Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Ystävyys/Parisuhde, kumpi?
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 9.1.2007, 23:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

tonib kirjoitti:
Parisuhde koska siinä saa seksiä.
Älä kuulosta niin epätoivoiselta...
Epätoivoiset saavat harvemmin. Wink


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 10:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Boston kirjoitti:


Hyviä kysymyksiä, kun vaan tietäs vastauksen, olis kai valaistunut.
Sanotaan että jokainen ihminen etsii tietäen tai tietämättään omaa sielunkumppaniaan.
Boston, tiedät varmasti, että sielunkumppaneita on useita. Ja heillä kaikilla on oma tarkoituksena sinun elämässäsi.

Lainaus:
Sanotaan myös että fyysisessä mielessä etsimme tai haluamme ystävän tai kaverin joka sopivasti pönkittäisi meidän omaa egoamme. Tällöin asiaan vaikuttavat ulkoiset seikat, ulkonäkö, lihavuus,laihuus, isot rinnat yms. Asiaan voi myös vaikuttaa esimerkiksi huumorintaju, älykkyys tai tyhmyys .
Olen yhä sen kannalla, että me yleisesti siis, haemme itsemme täydentäjää ts. sitä mikä itsessä on pimennossa . Henkilön joka korjaa automaattisesti sen, mitä me haluamme. (siksi monella sen ainoan oikean etsintä vie koko eliniän)
Hän on juuri siitä, mitä itsekukin itselleen haluaa. Hän paikkaa meissä sitä, mitä me olemme jääneet vaille. Ja kun näin ei sitten toinen kykenekään tekemään, kaikki loppuu. Rakkaus loppuu. Emmehän me voi rakastaa sellaista, joka ei kykene olemaan sitä mitä me odotamme. Vai voimmeko?

Sitten alkaa tämä kuuluisa jäkätys, kumpikin osapuoli saattaa siihen sortua. Se on hyvin surullista.
Siksi minun mielestä kaikkein parhaimmat suhteet ovat juuri ystävyydet, olivatpa ne millaisia tahansa, koska ystävyydessä ei ole sitä laput-silmillä-kulkemista, tyyliin: "aah, kun sä oot niin ihana, sä olet kaikkeni, sä annat kaiken, mistä olen ollut paitsi. Sä olet mun. Ja mua et saa pettää."

Lainaus:
Parisuhteet sielun näkökulmasta kertoo joillekkin että ihanteellisessa suhteessa etsimme ns. kaksoisliekkiä tai parisielua. Eli sellaista romanttista rakkaus suhdetta joka on kahden samaan sieluryhmään kuuluvan sielun välillä.
Sanotaan myös, että ihminen on löytänyt sen puuttuvan toisen puolen itsestään . Mutta en nyt välttämättä pitäisi sitä romanttisena tai sellaisena, ettei sielunkumppaneita, toisia ihmisiä siis, tarvittaisi. Kukaan ei ole niin täydellinen, vaikka olisi kaksikin. Käsityksen parisielusta on se, kuten kaikesta muustakin, että hän tulee, jos on siihen valmis.
Mulla on tunne, ettei se hakemalla löydy. Elämä antaa sen, jos se katsoo sen tarpeelliseksi.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 10:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:
tonib kirjoitti:
Parisuhde koska siinä saa seksiä.
Älä kuulosta niin epätoivoiselta...
Epätoivoiset saavat harvemmin. Wink
Tästä nousee eräs kysymys, miten näette, voiko ystävyyssuhteessa harrastaa seksiä? Voiko ystävyyssuhde olla seksuaalinen ja vain ja ainostaan pitäytyä seksissä? Voiko tällaista sanoa ystävyydeksi? Vai sanotteko mieluimmin, panosuhde?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 10:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Tulisydän kirjoitti:
Tästä nousee eräs kysymys, miten näette, voiko ystävyyssuhteessa harrastaa seksiä? Voiko ystävyyssuhde olla seksuaalinen ja vain ja ainostaan pitäytyä seksissä? Voiko tällaista sanoa ystävyydeksi? Vai sanotteko mieluimmin, panosuhde?


Sehän saattaa olla niin että toiselle se on vain panosuhde ja toiselle jotain enemmän.
Ystävyys käsitteenä on mielestäni enemmän kuin pano suhde, ja jos se menee seksisuhteeksi niin silloin siinä on jo muutakin. Satunnais suhteet ovat oma lukunsa, siinä himot jyllää ei niinkään tunteet.

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 12:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Kiitos Vapaaseksi mielipiteestäsi.
Joo, totta, jos ystävyyssuhde menee seksin puolelle, niin se mihin se ystävyys on tehnyt kivijalkansa, ei välttämättä enää päde.

Kun opiskelin 1980-luvulla mulla oli vertaansa vailla oleva ystävyyssuhde. Hän oli syntynyt 1958 ja minä 1965.

Seksiin en suostunut, koska mulle tuo ystävyys oli pyhä - kaunis, rikkumaton. Ei hän sitä suoraan koskaan sanonut, mutta aavistin sen, että olisi tahtonut kanssani seksiä.

Kuljimme hyvin tiiviisti yhdessä. Naurskelin paljon niille puheille, jotka meistä lähti. Hän saattoi viipyä kämpässäni kello 2 aamulla.

Kerran sitten tuli eräs tyyppi, joka omien sanojensa mukaan, kaataa kaikki koulun tytöt petiin, minä kieltäydyin tosin erittäin kiivaasti, mua ei kiinnostanut. Hän tuli juovuksissa luokseni. Olin heti varuillani, mitä hän tahtoo. Hän halusi, että menen tämän ystävän kanssa naimisiin, jonka kanssa pidin niin tiivisti yhtä. Kielsi sitten kertomasta, että oli käynyt luonani. Sanoin vain hälle, etten voisi mennä naimisiin, kun passion puuttuu ainakin minun puoleltani.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 14:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

^ Joskus kyllä saa loppuneesta seksisuhteesta vuosien saatossa hyvän ystävänkin, edellyttäen että molemmilla on kuitenkin ns. oma elämä Rolling Eyes Tuossa on vaan sellainen juttu että se on salasuhde nykyisiltä puolisoilta, mutta onko se niin paha jos se vaan on ystävä, ihan oikeesti Wink

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 14:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Vapaaseksi
Jos mä esitän voimakkaan mielipiteeni tuosta ylläolevasta, saan suunnatonta paheksuntaa ja turpiin tulee, että tuljuu, siksi, en nyt sa sanaakaan tuosta.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 14:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Tulisydän kirjoitti:
Vapaaseksi
Jos mä esitän voimakkaan mielipiteeni tuosta ylläolevasta, saan suunnatonta paheksuntaa ja turpiin tulee, että tuljuu, siksi, en nyt sa sanaakaan tuosta.


Oho, kuin sä noin varovaiseksi olet tullut Twisted Evil ethän sä ennenkään ole sanan säilää väistellyt Rolling Eyes Rolling Eyes

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 14:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Täytyy yrittää pysytellä melko neutraalina. Katsos, sanon sitä tai tätä, kiukku tulee monelta sitten. Ja osoitetaan itseä kahdella sormella ja mua yhdellä, kun ei ymmärretä sitä, että osoittajassa itsessään on samaa kuin minussa, mutta se halutaan peittää....
No, kun kerran kysyt salasuhteesta, itse en koe sitä pahana . Toivottavasti oli lievästi ilmaistu.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 14:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Kun kerran ollaan ystävällisyystopikissa, sananen siitä.
Ollaan ystävällisiä toisillemme, sillä se monikertaistuu. Ollaan suvaitsevaisia, sillä vaikka me olemme samaa ainetta kaikki, olemme erilaisia.

Näytän esimerkkiä. Mulla ei ole ketään täällä kävijää tai olijaa mitään vastaan.

Mulla ei ole mitään syytä käydä kenekään kimppuun turhanpäiten.
Olen kiivasluontoinen. Poltan päreet helposti, jos koen epäoikeudenmukaisuutta tai toisten ihmisten henkilökohtaisiin ominaisuuksiin menemistä..
Minä en katso ikää, sukupuolta tai muuta suuntautumista, kun nousen puolustamaan sitä jota turhasta rökitetään. Olette sen nähneet.

Siis rakastakaamme toisiamme kaikki, siten kun siihen itse kykenemme ja hymyillään, kun tavataan, eikös?

Onko tämä teidän mielestänne vaatimus?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 15:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Tulisydän kirjoitti:
Täytyy yrittää pysytellä melko neutraalina. Katsos, sanon sitä tai tätä, kiukku tulee monelta sitten. Ja osoitetaan itseä kahdella sormella ja mua yhdellä, kun ei ymmärretä sitä, että osoittajassa itsessään on samaa kuin minussa, mutta se halutaan peittää....
No, kun kerran kysyt salasuhteesta, itse en koe sitä pahana . Toivottavasti oli lievästi ilmaistu.


Sitä vaan että täällä kirjoittelu ystävyydestä (tms) pitäis olla oikeus eikä siitä kenenkään tuli vetää herneitä tai mitään muitakaan vihanneksia sieraimiinsa. Mitä tuohon "salasuhteeseen" tulee niin siitä kait on jokaisella tietynlainen uskomuksensa samoin kuin uskonnosta, pollitiikasta jne. mutta sitä on turha näissä ympäristöissä alkaa käännyttää ketään mihinkään suuntaan. Salasuhteet minunkin mielestä on ihan ok mikäli ne pysyy salassa ja se läheisyys jota tarjotaan ei ole muilta pois.

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 15:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

freesex kirjoitti:

Salasuhteet minunkin mielestä on ihan ok mikäli ne pysyy salassa ja se läheisyys jota tarjotaan ei ole muilta pois.
Aivan, se ei ole keneltäkään pois.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 15:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Tulisydän kirjoitti:
Ja osoitetaan itseä kahdella sormella ja mua yhdellä...
Amatöörit osoittavat sormella, ammattilaiset viittaavat kohteeseen koko kämmenellä. Ei tule osoiteltua itseään. Twisted Evil


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 15:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

freesex kirjoitti:
Mitä tuohon "salasuhteeseen" tulee niin siitä kait on jokaisella tietynlainen uskomuksensa samoin kuin uskonnosta, pollitiikasta jne. mutta sitä on turha näissä ympäristöissä alkaa käännyttää ketään mihinkään suuntaan. Salasuhteet minunkin mielestä on ihan ok mikäli ne pysyy salassa ja se läheisyys jota tarjotaan ei ole muilta pois.
Ei ketään pidä yrittääkään käännyttää mihinkään täällä. Jokaisella on oma elämänsä elettävänään ja omat valinnat tehtävänään.

Itse uskon vakaasti avoimuuteen ja rehellisyyteen. Niin kotona kuin kaukomailla. Parisuhteeseen ei minun elämässäni mahdu salailua, peittelyä eikä valheita. Ne ovat myrkkyä, joka vähitellen syö suhdetta sisältäpäin.

Valhe tai petos painavat, jos ei ole paatunut sisältä, osittain sielultaan kuollut. Petoksesta tuskin välittää myöskään hän, joka ei piittaa kumppanistaan tai ei usko luottamukseen.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
freesex
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 16:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Snadistisadisti kirjoitti:

Valhe tai petos painavat, jos ei ole paatunut sisältä, osittain sielultaan kuollut. Petoksesta tuskin välittää myöskään hän, joka ei piittaa kumppanistaan tai ei usko luottamukseen.


Sielut olkoon jokaisen mielessä missä lystää, mut tuohon paatuneisuuteen sen verran että jokaisen elämä on erilainen ja jokaisen elämän tilanne on erilainen, joten siitä ei toiset voi sanoa mitään. Ja onhan niin että mitä silmät ei nää sitä ei sydän itke Rolling Eyes

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker