Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Ryhmäseksi ja parinvaihto  ~  Unelma kahdesta naisesta
memyselfandi
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 2:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 12 Tam 2007
Viestejä: 10

Siinä kai se, miesten yleisin päiväuni: hän itse ja kaksi naista villien leikkien pauloissa...

Kysäisipä oma kultanikin seurustelumme alkuvaiheessa (tietäen minun olevan bi), josko olisin halukas ottamaan toisen naisen mukaan kolmanneksi. En lämmennyt ajatukselle, että jakaisin kultani toisen kanssa - saati että katsoisin puuhaa vierestä!
Käänsin asian toisinpäin: suostuisiko hän ottamaan toisen miehen kolmanneksi? Eipä suostuisi kuulemma ikinä. Ja minun sitten pitäisi?

Mieluusti kuulisin ihmisten kokemuksia, miten suhde on jatkunut (jos on ylipäänsä jatkunut) moisen kokeilun jälkeen? Onko jäänyt jotain hampaankoloon, tullut mustasukkaisuutta tms? Oliko kolmas pyörä tuttu vai tuntematon ja miten se vaikutti asiaan?

Itseäni kyllä kiinnostaisi toinen nainen, mutta sen verran itseäni tunnen, että tiedän mustasukkaisuuden paukahtavan pintaan, jos pitäisi antaa oman kultani painaa toista naista..... Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sexman67
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 9:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 10 Mar 2005
Viestejä: 43

Kai toi on kaikkien haave jollain tavalla,mutta mun mielestä kannattaa pitääkkin haaveena vaan,jos vähänkin on epävarma.Aikas moni suhde tuosta kärsii. Melkein parempi vaihtoehto on hakee kaksi vierasta ja unohtaa se oma kulta näistä sessioista.Mutta onhan se tietysti sit taas oman kaverin pettämistä. Confused
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 9:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Kolmen kimpasta voi lukea esim...

http://www.seksitreffit.com/forum/viewtopic.php?t=186
http://www.seksitreffit.com/forum/viewtopic.php?t=635
http://www.seksitreffit.com/forum/viewtopic.php?t=147

Noissa ainakin sivutaan aihetta.

Mutta sitten omiin kokemuksiin. Olemme vaimoni kanssa "harrastaneet" kolmen kimppaa (joskus neljänkin, tosin huonohkolla menestyksellä) jo useiden vuosien ajan. Koskapa vaimoni on Bi, ei siitä ole ongelmia tullut. Kaikki saavat jotakin, vaimoni kaipaamaansa naisen kosketusta ja minä
Rolling Eyes .

Suhde on lujittunut huomattavasti, varsin omintakeiseksi kylläkin. Mustasukkaisuutta ei kolmansista ole koskaan ollut, kummallakaan. Avoimuus ja rehellisyys ovat olleet avainasemassa koko ajan. Seksin suhteen kokemukset ovat olleet positiivisia, mutta muutoin on kolmannesta ollut ikäviäkin kokemuksia. Niistä enemmän privana, jos haluat tietää.

Jos on yhtään epävarmuutta siitä, haluatko kokeilla juttua miehesi kanssa, tai tunnet jo nyt mustasukkaisuutta, niin kannattaa miettiä kahdesti. Älkää sännätkö suin päin sellaiseen juttuun, mikä saattaa syödä parisuhteenne ja rikkoa välinne. Jos siis arvostatte parisuhdettanne.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 12:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Mieluusti VAIN yksi MIES kerrallaan. Pystyn keskittymään häneen totaalisesti.
Naista voin halata ja antaa suukon - toki. Mutta seksiä naisen kanssa en harrasta, mulle miehet ovat sitä varten.

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 13:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Tulisydän kirjoitti:
Naista voin halata ja antaa suukon - toki. Mutta seksiä naisen kanssa en harrasta, mulle miehet ovat sitä varten.

Ei hemmetti, minä olen tosta ihan eri mieltä, kyllä ne on naiset jotka on seksiä varten ja miehiä voi pitää vain ystävinä Exclamation

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 13:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Totta Härski sulle! Sinähän olet Mies, minä Nainen Laughing Laughing

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
-PB-
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 14:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mä olen kerran saanut olla mukana 2n+minä kokoonpanolla ja täytyy sanoa että ei se nyt niin ihmeellistä ollut. Henk. koht. pidän paljon nautittavampana 2m+2n sessiota mielellään bi-maustein kaikkien kesken.
Toki tuntuu siltä että überheteroiden suurin unelma ja elämän tarkoitus on nähdä kun kaksi naista peuhaa keskenään. Jotenkin paistaa miehesi epävarmuus suhteenne tilasta/omasta seksuaalisuudestaan läpi tosta kommentista että ei missään nimessä toista miestä teidän sänkyynne. Ehkä kimppa kaiken kaikkiaan ei ole teidän juttunne jos se herättää mustasukkaisuutta kummassakaan teistä.
Täytyy tunnustaa että 2n+m kuvio vie kyllä miehestä mehut ja tottakai kaikkea täytyy kokeilla jos on valmis kestämään mahdolliset seuraukset muutenkin kuin fantasian tasolla. Razz
Takaisin alkuun
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 15:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Snadistisadisti kirjoitti:


Mutta sitten omiin kokemuksiin. Olemme vaimoni kanssa "harrastaneet" kolmen kimppaa (joskus neljänkin, tosin huonohkolla menestyksellä) jo useiden vuosien ajan. Koskapa vaimoni on Bi, ei siitä ole ongelmia tullut. Kaikki saavat jotakin, vaimoni kaipaamaansa naisen kosketusta ja minä
Rolling Eyes .


Vai että sinulla on ollut vaimokin kaikkien näiden vuosien ajan, tuo oli ihan uusi juttu minulle Laughing

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 16:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Mr Lothar kirjoitti:
Vai että sinulla on ollut vaimokin kaikkien näiden vuosien ajan, tuo oli ihan uusi juttu minulle Laughing
Jeesh Herr Lothar Very Happy vaimo löytyy ja ihastuttava sellainen vieläpä. Kaikenlaista on tullut koettua yhdessä ja suhde vain lujittunut ajan myötä.

Ehkä olen karu äijä, mutta meillä on vaimo riidan jälkeen lähes aina polvillaan. Yleensä hän toteaa että:"Senkin raukkis, tule pois sieltä sängyn alta ja vähän äkkiä!" Twisted Evil


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 16:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Snadistisadisti kirjoitti:
Mr Lothar kirjoitti:
Vai että sinulla on ollut vaimokin kaikkien näiden vuosien ajan, tuo oli ihan uusi juttu minulle Laughing
Jeesh Herr Lothar Very Happy vaimo löytyy ja ihastuttava sellainen vieläpä. Kaikenlaista on tullut koettua yhdessä ja suhde vain lujittunut ajan myötä.

Ehkä olen karu äijä, mutta meillä on vaimo riidan jälkeen lähes aina polvillaan. Yleensä hän toteaa että:"Senkin raukkis, tule pois sieltä sängyn alta ja vähän äkkiä!" Twisted Evil


Snadistisadisti@luukku.com


Johan on tyypillä taas jutut.
Mitäs mieltä sinä olet siitä jos/kun vaimosi haluaa kolmanneksi miehen tai haluaa käydä harrastamassa seksiä vieraan miehen kanssa ilman sinua.

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 18:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Mr Lothar kirjoitti:
Johan on tyypillä taas jutut.
Mitäs mieltä sinä olet siitä jos/kun vaimosi haluaa kolmanneksi miehen tai haluaa käydä harrastamassa seksiä vieraan miehen kanssa ilman sinua.


Lothar, nyt on kyllä pakko todeta että kannattaisi seurata keskusteluja tarkemmin ennenkuin piikittelee.

Snadistisadisti on toistuvasti selvittänyt että heillä nimenomaan on parisuhde, jossa molemminpuolisesti on sallittu muutkin "tyttö ja poikakaverit".

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 18:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

assa kirjoitti:

Lothar, nyt on kyllä pakko todeta että kannattaisi seurata keskusteluja tarkemmin ennenkuin piikittelee.


Assa on nyt käsittänyt ihan väärin, en minä mitään piikittele.
Siinä olet kyllä oikeassa että olisin voinut lukea keskustelut tarkemmin.

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
cowboi45
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 19:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Kokemus mistä tullut kerrottuakin ,niin oli ihan kiva mutta nytTemmin on väsynyt ja vanhahko...eli ei hirveästi nappaa...keskittyy yhteen ,jonka ei tarvi olla YH teen........... Laughing

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 19:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Nou hätä Herr Lothar, eihän sitä kaikkeen aika riitä. Varmaankin olet juurikin niin kiireinen, kuin oma ketjusi antaa ymmärtää. Enkä ota kysymystäsi pahalla, päinvastoin. Tosin Assa ehti jo vastaamaan puolestani, eli kaikenlaista mukavaa tulee tehtyä, puolin ja toisin. Tasapuolisuus kunniaan.

Täytyy kyllä tunnustaa, että minulle on vaikeampaa sulattaa vaimon seikkailut toisten miesten, kuin toisten naisten kanssa.

Onneksi kykenen sillä saralla pitämään hänet sangen tyytyväisenä, joten sen suunnan seikkailut ovat lähinnä uutuudenviehätyksen tavoittelua. Toinen syy on varmastikin se, että hän saa tuntea itsensä halutuksi muidenkin kuin vanhan tutun aviomiehen toimesta. Se varmastikin hivelee naisellista itsetuntoa, samoin kuin naisseikkailut hivelevät miehistä.

Naisellista kosketusta en voi tarjota, mutta se ei toisaalta haittaa minua tuumaakaan. Käyköön vaimo naisissa niin paljon kuin sielu sietää, ei se ole minulta pois. Minäkin saan tehdä niin, suunnilleen yhtä vapaasti.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 12.1.2007, 20:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Asiantuntijajäsen


Liittynyt: 10 Elo 2005
Viestejä: 1644
Paikkakunta: Keikkailen milloin missäkin

Snadistisadisti kirjoitti:

Täytyy kyllä tunnustaa, että minulle on vaikeampaa sulattaa vaimon seikkailut toisten miesten, kuin toisten naisten kanssa.

Onneksi kykenen sillä saralla pitämään hänet sangen tyytyväisenä, joten sen suunnan seikkailut ovat lähinnä uutuudenviehätyksen tavoittelua. Toinen syy on varmastikin se, että hän saa tuntea itsensä halutuksi muidenkin kuin vanhan tutun aviomiehen toimesta. Se varmastikin hivelee naisellista itsetuntoa, samoin kuin naisseikkailut hivelevät miehistä.

Naisellista kosketusta en voi tarjota, mutta se ei toisaalta haittaa minua tuumaakaan. Käyköön vaimo naisissa niin paljon kuin sielu sietää, ei se ole minulta pois. Minäkin saan tehdä niin, suunnilleen yhtä vapaasti.


Snadistisadisti@luukku.com


Tuo sinun vastauksesi antaa sellaisen kuvan että et haluaisi vaimosi harrastavan seksiä muiden miesten kanssa, mutta suot sen hänelle koska et halua itse tinkiä omista eduistasi.

_________________
Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Ryhmäseksi ja parinvaihto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker