Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Ystävyys/Parisuhde, kumpi?
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 16:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

freesex kirjoitti:

Sielut olkoon jokaisen mielessä missä lystää, mut tuohon paatuneisuuteen sen verran että jokaisen elämä on erilainen ja jokaisen elämän tilanne on erilainen, joten siitä ei toiset voi sanoa mitään. Ja onhan niin että mitä silmät ei nää sitä ei sydän itke Rolling Eyes

Näin ^
Mulla on todella erilainen elämä kuin kellään teistä. Vaan elämiämme emme voi vertailla. Jokaisen elämän on omanlaisensa. Sadistin on sadistin, minun on minun, vapaaseksin on vapaaseksin etc.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 17:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

freesex kirjoitti:
Ja onhan niin että mitä silmät ei nää sitä ei sydän itke Rolling Eyes
Vain sokea ei kykene näkemään, mitä itse tekee. Silti sokeakin tietää, mitä on tekemässä.

Aiemmin viittasin nimenomaan siihen, mitä petos tekee itselle. En siihen, mitä se tekee suoranaisesti kumppanille joka ei asiasta edes tiedä. Mitä se tekee ajan mittaan parisuhteelle, on sitten eri asia.

En puhu juuri sinun elämästäsi, tai kenenkään muunkaan täällä. Yleisesti vain, oman subjektiivisen näkemykseni mukaisesti. Sanon asiat, kuten ne näen ja koen, eikä ole tarkoitus loukata ketään. Jos sanani satuttavat, niin kyseessä saattaa olla ns. kalahdus Arrow älähdys-ilmiö. Kukapa tietää.

Kuten sanoin, ei ole minun, eikä muidenkaan asia käännyttää ketään mihinkään. Kukin eläköön elämänsä kuten parhaaksi näkee. En tuomitse, en halveksi, enkä osoittele sormella. Jokainen olkoon reilusti oman elämänsä päähenkilö, koska niin sen pitää ollakin.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 17:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Snadistisadisti kirjoitti:

Kuten sanoin, ei ole minun, eikä muidenkaan asia käännyttää ketään mihinkään. Kukin eläköön elämänsä kuten parhaaksi näkee. En tuomitse, en halveksi, enkä osoittele sormella. Jokainen olkoon reilusti oman elämänsä päähenkilö, koska niin sen pitää ollakin.

Tiedän Sadistinen Mies, mitä tarkoitit. Minä kun älähtele paitsi silloin, kun ruoskan kanssa sivallat pepulleni - tiedäthän Wink Question

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 17:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tulisydän kirjoitti:
Tästä nousee eräs kysymys, miten näette, voiko ystävyyssuhteessa harrastaa seksiä? Voiko ystävyyssuhde olla seksuaalinen ja vain ja ainostaan pitäytyä seksissä? Voiko tällaista sanoa ystävyydeksi? Vai sanotteko mieluimmin, panosuhde?


Jos ystävän kanssa menee sänkyyn, ystävyys kyllä tuhoutuu ennemmin tai myöhemmin tuon jälkeen. Omakohtaisia kokemuksia ON. Siitä seksivaiheesta on enää mahdoton palata takaisin ystävyysasteelle.

Fuckbuddy on sitten asia erikseen, mutta se laskettakoon tosiaan pelkäksi panokaveriksi. Ainakin minulle todelinen ystävyys on melko lailla eri asia.

Eli summa summarum = kavereita ei panna.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 18:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:

Eli summa summarum = kavereita ei panna.

Oikein hyvä, assa, sustahan saanee sitten mukavan kaverin, se on tosi upeeta Laughing

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 18:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

assa kirjoitti:
Jos ystävän kanssa menee sänkyyn, ystävyys kyllä tuhoutuu ennemmin tai myöhemmin tuon jälkeen. Omakohtaisia kokemuksia ON. Siitä seksivaiheesta on enää mahdoton palata takaisin ystävyysasteelle.

Eli summa summarum = kavereita ei panna.
No kyllä ja ei...

Olen mennyt ystäväni (mies) kanssa samaan sänkyyn, tosin antamaan kyytiä silloiselle panosuhteelleni. Eipä tuo ole suuremmalti haitannut. Siis samaan sänkyyn voi kyllä mennä.

Siinä tosin olen samaa mieltä, että ystäviä ei panna. Twisted Evil En halua ottaa sitä riskiä, että sotkisin hyvän ystävyyssuhteen pelkän panemisen takia. Riski on olemassa ja vieläpä kokolailla suuri.

Tosin joskus rakastajatar voi olla myös ystävä, jolloin asia on luonnollisesti toinen, koska suhde on alkanutkin seksin sävyttämänä. Seksisuhde voi muuttua ystävyydeksi, jolloin se ei kuitenkaan seksistä ainakaan huononnu. Eikä seksikään siitä huonommaksi mene, pikemminkin päinvastoin.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
freesex
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 18:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

assa kirjoitti:

Jos ystävän kanssa menee sänkyyn, ystävyys kyllä tuhoutuu ennemmin tai myöhemmin tuon jälkeen. Omakohtaisia kokemuksia ON. Siitä seksivaiheesta on enää mahdoton palata takaisin ystävyysasteelle.


Tuo on yksilökohtaista, minulla on tosi loistava ystävyyssuhde erään naisen kanssa jonka kanssa mulla oli miljoonavuotta sitten salarakassuhde. Tänäpäivänä olemme erittäin läheisiä ystäviä, ilman seksiä, ehkä tuo nyt ei aivan ole vastakohta tuolle sun jutulle mutta ei pal puutu.

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
freesex
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 18:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksinkuluttaja


Liittynyt: 31 Lok 2006
Viestejä: 232

Snadistisadisti kirjoitti:
Jos sanani satuttavat, niin kyseessä saattaa olla ns. kalahdus Arrow älähdys-ilmiö. Kukapa tietää.

Kuten sanoin, ei ole minun, eikä muidenkaan asia käännyttää ketään mihinkään. Kukin eläköön elämänsä kuten parhaaksi näkee. En tuomitse, en halveksi, enkä osoittele sormella. Jokainen olkoon reilusti oman elämänsä päähenkilö, koska niin sen pitää ollakin.


Snadistisadisti@luukku.com


En pahastunut, eikä kalikka kalahtanut pahasti sillä on niitä isommillakin kalikoilla heitelty Jäkättää kovin Jokainen myö rekemme vedetään, tänä talvena se onkin erityisen vaikeaa kun ei ole lunta Very Happy ja harva meistä on pyhäkoululaisia jotka tällä palstalla pyörii Rolling Eyes Rolling Eyes siis niinkuin se eräs hyppääjä sanoi, niin elämä on ihmisen parasta aikaa Twisted Evil Twisted Evil

_________________
Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.

(Ethel Barrymore)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 18:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Vapaaseksi ^
Mukavaa sanailua sulla, mulla kasvot tosi leveessä hymyssä, näkisitpä Very Happy Laughing

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 19:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

saako kaverin kaveria panna,entä saako naapuria panna,saako olutta panna käymään,saako olla panna(ria) vai julistetaanko kaikki pannaan.... Laughing en (muistaakseni) ole tainnut kaveria panna ..mutta jostain panoista tullut tuttuja (mä en tykkää ystävä tai kaveri sanasta)....ps. mun tilille saa panna ...... Laughing

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 21:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Joo, Kaupoi, pannaan vaan, muttei sentään tilille Repeää

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker