltä koneelta kirjoitan..

Hieman friikkiä.. pelottavaa.. Embarassed

_________________
On olemassa kaksi tapaa tehdä asioita:
Väärin ja minun tavallani! Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Vieras
LähetäLähetetty: 31.12.2006, 5:48  Vastaa lainaamalla viestiä






Kiathal kirjoitti:
Mistä toi Snadistisadistin ötökkä tietää kaiken mun tietokoneesta?? Ihan sama miltä koneelta kirjoitan..

Hieman friikkiä.. pelottavaa.. Embarassed


siitä että se tieto mikä näkyy siinä ötökän kuplassa on se tieto minkä kuka vaan pystyy näkemään.... ja siinä on ne tiedot mitkä jää joka paikkaan netissä missä käyt, kaikki mitä teet rekisteröityy ylös. onneksi virkavallalla ei ole vielä lakia tukenaan joka sallisi kyseisten tietojen käytön...

sillä viisiin...
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 31.12.2006, 12:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Jokaisesta käynnistä missä käyt jää jälkiä. Vaikkei ne näkyisikään. Ei se mua haittaa, tai niin kuin ystäväni sanoo: ee see haettoo

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 31.12.2006, 14:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:

siitä että se tieto mikä näkyy siinä ötökän kuplassa on se tieto minkä kuka vaan pystyy näkemään....

No ei nyt ihan kuka tahansa. Vain palvelimen ylläpitäjä näkee. Poliisikin joutuu kysymään ylläpidolta jos tarvii tietää ja ne oi kysellä vain kun epäillään riittävästä rikoksesta. Yllä mainitussa taipauksessa jokainen näkee vain omansa, ei toisten. Mutta toi IP osoite ei yksilöi ketään ihmistä, Se tieto pitää kysyä operaattorilta ja ne saa antaa ne vain viranomaisille kun epäillään riittävästä rikoksesta.

Anonymous kirjoitti:
ja siinä on ne tiedot mitkä jää joka paikkaan netissä missä käyt, kaikki mitä teet rekisteröityy ylös.

Ei kaikki rekisteröidy ylös. Ja dataa tulee niin paljon että harvalla on mahdollisuuksia säilyttää sitä yli 3kk. Ja on monia jotka ei säilytä sitä kun siitä ei hyötyö ole itselle. Pahojen häiriköiden ja rikollisten seuranta on ainoa mihin sitä voi käyttää ja se taas on teidän kaikkien etu että saadaan pahimmat pois häiritsemästä.

Anonymous kirjoitti:
onneksi virkavallalla ei ole vielä lakia tukenaan joka sallisi kyseisten tietojen käytön...

No kyllä on ollut jo jonkun aikaa laki tukenaan kun rikoksia selvitetään saa tietoja käyttää. Ja hemmetin hyvä niin. Ajatele jos polisi ei saisi pysäyttää autoja tieliikenteessä tai kysellä henkilöllisyyspapereita kun etsivät raiskaajaa. Minusta on ihan ok että poliisi tarkistaa esim mun ajokortin ja puhalluttaa mut pari kertaa vuodessa koska se tarkoittaa sitä että pahimmat vaarat liikenteestä karsitaan. Minusta tuo on meille kaikille hyväksi.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 31.12.2006, 15:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Kiathal kirjoitti:
Mistä toi Snadistisadistin ötökkä tietää kaiken mun tietokoneesta?? Ihan sama miltä koneelta kirjoitan..


Ei se oikeastaan mitään "tiedä". Se on vain scriptinpätkä joka näyttää aina latautuessaan kyltissään sen IP:n joka ötökän katselijan koneella on.

Siis sen näkee vain lukija itse, ei kukaan muu. Täällä foorumilla surffailijoista toki jää "jälki", eli IP osoite talteen, mutta sen näkevät vain moderaattorit ja ylläpito.

Anonymous kirjoitti:
onneksi virkavallalla ei ole vielä lakia tukenaan joka sallisi kyseisten tietojen käytön...


Väärää tietoa. Poliisilla on mahdollisuus hieman kotietsinnän tapaan luvan kanssa pyytää palveluntarjoajalta mitä tahansa logitietoja - edellyttäen että näitä tietoja käytetään rikoksen selvittämiseen.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 31.12.2006, 16:35  Vastaa lainaamalla viestiä






[quote="assaEi se oikeastaan mitään "tiedä". Se on vain scriptinpätkä joka näyttää aina latautuessaan kyltissään sen IP:n joka ötökän katselijan koneella on.
[/quote]

Tuskin se kovinkaan monella koneen IP-osoite on, vaan ISP:n NAT-osoite, joka on vielä monilla pariin kolmeen kertaan NAT:attu Ja kirjoittajan selvittämiseen jonku siten logilta tuo ei riitä, vaan pitää päästä syynäämään (yleensä) ISP:n palomuurin logia jne jne. Mutta ei se niin vaikeata poliisille ole, jos on epäily riittävän isosta rikoksesta.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 1.1.2007, 20:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Tuskin se kovinkaan monella koneen IP-osoite on, vaan ISP:n NAT-osoite, joka on vielä monilla pariin kolmeen kertaan NAT:attu


Höpöhöpö. Taas mutu-tuntumalla kirjoitellaan. Suomessa ei taida yksikään merkittävistä palveluntarjoajista natata asiakkaidensa yhteyksiä, vaan käytetään dhcp:n jakamia ip-osoitteita lease timellä. Useimmat suuret operaattorit myös lease timen umpeutumisen jälkeen antavat saman ip-osoitteen uudestaan, jos koneen mac osoite on sama (eli käytännössä ip on "kiinteä").

Lainaus:
Ja kirjoittajan selvittämiseen jonku siten logilta tuo ei riitä, vaan pitää päästä syynäämään (yleensä) ISP:n palomuurin logia jne jne. Mutta ei se niin vaikeata poliisille ole, jos on epäily riittävän isosta rikoksesta.


Vielä ties kuinka monennen kerran selvitettäköön - esimerkiksi tänne foorumille jää logeihin vain kävijän ip-osoite, jonka perusteella ei voi päätellä muuta kuin kyseisen kävijän palveluntarjoaja (siitä, mistä ip-alueesta osoite on). Sen tarkempia tietoja saa sitten vain kyseiseltä palveluntarjoajalta, joka niitä ei luovuta kuin viranomaisille.

Ei pidä ehkä näistä asioista kirjoittaa, ellei niistä oikeasti jotain tiedä.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 1.1.2007, 21:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

assa kirjoitti:
Ei pidä ehkä näistä asioista kirjoittaa, ellei niistä oikeasti jotain tiedä.

Mutta kyllä on kiva pelotella Twisted Evil ajattele moniko tostakin kirjoituksesta pelästyi Razz ja ihan turhaan Very Happy

Mulle muuten kävi kesällä 2006 kunnallisessa hammashoidossa niin että asensivat elokuvatarkastamon lähettimen mun hampaan paikkaan salaa ja nyt aina kun menen kuvaamaan niin joku tarkastaja seuraa mua että on mallisopimukset kunnossa Shocked

No, ei se mua haittaa kun meillä noi paperiasiat on kunnossa Very Happy

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 1.1.2007, 21:51  Vastaa lainaamalla viestiä






[quote=\"assa\"][quote=\"Anonymous\"]Tuskin se kovinkaan monella koneen IP-osoite on, vaan ISP:n NAT-osoite, joka on vielä monilla pariin kolmeen kertaan NAT:attu[/quote]

Höpöhöpö. Taas mutu-tuntumalla kirjoitellaan. Suomessa ei taida yksikään merkittävistä palveluntarjoajista natata asiakkaidensa yhteyksiä, vaan käytetään dhcp:n jakamia ip-osoitteita lease timellä. Useimmat suuret operaattorit myös lease timen umpeutumisen jälkeen antavat saman ip-osoitteen uudestaan, jos koneen mac osoite on sama (eli käytännössä ip on \"kiinteä\").

Lainaus:
Ja kirjoittajan selvittämiseen jonku siten logilta tuo ei riitä, vaan pitää päästä syynäämään (yleensä) ISP:n palomuurin logia jne jne. Mutta ei se niin vaikeata poliisille ole, jos on epäily riittävän isosta rikoksesta.


Vielä ties kuinka monennen kerran selvitettäköön - esimerkiksi tänne foorumille jää logeihin vain kävijän ip-osoite, jonka perusteella ei voi päätellä muuta kuin kyseisen kävijän palveluntarjoaja (siitä, mistä ip-alueesta osoite on). Sen tarkempia tietoja saa sitten vain kyseiseltä palveluntarjoajalta, joka niitä ei luovuta kuin viranomaisille.

Ei pidä ehkä näistä asioista kirjoittaa, ellei niistä oikeasti jotain tiedä.[/quote]

Voi jumaliste, tasan samaa tasoa kuin sun Linux-virushorinasi.

Aika monella on kotonaan vaikkapa WLAN ja sielläkin voi kyllä ihan itse määritellä IP-osoitteet, jotka sitten NATataan jossain kohtaa operaattorin hallussa olevaa verkkoa.

Jos mielestäsi yllä kirjoitettu on skeidaa, voi voi.

Voitko siis varmistaa, että foorumin logiin todellakin jää kävijän IP-osoite ja mitä hiton merkitystiä sillä olisi, kun ne ovat kuitenkin privaattiosoitteita.

Mitäs jos admin nyt hiukka valaisisi Assaa ja minua, jos nyt Assan vakuutteluihin perustuen olen ihan pihalla.

Esimerkikis tuo snadistisadistin ilmotustaulu näytää juuri ja tasan ISP:n kautta NATatun osoitteen. Tiedäthän Assa mikä NAT on?

Mikähän tämän tekstin lähettäjän IP-osoite on???
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 1.1.2007, 22:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Anonymous kirjoitti:
[quote=\"assa\"][quote=\"Anonymous\"]Tuskin se kovinkaan monella koneen IP-osoite on, vaan ISP:n NAT-osoite, joka on vielä monilla pariin kolmeen kertaan NAT:attu


Kääk, saatteko te tästä jotain selvää, minä en ainakaan. Opettele vieras tuo quotettaminen ensin.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 1.1.2007, 22:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Ensinnäkin, opettele quottaamaan.

Anonymous kirjoitti:
Voi jumaliste, tasan samaa tasoa kuin sun Linux-virushorinasi.


Ja mikähän minun "linux-virushorinassani" oli niin epäpätevää? Kuulen mielelläni tarkemmin.

Linuxille on olemassa vajaa kymmenkunta virusta ja niidenkin käyttämät aukot on lähes joka jakelupaketista paikattu. Vaikka virus linux-koneelle pääsisikin, sen on aika onneton tehdä mitään tuhoa, jos kyseistä linux-konetta käytetään kuten pitääkin - eli tavallisella käyttäjätunnuksella, ei roottina.

Lainaus:
Aika monella on kotonaan vaikkapa WLAN ja sielläkin voi kyllä ihan itse määritellä IP-osoitteet, jotka sitten NATataan jossain kohtaa operaattorin hallussa olevaa verkkoa.


Jos kotona on WLAN tai NATtaava adsl-boksi, saa tuo kyseinen aktiivinen verkkolaite palveluntarjoajan jakaman ip-osoitteen dhcp:ltä. Asia ei muutu olennaisesti siihen nähden, että ip:n saisi itse käytettävä tietokone. Vaikka sitten natin perässä olevan koneen ip olisi itse määritelty miksi hyvänsä, ulospäin näkyvä ip on tuo dhcp:ltä saatu - sen ip:n tuo Sadistin örkki myös näyttää ja se ip tallentuu surffaillessa palvelimien logeihin. Sisäverkon natatuilla ip:llä ei ole mitään merkitystä ulkoverkkoon nähden.

Ja edelleenkin, minun käsittääkseni suomalaiset palveluntarjoajat eivät NATtaa käyttäjien ip-osoitteita, vaan tarjoavat ne suoraan omistamastaan ip-avarudesta dhcp:llä.

Lainaus:
Esimerkikis tuo snadistisadistin ilmotustaulu näytää juuri ja tasan ISP:n kautta NATatun osoitteen. Tiedäthän Assa mikä NAT on?

Mikähän tämän tekstin lähettäjän IP-osoite on???


Selittäisitkö sinä mitä tarkoitat "ISP:n kautta NATatulla osoitteella"?

Sinun IP:si onkin varsin mielenkiintoista muotoa 64.27.0.166, joka whoissina antaa:
Hollywood Interactive, Inc. HOLLYWOOD-INTERACTIVE (NET-64-27-0-0-1)
64.27.0.0 - 64.27.31.255
AirlineReservations.Com, Inc. HWLD-AIRRES-001 (NET-64-27-0-0-2)
64.27.0.0 - 64.27.0.255

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 1.1.2007, 22:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Kiitos assa ^
opin tässä jotain uutta tietokoneista ja niiden oheislaitteista, anna palaa vaan

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker