Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  Mistä ostatte?
Kesäheila
LähetäLähetetty: 9.1.2007, 15:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 20 Syy 2006
Viestejä: 7

Hei,

Mistä ostatte kauniit/ seksikkäät alusvaatteenne? Lähinnä kysyn bi-vaimolta, joka kuvan perusteella lienee samaa kaliiberia kuin minä. Eli mistä saa seksikkäitä alusvaatteita isommassa koossa?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sexman67
LähetäLähetetty: 9.1.2007, 15:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 10 Mar 2005
Viestejä: 43

Heippa vaan.En kyllä ole Bi-vaimo ,enkä ees Bi-mies ,mutta täällä kannattaa käydä katsomassa,joko paikanpäällä tai sit netissä.

http://www.elamansuola.com/
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 9.1.2007, 18:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

"Pelit ja vehkeet" ei ollut ihan tarkoituksenmukainen alue...

Siirsin tänne Apuvälineiden puolelle, tuohon voisi ehkä korjata kuvausta niin että kattaisi myös vaatetuksen Smile

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 9.1.2007, 19:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Kesäheila kirjoitti:
Hei,

Mistä ostatte kauniit/ seksikkäät alusvaatteenne? Lähinnä kysyn bi-vaimolta, joka kuvan perusteella lienee samaa kaliiberia kuin minä. Eli mistä saa seksikkäitä alusvaatteita isommassa koossa?


Isommassa koossa? Ekan kerran minua joku sanoo isoksi... Very Happy En pistä mittoja, kun niistä on pahastuttu, mutta ennemminkin pieneksi voisi luokitella... mutta vastaus: melkein kaikki alusvaatteet ostan kaupasta nimeltä Funky Lady, kun sieltä löytyy minulle sopivia kokoja ja malleja. Jotain seksivaatteitakin on, ostettuna mikä mistäkin... tälle vartalomallille ei ole niin paljon aina tarjontaa, yleensä tuntuvat (vähän liioitellen) olevan noin 170 senttiselle B-kuppiselle... Sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 10.1.2007, 1:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

assa kirjoitti:
"Pelit ja vehkeet" ei ollut ihan tarkoituksenmukainen alue...

Siirsin tänne Apuvälineiden puolelle, tuohon voisi ehkä korjata kuvausta niin että kattaisi myös vaatetuksen Smile


No nyt on Assan vaatteet tuolla apuvälineiden joukossa Confused eiku Assan apuväline on vaatetettu Shocked eiku Assan apuvälineille ja vaatteille on nyt tämä osio pyhitetty Repeää

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 18.2.2007, 15:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Tein elämäni ekan kaukotilauksen jenkeistä osoitteeista http://howcool.com/catalog/. Saa näkee tuleeko tilaus ja häviääkö rahat vaan Wink no tein niin pienen tilauksen et ei kauhee menetys ole, vaikka pilalle meniskin.

Tilasin neljät kengät näin alkajaisiksi ja rohkaistun sit tekeen isomman tilauksen, jos tuo pelittää. Tilasin valkoiset saappaat, vaaleet remmisandaalit, toiset mustat remmisandaalit ja sellaset tupsulliset pistokkaat Laughing sie on vaikka mitä ihanaa................... Laughing

Hinnat on edullisempia ku suomes eli maksoivat jotain 80€ yhteensä, toimituskulut oli 30€ ja sit joutuu kai maksaan jonkunlaisen tullin - tullin suuruutta en tiedä.

Kerron myöhemmin miten kävi Smile toimitus tais olla 6-14vrk elikäs aikas nopee. Olis voinut valita hitaamman ja puolta halvemman toimitusajankin.

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 22.4.2007, 16:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

Juu sain sitten muutamat kengät jo kotiin. Aivan ihania - tilaan varmasti toistenkin! Tilauksen toimitus vaan kesti kauemmin ku piti, mut ne lähetti kyl mulle infoo sieltä et kestää ja kaikki ei tule samas lähetykses, mut nyt on saatu sit vaaleet uudet saappaat ja tupsupistokkaat täti-leikkeihin Laughing

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Isabel
LähetäLähetetty: 22.4.2007, 16:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Estoton erogeenikko


Liittynyt: 09 Elo 2005
Viestejä: 93

Itse tilailen työ ja muihin tarpeisiin asusteita ja kenkiä vähän sieltä sun täältä ympäri nettiä. Verkkokaupat on tosi vaivattomia eli ei tulisi mieleenkään kyllä lähteä esimerkiksi yksien saappaiden takia alan liikkeisiin kiertelemään. Viimeisin tilaukseni oli polvenyli saappaat (mustaa mokkaa ja satiininyöritykset yläreunassa) ja saan ne kesäkuussa. Tuskin maltan odottaa. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
BigBigGirl
LähetäLähetetty: 23.4.2007, 20:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Pokestara


Liittynyt: 22 Jou 2006
Viestejä: 803

^ olen kans positiivisesti yllättyny etenkin noiden jenkkituotteiden laadusta ja siitä et valikoima on todella laaja. Ei kaupoista edes löytäis varmaan mieleistä ainakaan jos etsii jotain. Joskus suomes seksikaupas tai netis on minusta hiukan huonolaatuista asustetta. Toi kyl kannustaa käyttään ainakin tuota firmaa uudestaan - enkä joutunut maksaan jostain syystä edes tullia...

_________________
BBG <3
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 24.4.2007, 12:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





bi-vaimo kirjoitti:
Isommassa koossa? Ekan kerran minua joku sanoo isoksi... Very Happy En pistä mittoja, kun niistä on pahastuttu, mutta ennemminkin pieneksi voisi luokitella... mutta vastaus: melkein kaikki alusvaatteet ostan kaupasta nimeltä Funky Lady, kun sieltä löytyy minulle sopivia kokoja ja malleja. Jotain seksivaatteitakin on, ostettuna mikä mistäkin... tälle vartalomallille ei ole niin paljon aina tarjontaa, yleensä tuntuvat (vähän liioitellen) olevan noin 170 senttiselle B-kuppiselle... Sad


Kuten kerran totesinkin, BIVA, tuo avatarkuvasi saa sinut näyttämään isommalta kuin mitä nuo videosi mainoskuvat kertovat. Älä siis ole siitä pahoillasi, vaihda vaikka tuo avatar-kuva, niin totuus paljastuu Cool

Ja vielä noista naisten koko-asioista - entinen muija Etelä-Euroopasta totesi, että sen mielestä just sille sopivia rintsikoita on Suomessa tosi paljon, eli oliko se nyt C80 vai mikä, C-cuppi cuiteskin Laughing Eli homma meni niin, että etelässä on tarjolla paljon enemmän pienempiä, eikä missään - Ranska, Saksa, Italia, Slovenia, Tshekki jne. useimmissa Keski-Euroopan maissa - ole vakiokoko niin iso kuin Suomessa. Ha! Wink
Takaisin alkuun
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 24.4.2007, 21:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

No millainen avatar sitten sopisi minulle Question Shocked

(Minusta kaupoissa aina on A,B ja C, mutta jos on isompi kuppi niin siten ovat äkkiä 85 -> . Mutta erikoisliikkeistä saa pienempiäkin kokoja isoilla kupeilla - mutta aika arvokkaaseen hintaan... Mad )
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 13:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





bi-vaimo kirjoitti:
No millainen avatar sitten sopisi minulle Question Shocked


Äh, tiedän minkä itse valitsisin, mutta minä en ole sinä Cool Mutta jos nyt arvailisin, miksi näytät isommalta tuossa.. hmm, asento, kuvakulma, iso dildo ehkä ja varmasti tuo ..yläosa, kun en tiedä mikä hepeneen oikea nimi on Wink .. mutta tämä on nyt vain minun mielessäni. Muut ehkä näkevät sen toisin. Tuon kuvan perusteella olisin joka tapauksessa itse arvioinut väärin, että anteeksi vaan, olen ihan viattomin mielin väärässä ollut..

..tai ei kai nyt sentään NIIN viattomin Embarassed Cool Laughing Mutta älä itseesi ota, se on vain yksi kuva. Ja tavallaan, eikös se oo parempi jos on luonnossa paremman näköinen? Wink
Takaisin alkuun
Matador
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 13:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 12 Tam 2007
Viestejä: 53
Paikkakunta: Oulu

.-iisi-. kirjoitti:
Mutta jos nyt arvailisin, miksi näytät isommalta tuossa.. hmm, asento, kuvakulma, iso dildo ehkä ja varmasti tuo ..yläosa, kun en tiedä mikä hepeneen oikea nimi on Wink


Mä luulen, että nimenomaan hento, sopusuhtainen nainen ja tuo jättidildo tekee verkkokalvoille tepposet. Wink
Jos tuossa kuvassa on jotain isoa niin DILDO!! Alkää jätkät antako sen hämätä. Laughing

_________________
Aina on joukossa joku, jolla on muita parempi kalaonni!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 17:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

.-iisi-. kirjoitti:
bi-vaimo kirjoitti:
No millainen avatar sitten sopisi minulle Question Shocked


Äh, tiedän minkä itse valitsisin, mutta minä en ole sinä Cool Mutta jos nyt arvailisin, miksi näytät isommalta tuossa.. hmm, asento, kuvakulma, iso dildo ehkä ja varmasti tuo ..yläosa, kun en tiedä mikä hepeneen oikea nimi on Wink .. mutta tämä on nyt vain minun mielessäni. Muut ehkä näkevät sen toisin. Tuon kuvan perusteella olisin joka tapauksessa itse arvioinut väärin, että anteeksi vaan, olen ihan viattomin mielin väärässä ollut..

..tai ei kai nyt sentään NIIN viattomin Embarassed Cool Laughing Mutta älä itseesi ota, se on vain yksi kuva. Ja tavallaan, eikös se oo parempi jos on luonnossa paremman näköinen? Wink


"Tuo yläosa" on korseletti... tykkään niistä. Ei se kyllä kait kauheasti pitäisi ulkonäköä muuttaa...? Ja onhan tuolla nyt varmaan 25 pientäkin videota, niihin saa verrata, niissä näkyy kaikki liiankin hyvin...

...ja nyt saat luvan heti "viattomin ajatuksin" kertoa, millainen avatar olisi sitten mikä sopisi minulle...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 25.4.2007, 17:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Matador kirjoitti:
.-iisi-. kirjoitti:
Mutta jos nyt arvailisin, miksi näytät isommalta tuossa.. hmm, asento, kuvakulma, iso dildo ehkä ja varmasti tuo ..yläosa, kun en tiedä mikä hepeneen oikea nimi on Wink


Mä luulen, että nimenomaan hento, sopusuhtainen nainen ja tuo jättidildo tekee verkkokalvoille tepposet. Wink
Jos tuossa kuvassa on jotain isoa niin DILDO!! Alkää jätkät antako sen hämätä. Laughing


Yleensä miehet ovat kyllä tykänneet siitä... huudattavat sillä kilttiä vaimo parkaa... Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker