Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Parisuhteet  ~  Jos mies kieltäytyy...
Vakopano
LähetäLähetetty: 6.1.2007, 4:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 02 Tam 2007
Viestejä: 12

Kaitpa sitä parisuhteessa kasvetaan siihen kieltäytymiseenkin, kun aletaan tuntea toista ja seksistä tulee oikeasti molempia tyydyttävä ja alati kehittyvä yhteinen asia. Sellainen, jossa tunnetaan toinen tarpeineen ja silti siitä kyetään ammentamaan lisää eri tasoilla.
Ei taida olla sellaisia asioita, joihin ei seksin suhteen olisi parisuhteissa törmätty. Toisia kaihertavat eri asiat kuin toisia. Riippuu kai sitten siitä, että kuinka hyvin sillä henkisellä tasolla skulaa toisen kanssa ja siitä, että osataan keskustella. Toiset eivät opi pitkissäkään parisuhteissa keskustelemaan kunnolla keskenään, mikä on harmillista sillä ajatusten lukeminen ei onnistu keltään. Oppiihan toisen tuntemaan eleineen ynnä muineen, mutta ilman puheellista viestintää kaikki menee kuitenkin enemmän tai vähemmän arvailuksi.
Ehkä jossain geenimanipulaation tulevaisuudessa löytyy kloonattuja uroita, joilla tuo niin haaveiltu kestoseisokki löytyy. He ovat aina valmiita ja heitä voi mallinuken lailla pukea eri vaatteisiin ja asetella eri asentoihin. Tällainen mies on aina kotona, jossa hänellä on makuuhuoneen perillä pieni mukava kammari, jossa hän Odottaa kalu stämmingissä omaa valtiaatartaan tahdottomana ja vailla tarpeita. Yhdellä ravintopuristeella tällainen mies jaksaa viikon kerrallaan ja vaikka hänet laittaisi juoksemaan päin seinää, niin hän nousee kohta kyrpä pystyssä, kestävänä ja valmiina olemaan orgaaninen esine, jota nainen voi käyttää tyydytyksekseen.
Keskusteluun ja kulttuurin harrastamiseen taas voi vuokrata sitä varten kloonatun ja kasvatetun uroksen jonka kanssa voi käydä vaikka konserteissa. Tämä mies ei pilaa taitellista kulttuuri nautintoa huonolla käytöksellä ym. Hänet palautetaan illan jälkeen vuokraamoon, jossa unilääke vaivuttaa hänet rauhalliseen uneen kunnes on aika taas lähteä keikalle. Jos kulttuurinautinto on saanut aikaan eroottisen vireen, niin sen voi tyydyttää kotona "still standing Dannyn" kanssa, joka on valmiina kaikkeen tietenkin kikkeli ankarasti sojottaen ja alati kestävänä. Wink

_________________
Hapanta, sanoi kettu pimpistä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mäkyver
LähetäLähetetty: 7.1.2007, 1:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 5

Taas yritin, ei nyt jaksa aina sama vastaus vaikka ois nukkunut 24h. "ei nyt jaksa" kyllä kohta joku lähtee...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 7.1.2007, 9:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

mäkyver kirjoitti:
Taas yritin, ei nyt jaksa aina sama vastaus vaikka ois nukkunut 24h. "ei nyt jaksa" kyllä kohta joku lähtee...


Taitaa olla jotain muuta haluttomuutta kuin väsymystä? Olet varmaan miettinyt, entä kysellyt tai keskustellut kunnolla? Ei ehkä helppo asia toisellekaan sanoa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vakopano
LähetäLähetetty: 7.1.2007, 13:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 02 Tam 2007
Viestejä: 12

Seksi on niin hienovarainen asia tunteentasolla, ettei tuollaisista elämää suuremmista väsymyksistä selviä kuin nostamalla kissan pöydälle.

_________________
Hapanta, sanoi kettu pimpistä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 7.1.2007, 13:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

joo..mirri pöydälle ja suuta peliin.... Laughing

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 7.1.2007, 16:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^Jaaha, Kaupoi on herännyt sanaileen, hyvä Laughing

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mäkyver
LähetäLähetetty: 7.1.2007, 22:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 5

Joo, yritin että ois puhuttu väittää että on vaan niin väsynyt. Olen tässä päivän miettinyt en näe muuta mahdollisuutta muutako erota. Onnea kaikille muille joilla on sama tilanne. Crying or Very sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 7.1.2007, 22:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

mäkyver
Ota breikki ihmeessä. Älä tee hätiköityjä päätöksiä nyt. Nuku yön yli. Ota etäisyyttä, mutta älä eroa - vielä ainakaan.

Katso toisesta näkökulmasta tilannetta rauhallisesti. Sitten kun olet saanut kuohuntasi rauhoittumaan, sitten voit tehdä päätöksiä.

Sillä tunteiden myllätessä niitä ikäviä päätöksiä tulee jokaisen tehtyä, eikä se oli hyvä asia se.

Rauhallista yötä sulle!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mäkyver
LähetäLähetetty: 7.1.2007, 22:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 5

Ei tässä breikit auta tämmöistä tämä on ollut jo kaksi vuotta toisen lapsen syntymästä asti ei tässä jaksa enää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 8.1.2007, 9:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Vaikeata on, sulla ymmärrän. Ei siinä sitten kai auta muu kuin ero. Se vain on mun näkökantista vihonviimeinen keino.

Jos koet voimakkaita negatiivisia tuntemuksia, uuteen suhteeseen ei näin ollen kannata ryhtyä, sillä ennen kuin huomaakaan kantaa ne patoutumat alkaneeseen suhteeseen. Onnistuuko tällainen suhde? Ei.

Siksi monet uudet suhteet kaatuvat siihen, että ei ole itse itsessään työstänyt pois vanhoja tunteita ex-kumppaniin. Sitä ei ollenkaan edes huomaa, niin salakavalasti se hiipii uutta suhdetta varjostamaan.

Lupaa kuitenkin mulle/meille, ettet katkeroidu, sillä siinä sulla on vyyhtiä purettavaksi, josta omin voimin et selviä.

Sinä itse päätät, mitä teet. Ja sinä itse myös olet vastuussa siitä.
Voimia sulle!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
memyselfandi
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 11:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 12 Tam 2007
Viestejä: 10

Aiemmassa suhteessani taisin olla pihtari.... Embarassed
Don t get me wrong, tykkään seksistä ku hullu puurosta ja mikäjottei sitä harrastelisi vaikka joka päivä. Mutta mies pilasi fiiliksen aina jotenkin kömpelösti kysymällä "Mentäiskö makkaariin...?" "Pantasko?" "Tekiskö sun mieli?"...tms...

Tuohon pätee juurikin sanonta: Kysy itseltäsi oletko onnellinen, ja lakkaat olemasta.

Kun olis vaan tajunnut tulla vähän halimaan ja pusimaan ja hipelöimään, lämmittää pikkuhiljaa, niin johan olisi kohta ollut kiimanen kissa käytössä! Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 11:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Profaros kirjoitti:
Mitä mieltä olette siitä että yleisesti ottaen on hyväksyttävämpää että jos nainen kieltäytyy seksistä, miehen on vaan hyväksyttävä se. Mutta jos mies kieltäytyy niin sittenhän ollaankin jo ongelmissa. Mies on paska ja pihtari yms... noin niinkuin kärjistetysti Laughing .
Eli miksi naiset saa kieltäytyä mutta miehet eivät?
Onko kokemuksia?


Juu, tuo on tullut huomattua että naisille on paljon pahempi paikka kuin miehille se että jos vastapuoli kieltäytyy seksistä. Naiset ilmeisestikin luulevat olevan jotenkin määräävässä asemassa sen suhteen että harrastetaanko seksiä vai ei. Siksi minusta onkin välillä hauska ihan kiusallaan jättää nainen märkänä makaamaan sänkyyn ja sanoa että:"ei kai sitä nyt ensimmäisellä tapaamiskerralla seksiä harrasteta", vaikka oma kulli onkin pystyssä. Kiva katsoa reaktiot, etenkin kun kyseessä on nainen joka tietää itsekin olevan hyvän näköinen. Tulee muuten välillä aika rankaakin tekstiä, naiset haukkuu siaksi yms., mutta kuinkas moni mies haukkuukaan naista jos hän kieltäytyy seksistä, no en minä ainakaan hauku. Naisten tulisikin opetella hiukka mitä on tasa-arvo ennen kuin alkavat vaatia sitä, ihmisten kannattaisi myös muistaa että yksikään nainen tai mies ei ole niin haluttava että hän saisi seksiä ihan keneltä vaan.

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Tulisydän
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 12:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Mr Lothar kirjoitti:

Siksi minusta onkin välillä hauska ihan kiusallaan jättää nainen märkänä makaamaan sänkyyn ja sanoa että:"ei kai sitä nyt ensimmäisellä tapaamiskerralla seksiä harrasteta", vaikka oma kulli onkin pystyssä. Kiva katsoa reaktiot, etenkin kun kyseessä on nainen joka tietää itsekin olevan hyvän näköinen. Tulee muuten välillä aika rankaakin tekstiä, naiset haukkuu siaksi yms., mutta kuinkas moni mies haukkuukaan naista jos hän kieltäytyy seksistä, no en minä ainakaan hauku. Naisten tulisikin opetella hiukka mitä on tasa-arvo ennen kuin alkavat vaatia sitä, ihmisten kannattaisi myös muistaa että yksikään nainen tai mies ei ole niin haluttava että hän saisi seksiä ihan keneltä vaan.

Oi joi, Mr Lohtar

Tiedän pirusi, mikä sulla on mielessä kun teet naiselle tuon Cool
Mitä saakelia ne naiset oikein luulevat, mä en antaisi tehdä mitään tuollaista - never. Ja mun charmi ei myöskään pure kaikkiin, mutta niin ei pidäkään olla.
Mä en puhuisi tasa-arvosta, sillä se käsitteenä tai arvona ei päde. Mä sanon sulle näin: tasavertaisuus.
Joko mä olen sun mittapuusi mukaan tasavertainen kanssasi tai sitten en.

Mulla on mystiikansalat hallussa, Mr Lohtar, mutta niistä ei enempää.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 18:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Mr Lothar kirjoitti:


Juu, tuo on tullut huomattua että naisille on paljon pahempi paikka kuin miehille se että jos vastapuoli kieltäytyy seksistä. Naiset ilmeisestikin luulevat olevan jotenkin määräävässä asemassa sen suhteen että harrastetaanko seksiä vai ei.
Ai, tuo on mulle ihan uutta, mun kokemukseni ajoilta ennen ajanlaskun alkua on se, että miehet määräävät. No, onneksi tuon seksipuolen kanssa mulla ei ole luulotautia, eikä myöskään kauneuden kanssa.

Lainaus:
Siksi minusta onkin välillä hauska ihan kiusallaan jättää nainen märkänä makaamaan sänkyyn ja sanoa että:"ei kai sitä nyt ensimmäisellä tapaamiskerralla seksiä harrasteta"
Juu, ei todellakaan ekalla kerralla. Kyllä tavata aina voi, se on okei, mutta seksi, ei kiitos. Puhun vain omasta puolestani

Lainaus:
Tulee muuten välillä aika rankaakin tekstiä, naiset haukkuu siaksi yms.,
Tuo haukkuminen kertoo siitä, että he saavat tuosta jotain outoa mielihyvää, he kokevat itsensä varmaankin onnelliseksi siitä, kun pitää haukkua.
Sillä totuus on myös se, että kun aletaan haukkumaan, se vie toista osapuolta vielä kauemmaksi, kuin on, ei se lähemmäs ainakaan tuo.
Mitäs suostuvat tuollaiseen sun kanssa, syyttäköön ihan itseään vaan, jos nyt syytttää jotain pitää.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kukkamaaria
LähetäLähetetty: 2.4.2007, 12:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 02 Huh 2007
Viestejä: 7

Meillä oli exän kanssa yhdessä välissä 7 kuukauden seksitön kausi. Siis aatelkaa, 7 kuukautta Shocked
Ukko vaan alkoi kieltaytymään koko hommasta, minä olin se joka pyysi ja pyysi. Toinen vaan muka väitti päänsärkyä ja milloin mitäkin. Vajaan kuukauden jaksoin kysellä ja sitten annoin kokonaan olla, kun toinen sanoi että vastahan me oltiin Rolling Eyes Ja edellisestä kerrasta oli silloin jo kuukausi.
Yritin keskustella asiasta, mutta toinen kokonaan kieltäytyi.

Tää söin naista aika kunnolla, tunsi itsensä ihan rumilukseksi. Tän jälkeen suhde alkoikin jo kaatua ja tuosta tuli exä. Pitäköön selibaatit ihan yksinään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Parisuhteet

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker