Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 6 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Salarakkaista ja rakastajista....
Posliini_N20
LähetäLähetetty: 28.2.2007, 23:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 28 Hel 2007
Viestejä: 10
Paikkakunta: Vantaa

Snadistisadisti kirjoitti:
Posliini_N20 kirjoitti:
Pakko sanoa että olet Snadistisadisti ERITTÄIN fiksu Wink

Olit syy miksi rekisteröidyin tänne Very Happy
Wow. Embarassed Tässähän vallan punastuu. Kiitos kaunis sanoistasi.


Snadistisadisti@luukku.com


Ole hyvä vaan Smile Löit kyllä eräälle jauhot suuhun Very Happy Very Happy

Kirjoitit tasan niin kuin ajattelin tästä keskustelusta...

_________________
"fani"sivu Wink http://nposliiniannika.890m.com/poslari/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
cowboi45
LähetäLähetetty: 28.2.2007, 23:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

noh,ruvennut viime aikoina vituttamaan tuollaiset, jotka väkisin ymmärtävät väärin tai sitten ei viitsitä lukea kunnolla ja "vajailla" tiedoilla selitellään ...kyllä itselle tullut osan kirjoittajien ajatusmaailma selväksi ..vaikka en halua kaikista täällä kirjoittajista tietää rotan perseen vertaa.. Cool ainakin se on tullut selväksi että osaa täällä EN todellakaan haluaisi tavata...luuserit ja kusipäät pyöriköön kelan kulmilla ..sori Anssi ,en tarkoittanut vetää sinua mukaan...

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 28.2.2007, 23:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

*Pakkaa kimpsunsa ja suuntaa KELA:n suuntaan*

Olet asian ytimessä skooppari, monessakin mielessä.

Rehellisyys ei peri maata, avoimuus on pelottavaa, eikä suoraselkäisyys ole muodissa.
Ehkä juuri se saa minut kunnioittamaan näitä ominaisuuksia ihmisissä.

"Betray me once-shame on you. Betray me twice-shame on me."
-Tuntematon-


Snadistisadisti@luukku.com


Viimeinen muokkaaja, Snadistisadisti pvm 28.2.2007, 23:58, muokattu 1 kertaa

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 28.2.2007, 23:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

rehellisyydellä voi kyllä tienata..ihme kyllä ..itse sain ilmaisen "illan" kun löysin lompakon ja palautin sen omistajalleen Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 1:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Snadistisadisti kirjoitti:

Badman kirjoitti:
No jos saan puolestani olla mitä hyvänsä niin miksi h-tissä hyökkäät minua vastaan keksien pitkän liudan inhottavia synonyymejä.
Nope, en kohdistanut ikäviä adjektiiveja nimenomaisesti sinuun. Ne kohdistuivat jokaiseen, joka pettää, rikkoo luottamuksen ja valehtelee. Ollaanpa tarkkana....


Ai, että ihan äidinkieltä alat vielä opettamaan Smile Heikko luonne, alahainen moraali, selkärangattomuus...(nämä siis kirjoituksestasi) ovat samaa tarkoittavia asioita eli synonyymejä. Adjektiiveja on vain sanat heikko ja alhainen. Minulla on kyllä lauseenjäsennys jotakuinkin hallussa, opiskelen näes kieliä.

Sinulla tuntuu olevan suuri tarve nostaa itsesi "jalustalle" jaloine periaatteinesi, olla oikea rehellisyyden ruhtinas ja polkea muut maahan joilla ei ole näitä sinun periaatteitasi.
Varo. sieltä ylhäältä voidaan tulla kuvainnollisesti rytinällä alas. Opettavaisia tarinoita voit lukea aiheesta siitä mustasta kirjasta jossa on kannessa risti. Nykytarinat ovatkin sitten iltasanomien lööpeissä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 1:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Badman kirjoitti:

Onko mielestäsi niin jos eroaa kirkosta niin on auttamattomasti ateisti ja paha ihminen?


Kyllä Badman Laughing


Badman kirjoitti:
Lisänä niissä oli vielä että runkkaaminekin on syntiä ja siitä menee selkäranka poikki.



Lisäys: Ja muuttuu pikkuhiljaa keltaiseksi kauttaaltaan, kuulemma Shocked

Badman kirjoitti:
Pitää olla suurinpiirtein joku "petteri" etteikö kapakasta saisi jotain kotiäitiä panoille....



*reps* Laughing

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 8:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Keskustelu takaisin asialinjalle ja pois henkilökohtaisuuksista, tai threadi saa lukkoa.

Voitte jatkaa toisillenne vittuilua privassa.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 10:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Badman kirjoitti:
Varo. sieltä ylhäältä voidaan tulla kuvainnollisesti rytinällä alas. Opettavaisia tarinoita voit lukea aiheesta siitä mustasta kirjasta jossa on kannessa risti. Nykytarinat ovatkin sitten iltasanomien lööpeissä.
Koetat tyrkyttää minulle luettavaksi teologista kirjallisuutta, kuin olisin jotenkin sen tarpeessa. Pahoittelen, mutta ne eivät vain kuulu lukemistooni, ei sitten millään. Jos sopii, valitsen jatkossakin lukemistoni ihan itse.

Varsinaiseen aiheeseen ei liene kummallakaan enää juurikaan lisättävää. Mielipiteet on tuotu julki ja ajatukset avattu.

Omasta puolestani asia saa jäädä tähän. Jos kuitenkin haluat jatkaa syyllisyydentuntoista kiukutteluasi, voit vapaasti tehdä niin, ristiäsi ja raamattuasi vimmaisesti heilutellen. Saat kuitenkin tehdä sen yksin. Olen sanottavani sanonut.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Nahkatappi
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 10:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 10 Tam 2007
Viestejä: 8
Paikkakunta: Tampere

niin salarakkaista oli topic.

Hyväksyn pienen seikkailun ja olenpa ollut itsekin osallisena. Koin huuman hetkiä 2002–2003. Alku oli ihan hienoa ja seksi tietysti niinkuin "viimeistä päivää". Hän oli/on ihana nainen ja olisi toisissa olosuhteissa minulle jopa oikea kumppanikin. Kävi kuitenkin niin, että hän suhteemme aikana rakastui (ei pitänyt!) minuun ja loppu menikin päin mämmiä muistuttavaa orgaanista ainetta. Olisi pitänyt olla hieman viileämpi, mutta kun en oikein osaa. Se on kaikki tai ei ollenkaan.

No, kerroin hänelle homman menneen raiteilta, kun alkoi yhteydenpito olemaan päivittäistä ja vieläpä monta kertaa. Alkoi ottamaan yksinkertaisesti pannuun. Hyvä seksi oli vaihtunut keski-ikäiseen huolehtimiseen. Hän muistutteli säännöllisestä ruoasta jne.

Tuli sitten päivä, kun minulle riitti. Ilmoitin homman olevan paketissa. Hän ei uskonut suhteemme päättyneen, vaikka muistutin hänelle niistä "pelisäännöistä" jotka sovimme ihan alussa. Ensimmäinen sääntö oli: Älä rakastu, vaan rakastele!

Uskokaa tai älkää, mutta eromme otti koville. Minullekin, koska olin pirstonut hänen kuvitelmansa mahdollisesta yhteisestä elämästä. Se oli meille molemmille kasvun aikaa, vaikka ongelmien käsittely olikin alokasmaista. Tein sen vittumaisen teon, etten enää vastaillut puheluihin ja välttelin kohtaamisia. Täysin typerää, mutta uskoin sen olevan ainut keino saada hänet ymmärtämään. Minä täysi tollo!

Silloinen kumppani hyväksyi pienet seikkailut, joten siltä osin kaikki oli kunnossa. Hän tiesi, etten olisi uskollinen, koska halusin seksiä kyllästymiseen asti. Onneksi.

Mitä sitten opin? Ehkä päällimmäisenä tulee mieleen naisen hyvin kohtelemisen ongelma. Suhteen tökerö päättäminen sotii kunniakkainta asiaa, eli naisen hyvää kohtelua vastaan. Toiseksi tunnekylmyyteni sai mietteliääksi, oliko suhde pakko lopettaa? Miksen antanut sen vain "loppua" pikkuhiljaa? Miksi sovittuja sääntöjä ei sitten noudatettu?

Olen päätellyt, että mies ratkoo asiat kirveellä ja pikimmin. Siis yksinkertainen mies.

_________________
Nahka takana-terska ekana!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 18:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

assa kirjoitti:
Keskustelu takaisin asialinjalle ja pois henkilökohtaisuuksista, tai threadi saa lukkoa.

Voitte jatkaa toisillenne vittuilua privassa.


Eihän tässä ole päästy vielä edes alkuun Very Happy

Sanadisadisti jatkoi tosin jo tuossa loppupuuheenvuorossaan vielä kiellon jälkeenkin.
No minä puolestani vaan toistan, että uskollisuus sinänsä ei tee ihmisestä ihmisenä yhtään parempaa tai mitään pyhimystä. Samoin kuin jos jollakin on salasuhteita ollut ei se tee tästä ihmisestä muita ihmisiä petollisempaa tai selkärangattomampaa. Siinä joukossa on presidenttejä ja pääministereitä samalla tavalla kuin muissakin seksuaalisen tyydytyksen hakijoissa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 18:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

BigBigGirl kirjoitti:
Badman kirjoitti:

Onko mielestäsi niin jos eroaa kirkosta niin on auttamattomasti ateisti ja paha ihminen?


Kyllä Badman Laughing


Badman kirjoitti:
Lisänä niissä oli vielä että runkkaaminekin on syntiä ja siitä menee selkäranka poikki.



Lisäys: Ja muuttuu pikkuhiljaa keltaiseksi kauttaaltaan, kuulemma Shocked

Badman kirjoitti:
Pitää olla suurinpiirtein joku "petteri" etteikö kapakasta saisi jotain kotiäitiä panoille....



*reps* Laughing


No sinulle BBG voin paljastaa että olen oikea pahuuden ruumiilistuma Twisted Evil Olen heti saatanasta seuraava, en eronnut kirkosta.. minut erotettiin. Sidon kumppanini ja salarakkaani köysiin ja piiskaan heitä ja nautin heidän kärsiessä Smile Tietysti runkkaan samalla ja olen muuttumassa keltaisesta jo oranssiksi ja selkä on ollut paskana jo monta vuotta Very Happy
Koska olen **** luuseri ja pyörin kelan nurkilla, niin enhän minä kapakastakaan seuraa saa. Siksi olenkin ollut uskollinen kun ei ole tullut koskaan tilaisuutta Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 18:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

nyt mä hokasin mikä sun housuissa on.. se on sun häntä...vai onko se selkäranka.. Rolling Eyes ps.olemme tänne hämeeseen rakentamassa vankilaa kaikille huorintekijöille....eli jos tunnet huorintekijöitä ..ilmoita maksulliseen palvelunumeroomme...tuotto menee meille rakennettavaan uuteen bordelliin.. Very Happy

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 19:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Badman kirjoitti:

No minä puolestani vaan toistan, että uskollisuus sinänsä ei tee ihmisestä ihmisenä yhtään parempaa tai mitään pyhimystä. Samoin kuin jos jollakin on salasuhteita ollut ei se tee tästä ihmisestä muita ihmisiä petollisempaa tai selkärangattomampaa. Siinä joukossa on presidenttejä ja pääministereitä samalla tavalla kuin muissakin seksuaalisen tyydytyksen hakijoissa.
Pahis,
Voitko mulle tietämättömälle valaista sellaisesta tyypistä kuin yli-ihminen? Ihminen, joka kirjaimellisesti noudattaa päähänsä takomiaan uskollisuus, uskottomuusjuttuja? Yli-ihminen, joka osoittaa toisia, muttei itsessään näe samoja piirteitä, mitä muissa näkee.

Eikö uskollisuus ensin itselle ole lähtökohta? Mä vaan en oikein käsitä tätä uskollisuus höpinää . Mun elämänarvot ovat keikahtaneet toisaalle, kuin ne olivat nuorempana.
Millainen ihminen on petollinen? Selkärangaton? Kerro mulle
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 21:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Tulisydän kirjoitti:
Badman kirjoitti:

No minä puolestani vaan toistan, että uskollisuus sinänsä ei tee ihmisestä ihmisenä yhtään parempaa tai mitään pyhimystä. Samoin kuin jos jollakin on salasuhteita ollut ei se tee tästä ihmisestä muita ihmisiä petollisempaa tai selkärangattomampaa. Siinä joukossa on presidenttejä ja pääministereitä samalla tavalla kuin muissakin seksuaalisen tyydytyksen hakijoissa.
Pahis,
Voitko mulle tietämättömälle valaista sellaisesta tyypistä kuin yli-ihminen? Ihminen, joka kirjaimellisesti noudattaa päähänsä takomiaan uskollisuus, uskottomuusjuttuja? Yli-ihminen, joka osoittaa toisia, muttei itsessään näe samoja piirteitä, mitä muissa näkee.

Eikö uskollisuus ensin itselle ole lähtökohta? Mä vaan en oikein käsitä tätä uskollisuus höpinää . Mun elämänarvot ovat keikahtaneet toisaalle, kuin ne olivat nuorempana.
Millainen ihminen on petollinen? Selkärangaton? Kerro mulle


Niin Tulisydän, sinähän sen juuri sanoitkin.
Eiköhän me olla yksi semmoisen yli-ihmisen stereotyyppi tavattu. Tietyn tyyppisen käyttäytymisen taustallahan on aina joku aate tai -ismi. Kuvaavaa sille on että se oma arvomaailma on korostunut ja ainoa oikea missä ei nähdä väärää tai tunneta joustoa. Toinen piirre siinä on viha ja inho kaikkea sitä kohtaan mikä on tätä aateta tai -ismiä vastaan.

Selkärangattomista minä nyt en lähde spekluoimaan kun en semmoisia juurikaan tunne. Viittaan vaan edelliseen mitä puhuin ihmisistä yleensä.

En minänäkään kuule ymmärrä näitä uskollisuus/uskottomuus höpinöitä. Loppujenlopuksi ne ovat jokaisen ihmisen omia valintoja ja jokainen valintakin tapauskohtainen.
Me taidetaan Tulisydän olla jo sitä ikäluokkaa että on nämä turhat ideologiat ja aatteet ovat ja haihtuneet ja etsitään jo sitä omaa juttua.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 1.3.2007, 21:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

cowboi45 kirjoitti:
nyt mä hokasin mikä sun housuissa on.. se on sun häntä...vai onko se selkäranka.. Rolling Eyes ps.olemme tänne hämeeseen rakentamassa vankilaa kaikille huorintekijöille....eli jos tunnet huorintekijöitä ..ilmoita maksulliseen palvelunumeroomme...tuotto menee meille rakennettavaan uuteen bordelliin.. Very Happy


Peeniskateus? Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 6 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker